Image default
TOP STORIES

8 στους 10 Έλληνες σερφάρουν στο Διαδίκτυο από το κινητό τους

Έρευνες – Μελέτες

- -

Διαρκώς πιο έντονο γίνεται σταδιακά το ψηφιακό προφίλ του Έλληνα, που αποδεικνύεται από τους πιο ένθερμους Ευρωπαίους στη χρήση των smartphones, την ίδια στιγμή που στρέφεται όλο και πιο συστηματικά στις ηλεκτρονικές αγορές. Η Ελλάδα είναι πιο αναπτυγμένη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης στη χρήση των “έξυπνων” κινητών, αφού το σχετικό ποσοστό φθάνει στη χώρα μας στο 84,3% (1ο εξάμηνο 2019), όταν ο μέσος όρος στην Κεντρική Ευρώπη είναι 68,6%. Μάλιστα, το ποσοστό των Ελλήνων που κάνουν χρήση smartphone, βαίνει σταθερά αυξανόμενο, αφού το 2018 βρισκόταν στο 82,9% (62,4% στην Κεντρική Ευρώπη), το 2017 ήταν στο 74,5% (58,2% στις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης) και το 2016 στο 69,5% (51,7% στην Κεντρική Ευρώπη) .

Η Ελλάδα από τις πιο αναπτυγμένες χώρες της Κεντρικής Ευρώπης στη χρήση smartphonesΤην ίδια στιγμή, πληθαίνει το κοινό των ψηφιακών αγορών, καθώς τρεις στους πέντε Έλληνες χρήστες (60%) έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο. Πιο θερμοί fun του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι νέοι ηλικίας 25-34 ετών, με το ποσοστό αυτών που έχουν κάνει τουλάχιστον μία online αγορά τους τελευταίους έξι μήνες να ανέρχεται σε 75%. Αντίθετα, στις ηλικίες άνω των 65 ετών το ποσοστό αυτό φθίνει και κινείται στο 33%.

Συνολικά, η ενασχόληση των Ελλήνων με τον ψηφιακό κόσμο ποσοστιαία βρίσκεται στο 89% (ανεξαρτήτως συχνότητας), ενώ το 83% συνδέεται στο Διαδίκτυο σε καθημερινή βάση. Ο Έλληνας αφιερώνει 213 λεπτά την ημέρα στο σερφάρισμα, ενώ στις ηλικίες 18-24 ετών ο μέσος ημερήσιος χρόνος που δαπανάται στο Ίντερνετ είναι 291 λεπτά.

Στροφή στο mobile

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari (Focus on Tech Life tips) για το 3ο τρίμηνο του 2019, οι Έλληνες εξελίσσονται σε φανατικούς οπαδούς του mobile internet, αφού οι οκτώ στους δέκα (80%) περιηγούνται στο Διαδίκτυο μέσω του κινητού τους. Μάλιστα, δύο στους τρεις χρήστες (65%), ηλικίας 35 έως 54 ετών δηλώνουν ότι συνδέονται στο Ίντερνετ από το κινητό τους έως μία ώρα την ημέρα. Στο μεταξύ, το 64% των χρηστών ηλικίας 13 έως 24 ετών απαντά ότι συνδέεται πάνω από μία ώρα ημερησίως στο Διαδίκτυο από το κινητό.

Ακόμη και εντός σπιτιού, τα μέλη των ελληνικών νοικοκυριών προτιμούν να συνδέονται στο Διαδίκτυο από φορητές συσκευές: κινητό τηλέφωνο 84% και laptop 59%.

Στο μεταξύ, ένας στους έξι χρήστες στην Ελλάδα (16%) απαντά ότι έχει δύο ή τρεις συνδέσεις κινητής. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι τέσσερις στους πέντε (78%) κάνουν χρήση applications από το κινητό τους. Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές είναι αυτές για την επικοινωνία – Viber, Messanger, Skype – 64%, ακολουθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (58%) και έπονται τα apps μουσικής ή βίντεο (48%).

Αρκετά δημοφιλείς στο ελληνικό κοινό είναι και οι υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, με το 46% να δηλώνει ότι έχει PAY TV. Αναλυτικά, ένα στα δύο νοικοκυριά στην Αττική έχει συνδρομητική τηλεόραση, ενώ στα νοικοκυριά με τέσσερα ή και περισσότερα μέλη το ποσοστό φθάνει το 51%.

Related posts

Oι “έξυπνες” μηχανές θα χειρίζονται τα 2/3 της καταναλωτικής εμπειρίας

fiber

Το Facebook αντιμετωπίζει την τραγωδία των κοινών

fiber

Το βαρύ χέρι των Βρυξελλών στην ψηφιακή οικονομία

fiber

Χρήστες των κοινωνικών δικτύων, ενωθείτε!

fiber

Οι Big Tech πρέπει να πατήσουν reset

fiber

Η χρήση κινητών δεδομένων στην Ευρώπη έχει δεκαπλασιαστεί

fiber