Ένα χρόνο μετά το αρχικό του λανσάρισμα, το Clubhouse παύει να είναι σε καθεστώς beta έκδοσης. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πλέον η εφαρμογή δεν θα έχει λίστα αναμονής και σύστημα εγκατάστασης κατόπιν πρόσκλησης. Θα είναι δηλαδή διαθέσιμο σε όλους.
Παράλληλα, η εταιρεία λανσάρισε και το νέο της λογότυπο, το οποίο βέβαια ουσιαστικά είναι μια ελαφρώς τροποποιημένη έκδοση του emoji που η εταιρεία ήδη χρησιμοποιούσε.
«Το σύστημα των προκλήσεων υπήρξε ένα σημαντικό τμήμα των πρώτων βημάτων μας», ανέφεραν σε σχετική τους ανάρτηση οι δημιουργοί της εφαρμογής Πολ Ντέιβισον και Ρόχαν Σεθ. Παράλληλα, σημείωσαν ότι η προσθήκη χρηστών κατά κύματα και η ενσωμάτωση νέων χρηστών μέσω του Town Halls, της κοινότητας της εφαρμογής, βοήθησαν το Clubhouse να αναπτυχθεί με υγιή τρόπο χωρίς διακοπές. «Αλλά πάντα θέλαμε το Clubhouse να είναι ανοικτό».
Η πορεία του Clubhouse υπήρξε εντυπωσιακή από την αρχή, ακόμη και για τα δεδομένα του χώρου των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης. Το ίδιο το app οδήγησε στη δημιουργία ενός κύματος κοινωνικής δικτύωσης μέσω της φωνής. Κάθε πλατφόρμα του χώρου (Facebook, Twitter, Spotify, Discord) σταδιακά ακολούθησε το trend δημιουργώντας φωνητικά chat rooms και σημεία φωνητικών «εκδηλώσεων».
Το ενδιαφέρον για το Clubhouse κορυφώθηκε στις αρχές της χρονιάς, ίσως και λόγω των περιοριστικών μέσων που έκαναν το κοινό να αναζητά συνεχώς νέους τρόπους επικοινωνίας και ανθρώπινης επαφής, στοιχεία που απουσίαζαν από τις ζωές μας επί μήνες.
Σταδιακά, άλλαζε και η εφαρμογή. Μετά την αρχική διάθεση μόνο για την πλατφόρμα του iOS ακολούθησε η διαθεσιμότητα για την πλατφόρμα του Android τον περασμένο Μάιο. Ήδη η εταιρεία υποστηρίζει ότι είχε 10 εκατομμύρια downloads στην πλατφόρμα της Google κατά τους πρώτους δύο μήνες διάθεσής της εκεί. Λίγο αργότερα, μέσα στον Ιούλιο, λανσαρίστηκε και μία νέα λειτουργία chat αυτή τη φορά μέσω κειμένου, το αποκαλούμενο Backchannel.