Το 95% των οδηγών θα κάνει χρήση βοηθών φωνής εντός του οχήματος

Related

Τεχνολογική επανάσταση στη βιομηχανία του θεάματος; Η AI φέρνει δισεκατομμύρια επενδύσεις

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 20:30 SHARE Ενώ οι μεγάλοι παίκτες του Χόλιγουντ επιτίθενται νομικά στην AI, στο παρασκήνιο τη χρησιμοποιούν για να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που γίνονται οι ταινίες, πιο φθηνά, πιο γρήγορα, πιο στοχευμένα.           Οι γίγαντες του Χόλιγουντ αντιδρούν απέναντι στην εισβολή της τεχνητής νοημοσύνης. Η Disney και η Universal

Ποιους οικονομικούς όρους αναζητά περισσότερο ο κόσμος στο ChatGPT;

ΜΑΡΙΑ ΑΚΡΙΒΟΥ 07/07/2025, 18:11 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται να δώσει απαντήσεις και συμβουλές στις οικονομικές μας απορίες. Η έλευση του ChatGPT στη ζωή μας, θα έλεγε κανείς, ότι έχει δώσει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να έχει δίπλα του, ανά πάσα ώρα και στιγμή, έναν προσωπικό βοηθό, ικανό να του λύσει οποιαδήποτε απορία σε

Apple: Προσφεύγει στο δικαστήριο για το πρόστιμο της ΕΕ

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 15:41 SHARE Ποινή «άνευ προηγουμένου» χαρακτηρίζει η Apple το πρόστιμο που επέβαλε στην εταιρεία η ΕΕ, για το App Storea Η Apple άσκησε έφεση κατά του προστίμου ύψους 500 εκατ. ευρώ που της επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση, χαρακτηρίζοντας την ποινή «άνευ προηγουμένου» και τις αλλαγές που απαιτούσε η ρυθμιστική αρχή στο App

Έγκριση από το ΕΣΡ για το Cosmote Sport Start – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook ΕΠΩΝΥΜΙΑ

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Share

Μία νέα πραγματικότητα για την οδηγική εμπειρία δημιουργεί, πλέον, η ψηφιακή τεχνολογία, με τους ίδιους τους οδηγούς να υποδέχονται ιδιαίτερα θερμά τις τεχνολογικές αλλαγές. Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών (95%) θα χρησιμοποιεί φωνητικό βοηθό εντός του οχήματος τα επόμενα τρία χρόνια.

Πάνω από το ένα τρίτο των οδηγών θα ήταν πρόθυμο να πληρώσει για μια συνδρομή φωνής εγκατεστημένη στο αυτοκίνητοΜάλιστα, συνολικά, πάνω από το ένα τρίτο των οδηγών (37%) δηλώνει ότι θα ήταν πρόθυμο να πληρώσει ένα premium ή μία μηνιαία συνδρομή για μια υπηρεσία φωνητικού βοηθού εγκατεστημένη ή ενσωματωμένη στο αυτοκίνητό του. Οι νεαρότεροι σε ηλικία οδηγοί ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν, συμπεριλαμβανομένου του 47% των ατόμων ηλικίας 22-31 ετών, σε σύγκριση με το 29% των ατόμων 45-59 ετών και το 18% των άνω των 60 ετών.

Ήδη, σήμερα, σχεδόν το ήμισυ (49%) των καταναλωτών χρησιμοποιεί  κάποια μορφή φωνητικής βοήθειας εντός του οχήματος για διάφορες λειτουργίες. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στο 73% στο πολύ εγγύς μέλλον. Από τους καταναλωτές, που κάνουν ήδη χρήση αυτών των υπηρεσιών, το 77% χρησιμοποιεί τη φωνή για να παίζει μουσική και να ελέγχει τις κατευθύνσεις (ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί στο 85% στο μέλλον). Το φουτουριστικό μέλλον της οδήγησης περιγράφει νέα έκθεση του ερευνητικού ινστιτούτου Capgemini (Voice on the go: How can auto manufacturers provide a superior in-car voice experience), η οποία εξετάζει την υιοθέτηση της φωνητικής εμπειρίας εντός του αυτοκινήτου και τις προσδοκίες των καταναλωτών από αντίστοιχες υπηρεσίες. Προσδιορίζει, επίσης, τις ευκαιρίες για τις εταιρείες αυτοκινήτων να αυξήσουν τα έσοδά τους και να ενισχύσουν τη δέσμευση μέσω της τεχνολογίας φωνής. 

Ασφάλεια και ιδιωτικότητα

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, οι καταναλωτές θέλουν μεν να βελτιωθεί η εμπειρία των χρηστών όσον αφορά τις υπηρεσίες φωνής, αλλά έχουν ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια. Όταν τους ζητήθηκε να αξιολογήσουν την εμπειρία τους χρησιμοποιώντας φωνητικούς βοηθούς μέσα στο αυτοκίνητο, μόνο το 28% τη χαρακτήρισε ως “εξαιρετική”, ενώ το 59% συμφώνησε ότι “ήταν ικανοποιητική, αλλά πρέπει να βελτιωθεί”.

Παράλληλα, με τη βελτίωση της εμπειρίας σε καίριες περιπτώσεις χρήσης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των δεδομένων.

Βάσει της έρευνας, το 50% των καταναλωτών δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται τους φωνητικούς βοηθούς όσον αφορά τα προσωπικά τους δεδομένα. “Οι βοηθοί φωνής γίνονται ένα ουσιαστικό μέρος του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν την οδηγική εμπειρία και διαχειρίζονται με ασφάλεια τη ζωή τους, ενώ βρίσκονται σε κίνηση. Αυτή η έκθεση καταδεικνύει πώς η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη φωνή ως στρατηγικό πλεονέκτημα τόσο για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των πελατών όσο και για την αύξηση των εσόδων με τις συνδεδεμένες υπηρεσίες με την πάροδο του χρόνου”, αναφέρει η σχετική μελέτη.

Οι αναλυτές υπογραμμίζουν ότι, για να σημειωθεί περαιτέρω πρόοδος, ο κλάδος πρέπει να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές σχετικά με τις δυνατότητες φωνής και την ασφάλεια των δεδομένων.