Το λυκόφως της Vodafone…

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Share

Κακή ποιότητα υπηρεσιών, το πιο αργό ίντερνετ στην Ελλάδα, συνεχή blackout με κορυφαια τρία μεγάλα πανελλαδικά αλλά και πολύ ακριβότερες τιμές σε σχέση με το εξωτερικό  είναι τα σημεία που συνθέτουν την εικόνα της πάλαι ποτέ κραταιάς εταιρείας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών.

Παράγοντες με μεγάλη γνώση της αγοράς τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα αποδίδουν την παραπάνω εικόνα στις πενιχρές επενδύσεις της εταιρείας σε εξοπλισμό και δίκτυα αλλά και στον εργασιακό μεσαίωνα που επικρατεί εδώ και αρκετό καιρό στην εταιρεία.  

Η σχεδόν απαρχαιωμένη πια τεχνική υποδομή της εταιρείας έχει οδηγήσει τους τελευταίους μήνες σε τρία μεγάλα blackout με τους συνδρομητές της να μην μπορούν να έχουν ούτε Internet ούτε σταθερή τηλεφωνία και φυσικά σήμα στο κινητό τους. 

Πριν από 1 μήνα για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες εβδομάδες, χιλιάδες συνδρομητές σταθερών επικοινωνιών της Vodafone έμειναν χωρίς σύνδεση στο Ιντερνετ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εντοπίστηκε εκτεταμένο πρόβλημα σε κόμβο της εταιρείας στη Μεταμόρφωση. Η εταιρεία υποστήριξε ότι το πρόβλημα στην Αττική αφορούσε τα Βόρεια Προάστια. Οπως εν τέλει ενημέρωσε το απόγευμα η βλάβη αποκαταστάθηκε πλήρως. 

Το πρόβλημα εμφανίστηκε σε πανελλαδική σχεδόν κλίμακα. Στις περιοχές περιλαμβάνονταν η Αττική, η Κρήτη, η Δράμα και η Καβάλα. Συνδρομητές της εταιρείας έλαβαν μήνυμα που αναφέρει ότι «υφίσταται γενικό πρόβλημα δικτύου, που επηρεάζει αδιευκρίνιστο αριθμό γραμμών σταθερής σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας». 

Πριν από δύο εβδομάδες, ανάλογο θέμα είχαν επίσης χιλιάδες συνδρομητές, οι οποίοι ενημερώθηκαν μέσω email ή μήνυμα για το σχετικό πρόβλημα.

«Σας ενημερώνουμε ότι λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος στο δίκτυό μας, ενδέχεται να επηρεαστεί η υπηρεσία Τηλεφωνίας & Internet της/των σύνδεση/ών σας. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση επίλυση του προβλήματος», ήταν το μήνυμα της εταιρείας προς τους συνδρομητές.

Τα προβλήματα όμως φαίνεται να ξεπερνούν τα σύνορά μας καθώς την 31 Μαρτίου, επεσε το δίκτυο της εταιρείας στην Ιταλία. Τα προβλήματα ξεκίνησαν το πρωί εως νωρίς το απόγευμα. Τα περισσότερα προβλήματα αναφέρονται στην πλειονότητα της Ιταλίας. Οι πόλεις που επλήγησαν περισσότερο ήταν: Τορίνο, Μιλάνο, Βερόνα, Πάρμα, Μπολόνια, Περούτζια, Ρώμη, Νάπολη και Μπάρι.

Νωριτερα στα τελη του 2020 χιλιάδες πελάτες της Vodafone έμειναν τραβώντας τα μαλλιά τους στην Ιρλανδία καθώς ο γίγαντας των τηλεπικοινωνιών υπέστη μακροχρόνιες διακοπές στις υπηρεσίες του. Στο Twitter, η Vodafone παραδέχτηκε ότι “αντιμετώπισε διακοπές σε ορισμένες από τις υπηρεσίες δεδομένων μας”.

Ένας εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι οι τεχνικές ομάδες της εταιρείας “εργάζονται για να επιλύσουν το ζήτημα το συντομότερο δυνατό.” Πολλοί πελάτες της Vodafone έμειναν απογοητευμένοι σήμερα το απόγευμα λόγω αναφορών διακοπών στο Διαδίκτυο και προβλημάτων τηλεφώνου.Στο Twitter, κάποιος έγραψε ότι το απόγευμα της Παρασκευής τους ήταν «βασικά σε παύση» ως αποτέλεσμα των προβλημάτων, μεταξύ πολλών καταγγελιών από μέλη του κοινού.

Πιο ακριβή στην Ελλάδα 

Στην Ιταλία, η τιμή καταλόγου της Vodafone για πρόγραμμα κινητής που περιλαμβάνει 50 gigab δεδομένων (και απεριόριστα λεπτά ομιλίας και SMS) είναι 12.99 ευρώ.

Ωστόσο, οι καταναλωτές που ζητούν νέο αριθμό σύνδεσης και οι καταναλωτές που προτίθενται να αλλάξουν πάροχο, απολαμβάνουν έκπτωση περίπου 31%, καθώς η χρέωση γι αυτούς είναι 8,99 EUR ανά μήνα.

Σε αντίστοιχη περίπτωση, η Vodafone Ελλάδος παρέχει έκπτωση στην χρέωση καταλόγου του πακέτου RED Start κατά 35%, από 43 ευρώ σε 27,95 ευρώ το μήνα, μόνο όταν ο καταναλωτής ζητάει νέο αριθμό σύνδεσης ή όταν προτίθεται να αλλάξει πάροχο.

Ωστόσο, ακόμα και στην τιμή αυτή, το εν λόγω πρόγραμμα που παρέχει μόνο 3 gigabytes δεδομένων και 1000 λεπτά ομιλίας και SMS κοστίζει τρεις φορές περισσότερο από ό,τι πληρώνουν κάποιοι Ιταλοί καταναλωτές για να αγοράσουν 50 gigabytes δεδομένων (και απεριόριστα λεπτά ομιλίας και SMS!)

Αυτό είναι ένα στοιχείο που «φωτογραφίζει» εμμέσως πλην σαφώς το εγχώριο παράρτημα της Vodafone, η οποία τους προηγούμενους μήνες του εγκλεισμού και της καραντίνας, με τις ανάγκες για σύνδεση ιδιαίτερα αυξημένες, δέχθηκε έντονες διαμαρτυρίες στο τηλεφωνικό της κέντρο και στα Social Μedia για χαμηλή συνδεσιμότητα και συχνή πτώση του δικτύου…

Εργασιακός μεσαίωνας

Την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου από το μεσημέρι και μέχρι το απόγευμα, εκπρόσωποι της διοίκησης της εταιρείας έρχονταν σε τηλεφωνική επικοινωνία με συναδέλφους από τα τμήματα migration και back office της πρώην cyta, ενημερώνοντάς τους ότι η Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021 πρόκειται να είναι η τελευταία μέρα εργασίας στην εταιρεία.

Συγκεκριμένα στέλεχος του διεύθυνσης προσωπικού συνεπικουρούμενο από έναν manager καλούσαν τους συναδέλφους για να τους «πληροφορήσουν» ότι δεν υπάρχει κάποια διαθέσιμη θέση εργασίας και τους καλούσαν να υπογράψουν οικειοθελή αποχώρηση προσφέροντάς τους κάποια χρήματα επιπλέον της νόμιμης αποζημίωσης ως δέλεαρ.

Συνολικά περίπου 30 συνάδελφοι, μεταξύ των οποίων και εκλεγμένος συνδικαλιστής στο διοικητικό συμβούλιο του σωματείου εργαζομένων της Cyta Hellas, έχουν ενημερωθεί πως την Παρασκευή θα πρέπει να δεχτούν την απόλυση – «παραίτηση» τους.

Μάλιστα ενημέρωσαν λίγο πριν τους συναδέλφους, ότι θα τους μοιράσουν τις απολύσεις με κούριερ στα σπίτια τους.

Υποθέτουμε πως κάτι παρόμοιο σχεδιάζει η διοίκηση και σε άλλα τμήματα, προκειμένου να προχωρήσει ουσιαστικά στην tech εταιρεία που τόσο διαφημίζει.

Η Cyta Hellas εξαγοράστηκε πριν από σχεδόν 2 χρόνια από τη Vodafone και από τους 850 υπαλλήλους τους οποίους απασχολούσε, αυτή τη στιγμή εργάζονται ως υπάλληλοι στη Vodafone λιγότεροι από 150.

Παρόμοιες συνέπειες έχουν λίγο – πολύ όλες οι εξαγορές εταιρειών, όπως προηγουμένων η HOL, με την πλειοψηφία των εργαζόμενων να δουλεύει μέχρι να ολοκληρωθεί η συγχώνευση των συστημάτων των δύο εταιρειών και έπειτα να απολύονται χωρίς να τους δίνεται κάποια εναλλακτική επιλογή.

Το δε προκλητικό είναι ότι υπάρχουν πολλές θέσεις που θα μπορούσαν να καλυφθούν, πολλές ανάγκες σε τμήματα, αλλά αυτό δεν αρκεί για να παραμείνουν οι συνάδελφοι στην εργασία.

Η διοίκηση εκμεταλλεύεται την τηλεργασία και την κοινωνική απομόνωση των εργαζομένων προκειμένου να αισθάνονται ευάλωτοι και χωρίς συναδελφική βοήθεια, για να μπορέσει να προχωρήσει ανεμπόδιστα στα σχέδια της.

Εν μέσω πανδημίας, μια από τις πλέον κερδοφόρες επιχειρήσεις πανελλαδικά κάνει μαζικές απολύσεις, εξυπηρετούμενη από την τηλεργασία και την βολική νομοθεσία.

Στις κλήσεις τα διοικητικά στελέχη που καλούν τους συναδέλφους μας παρουσιάζουν την απόλυση – παραίτηση ως την μοναδική επιλογή,  φτάνοντάς στο σημείο να προεξοφλήσουν και το αποτέλεσμα της καταγγελίας στην Επιθεώρηση Εργασίας.