Ποιοι χρήστες προτιμούν το Instagram και ποιοι το Facebook

Related

H motorola παρουσιάζει τη Edge 50 pro με ένα ιδιαίτερο project | Art in Your Hands

Εξερευνήστε έναν κόσμο όπου το τηλέφωνό σας δεν είναι απλώς μια συσκευή – είναι ένας καμβάς, ένα εργαλείο έκφρασης για απεριόριστη δημιουργικότητα, το οποίο σας επιτρέπει να απαθανατίζετε πολύτιμες στιγμές. 8 φωτογράφοι, 8 πρωτεύουσες, άπειρη δημιουργικότητα. Έτσι οραματίστηκε η Motorola το πιο πρόσφατο project της, το οποίο στοχεύει να αναδείξει τις δυνατότητες της νεότερης σειράς…

OPPO Reno11F 5G: Λεπτό και ελαφρύ, δίχως να θυσιάσει την οθόνη, κυκλοφόρησε το κινητό με δώρο… κινητό!

Παρά την ποιοτικότατη και ευρύχωρη 120Hz AMOLED Borderless Display των 6,7 ιντσών, η νέα συσκευή της οικογένειας Reno κατορθώνει να διατηρήσει το πάχος και το βάρος της σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα. Δύο εναλλακτικά χρώματα εμπνευσμένα από τη φύση, το βαθύ πράσινο «Palm Green» και το «Ocean Blue» που μας καλεί να «βουτήξουμε» στους παιχνιδιάρικους κυματισμούς…

Γίνεται περισσότερο αυστηρή η Ιαπωνία με τις μονοπωλιακές πρακτικές της Apple!

Ξανά στο μικροσκόπιο των αρχών από διάφορες χώρες η Apple και οι μονοπωλιακές πρακτικές της. Μετά την εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Apple να ανοίξει το iOS για καταστήματα εφαρμογών τρίτων στην ΕΕ, τώρα η Ιαπωνία πήρε την απόφαση να αυξήσει σημαντικά τα πρόστιμα για μεγάλες εταιρείες που επιδίδονται σε μονοπωλιακές πρακτικές, όπως την…

Γίνεται περισσότερο αυστηρή η Ιαπωνία με τις αντιμονοπωλιακές πρακτικές της Apple!

Ξανά στο μικροσκόπιο των αρχών από διάφορες χώρες η Apple και οι μονοπωλιακές πρακτικές της. Μετά την εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Apple να ανοίξει το iOS για καταστήματα εφαρμογών τρίτων στην ΕΕ, τώρα η Ιαπωνία πήρε την απόφαση να αυξήσει σημαντικά τα πρόστιμα για μεγάλες εταιρείες που επιδίδονται σε μονοπωλιακές πρακτικές, όπως την…

Κατασκευαστής crypto wallet αναφέρει ψευδώς πως υπάρχει σφάλμα ασφαλείας στο iMessage

ΣΟΚ και συναισθήματα τρόμου προκαλεί ένας κατασκευαστής ψηφιακών πορτοφολιών για κρυπτονομίσματα, καθώς ισχυρίστηκε αυτή την εβδομάδα ότι οι hacker ενδέχεται να στοχεύουν users σε εκμετάλλευση του iMessage τύπου “zero-day”. Ο επίσημος λογαριασμός X του Trust Wallet έγραψε ότι “έχουμε αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με ένα υψηλού κινδύνου zero-day exploit που στοχεύει το iMessage στο Dark Web.…

Cosmote / 10 χρόνια στηρίζει τη διάδοση της εκπαιδευτικής ρομποτικής

Τα δέκα χρόνια συμπλήρωσε ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και STEM που διοργανώνεται από τον WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE. Για την COSMOTE, η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν τη δύναμη να δημιουργήσουν έναν κόσμο καλύτερο για όλους, καθώς συντελούν στη δημιουργία μιας καθολικά προσβάσιμης ψηφιακής κοινωνίας. Σε αυτό το πλαίσιο, στηρίζει και ενισχύει την εκπαιδευτική…

Πείτε αντίο στο Google Pixel Fold 2… Έφτασε η ώρα να υποδεχτούμε το Pixel 9 Pro Fold!

H Google είναι γνωστό ότι δεν θέλει με τίποτα να μένει πίσω από τις εξελίξεις, για αυτό και είναι λογικό να προτείνει διαρκώς νέες συσκευές. Αφού επένδυσε στο Pixel Fold την προηγούμενη χρονιά, ήταν λογικό να υποθέσουμε πως τώρα έρχεται η στιγμή για το νέο Pixel Fold 2, αλλά μια νέα έκθεση σήμερα ισχυρίζεται ότι…

Boring Phone: HMD Global και Heineken δημιουργούν το πιο χαβαλετζίδικο feature phone!

Οι ιδέες είναι ανεξάντλητες για την HMD Global και τώρα συνεργάζεται με την γνωστή εταιρεία ζυθοποιίας, Heineken, για να αναπτύξει ένα διαφανές τηλέφωνο που αποκαλείται ως Boring Phone. Αυτό μπορεί να είναι ένα εύστοχο όνομα, εξάλλου, το Boring Phone είναι ένα feature phone που εστιάζει στην πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων και στην αποστολή και λήψη μηνυμάτων.…

Huawei: Πασχαλινές προσφορές σε κορυφαία wearables!

Φέτος το Πάσχα, χαρίστε Huawei δώρα τεχνολογίας! Οι πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα της Huawei από το δίκτυο καταστημάτων των επίσημων συνεργατών της εταιρείας προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία σε wearables προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας. Ως πρωτοπόρος στον τομέα της καινοτομίας, η Huawei με συνέπεια επαναπροσδιορίζει τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία στην καθημερινότητά μας και  βελτιώνει τις…

Πώς να καταπολεμήσετε το άγχος που προκαλούν τα μέσα κοινωνικά δικτύωσης

Από το 1992, ο Απρίλιος έχει οριστεί ως μήνας ευαισθητοποίησης για το άγχος. Πρόκειται για μια σημαντική υπενθύμιση του κρίσιμου ρόλου που έχει η διαχείριση του άγχους για τη διατήρηση της ψυχικής και σωματικής υγείας των χρηστών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί ως σημαντική πηγή στρες, προκαλώντας τον πολλαπλασιασμό του άγχους και των σχετικών…

Η Samsung παρουσιάζει τους αθλητές του Team Samsung Galaxy, για τους τους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024

 Η Samsung Electronics, Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, ανακοινώνει τους αθλητές-πρεσβευτές του Team Samsung Galaxy που θα ενσαρκώσουν το βασικό μήνυμα της καμπάνιας της εταιρείας «Open Always Wins» κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024. Μεταξύ των 57 αθλητών-πρεσβευτών, εκ των οποίων οι 44 είναι από την Ευρώπη, είναι και δύο Έλληνες αθλητές, ο…

Το Telegram εξαπλώνεται σαν «δασική πυρκαγιά»: Θα ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο χρήστες

Με ταχύτατους ρυθμούς εξαπλώνεται η πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram, μια από τις δημοφιλέστερες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Telegram είναι πιθανόν να ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες μέσα σε ένα χρόνο καθώς εξαπλώνεται σαν «δασική πυρκαγιά», όπως σχολίασε χθες, Τρίτη (16.04.2024), ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Πάβελ Ντουρόφ μιλώντας στον Αμερικανό δημοσιογράφο Τάκερ Κάρλσον.…

Ένας μήνας δωρεάν* Cosmote TV – Αυτές είναι οι ματσάρες που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να χάσεις!

Βαδίζουμε αισίως στην ολοκλήρωση μιας συναρπαστικής σεζόν!  Στο ελληνικό πρωτάθλημα, τον τίτλο του πρωταθλητή διεκδικούν τέσσερις ομάδες με σπουδαία ντέρμπι να περιλαμβάνονται στο φινάλε των πλέι οφ. Την ίδια στιγμή, Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ απέχουν μόλις... 90 αγωνιστικά λεπτά από τους «4» του Κόνφερενς Λιγκ καθώς την Πέμπτη (18/4) έχουν τους κρίσιμους αγώνες ρεβάνς απέναντι σε…

Έναρξη διάθεσης λύσεων All in One & Digital Ταμειακής από την NBG Pay, την Εθνική Τράπεζα και τον Όμιλο EPSILON NET

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILON NET ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, με την υποστήριξη της Εθνικής Τράπεζας, για τη διάθεση ολοκληρωμένων προτάσεων στο τομέα του acquiring business, με έμφαση στις λύσεις All in One και e-commerce.  Η πρώτη λύση με την ονομασία EPSILON ALL in ONE (PAX edition) έχει ως στόχο να…

Η Hewlett Packard Enterprise στο 9ο Delphi Economic Forum

Ο Μιχάλης Κασιμιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) για την Ελλάδα και την Κύπρο, παρευρέθηκε στο Delphi Economic Forum IX που πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 13 Απριλίου 2024 στους Δελφούς. Κατά την παρουσία του σε πάνελ, ο κ. Κασιμιώτης αναφέρθηκε στο Παγκόσμιο Κέντρο Αριστείας της HPE για την Τεχνητή Νοημοσύνη…

Share

Μία νέα έρευνα δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θεωρούν ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι πιο αξιόπιστο και αυθεντικό από τις εικόνες των brand.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της εταιρείας Olapic, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει σε ετικέτες brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Οι συστάσεις από φίλους και συνομήλικους είναι πιο ρεαλιστικές και αυθεντικές από τις εικόνες που παράγονται από τα brands» δήλωσε ο Μπρετ Ζούκερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Monotype, μητρική εταιρεία της Olapic στο luxury daily.

«Οι καταναλωτές θα μοιραστούν τα πραγματικά αφιλτράριστα συναισθήματά τους σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που τους αρέσουν – και δεν τους αρέσουν – έτσι ώστε το περιεχόμενό τους να είναι πιο αξιόπιστο για άλλους καταναλωτές» διευκρίνισε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Τα πορίσματα της Olapic βασίζονται σε έρευνα με δείγμα 5.000 χρήστες παγκόσμιων social media, συγκεκριμένα 1.000 χρήστες σε κάθε μία από πέντε χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γαλλία και Γερμανία).

Σχεδόν όλοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 95%, έχουν αλληλεπιδράσει με τις εικόνες που παράγονται από καταναλωτές. Περισσότεροι από έξι στους 10 βλέπουν δημιουργημένο από χρήστη περιεχόμενο αρκετές φορές την εβδομάδα.

Facebook και Instagram

Το Facebook είναι το κορυφαίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για παραγόμενο από χρήστη περιεχόμενο και ακολουθεί το Instagram. Το Instagram προτιμάται για θέματα μόδας και ομορφιάς και το Facebook για ταξιδιωτικές πληροφορίες.

Οι νεότερης ηλικίας ερωτηθέντες προτιμούν σθεναρά το Instagram, ενώ περισσότεροι από τους μισούς μεγαλύτερης ηλικίας χρήστες προτιμούν το Facebook. Η κρίσιμη ομάδα των χρηστών, 24 – 34 ετών είναι μοιρασμένη, με το 41% να αναφέρει το Facebook ως πρώτη επιλογή και το 37% να επιλέγει το Instagram.

Παρόλο που το 44% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθούν influencers, οι συγκεκριμένες προσωπικότητες έχουν μεγαλύτερη επίδραση στους νεότερους καταναλωτές.

Το 64% της ηλικιακής ομάδας 16 έως 22 ετών ακολουθεί influencers των social media, όπως επίσης το 53% της ηλικιακής ομάδας 23-34 ετών. Οι ερωτηθέντες από τις ΗΠΑ είναι πιο πιθανό να ακολουθούν social media influencers, ενώ οι Γερμανοί είναι λιγότερο πιθανό να τους ακολουθούν με τα αντίστοιχα ποσοστά να είναι 53% και 36%.

Περίπου ένας στους τρεις χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ακολουθούν influencers έχουν ανακαλύψει νέες μάρκες μέσω των δημοσιεύσεών τους.

Το 52%, των ερωτηθέντων έχει αναφέρει ένα εμπορικό σήμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί από αυτούς τους χρήστες υποκινούνται από την καλή άποψη, παρά την απογοήτευση για ένα brand. Το 39% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε ότι η εκτίμηση για ένα προϊόν θα τους ενθάρρυνε να δημοσιεύσουν μια εικόνα που παραπέμπει σε μια μάρκα, ενώ το 37% δείχνει ότι απολαμβάνει ένα προϊόν με την ανάρτηση εικόνας και την επισήμανση της μάρκας. Το 25% των χρηστών ανέφερε επίσης ένα εμπορικό σήμα με την ελπίδα ότι οι εικόνες του θα κοινοποιηθούν.

«Τις πρώτες μέρες των αξιολογήσεων και των κριτικών, η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών συνδεόταν με ένα εμπορικό σήμα μόνο επειδή είχε αρνητική εμπειρία» δήλωσε ο κ. Ζούκερ. «Τώρα, με έναν πιο οπτικό τρόπο σύνδεσης και ανταλλαγής εμπειριών, οι καταναλωτές αναζητούν δυναμικά τρόπους για να δημιουργήσουν μια πιο προσωπική σύνδεση και να κοινοποιήσουν την προτίμησή τους σε ένα brand. Θέλουν να είναι μέρος της ιστορίας και της εξέλιξης ενός brand», ανέφερε.

Παρ’ όλο που οι influencers και οι συνομήλικοι μπορεί να θεωρούνται αξιόπιστοι και αμερόληπτοι, οι καταναλωτές εξακολουθούν να ανακαλύπτουν προϊόντα μέσω των social media των brand. Για παράδειγμα, το 48% των χρηστών πραγματοποίησε αγορά αφού παρακολούθησε βίντεο μιας μάρκας.

Τα brands πολυτελείας χρησιμοποιούν συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της αυθεντικότητας και αύξησης της εμπλοκής του κοινού.

Η σελίδα @WeLoveCoco του οίκου Chanel αναπαράγει περιεχόμενο από το hashtag #WeLoveCoco στο Instagram. Ο σύνδεσμος του προφίλ ανακατευθύνει τους χρήστες στην αμερικανική σελίδα με προϊόντα μακιγιάζ και προβάλλει εκείνα με τις καλύτερες πωλήσεις στην κορυφή.

Ο Dior έχει επίσης μια σελίδα για περιεχόμενο καταναλωτών, @DiorBeautyLovers.

«Τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να αξιοποιήσουν ένα συνδυασμό περιεχομένου καταναλωτών, brand και influencers στη στρατηγική μάρκετινγκ» είπε ο κ. Ζούκερ.