Image default
MOBILE

Μεγάλη αύξηση των πωλήσεων smartwatches για το B’ τρίμηνο του 2019

Τα πράγματα δείχνουν να πηγαίνουν πάρα πολύ καλά στην αγορά των smartwatches, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε σε παγκόσμια κλίμακα, η

Strategy Analytics,

ο αριθμός των συνολικών αποστολών (Shipments) μεγάλωσε κατά

44%

σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα για το 2018. Συγκεκριμένα, οι αποστολές των smartwatches για το ανωτέρω χρονικό διάστημα άγγιξαν τα

12.3 εκατομμύρια

έναντι 8.6 εκατομμυρίων για το 2018.

Η Apple είναι εκείνη που κυριαρχεί στο συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς με 5.7 εκατομμύρια αποστολές (πράγμα που μεταφράζεται στο 46.4% της αγοράς smartwatches), ενώ για το B’ τρίμηνο του 2018, το εν λόγω νούμερο ήταν στις 3.8 εκατομμύρια units. Η Samsung ωστόσο τα πήγε ακόμη καλύτερα, καθώς ήταν εκείνη που διπλασίασε τα νούμερα της (ξεπερνώντας την FitBit που ήταν ο μεγάλος ανταγωνιστής της). Συγκεκριμένα, για το Β’ τρίμηνο του 2019 η κορεατική εταιρεία «έπιασε» το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 2 εκατομμυρίων units, με την FitBit να πέφτει στην 3η θέση με 1.2 εκατομμύρια shipments. Ενδεικτικό της κυριαρχίας των 3 προαναφερθέντων κατασκευαστών είναι ότι και οι 3 μαζί αντιστοιχούν στο 72% περίπου της παγκόσμιας αγοράς smartwatches.

Related posts

Ξεκινά η αναβάθμιση του Samsung Galaxy Note 8 σε Android 9.0 Pie

fiber

Ανακοινώθηκε το Huawei P Smart+ 2019 με triple camera

fiber

Samsung: Τα Galaxy S9 S9+ έλαβαν την πιστοποίηση της FCC

fiber

Το iPhone 7 Plus το δεύτερο πιο δημοφιλές smartphone στη Κίνα για το 2017

fiber

Τιμές και διαθεσιμότητα των Huawei P30 και P30 Pro στην Ελλάδα

fiber

Hands-on με το TCL PLEX στην IFA 2019

fiber