Image default
WIND

Δωρεάν επικοινωνία  για τους συνδρομητές WIND σε Χανιά και Ρέθυμνο

Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στις περιοχές των Χανίων και του Ρεθύμνου που επλήγησαν από την κακοκαιρία «Ωκεανίς», ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

WIND Hellas

Συγκεκριμένα σε όλους τους:

  • πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
  • κατόχους καρτοκινητής F2G & Q

προσφέρεται από σήμερα Δωρεάν χρόνος ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και Δωρεάν 1.5 GB για τους συνδρομητές κινητής, με ισχύ ως τις 6 Μαρτίου.

Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου. Τα καταστήματα WIND σε Χανιά και Ρέθυμνο είναι στη διάθεσή τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από την κακοκαιρία.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς  ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έθεσε υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να σημειωθούν προβλήματα λειτουργίας στο δίκτυο κινητής όσο και στο δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.

Related posts

Άμεσος διαμοιρασμός αρχείων μεταξύ Windows 10 υπολογιστών

fiber

Έκτακτη ενημέρωση WIND: Προσφορά δωρεάν χρόνου ομιλίας για τους συνδρομητές στις πληγείσες περιοχές της Αττικής

fiber

 Οι υπηρεσίες της Viva Wallet στα καταστήματα WIND

fiber

Τα Samsung Galaxy S9 και S9+ στα καταστήματα Wind

fiber

Τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία των Windows 10

fiber

The Smartphone Festival by Huawei στα καταστήματα WIND

fiber