Σύμφωνα με ανακοίνωση της Wind, ανοικτά παραμένουν από την Τετάρτη 18/3 όλα τα καταστήματα της εταιρείας πανελλαδικά, ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες επικοινωνίας του καταναλωτικού κοινού.
Πιο συγκεκριμένα, τα καταστήματα λειτουργούν καθημερινά (Δευτέρα έως Σάββατο) από τις 09.00 έως τις 15.00 τηρώντας αυξημένα μέτρα προστασίας για εργαζόμενους και επισκέπτες, προκειμένου να εξυπηρετούν μόνο τις σημαντικές ανάγκες επικοινωνίας των καταναλωτών.
Οι βασικές τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που εξυπηρετούν είναι:
• Αποπληρωμή λογαριασμών
• Ανανέωση χρόνου ομιλίας για το καρτοκινητό
• Επισκευή και αντικατάσταση συσκευών
Για την προστασία των εργαζομένων και των επισκεπτών, σε όλα τα καταστήματα Wind έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα προστασίας:
• Σε κάθε κατάστημα, επιτρέπεται η ταυτόχρονη είσοδος έως 2 επισκεπτών, τηρώντας τις προβλεπόμενες αποστάσεις μεταξύ τους.
• Διάθεση αντισηπτικών σε κεντρικά σημεία του καταστήματος για χρήση από τους επισκέπτες
• Καθημερινός, εξειδικευμένος καθαρισμός όλων των χώρων
• Τακτικές προληπτικές απολυμάνσεις των χώρων
Η Wind συστήνει σε όλους τους καταναλωτές να παραμείνουν σπίτι και να εξυπηρετούνται από εκεί. Μέσω του site wind.gr, και των εφαρμογών myWIND , myF2G ,myQ οι χρήστες εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια έχουν την δυνατότητα:
• Εξόφλησης λογαριασμού
• Ελέγχου του υπολοίπου του λογαριασμού τους
• Ελέγχου του υπολοίπου χρήσης της σύνδεσης τους
• Ανανέωσης χρόνου ομιλίας
• Αγοράς πακέτων ομιλίας, data και sms
Επιπλέον για τις αγορές των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν (συσκευές, tablets, αξεσουάρ, κλπ) οι πελάτες μπορούν να επισκεφθούν το wind.gr ή να καλέσουν την τηλεφωνική γραμμή 8005003333 για να παραγγείλουν το προϊόν που επιθυμούν. Θα το παραλάβουν άμεσα (εντός 48 ωρών ) και με δωρεάν μεταφορικά στην πόρτα τους.
Τέλος το 13800 (για ιδιώτες) και 1277 (για επιχειρήσεις) είναι στην διάθεση των πελατών για άμεση εξυπηρέτηση.