Ανοδική πορεία για την παγκόσμια αγορά smartwatch

Related

Η Amazon Web Services φέρνει το Kiro: Τεχνητή Νοημοσύνη που «σκέφτεται« ως προγραμματιστής

FORTUNE GREECE 19/11/2025, 18:16 SHARE Η Amazon Web Services (AWS) παρουσίασε το Kiro, ένα νέο περιβάλλον για προγραμματιστές που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI), με στόχο να οργανώσει καλύτερα τον τρόπο που γράφεται ο κώδικας του λογισμικού. Αντί ο προγραμματιστής να δίνει «σκόρπια» μηνύματα (prompts) στο AI και να παίρνει πίσω αποσπασματικά κομμάτια κώδικα, το Kiro

Ποια είναι η κορυφαία γλώσσα για εποικοινωνία με την Τεχνητή Νοημοσύνη

Νέα διεθνής μελέτη του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ και της Microsoft αποκαλύπτει ποια είναι η γλώσσα με ακρίβεια 88% σε σύνθετες εργασίες, αφήνοντας πίσω τα αγγλικά, τα κινεζικά και άλλες «μεγάλες» γλώσσες. Στις δοκιμές 26 γλωσσών σε κορυφαία μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, η δεκάδα με την καλύτερη επίδοση περιλαμβάνει κατά σειρά τα πολωνικά, γαλλικά, ιταλικά, ισπανικά, ρωσικά.

Η AI αναβιώνει τον Μολιέρο με ένα νέο έργο!

Ποιο θα μπορούσε να ήταν το επόμενο έργο του...

Πολλές εταιρείες τηλεπικοινωνιών προχωρούν δυναμικά με τις μετασχηματισμούς CPQ

Οι κορυφαίοι οργανισμοί τηλεπικοινωνιών είναι σε καλό δρόμο για...

Επένδυση μαμούθ από την Nvidia και τη Microsoft σε εταιρεία ΑΙ, ενώ η Google προειδοποιεί για «φούσκα»

Οι τεχνολογικοί γίγαντες Nvidia και Microsoft ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν 10 δισεκατομμύρια δολάρια και 5 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, στη νεοσύστατη εταιρεία που εξειδικεύεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη, Anthropic, γνωστή για το εργαλείο παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης Claude. Η start-up, από την πλευρά της, δεσμεύεται να αγοράσει χωρητικότητα αξίας 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την Azure, την πλατφόρμα cloud

Nvidia – Microsoft επενδύουν 15 δισ. δολάρια στην AI startup Anthropic

FORTUNE GREECE 18/11/2025, 18:46 SHARE The Anthropic logo appears on a smartphone screen and as the background on a laptop computer screen in this photo illustration in Athens, Greece, on November 12, 2025. Anthropic PBC plans to spend $50 billion to build custom data centers for artificial intelligence work in several US locations, including Texas

Δωρεάν ημερίδες σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη από την COSMOTE TELEKOΜ για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Η COSMOTE TELEKOΜ, με γνώμονα να βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διοργάνωσε πρόσφατα δύο δωρεάν ημερίδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μέσα από τον νέο κύκλο του προγράμματος COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Go Abroad η εταιρεία προσέφερε πρακτικές συμβουλές και καθοδήγηση σε κάθε στάδιο των εξαγωγών, ενδυναμώνοντας την ανταγωνιστικότητα των ΜμΕ και συμβάλλοντας στην ανάπτυξή τους.

Χάος στο διαδίκτυο: Τεράστια βλάβη της Cloudflare έριψε μαύρο στο μισό ίντερνετ μεταξύ των οποίων X, Spotify και ChatGPT

Η Cloudflare δεν είναι απλώς μία ακόμη εταιρεία τεχνολογίας. Πρόκειται για έναν από τους κεντρικούς «στυλοβάτες» του διαδικτύου, παρέχοντας κρίσιμες υπηρεσίες ασφάλειας, επιτάχυνσης και δρομολόγησης δεδομένων σε εκατομμύρια ιστότοπους. Όταν αυτή η υποδομή «γονατίζει», το αποτέλεσμα είναι μια αλυσιδωτή αντίδραση: κάθε ψηφιακή υπηρεσία που βασίζεται σε αυτήν γίνεται μη προσβάσιμη. Αυτό ακριβώς συνέβη σήμερα, όταν

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει την UltraFine™ WUHD 5K2K Nano IPS Black Monito

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει την UltraFine™ WUHD 5K2K...

Η COSMOTE TELEKOM σού χαρίζει κινητό για μετατροπή καρτοκινητού σε καρτοσυμβόλαιο

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες Αν έχεις καρτοκινητό και θέλεις να το μετατρέψεις σε καρτοσυμβόλαιο, η COSMOTE TELEKOM «τρέχει» μια προσφορά που σίγουρα σε ενδιαφέρει και σου δίνει δωρεάν κινητό. Η εταιρεία έχει ανεβάσει στο site της ΓΕΡΜΑΝΟΣ μία προσφορά που δίνει συγκεκριμένα κινητά χωρίς καμία έξτρα χρέωση για μετατροπή από

Σημαντικά προβλήματα σε ιστοσελίδες στην Ελλάδα και παγκοσμίως – Έπεσαν πολλά sites

Σημαντικά προβλήματα σημειώθηκαν το μεσημέρι της Τρίτης στο διαδίκτυο, στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, καθώς αρκετές ιστοσελίδες επηρεάστηκαν από σφάλμα στην πλατφόρμα Cloudflare, με αποτέλεσμα να «πέσουν» και να μην είναι δυνατή η πρόσβαση των χρηστών. Το Cloudflare είναι μια υποδομή που προσφέρει πολλές από τις βασικές τεχνολογίες που υποστηρίζουν τις σημερινές διαδικτυακές ιστοσελίδες με

Share

Μια υπολογίσιμη αγορά αρχίζουν να αποτελούν σταδιακά τα “έξυπνα” ρολόγια, γεγονός που αποδεικνύει – στην πράξη – η πορεία των πωλήσεων της συγκεκριμένης προϊοντικής κατηγορίας. Το 3ο τρίμηνο του 2019, οι πωλήσεις smartwatch στην παγκόσμια αγορά εκτοξεύθηκαν κατά 42% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, με τον όγκο της κατηγορίας να αγγίζει τα 14 εκατ. τεμάχια, από περίπου 10 εκατ. έναν χρόνο νωρίτερα.

Οι πωλήσεις smartwatch στη διεθνή αγορά αυξήθηκαν κατά 42% το 3ο τρίμηνο του 2019, φθάνοντας τα 14 εκατ. συσκευέςΣύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία της Strategy Analytics, το εξεταζόμενο διάστημα την πρώτη θέση μεταξύ των κατασκευαστών – από πλευράς όγκου πωλήσεων – κατέλαβε η Apple, συγκεντρώνοντας σχεδόν το ήμισυ της αγοράς (48%) έναντι περίπου 45% έναν χρόνο νωρίτερα. Η Samsung βρέθηκε στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης με μερίδιο 13,4% από 11% το 3ο τρίμηνο του 2018, ενώ η Fitbit κατατάχθηκε τρίτη, παγκοσμίως, με μερίδιο 11,3% από 15% την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.

Το Apple Watch συνεχίζει ξεκάθαρα να ηγείται του ανταγωνισμού, όπως δείχνουν τα σχετικά στοιχεία, κατέχοντας το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς smartwatch και παραμένει ο κορυφαίος ηγέτης της βιομηχανίας. “Η ανάπτυξη των smartwatch συνεχίζει να αυξάνεται στην παγκόσμια αγορά, καθώς οι καταναλωτές εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις λειτουργίες τους, με τις πιο δημοφιλείς μεταξύ αυτών να είναι εκείνες που σχετίζονται με την υγεία και τη φυσική κατάσταση”, αναφέρουν οι αναλυτές της Strategy Analytics. 

Οι κατασκευαστές

Σε επίπεδο κατασκευαστών, η Apple διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 6,8 εκατομμύρια smartwatch το 3ο τρίμηνο του 2019, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 51% έναντι του 2019, από τα 4,5 εκατ. τεμάχια το 3ο τρίμηνο του 2018 σε 6,8  εκατ. συσκευές το 3ο τρίμηνο του 2019. Η Samsung, από την πλευρά της, απέστειλε 1,9 εκατ. smartwatch, παγκοσμίως, το 3ο τρίμηνο του 2019, σχεδόν διπλασιάζοντας τις πωλήσεις της από τα 1,1 εκατ. το 3ο τρίμηνο του 2018. Πετυχαίνοντας ρυθμό αύξησης 73%, η εταιρεία εδραιώνεται ως ο δεύτερος πιο ισχυρός προμηθευτής smartwatch παγκοσμίως.

Η Fitbit, τέλος, απέστειλε 1,6 εκατ. “έξυπνα” ρολόγια το 3ο τρίμηνο του 2019, με τις πωλήσεις της να αυξάνονται ελαφρά έναντι του 1,5 εκατ. συσκευών το 3ο τρίμηνο του 2018, πετυχαίνοντας αύξηση κατά 7%.

Η πρόσφατη εξαγορά της Fitbit από την Google, σύμφωνα με τους αναλυτές, δεν αποκλείεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά των smartwatch, με τον ανταγωνισμό μεταξύ των κατασκευαστών να οδηγεί σε νέα πιο εξελιγμένα μοντέλα, τόσο σε επίπεδο λειτουργικού όσο και υπηρεσιών.

Η AI αναβιώνει τον Μολιέρο με ένα νέο έργο!

Ποιο θα μπορούσε να ήταν το επόμενο έργο του Μολιέρου αν ο Γάλλος θεατρικός συγγραφέας του 17ου αιώνα δεν είχε πεθάνει αφού κατέρρευσε στη...

Πολλές εταιρείες τηλεπικοινωνιών προχωρούν δυναμικά με τις μετασχηματισμούς CPQ

Οι κορυφαίοι οργανισμοί τηλεπικοινωνιών είναι σε καλό δρόμο για ψηφιακούς μετασχηματισμούς και, με αυτούς, τα οφέλη που μπορεί να παρέχει το καλύτερο λογισμικό CPQ....