Image default
NEWS

Ανάπτυξη 13,2% για την παγκόσμια αγορά smartphones κατά το β’ τρίμηνο

Με κεκτημένη ταχύτητα από το 2020 η παγκόσμια αγορά έξυπνων κινητών τηλεφώνων κινήθηκε ανοδικά κατά 13,2% το β’ τρίμηνο του 2021, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ερευνών IDC.

Μάλιστα, η αγορά κινήθηκε ανοδικά πάνω από την πρόβλεψη της IDC, η οποία υπολόγιζε την ανάπτυξη στο 12,5%. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία του Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker της International Data Corporation (IDC) το σύνολο των κατασκευαστών παρέδωσαν 313,2 εκατομμύρια συσκευές κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου, απόδειξη ότι η αγορά έχει επανέλθει σε κατάσταση συνεχούς ανάπτυξης.

Το σύνολο των επιμέρους γεωγραφικών αγορών κινήθηκε ανοδικά με εξαίρεση την Κίνα, όπου η απουσία λανσαρίσματος νέων συσκευών κορυφαίων επιδόσεων, η χαμηλότερη του αναμενομένου ζήτηση και η επιπλέον πτώση της Huawei οδήγησαν την κινεζική αγορά σε ύφεση της τάξης του 10%, πάντα σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Δύο αποχωρήσεις που άλλαξαν το τοπίο

Με τις παραδόσεις συσκευών εκ μέρους της Huawei να βαίνουν μειούμενες και την πρόσφατη αποχώρηση της LG Electronics από την αγορά των smartphones, υπάρχει διαθέσιμος χώρος για τις υπόλοιπες εταιρείες να αυξήσουν τα μερίδιά τους. Το αποτέλεσμα των αλλαγών ήταν να υπάρξουν μια σειρά από ανακατατάξεις ανάμεσα στις υπόλοιπες εταιρείες.

Χαρακτηριστικότερη όλων η άνοδος της Xiaomi στη δεύτερη θέση των μεριδίων αγοράς, για πρώτη φορά εντός του 2021, περιορίζοντας την Apple στην τρίτη θέση. Στις αγορές όπου η Huawei και η LG είχαν ισχυρή παρουσία (σε Κίνα και ΗΠΑ αντίστοιχα), οι κατασκευαστές αντιμετώπιζαν διαφορετικές προκλήσεις. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι Motorola, TCL και OnePlus βίωσαν ετήσια ανάπτυξη που δεν είχαν επιτύχει ποτέ πριν στο παρελθόν, αλλά το κατάφεραν μετά την αποχώρηση της LG. Αντίθετα, στην Κίνα, οι συνήθεις ύποπτοι, Xiaomi, OPPO, Vivo και Apple συνέχισαν να εκμεταλλεύονται την ταχεία καθίζηση της Huawei.

Σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC, παγκοσμίως όλα τα κινεζικά brands αναπτύσσονται ταχέως, με την Xiaomi να ξεχωρίζει και να επιδεικνύει επιδόσεις ρεκόρ με ετήσια ανάπτυξη τριμήνου της τάξης του 86,6%. Ακολουθεί η Realme, με την ανάπτυξη από χρόνο σε χρόνο να είναι της τάξης του 149%. Σημειώνεται ότι το 75% των παραδόσεων της συγκεκριμένης εταιρείας προέρχεται από αγορές εκτός Κίνας. Καθώς όλα τα κινεζικά brands επικεντρώνουν σε αγορές όπως η Ευρώπη, η Λατινική Αμερική, η Μέση Ανατολή και η Αφρική, ο ανταγωνισμός συνεχώς αυξάνεται για εταιρείες όπως η Samsung που επίσης δραστηριοποιούνται εκεί.

«Η αγορά των smartphones είχε την τύχη να μην επηρεαστεί στον ίδιο βαθμό με τις σημαντικές ελλείψεις σε ημιαγωγούς, όπως έγινε με την αυτοκινητοβιομηχανία, τους προσωπικούς υπολογιστές και τις τηλεοράσεις», δήλωσε ο Ράιαν Ριθ, αντιπρόεδρος της IDC και υπεύθυνος για τους Mobile and Consumer Device Trackers της εταιρείας.

«Η πανδημία απέχει πολύ από το να θεωρηθεί ότι την έχουμε αφήσει πίσω μας, ωστόσο οι καταναλωτές σε παγκόσμια κλίμακα συνεχίζουν να δείχνουν ανάγκη για φορητές συσκευές, αλλά και τη θέληση να ξοδέψουν για να τις αποκτήσουν. Οι παραδόσεις 5G συσκευών ανεβαίνουν, ειδικά καθώς οι τιμές πέφτουν, αλλά συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές προς το παρόν δεν αγοράζουν μόνο λόγω του 5G. Αγοράζουν επειδή χρειάζονται μία συσκευή αντικατάστασης και σε κάποιες περιπτώσεις αγοράζουν smartphone για πρώτη φορά», καταλήγει ο αντιπρόεδρος της IDC.

Related posts

Πόσο γρήγορα σερφάρει η Ελλάδα;

fiber

Η εφαρμογή που θέλει να μας λύσει τα χέρια στις συναλλαγές μας με το Δημόσιο

fiber

Έκτακτη σύσκεψη στο Μαξίμου με Κικίλια, Χαρδαλιά και Τσιόδρα- Αποφάσεις ίσως και σήμερα

fiber

LIVE: Η πτήση του Μπέζος στο Διάστημα

fiber

Το Tripadvisor αποκαλύπτει τι επιλέγουν οι ταξιδιώτες για το δεύτερο μισό του 2021

fiber

Ένα ρομπότ γράφει ανατριχιαστικές ιστορίες τρόμου

fiber