Έρευνα: Οι καταναλωτές θέλουν να ελέγχουν οι ίδιοι τις επιλογές τους

Related

Αναχαίτισε το Netflix η Cosmote: Το νέο τοπίο στη συνδρομητική

Περιορίστηκαν οι ρυθμοί ανάπτυξης της κορυφαίας αμερικανικής πλατφόρμας στην ελληνική αγορά, ενώ η Cosmote TV κέρδισε έδαφος μετά και τη συμφωνία με τη Nova. Πάνω από 500.000 συνδρομητές στην OTT πλατφόρμα της. Θετικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα της συμφωνίας μεταξύ Nova και Cosmote στη συνδρομητική τηλεόραση, με τους καταναλωτές να στρέφονται στις νόμιμες συνδέσεις. Την ίδια στιγμή οι κολοσσοί

Μία δεκαετία τώρα η COSMOTE προωθεί την ανάπτυξη της εκπαιδευτικής ρομποτικής και των ψηφιακών δεξιοτήτων

Η εκπαιδευτική ρομποτική, την οποία και γνωρίζουμε την τελευταία δεκαετία από τις δράσεις που στήριξε η COSMOTE  για τη διάδοση του STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), είναι καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και γνώσεων στους μαθητές, προσφέροντάς τους ευκαιρίες για μία διαφορετική –αν όχι πιο ενδιαφέρουσα- μάθηση που γίνεται με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο.

COSMOTE Fiber: Δωρεάν η αναβάθμιση ταχυτήτων upload

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα COSMOTE Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο COSMOTE Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και

Cosmote Fiber: Δωρεάν πενταπλασιασμός των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η Cosmote από τις 8 Δεκεμβρίου. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα Cosmote Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο Cosmote Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και στο  Cosmote Fiber 1 Gbps ανεβαίνει στα 500 Mbps. Η αναβάθμιση των ταχυτήτων θα γίνει αυτόματα, χωρίς

COSMOTE Fiber: Δωρεάν η αναβάθμιση ταχυτήτων upload για ακόμα καλύτερη εμπειρία συνδεσιμότητας

13/11/2024@13:54 -Πενταπλασιάζονται οι ταχύτητες upload στα προγράμματα COSMOTE Fiber 300, 500 & 1 Gbps , χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, από 8 Δεκεμβρίου Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους.

Δωρεάν αναβαθμίζει τις ταχύτητες upload σε συνδέσεις FTTH η Cosmote

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα COSMOTE Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο COSMOTE Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και

COSMOTE Fiber: Δωρεάν πενταπλασιαμός των ταχυτήτων upload από 8 Δεκεμβρίου!

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα COSMOTE Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο COSMOTE Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και

COSMOTE Fiber: Δωρεάν η αναβάθμιση ταχυτήτων upload για ακόμα καλύτερη εμπειρία συνδεσιμότητας

Διαβάζεται σε 2' UNSPLASH Πενταπλασιάζονται οι ταχύτητες upload στα προγράμματα COSMOTE Fiber 300, 500 & 1Gbps, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, από 8 Δεκεμβρίου 13 Νοεμβρίου 2024 13:37 Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις

COSMOTE Fiber: Δωρεάν 5πλασιασμόςτων ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH

Σε δωρεάν πενταπλασιασμό των ταχυτήτων upload σε συνδέσεις FTTH προχωρά η COSMOTE από τις 8 Δεκεμβρίου, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία συνδεσιμότητας που προσφέρει στους πελάτες της, ανταποκρινόμενη στις ολοένα κι αυξανόμενες ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα COSMOTE Fiber 300 Mbps το upload ανεβαίνει στα 150 Mbps, στο COSMOTE Fiber 500 ανεβαίνει στα 250 Mbps και

Δήμαρχος και ΔΕΥΑ μυνήουν την Cosmote για φθορές στο δίκτυο ύδρευσης

Μηνυτήρια αναφορά κατά του υπευθύνου εκπροσώπου και υπαλλήλου της εργολήπτριας εταιρίας κατασκευής  του έργου οπτικών ινών της Cosmote για την πρόκληση φθορών στα υπόγεια δίκτυα ύδρευσης της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Κιλκίς (ΔΕΥΑΚ) με δυσμενή συνέπεια τις συχνές διακοπές υδροδότησης σε περιοχές της πόλης του Κιλκίς υπέβαλαν σήμερα στην Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κιλκίς ο Δήμαρχος

Δήμαρχος και ΔΕΥΑ μηνύουν την Cosmote για φθορές στο δίκτυο ύδρευσης

Μηνυτήρια αναφορά κατά του υπευθύνου εκπροσώπου και υπαλλήλου της εργολήπτριας εταιρίας κατασκευής  του έργου οπτικών ινών της Cosmote για την πρόκληση φθορών στα υπόγεια δίκτυα ύδρευσης της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Κιλκίς (ΔΕΥΑΚ) με δυσμενή συνέπεια τις συχνές διακοπές υδροδότησης σε περιοχές της πόλης του Κιλκίς υπέβαλαν σήμερα στην Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κιλκίς ο Δήμαρχος

COSMOTE GROW YOUR BUSINESS: Επιστρέφει με νέα μορφή το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις

Το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις, COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program, επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με την μορφή βιντεοσκοπημένων online μαθημάτων. Τo πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους εργαζομένους τους και τους ελεύθερους επαγγελματίες και απαντά στην ανάγκη τους για εκπαίδευση και κατάρτιση στα ψηφιακά

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Τετάρτη

Τι περιλαμβάνει από αθλητικές μεταδόσεις το πρόγραμμα για σήμερα Τετάρτη 13/11/2024 Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Τετάρτη

COSMOTE GROW YOUR BUSINESS: Επιστρέφει με νέα μορφή το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις

Το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις, COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Certification Program, επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά με την μορφή βιντεοσκοπημένων online μαθημάτων.

Το World Pass powered by Telekom στέλνει 2 συνδρομητές της COSMOTE σε συναυλία του J. Timberlake στις ΗΠΑ

To World Pass powered by Telekom , μέσα από το οποίο οι συνδρομητές COSMOTE έχουν την ευκαιρία να διεκδικούν συναρπαστικές VIP εμπειρίες σε όλο τον κόσμο χάρη στην παγκόσμια εμβέλεια της Telekom, συνεχίζεται με μία μεγάλη συναυλία του Justin Timberlake. Η περιοδεία «The Forget Tomorrow World Tour» του βραβευμένου με Grammy pop star, κάνει μία

Share

Πάνω από τα δυο τρίτα των Αμερικανών καταναλωτών (ανάλογες είναι οι τάσεις και σε άλλες χώρες) πρόκειται να κάνουν τις εορταστικές αγορές τους φέτος online, αλλά 60% δεν θα παραλείψουν να επισκεφτούν και τα φυσικά καταστήματα.

Αυτά τα στοιχεία αναδεικνύουν τη στροφή προς μια πολυκαναλική αντιμετώπιση της λιανικής, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας την οποία πραγματοποίησε για λογαριασμό της SAP η εξειδικευμένη εταιρία ερευνών στις online αγορές, Dynata.

Με την άνοδο των ψηφιακών καναλιών και των επιλογών αυτο-εξυπηρέτησης, οι αγοραστικές συνήθειες έχουν γίνει πλέον περισσότερο πολύπλοκες και οι καταναλωτές έχουν σταδιακά πάρει υπό τον έλεγχό τους την εμπειρία με τα brands. Έτσι, ποσοστό 92% από τους περίπου 1.000 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι επιθυμούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο της αγοραστικής εμπειρίας, όταν αγοράζουν ή διαδρούν με οποιονδήποτε τρόπο με ένα brand.

«Οι καταναλωτές επιθυμούν να διαχειρίζονται και να επηρεάζουν τις αγοραστικές τους εμπειρίες», υπογράμμισε η Paula Hansen, Chief Revenue Officer του τομέα SAP Customer Experience, προσθέτοντας ότι «κατ’ αυτό τον τρόπο, θα μπορούν να αλλάξουν πάροχο, κατάστημα ή και brand αν δεν μείνουν ικανοποιημένοι από το επίπεδο εξυπηρέτησης. Καθώς πλησιάζει η εορταστική περίοδος, οι επιχειρήσεις πρέπει να λάβουν υπόψιν τους και να αφουγκραστούν τις ανάγκες των καταναλωτών, ειδικά τούτη τη μοναδική αγοραστική περίοδο, και να ανταποκριθούν άμεσα, προκειμένου να τους προσφέρουν τις ανάλογες εμπειρίες».

Με την έναρξη της πανδημίας, οι καταναλωτές κατέκλυσαν τα online καταστήματα για τις καθημερινές αγορές τους κι όλα δείχνουν ότι ανάλογη θα είναι η συμπεριφορά τους και στη διάρκεια των εορτών. Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι 67% των καταναλωτών προγραμματίζουν να κάνουν τις αγορές τους online, με αρκετούς έτοιμους να ψωνίσουν από το κινητό τους, είτε μέσω εφαρμογών (ποσοστό 24%), είτε μέσω ιστοσελίδων (ποσοστό 20%). Παρά την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όμως, το 60% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι θα κάνουν και κάποιες από τις αγορές τους αυτοπροσώπως, αποδεικνύοντας πως τα φυσικά καταστήματα κάθε άλλο παρά έχουν εξαφανιστεί.

Καθώς οι καταναλωτές ετοιμάζονται γι’ αυτήν την χωρίς προηγούμενο εορταστική περίοδο, ο βασικός προβληματισμός τους (σε ποσοστό 39%) έχει να κάνει με τη δυσκολία να βρουν τα προϊόντα που θέλουν. Ως λύση, ποσοστό 20% εξ αυτών θεωρεί την παροχή άμεσης βοήθειας από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, με το online chat να βρίσκεται πρώτο στις προτιμήσεις (σε ποσοστό 32%) για την επικοινωνία με τα brands, ακολουθούμενο από την τηλεφωνική επικοινωνία και την προσωπική επαφή (σε ποσοστό 24%, έκαστο). Δυο στους τρεις καταναλωτές (ποσοστό 65%) δήλωσαν ότι δεν τους ενδιαφέρει αν θα ανοίξουν διάλογο με άνθρωπο ή με bot, αρκεί να πάρουν γρήγορα απάντηση στο ερώτημά τους. Η ταχύτητα απόκρισης ήταν, μάλιστα, ο σπουδαιότερος παράγοντας για μια επιτυχημένη διάδραση με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μιας εταιρίας, σύμφωνα με το 60% όσων συμμετείχαν σ΄ αυτή την έρευνα.


Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την εξατομικευμένη και αξιόπιστη εμπειρία των συνδεδεμένων καταναλωτών, μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα SAP Customer Experience στην ιστοσελίδα sap.com.