Image default
INTERNET

Άλλα σκεφτόμαστε και άλλα πράττουμε για το ιδιωτικό απόρρητο στο συνδεδεμένο σπίτι

Η ESET δημοσίευσε τα αποτελέσματα έρευνάς της σχετικά με τη νοοτροπία και τη δραστηριότητα των καταναλωτών αναφορικά με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και τη διασφάλιση του απορρήτου στο συνδεδεμένο σπίτι.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με αφορμή την
καθιέρωση του Οκτώβρη ως μήνα για την προώθηση της σημασίας της
κυβερνοασφάλειας σε Ευρώπη και Αμερική (εκστρατείες ECSM και NCSAM).

Πιο
συγκεκριμένα, η ESET διερεύνησε τη στάση και τις απόψεις 4.000 χρηστών
(2.000 Αμερικανών και 2.000 Καναδών) προκειμένου να κατανοήσει τι κάνουν
για να προστατευτούν από τον κίνδυνο των παραβιασμένων έξυπνων οικιακών
συσκευών, όπως οι τηλεοράσεις που συνδέονται με το Διαδίκτυο, οι
έξυπνοι θερμοστάτες, οι βοηθοί στο σπίτι και πολλές άλλες. Πάνω από το
ένα τρίτο όλων των ερωτηθέντων (35% Αμερικανών και 37% των Καναδών)
δήλωσαν ότι ανησυχούν για τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση των οικιακών
τους δικτύων μέσω συνδεδεμένων οικιακών συσκευών (έξυπνες τηλεοράσεις,
έξυπνοι θερμοστάτες κ.λπ.). Ωστόσο, το 57% των Αμερικανών και το 61% των
Καναδών ανέφεραν ότι δεν έχουν αλλάξει τον κωδικό πρόσβασης στο router ή
δεν γνωρίζουν αν έχει αλλάξει ποτέ από όταν πρωτοεγκαταστάθηκε.

Κατά
την αγορά μιας έξυπνης οικιακής συσκευής, μόνο ένα 20% των Αμερικανών
και ένα 29% των Καναδών ερωτηθέντων δήλωσαν ότι κάνουν έρευνα για να
διαπιστώσουν τι θα συμβεί με τα δεδομένα που θα συλλέξει ο κατασκευαστής
της συσκευής, ή που θα τα αποθηκεύσει ή με ποιον θα τα μοιραστεί.
Σχετικά με λειτουργίες που δεν χρησιμοποιούν και οι οποίες συλλέγουν
δεδομένα (π.χ. τοποθεσίες),  το 42% των Καναδών δήλωσε ότι τις
απενεργοποιεί, ωστόσο το 61% των Αμερικανών δήλωσε ότι δεν το κάνει ή
δεν γνωρίζει.

Για να παραμείνουν ασφαλείς στο διαδίκτυο, η ESET
συνιστά στους χρήστες να χρησιμοποιούν ισχυρούς και μοναδικούς κωδικούς
πρόσβασης για τις συσκευές τους, καθώς και έλεγχο πιστοποίησης διπλού
παράγοντα. Επίσης, να αγοράζουν συσκευές από αξιόπιστους κατασκευαστές,
έχοντας πρώτα πραγματοποιήσει μία βασική έρευνα σχετικά με τις πολιτικές
και τις πρακτικές που εφαρμόζουν αυτοί οι κατασκευαστές σχετικά με τα
δεδομένα.

Related posts

Το 60% των ελληνόπουλων έως δέκα ετών έχουν πρόσβαση στο Internet

fiber

Οδηγίες προς γονείς για την καλύτερη προστασία των παιδιών στα social media

fiber

Οι ΗΠΑ αναμένεται να επικρατήσουν στα νέα δίκτυα 5G

fiber

Το Facebook επιχειρεί να συνδυάσει τις λειτουργίες Stories και News Feed

fiber

Η devolo φτάνει το ορόσημο παραγωγής 40 εκατομμυρίων προσαρμογέων powerline

fiber

Ένας στους τρεις θα πουλούσε προσωπικά δεδομένα σε κάποιον άγνωστο

fiber