Salesforce Shopping Index 2024: πωλήσεις 61 δισ. δολαρίων μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης

Related

Sberbank: Παρά τις κυρώσεις της Δύσης, η Ρωσία μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην τεχνητή νοημοσύνη μέχρι το 2030

FORTUNE GREECE 12/12/2024, 19:00 Η Μόσχα δεν θα ανταγωνιστεί τις ΗΠΑ και την Κίνα στην κατασκευή γιγαντιαίων κέντρων δεδομένων. Η Ρωσία έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει σημαντικά τη θέση της στις παγκόσμιες αξιολογήσεις τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το 2030, παρά τις δυτικές κυρώσεις,, δήλωσε στο Reuters ο Αλεξάντερ Βεντιάχιν, πρώτος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης ρωσικής

Telekom, Skylo και Qualcomm υλοποίησαν μέσω του δικτύου της COSMOTE, την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphones

Η Telekom,σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non-Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη,πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom.Για την υλοποίηση, το επίγειο δίκτυο κινητής της COSMOTE

Το «Εxperience AI» της Google έρχεται να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτικούς σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης

Από τις πρώτες χώρες που θα υιοθετήσουν το πρόγραμμα «Εxperience AI» της Google θα είναι η Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης από κοινού με την Πέγκυ Αντωνάκου, γενική διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της εταιρείας, «ΑΙ Connect», χθες, Τετάρτη. Το πρόγραμμα «Experience AI», που

Η Apple εγκαινιάζει την ενσωμάτωση του ChatGPT στη Siri

Η Apple κάνει ένα ακόμη βήμα προς το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζοντας την ενσωμάτωση του ChatGPT στη Siri μέσα από τις τελευταίες ενημερώσεις λογισμικού για iPhone, iPad και Mac. Με στόχο να ενισχύσει την εμπειρία των χρηστών, η νέα λειτουργία υπόσχεται πιο έξυπνες και στοχευμένες απαντήσεις, ενισχύοντας τη θέση της Apple ως πρωτοπόρου στην

Προ των πυλών το Kids Wallet – Πώς θα μπλοκάρεται η πρόσβαση στα social media σε όσους είναι κάτω από 15 ετών

Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Kids Wallet, του παιδικού πορτοφολιού που θα περιορίζει την πρόσβαση των ανηλίκων, κάτω των 15 ετών, στα social media, ενώ η εφαρμογή αυτή μπορεί να εγκατασταθεί τόσο στα κινητά των παιδιών, όσο και στα τάμπλετς. «Νομίζω πως όλοι όσοι έχουμε παιδιά ή έχουμε παιδιά

Telekom, Skylo και Qualcomm υλοποίησαν μέσω δικτύου COSMOTE, την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο

Πρώτες αποστολές SMS μέσω δορυφόρου από το δίκτυο της Cosmote

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο δίκτυο

Δωρεάν για 1 χρόνο: 2 ακόμα μέρες για το deal-φωτιά Cosmote Tv και ANT1+

Media 12 Δεκεμβρίου 2024 10:24 Μέσα από την εφαρμογή MyCosmote, ορισμένοι χρήστες έχουν πρόσβαση σε μια ειδική προσφορά που τους παρέχει το premium Ant1+ εντελώς δωρεάν για 12 μήνες. Η προσφορά αυτή αποτελεί μέρος προωθητικής ενέργειας της Cosmote TV και απαιτεί την καταχώρηση κάρτας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, καθώς μετά τη λήξη των 12

Telekom, Skylo και Qualcomm υλοποίησαν μέσω του δικτύου της COSMOTE, την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphones

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας(12/12) – Πού θα δείτε Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό στην Ευρώπη

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024 Intime Onsports Team 12 Δεκεμβρίου 2024, 10:06 Δείτε το πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της Πέμπτης (12/12). Κρίσιμη… στροφή για το ευρωπαϊκό μέλλον των τριών εκπροσώπων της Ελλάδας στα ευρωπαϊκά Κύπελλα. Για το Europa League, ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ θα… πέσουν στις «μάχες» τους στις 19:45. Στο «Γ. Καραϊσκάκης», οι κάτοικοι

Ολυμπιακός – Τβέντε (19:45, ANT1, Cosmote Sport 3): Θέλει τρίποντο για να ισχυροποιήσει το μέλλον του στο Europa League

Intime UEFA EUROPA LEAGUE Με στόχο τη νίκη, που θα του δώσει μια μεγαλύτερη βεβαιότητα, για παρουσία στην επόμενη φάση του Europa League, ο Ολυμπιακός υποδέχεται στο κατάμεστο «Καραϊσκάκης» την Τβέντε (19:45, ANT1, Cosmote Sport 3 HD), για την 6η αγωνιστική της League Phase της διοργάνωσης. Με νίκη κόντρα στην Τβέντε, ο Ολυμπιακός θα ανέβει στους 11 βαθμούς

Δε Νιου Σεντς – Παναθηναϊκός (22:00, Cosmote Sport 5): Με ανεβασμένη ψυχολογία για τη νίκη μισή-πρόκριση

UEFA EUROPA CONFERENCE LEAGUE Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει απόψε (22:00, Cosmote Sport 5) την ουαλική ομάδα Δε Νιου Σεντς στο Σρούσμπερι, για την 5η αγωνιστική της League Phase του UEFA Conference League. Με φόντο τη νίκη, οι «πράσινοι» έχουν την ευκαιρία να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στη βαθμολογία και να κάνουν καθοριστικό βήμα προς την πρόκριση

ΠΑΟΚ – Φερεντσβάρος (19:45, COSMOTE SPORT 4 HD): Με φόρα από τη Ρίγα για να μπει σε τροχιά playoffs

Intime UEFA EUROPA LEAGUE Μεγάλη ευκαιρία να μπει στις θέσεις που οδηγούν στα playoffs έχει απόψε ο ΠΑΟΚ, ο οποίος υποδέχεται στην Τούμπα τη Φερεντσβάρος (19:45, Cosmote TV, ) για την 6η αγωνιστική της League Phase του Europa League. Ο Δικέφαλος του Βορρά την προηγούμενη αγωνιστική πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στη φετινή διοργάνωση, περνώντας

12 Δεκεμβρίου – Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

15:00 COSMOTE SPORT 3 HD Βίκινγκουρ – Τζουργκάρντεν UEFA Conference League Ποδόσφαιρο 17:30 COSMOTE SPORT 9 HD Αστάνα – Τσέλσι UEFA Conference League Ποδόσφαιρο 19:45 Novasports 5HD Φενέρμπαχτσε – Μονακό Euroleague Μπάσκετ 19:45 COSMOTE SPORT 4 HD ΠΑΟΚ – Φερεντσβάρος UEFA Europa League Ποδόσφαιρο 19:45 COSMOTE SPORT 9 HD Φιορεντίνα – Λίντσερ UEFA Conference League

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης 12 Δεκεμβρίου

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα, Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου, έχουν ως ακολούθως: 17:30 Αστάνα – Τσέλσι Ποδόσφαιρο – UEFA Conference League 2024-25 COSMOTE SPORT 9 HD 18:00 European Football Show 2024 -25 Ποδόσφαιρο COSMOTE SPORT 2 HD 19:45 European Football Show Greek Edition 2024-25 Ποδόσφαιρο – Η εκπομπή European Football Show Greek Edition βρίσκεται στη διάθεση των

Share

Οι πωλήσεις της Cyber Week (εβδομάδα που έπεται του Black Friday) παγκοσμίως αναμένεται να αγγίξουν τα 311 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του πιο πρόσφατου Δείκτη Αγορών (Shopping Index 2024) της Salesforce, παγκόσμιου ηγέτη στο ΑΙ CRM. Το 19% αυτών των παραγγελιών, δηλαδή $61 δισεκατομμύρια, θα προέλθουν από πωλήσεις που έχουν επηρεαστεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και τους AI agents. Μόνο στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις αναμένεται να φτάσουν τα $75 δισεκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας το 23% των συνολικών αγορών της φετινής εορταστικής περιόδου.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Δείκτη Αγορών (ο οποίος αναλύει δεδομένα από 1,5 δισεκατομμύριο καταναλωτές σε περισσότερες από 84 χώρες), από την αρχή του Οκτωβρίου τα ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν Generative AI και agents αύξησαν τη μέση αξία παραγγελίας κατά 7% σε σύγκριση με όσους δεν διαθέτουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία ($117 έναντι $109). Επιπλέον, η AI και οι agents συνέβαλαν στην επίτευξη του 17% των παγκόσμιων παραγγελιών μέσω εξατομικευμένων προτάσεων, στοχευμένων προωθήσεων και πιο έξυπνης εξυπηρέτησης πελατών.

Παράλληλα, σύμφωνα με τη Salesforce, οι γρήγορες απαντήσεις και η άμεση επίλυση ζητημάτων αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες για τους καταναλωτές, γεγονός που οδηγεί τους retailers στην ενσωμάτωση AI chatbots για τη βελτιστοποίηση των αλληλεπιδράσεων. Συνεπώς, η φετινή εορταστική περίοδος αποτελεί για τους retailers ιδιαίτερη ευκαιρία να αξιοποιήσουν τόσο τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) που έχουν στα χέρια τους, όσο και να εφαρμόσουν στρατηγικές προσφορές στα προϊόντα τους, ώστε να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό.

Τα πιο πρόσφατα ευρήματα του Δείκτη Αγορών για την εορταστική περίοδο, που συλλέχθηκαν από την 1η Οκτωβρίου έως τις 14 Νοεμβρίου, έδειξαν πως και φέτος οι αγορές αναβάλλονται για τη Cyber Week, καθώς αναμένονται εκπτώσεις. Το κόστος των προϊόντων έχει μεγαλύτερη σημασία συγκριτικά με πέρυσι, με τα δύο τρίτα των καταναλωτών να αναφέρουν ότι οι επιλογές τους θα καθοριστούν κυρίως από τις τιμές και λιγότερο από την ποιότητα των προϊόντων. Παράλληλα, το 47% των καταναλωτών δήλωσε ότι τόσο στο φετινό Black Friday όσο και κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, σκοπεύει να κάνει τις ίδιες αγορές με πέρυσι, ενώ το 40% ανέφερε ότι θα κάνει ακόμη λιγότερες.

Με βάση τις αναλύσεις, το μέσο ποσοστό έκπτωσης παγκοσμίως αναμένεται να αγγίξει το 28% (30% στις Η.Π.Α.), οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων κατά 5% σε σχέση με πέρυσι. Το προβάδισμα στις εκπτώσεις φαίνεται να έχουν: Καλλυντικά & μακιγιάζ –με μέσο ποσοστό έκπτωσης 38%, περιποίηση δέρματος –με μέση έκπτωση 33% κι ενδύματα –με τον μέσο όρο έκπτωσης να φτάνει το 33%.

Επίσης, εντυπωσιακό είναι το ποσοστό των παραγγελιών που θα ολοκληρωθούν μέσω κινητών συσκευών. Το 70% των αγορών θα πραγματοποιηθεί από κινητά τηλέφωνα, χάρη στις βελτιωμένες εμπειρίες αγορών και τη χρήση ΑΙ σε εφαρμογές μηνυμάτων. Μάλιστα, πάνω από τους μισούς (53%) ερωτηθέντες ανέφεραν ότι θα χρησιμοποιούσαν λύσεις GenAI για την επιλογή του τέλειου δώρου. Ωστόσο, οι λύσεις ΑΙ δεν ενισχύουν μόνο την εξατομίκευση για ιδανικά δώρα, αλλά διευκολύνουν τη σύγκριση τιμών και τη συνολική εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Σημειώνεται, επίσης, πως οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις σημείωσαν πτώση 1% τις τελευταίες επτά εβδομάδες, αλλά αυξήθηκαν κατά 8% την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, δείχνοντας ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τις εορταστικές αγορές εντείνεται.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι κινέζικες πλατφόρμες αγορών ενισχύουν το ανταγωνιστικό τοπίο στο λιανεμπόριο με σημαντική άνοδο να παρατηρείται σε εφαρμογές όπως οι Temu, Shein, AliExpress και TikTok Shop (μη διαθέσιμο ακόμη στην Ελλάδα). Το 67% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες πλατφόρμες ανέφερε ότι σχεδιάζει να πραγματοποιήσει τις εορταστικές του αγορές σε αυτές φέτος, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι, γεγονός που αντανακλά την ανάγκη για νέα κανάλια με ανταγωνιστικές τιμές.