Nima Sepasy: Πώς αξιοποιεί η Mastercard την τεχνητή νοημοσύνη για περισσότερες και ασφαλέστερες συναλλαγές

Related

COSMOTE TELEKOM: «Συνδέουμε τον κόσμο σου»

Η COSMOTE , ένα από τα ισχυρότερα και πιο δημοφιλή brands στην ελληνική αγορά, ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM, την κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες στον κόσμο ανεξαρτήτως κλάδου, και μαζί δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM . Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την

Η Meta ενδέχεται να υποστεί πλήγμα 7 δισ. δολαρίων λόγω των δασμών του Τραμπ στην Κίνα

Η Meta βρίσκεται αντιμέτωπη με σημαντική οικονομική πρόκληση, καθώς οι σκληροί δασμοί που επέβαλε ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ στην Κίνα ενδέχεται να πλήξουν τα διαφημιστικά της έσοδα κατά 7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος. Οι περικοπές στις διαφημιστικές δαπάνες από μεγάλους κινεζικούς λιανοπωλητές όπως η Temu και η Shien, σε συνδυασμό με την εμπορική ένταση ΗΠΑ- Κίνας

Βουτιά 71% στα κέρδη της Tesla – Στο στόχαστρο οι πωλήσεις και ο Έλον Μασκ

Η Tesla διέρχεται μια από τις πιο δύσκολες περιόδους της σύγχρονης ιστορίας της, καθώς τα καθαρά της κέρδη για το πρώτο τρίμηνο του 2025 καταγράφουν πτώση 71% σε σύγκριση με πέρυσι, υποχωρώντας στα 409 εκατομμύρια δολάρια. Παρά την ανακοίνωση για νέα, πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα και την υπόσχεση του Έλον Μασκ να μειώσει τον ρόλο

Μεγάλος προβληματισμός για τα social media: Οι μισοί έφηβοι λένε ότι βλάπτουν την ψυχική τους υγεία

Ο αντίκτυπος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ψυχική υγεία και ευημερία των νέων αποτελεί ένα αυξανόμενο θέμα ανησυχίας μεταξύ γονέων, εκπαιδευτικών, επαγγελματιών υγείας και ρυθμιστικών αρχών. Και τώρα, σχεδόν οι μισοί έφηβοι των ΗΠΑ λένε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κυρίως αρνητική επίδραση στα άτομα της ηλικίας τους -και σχεδόν το ίδιο ποσοστό δηλώνει

Καμπανάκι από την ΕΕ: Πρόστιμα 800 εκατ. δολαρίων σε Apple και Meta για παραβίαση των κανόνων ψηφιακού ανταγωνισμού

Καμπανάκι από την Ευρωπαϊκή Ένωση σε δύο από τους μεγαλύτερους τεχνολογικούς κολοσσούς των ΗΠΑ, επιβάλλοντας πρόστιμα σχεδόν 800 εκατ. δολαρίων στην Apple και τη Meta για παραβίαση της νομοθεσίας περί ψηφιακού ανταγωνισμού. Η απόφαση έρχεται σε μια περίοδο αυξημένων εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στην ΕΕ και την κυβέρνηση Τραμπ, η οποία ήδη απειλεί με αντίποινα. Η

Τεχνητή νοημοσύνη: Η Baidu παρουσίασε την πλατφόρμα Xinxiang

FORTUNE GREECE 23/04/2025, 19:20 epa08645678 A Baidu logo is seen on their big data research base building in Guiyang, Guizhou province, China, 20 August 2020 (issued 04 September 2020). According to reports, Indian government has banned more than 100 Chinese mobile apps, including Baidu and PUBG Mobile, over national security concerns and users data transmission

Μαθητές από σχολεία της Ελλάδας θα εκτοξεύσουν δορυφόρους σε μέγεθος κουτιού αναψυκτικού

Έντεκα μαθητικές ομάδες από όλη την Ελλάδα θα εκτοξεύσουν τους δικούς τους μικροδορυφόρους σε μέγεθος κουτιού αναψυκτικού, τους οποίους κατασκεύασαν συμμετέχοντας στον πανελλήνιο διαγωνισμό CanSat in Greece 2025. Ο διαγωνισμός CanSat αποτελεί πρωτοβουλία του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA), όπου ομάδες μαθητών και μαθητριών από όλη την Ευρώπη αναπτύσσουν έναν δορυφόρο, ο οποίος εκτοξεύεται σε ύψος

Cosmote: Σταθερό και τηλεόραση στο ίδιο ΑΦΜ

Τα Cosmote Double Play αν συνδυαστούν με Cosmote TV στο ίδιο ΑΦΜ έχουν ορισμένες εκπτώσεις οι οποίες ανακοινώθηκαν στις 10.3..2025. Η έκπτωση αφορά σε συγκεκριμένα προγράμματα και η λίστα έχει ως εξής: Cosmote TV Full Pack: Σε Cosmote Double Play Advanced XL η έκπτωση είναι 8 ευρώ Σε Cosmote Fiber 100XL η έκπτωση είναι 9

Τα έσοδα και τα κέρδη της Tesla καταρρέουν εν μέσω πολιτικού χάους – Οι εκκλήσεις των επενδυτών στον Μασκ

Η Tesla ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους, προσφέροντας μία ακόμα εικόνα της κρίσης που πλήττει την εταιρεία του Έλον Μασκ. Η Tesla δήλωσε καθαρά κέρδη 409 εκατομμυρίων δολαρίων με έσοδα 19,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το ποσό αυτό είναι χαμηλότερο από τις προσδοκίες της Wall Street, που ανέρχονταν σε 21,1 δισεκατομμύρια

Πανδαισία στη Nova: ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός και ΑΕΚ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ | 23.04.2025. 10:00:00 Πανδαισία στη Nova: ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός, Λίβερπουλ – Τότεναμ, Ίντερ - Μίλαν στα Novasports και ΑΕΚ - Ολυμπιακός στα Cosmote Sport! Οι συνδρομητές της Nova απολαμβάνουν και έχουν πρόσβαση σε ένα ασυναγώνιστο μπουκέτο αθλητικού περιεχομένου που περιλαμβάνει όλα τα αθλητικά γεγονότα των Novasports και Cosmote Sport – όλα στην πλατφόρμα EON

Google vs. OpenAI: Η απόρριψη της πρότασης για συνεργασία και η νέα μάχη για την κυριαρχία στην αναζήτηση και την τεχνητή νοημοσύνη

Η αντιπαράθεση μεταξύ της Google και της OpenAI παίρνει νέα τροπή, καθώς η τεχνολογική γίγαντας απέριψε την πρόταση της OpenAI για συνεργασία στον τομέα της αναζήτησης στο δημοφιλές ChatGPT. Η απόρριψη της πρότασης ήρθε στο πλαίσιο της αντιμονοπωλιακής δίκης που διεξάγεται στην Ουάσινγκτον, στην οποία οι ΗΠΑ και αρκετές πολιτείες προσπαθούν να περιορίσουν τη «μονοπωλιακή»

Το YouTube έγινε 20 χρονών: Από το πρώτο βίντεο 19 δευτερολέπτων με ελέφαντες, στα 36 δισ. δολάρια έσοδα τον χρόνο

Ξεκίνησε ως μια απλή πλατφόρμα για να ανεβάζουν οι χρήστες ερασιτεχνικά βίντεο, και μέσα σε δύο δεκαετίες μετατράπηκε σε έναν αληθινό κολοσσό της παγκόσμιας ψυχαγωγίας. Το YouTube όχι μόνο κυριαρχεί στο streaming, αλλά έχει επεκταθεί στον χώρο των podcasts, της μουσικής και του live περιεχομένου, δημιουργώντας ένα δικό του ψηφιακό οικοσύστημα. Με αφορμή τα 20

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η αναμέτρηση Ολυμπιακός - Ρεάλ Μαδρίτης για τα playoffs της Euroleague ξεχωρίζει στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 Μαδρίτη 14:00 Novasports 6HD WTA 1000 Μαδρίτη 16:00 Action 24 Πανερυθραϊκός – ΑΟ Μυκόνου Elite League 16:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 Μαδρίτη

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση σήμερα Τετάρτη, 23 Απριλίου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Τετάρτη, 23 Απριλίου 2025 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 Μαδρίτη

Το Instagram λανσάρει την εφαρμογή Edits – Νέος ανταγωνιστής για το TikTok

Την επίσημη πρεμιέρα της νέας του εφαρμογής, Edits, πραγματοποίησε την Τρίτη (22/04) το Instagram, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν, να επεξεργάζονται και να οργανώνουν βίντεο με εύκολο και διαδραστικό τρόπο. Η κίνηση αυτή φαίνεται να ανταγωνίζεται το TikTok, καθώς η εφαρμογή προσφέρει μια σειρά από καινοτόμα εργαλεία, όπως αυτόματες λεζάντες και αντικατάσταση φόντου

Share

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: -

Ο Senior Vice President, Innovation, Product & Engineering της Mastercard μιλά για τις τεράστιες δυνατότητες που ανοίγονται από τη ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών.

Τους τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζει η Mastercard τις τεχνολογικές προκλήσεις εν μέσω της μεγάλης προόδου της τεχνητής νοημοσύνης, ιδιαίτερα για τις υπηρεσίες που προσφέρει στα συστήματα πληρωμών για τους πελάτες της, καταγράφει ο Nima Sepasy, Senior Vice President, Innovation, Product & Engineering της Mastercard.

Ο ίδιος σημειώνει πως «μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στο ψηφιακό εμπόριο είναι η οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ αγνώστων. Το tokenization αναδεικνύεται ως καθοριστική τεχνολογία για την προστασία της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια». Προσθέτει, δε, πως η Mastercard επιτρέπει νέες μορφές ασφαλούς ανταλλαγής αξιών, δημιουργώντας παράλληλα νέες δυνατότητες και επιχειρηματικά μοντέλα.

Για τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης, ο Nima Sepasy υπογραμμίζει ότι η εταιρεία του χρησιμοποιεί την AI με τρόπο που επιτρέπει «να προστατεύουμε πάνω από 143 δισεκατομμύρια συναλλαγές ετησίως από απάτες» και προβλέπει πως «η επόμενη γενιά AI μπορεί να προβλέπει ανάγκες και να ενεργεί αυτόνομα, καθιστώντας δυνατό για τους πελάτες να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους πιο αποδοτικά, αυτοματοποιώντας απόλυτα τον χρηματοοικονομικό προγραμματισμό τους».

Τέλος, μιλά για τις λύσεις που προσφέρει η ομάδα ειδικών επιστημόνων του Mastercard Foundry, συμβάλλοντας στη διαφοροποίηση της εμπειρίας των πελατών.

Αναλυτικά, η συνέντευξη του Nima Sepasy:

Το Mastercard Foundry βρίσκεται στην αιχμή της καινοτομίας εδώ και χρόνια. Πώς βλέπετε το ρόλο της διεπιστημονικής συνεργασίας στη διαμόρφωση της επόμενης γενιάς πελατοκεντρικών λύσεων;

Το Mastercard Foundry αποτελείται από μια πλούσια ομάδα ειδικών – επιστήμονες δεδομένων, μηχανικούς, προγραμματιστές, υπεύθυνους προϊόντων και άλλους – οι οποίοι συνεργάζονται στενά για να δημιουργούν λύσεις που πραγματικά διαφοροποιούν την εμπειρία των πελατών. Για να αναπτυχθεί μια πελατοκεντρική λύση, απαιτείται συνεργασία και συγχρονισμός σε πολλούς τομείς, κάτι που έχουμε οργανώσει γύρω από τέσσερις πυλώνες. Ο πρώτος είναι το σύστημα ανάπτυξης της Mastercard, που προωθεί την καινοτομία μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης, της βελτίωσης των εργαλείων και της εφαρμογής προηγμένων μεθοδολογιών. Ο δεύτερος αφορά τη συγκέντρωση στρατηγικών πληροφοριών που μας επιτρέπουν να κατανοούμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών και να διακρίνουμε αξιόλογες τεχνολογίες. Τρίτος, είναι η ανάπτυξη προϊόντων, η οποία μειώνει τους κινδύνους, ενώ παράλληλα διασφαλίζει την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα. Ο τέταρτος και εξίσου σημαντικός πυλώνας είναι η ενεργή εμπλοκή των πελατών, που ενισχύει τη συνεργασία και δημιουργεί ευκαιρίες για συν-δημιουργία και καινοτομία. Ρωτάμε καθημερινά τους εαυτούς μας: «Τι άλλο μπορεί να κάνει η τεχνολογία που δεν μπορούσαμε καν να φανταστούμε πριν;».

Τι καινούριο προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στον κλάδο σας και πώς αλλάζουν τα δεδομένα με την έλευση των Informed AI, Perceptive AI και Proactive AI;

Το “Informed AI” προσφέρει δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο, εντοπίζοντας παράλληλα απάτες και παρέχοντας προσαρμοσμένες συμβουλές και προτάσεις προϊόντων για κάθε πελάτη, ανάλογα με τις ανάγκες του. Το “Perceptive AI”, από την άλλη πλευρά, μπορεί να κατανοεί το πλαίσιο των πελατών με περισσότερη ακρίβεια και να ανταποκρίνεται με ευαισθησία και ενσυναίσθηση, προσαρμόζοντας τις αλληλεπιδράσεις ώστε να είναι πιο φυσικές και ανθρώπινες. Όσο για το “Proactive AI”, η επόμενη γενιά AI μπορεί να προβλέπει ανάγκες και να ενεργεί αυτόνομα, καθιστώντας δυνατό για τους πελάτες να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους πιο αποδοτικά, αυτοματοποιώντας απόλυτα τον χρηματοοικονομικό προγραμματισμό τους και προσαρμόζοντάς τον στις αλλαγές της ζωής τους. Στον τραπεζικό τομέα, οι τεχνολογίες αυτές θα επιφέρουν σημαντικές αλλαγές, με καινοτόμες δυνατότητες να διασφαλίζουν απόλυτη εξατομίκευση και εμπιστοσύνη.

Με ποιους τρόπους βελτιώνεται η εμπειρία των πελατών μέσω του Perceptive AI;

Το Perceptive AI θα ενισχύσει σημαντικά τις αλληλεπιδράσεις ανθρώπου και μηχανής, προσφέροντας διαισθητικές και ενσυναίσθητες απαντήσεις που θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών. Στην εξυπηρέτηση πελατών και σε εφαρμογές προσωπικών βοηθών, το Perceptive AI επιτρέπει πιο φυσικές και αποτελεσματικές αλληλεπιδράσεις, ενώ σε έξυπνα περιβάλλοντα, όπως σπίτια ή πόλεις, προσαρμόζεται στις ανάγκες των χρηστών, καθιστώντας την καθημερινότητα πιο άνετη και πρακτική. Στα βιομηχανικά περιβάλλοντα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της ασφάλειας και της παραγωγικότητας, παρέχοντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Οι δυνατότητες που ανοίγονται με το Perceptive AI αγγίζουν τον χώρο εργασίας, ενθαρρύνοντας την αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ ανθρώπων και μηχανών και συμβάλλοντας σε υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης και παραγωγικότητας. Στο μέλλον, οι εξελίξεις στη διαχείριση πολυτροπικών δεδομένων και στην ανάπτυξη ηθικών πλαισίων θα είναι καίριας σημασίας για την ευρεία υιοθέτηση και καινοτομία σε αυτούς τους τομείς.

Ως διευθυντής της Mastercard Signals, εξερευνάτε τη διασταύρωση πληρωμών και αναδυόμενων τεχνολογιών. Ποιες πρόσφατες τάσεις πιστεύετε ότι θα έχουν τον πιο σημαντικό αντίκτυπο στο μέλλον των πληρωμών και του ψηφιακού εμπορίου;

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στο ψηφιακό εμπόριο είναι η οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ αγνώστων. Το tokenization αναδεικνύεται ως καθοριστική τεχνολογία για την προστασία της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια. Το tokenization αντικαθιστά τα ευαίσθητα δεδομένα με ανώνυμους κωδικούς, προστατεύοντας τις συναλλαγές, και μπορεί να εφαρμοστεί πέρα από τις απλές πληρωμές, όπως σε δεδομένα ταυτότητας ή υγείας, προσφέροντας στους καταναλωτές τον έλεγχο για το ποια δεδομένα μοιράζονται και με ποιον τρόπο. Η Mastercard βλέπει το tokenization να καθοδηγεί την καινοτομία σε διάφορους κλάδους, επιτρέποντας νέες μορφές ασφαλούς ανταλλαγής αξιών και ενισχύοντας την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί νέες δυνατότητες και επιχειρηματικά μοντέλα.

Με την ταχεία πρόοδο της τεχνητής νοημοσύνης, υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με τη δεοντολογική χρήση της, την προστασία δεδομένων και την αντικατάσταση θέσεων εργασίας. Πώς αντιμετωπίζει η Mastercard αυτές τις προκλήσεις;

Η Mastercard εφαρμόζει τεχνητή νοημοσύνη για να διαχειρίζεται και να προστατεύει το δίκτυό μας με ασφάλεια και συνέπεια εδώ και χρόνια. Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη μάς επιτρέπει να προστατεύουμε πάνω από 143 δισεκατομμύρια συναλλαγές ετησίως από απάτες, διασφαλίζοντας την ταυτότητα των πελατών μας και προσφέροντας βαθύτερες αναλύσεις για την ενίσχυση της εμπειρίας των χρηστών. Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών μπορεί να προκαλεί ηθικά ερωτήματα, γι’ αυτό και έχουμε εφαρμόσει ένα ισχυρό πλαίσιο διακυβέρνησης που περιλαμβάνει διαδικασίες και εργαλεία υπεύθυνης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης. Έχουμε δημιουργήσει ένα συμβούλιο διαχείρισης που εξετάζει και εγκρίνει όλες τις πρωτοβουλίες που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη και εξασφαλίζουμε ότι όλοι οι υπάλληλοί μας είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι. Για εμάς, είναι σημαντικό η καινοτομία να στηρίζεται στην υπευθυνότητα και τη διαφάνεια, έτσι ώστε να αξιοποιείται προς όφελος τόσο των πελατών όσο και της κοινωνίας.