Nima Sepasy: Πώς αξιοποιεί η Mastercard την τεχνητή νοημοσύνη για περισσότερες και ασφαλέστερες συναλλαγές

Related

H COSMOTE έστειλε 4 τυχερούς στο πανευρωπαϊκό T-esports Championship της Telekom στη Βουδαπέστη

Οι τελευταίες τρεις δεκαετίες «βρίσκουν» τον σύγχρονο άνθρωπο συνδεδεμένο με έναν παγκόσμιο ιστό, το Internet, κάνοντας πράξη τη θεωρία για μία «παγκόσμια κοινωνία». Και καθώς, η εξέλιξη της τεχνολογίας άρχισε να φέρνει συνεχώς νέα δεδομένα, με τον «ψηφιακό αλφαβητισμό» και τους «ψηφιακούς ιθαγενείς» να ακούγονται όλο και περισσότερο στην παγκόσμια συζήτηση, η διεθνής σκηνή «καλωσόρισε»

Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές Κινητής Nova που πλήττονται από την σφοδρή κακοκαιρία στα νησιά της Λήμνου και της Ρόδου

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και Media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στα νησιά της Λήμνου και της Ρόδου, που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πλημμύρες, ενημερώνει τους συνδρομητές της ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.   Προσφέρει δωρεάν, στους συνδρομητές  της στα εν λόγω νησιά

Η Vodafone καινοτομεί με υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης για επιχειρήσεις

Η Vodafone διοργάνωσε ειδική εκδήλωση για τους εταιρικούς της πελάτες, όπου παρουσίασε καινοτόμες λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, με αιχμή του δόρατος το Microsoft 365 Copilot, που ενσωματώνεται αρμονικά στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που προσφέρει το Vodafone Business, με επίκεντρο την επιχείρηση και τις ανάγκες της. Στην εκδήλωση συμμετείχε πλήθος στελεχών από όλο το φάσμα της αγοράς, που

Συνδρομητική τηλεόραση: Cosmote και Nova κάνουν πάρτι, ήρθε το τέλος των πειρατών;

Σημαντική ανάπτυξη σημειώνει στην ελληνική αγορά η συνδρομητική τηλεόραση, καθώς οι μεγάλοι πάροχοι επενδύουν σε περιεχόμενο και υπηρεσίες που προσελκύουν νέους συνδρομητές. Παράλληλα, η πειρατεία παραμένει μια σοβαρή πρόκληση, με την ανάγκη αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου να καθίσταται πιο επιτακτική από ποτέ. Οι Νέες Συμφωνίες που Αλλάζουν το Τοπίο Η πρόσφατη συνεργασία μεταξύ Cosmote και Nova

Το τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας 2 Δεκεμβρίου

Time to read less than 1 minute Δημοσιευμένο 1 ώρα ago Τελευταία ενημέρωση 1 ώρα ago Το τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας 2 Δεκεμβρίου Δεκέμβριος 02, 2024 - 11:00 Φτωχό είναι το αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει λίγα παιχνίδια. Αναλυτικά: Δευτέρα, 02/12/2024 16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (2/12)

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας Αναλυτικά: 16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ελλάδα – Ιράκ Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 1 HD Πάφος – Ομόνοια Cyprus League 20:00 COSMOTE SPORT 8 HD Αγγλία – Ουρουγουάη Socca World Cup Oman 21:30 Novasports Start

Ποιό είναι το φιλόδοξο όραμα του Ομίλου ΟΤΕ έως το 2030 – Ποιός ο ρόλος της Telekom

Το νέο όραμα, τις δεσμεύσεις και τις στρατηγικές κατευθύνσεις του Ομίλου ΟΤΕ με ορίζοντα το 2030, παρουσίασε, πριν λίγες ημέρες σε εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κώστας Νεμπής. Στο επίκεντρο οι επενδύσεις του Ομίλου σε Gigabit δίκτυα και τις τεχνολογίες του αύριο, καθώς και η Telekom και οι μεγάλες

Αθλητικές μεταδόσεις με ματς από Serie A και La Liga (02/12)

Μετά από ένα σαββατοκύριακο με «μεγάλα» ματς, το τηλεοπτικό πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας (02.12.2024) δείχνει μάλλον «φτωχό». Οι αθλητικές μεταδόσεις 16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ελλάδα – Ιράκ Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 1 HD Πάφος – Ομόνοια Cyprus League

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (02/12)

Κλίβελαντ Καβαλίερς - Μπόστον ΣέλτικςNBA COSMOTE Sport 501:00COSMOTE Sport 7Νιου Γιορκ Νικς - Νιου Ορλίνς ΠέλικανςNBA COSMOTE Sport 701:00COSMOTE Sport 9ΜΠΑΦΑΛΟ ΜΠΙΛΣ-ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ 49ersNFL COSMOTE Sport 903:20COSMOTE Sport 7Λος Άντζελες Κλίπερς - Ντένβερ ΝάγκετςNBA COSMOTE Sport 705:00COSMOTE Sport 8Γαλλία - ΠολωνίαSocca World Cup COSMOTE Sport 816:00COSMOTE Sport 8Ελλάδα - ΙράκSocca World Cup COSMOTE Sport 819:00COSMOTE

Το Σημερινό Πρόγραμμα Αθλητικών Μεταδόσεων στην TV

16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ελλάδα – Ιράκ Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 1 HD Πάφος – Ομόνοια Cyprus League 20:00 COSMOTE SPORT 8 HD Αγγλία – Ουρουγουάη Socca World Cup Oman 21:30 Novasports Start Έιμπαρ – Καρταχένα La Liga 2

Cosmote: Στηρίζει τις γυναίκες gamers

Ενεργή στήριξη στις γυναίκες gamers παρέχει η COSMOTE, υπό την καθοδήγηση του βασικού μετόχου της Deutsche Telekom, δίνοντας τους τη δυνατότητα να κυνηγήσουν το όνειρο τους και να γίνουν eSports Pro Players. Μέσα από ένα ολοήμερο gaming τουρνουά League of Legends, που θα διεξαχθεί στις 3 Δεκεμβρίου σε 4 καταστήματα COSMOTE σε Αθήνα (The Mall

Οι κυβερνοεπιθέσεις κόστισαν στις βρετανικές επιχειρήσεις 55 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία πέντε χρόνια

Οι κυβερνοεπιθέσεις κόστισαν στις βρετανικές επιχειρήσεις περίπου 44 δισεκατομμύρια λίρες (55,08 δισεκατομμύρια δολάρια) σε διαφυγόντα έσοδα τα τελευταία πέντε χρόνια, με το 52% των εταιρειών του ιδιωτικού τομέα να αναφέρουν τουλάχιστον μία επίθεση σε αυτό το διάστημα. Οι κυβερνοεπιθέσεις κοστίζουν στις επιχειρήσεις κατά μέσο όρο το 1,9% των εσόδων τους, σύμφωνα με τον επιχειρηματικό μεσίτη

Παναθηναϊκός – Ατρόμητος (1/12, 20:30, Cosmote Sport 1): Για το τέταρτο σερί τρίποντο κόντρα στους Περιστεριώτες

Intime STOIXIMAN SUPERLEAGUE Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται απόψε (1/12, 20:30) τον Ατρόμητο, στο ΟΑΚΑ για την 13η αγωνιστική της Stoiximan Super League. Με τους πράσινους να θέλουν να επεκτείνουν το νικηφόρο σερί τους (προέρχονται από τρεις συνεχόμενες νίκες στο πρωτάθλημα), παραμένοντας έτσι στην πρώτη τριάδα, ενώ από την άλλη, η ομάδα του Περιστερίου αν καταφέρει να

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (01/12)

Τέσσερις αναμετρήσεις στη Σούπερ Λιγκ, ντέρμπι Άρη-ΠΑΟΚ στο μπάσκετ, Formula 1 στο Κατάρ και πολλά σπουδαία παιχνίδια στις αθλητικές μεταδόσεις της Κυριακής (1/12). Αναλυτικά το σημερινό πρόγραμμα: 12:00 ΣΚΑΪ Χανιά – Πανιώνιος ΓΣΣ Super League 2 13:15 Novasports 2HD Ουτρέχτη – PSV Αϊντχόφεν Ολλανδικό Πρωτάθλημα 13:30 COSMOTE SPORT 5 HD Μανρέσα – Μπαρτσελόνα ACB Liga

ΟΦΗ – Ολυμπιακός (1/12, 17:00 Cosmote Sport 1): Για τον άτυπο τίτλο του πρωταθλητή χειμώνα στο «Γεντί Κουλέ»

Intime STOIXIMAN SUPERLEAGUE Δύσκολη εκτός έδρας αποστολή για τον Ολυμπιακό, καθώς σήμερα (1/12, 17:00, Cosmote 1) αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον ΟΦΗ για την 13η αγωνιστική της Stoiximan Superleague. Οι «ερυθρόλευκοι» λίγα 24ωρα μετά την ισόπαλη αναμέτρηση στη Ρουμανία με τη Στεάουα, θα ψάξουν τη νίκη στο «Θ. Βαρδινογιάννης» που θα τους διατηρήσει στην 1η θέση, κάτι

Share

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: -

Ο Senior Vice President, Innovation, Product & Engineering της Mastercard μιλά για τις τεράστιες δυνατότητες που ανοίγονται από τη ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών.

Τους τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζει η Mastercard τις τεχνολογικές προκλήσεις εν μέσω της μεγάλης προόδου της τεχνητής νοημοσύνης, ιδιαίτερα για τις υπηρεσίες που προσφέρει στα συστήματα πληρωμών για τους πελάτες της, καταγράφει ο Nima Sepasy, Senior Vice President, Innovation, Product & Engineering της Mastercard.

Ο ίδιος σημειώνει πως «μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στο ψηφιακό εμπόριο είναι η οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ αγνώστων. Το tokenization αναδεικνύεται ως καθοριστική τεχνολογία για την προστασία της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια». Προσθέτει, δε, πως η Mastercard επιτρέπει νέες μορφές ασφαλούς ανταλλαγής αξιών, δημιουργώντας παράλληλα νέες δυνατότητες και επιχειρηματικά μοντέλα.

Για τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης, ο Nima Sepasy υπογραμμίζει ότι η εταιρεία του χρησιμοποιεί την AI με τρόπο που επιτρέπει «να προστατεύουμε πάνω από 143 δισεκατομμύρια συναλλαγές ετησίως από απάτες» και προβλέπει πως «η επόμενη γενιά AI μπορεί να προβλέπει ανάγκες και να ενεργεί αυτόνομα, καθιστώντας δυνατό για τους πελάτες να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους πιο αποδοτικά, αυτοματοποιώντας απόλυτα τον χρηματοοικονομικό προγραμματισμό τους».

Τέλος, μιλά για τις λύσεις που προσφέρει η ομάδα ειδικών επιστημόνων του Mastercard Foundry, συμβάλλοντας στη διαφοροποίηση της εμπειρίας των πελατών.

Αναλυτικά, η συνέντευξη του Nima Sepasy:

Το Mastercard Foundry βρίσκεται στην αιχμή της καινοτομίας εδώ και χρόνια. Πώς βλέπετε το ρόλο της διεπιστημονικής συνεργασίας στη διαμόρφωση της επόμενης γενιάς πελατοκεντρικών λύσεων;

Το Mastercard Foundry αποτελείται από μια πλούσια ομάδα ειδικών – επιστήμονες δεδομένων, μηχανικούς, προγραμματιστές, υπεύθυνους προϊόντων και άλλους – οι οποίοι συνεργάζονται στενά για να δημιουργούν λύσεις που πραγματικά διαφοροποιούν την εμπειρία των πελατών. Για να αναπτυχθεί μια πελατοκεντρική λύση, απαιτείται συνεργασία και συγχρονισμός σε πολλούς τομείς, κάτι που έχουμε οργανώσει γύρω από τέσσερις πυλώνες. Ο πρώτος είναι το σύστημα ανάπτυξης της Mastercard, που προωθεί την καινοτομία μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης, της βελτίωσης των εργαλείων και της εφαρμογής προηγμένων μεθοδολογιών. Ο δεύτερος αφορά τη συγκέντρωση στρατηγικών πληροφοριών που μας επιτρέπουν να κατανοούμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών και να διακρίνουμε αξιόλογες τεχνολογίες. Τρίτος, είναι η ανάπτυξη προϊόντων, η οποία μειώνει τους κινδύνους, ενώ παράλληλα διασφαλίζει την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα. Ο τέταρτος και εξίσου σημαντικός πυλώνας είναι η ενεργή εμπλοκή των πελατών, που ενισχύει τη συνεργασία και δημιουργεί ευκαιρίες για συν-δημιουργία και καινοτομία. Ρωτάμε καθημερινά τους εαυτούς μας: «Τι άλλο μπορεί να κάνει η τεχνολογία που δεν μπορούσαμε καν να φανταστούμε πριν;».

Τι καινούριο προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στον κλάδο σας και πώς αλλάζουν τα δεδομένα με την έλευση των Informed AI, Perceptive AI και Proactive AI;

Το “Informed AI” προσφέρει δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο, εντοπίζοντας παράλληλα απάτες και παρέχοντας προσαρμοσμένες συμβουλές και προτάσεις προϊόντων για κάθε πελάτη, ανάλογα με τις ανάγκες του. Το “Perceptive AI”, από την άλλη πλευρά, μπορεί να κατανοεί το πλαίσιο των πελατών με περισσότερη ακρίβεια και να ανταποκρίνεται με ευαισθησία και ενσυναίσθηση, προσαρμόζοντας τις αλληλεπιδράσεις ώστε να είναι πιο φυσικές και ανθρώπινες. Όσο για το “Proactive AI”, η επόμενη γενιά AI μπορεί να προβλέπει ανάγκες και να ενεργεί αυτόνομα, καθιστώντας δυνατό για τους πελάτες να διαχειρίζονται τα οικονομικά τους πιο αποδοτικά, αυτοματοποιώντας απόλυτα τον χρηματοοικονομικό προγραμματισμό τους και προσαρμόζοντάς τον στις αλλαγές της ζωής τους. Στον τραπεζικό τομέα, οι τεχνολογίες αυτές θα επιφέρουν σημαντικές αλλαγές, με καινοτόμες δυνατότητες να διασφαλίζουν απόλυτη εξατομίκευση και εμπιστοσύνη.

Με ποιους τρόπους βελτιώνεται η εμπειρία των πελατών μέσω του Perceptive AI;

Το Perceptive AI θα ενισχύσει σημαντικά τις αλληλεπιδράσεις ανθρώπου και μηχανής, προσφέροντας διαισθητικές και ενσυναίσθητες απαντήσεις που θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών. Στην εξυπηρέτηση πελατών και σε εφαρμογές προσωπικών βοηθών, το Perceptive AI επιτρέπει πιο φυσικές και αποτελεσματικές αλληλεπιδράσεις, ενώ σε έξυπνα περιβάλλοντα, όπως σπίτια ή πόλεις, προσαρμόζεται στις ανάγκες των χρηστών, καθιστώντας την καθημερινότητα πιο άνετη και πρακτική. Στα βιομηχανικά περιβάλλοντα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της ασφάλειας και της παραγωγικότητας, παρέχοντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Οι δυνατότητες που ανοίγονται με το Perceptive AI αγγίζουν τον χώρο εργασίας, ενθαρρύνοντας την αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ ανθρώπων και μηχανών και συμβάλλοντας σε υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης και παραγωγικότητας. Στο μέλλον, οι εξελίξεις στη διαχείριση πολυτροπικών δεδομένων και στην ανάπτυξη ηθικών πλαισίων θα είναι καίριας σημασίας για την ευρεία υιοθέτηση και καινοτομία σε αυτούς τους τομείς.

Ως διευθυντής της Mastercard Signals, εξερευνάτε τη διασταύρωση πληρωμών και αναδυόμενων τεχνολογιών. Ποιες πρόσφατες τάσεις πιστεύετε ότι θα έχουν τον πιο σημαντικό αντίκτυπο στο μέλλον των πληρωμών και του ψηφιακού εμπορίου;

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στο ψηφιακό εμπόριο είναι η οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ αγνώστων. Το tokenization αναδεικνύεται ως καθοριστική τεχνολογία για την προστασία της ιδιωτικότητας και την ασφάλεια. Το tokenization αντικαθιστά τα ευαίσθητα δεδομένα με ανώνυμους κωδικούς, προστατεύοντας τις συναλλαγές, και μπορεί να εφαρμοστεί πέρα από τις απλές πληρωμές, όπως σε δεδομένα ταυτότητας ή υγείας, προσφέροντας στους καταναλωτές τον έλεγχο για το ποια δεδομένα μοιράζονται και με ποιον τρόπο. Η Mastercard βλέπει το tokenization να καθοδηγεί την καινοτομία σε διάφορους κλάδους, επιτρέποντας νέες μορφές ασφαλούς ανταλλαγής αξιών και ενισχύοντας την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί νέες δυνατότητες και επιχειρηματικά μοντέλα.

Με την ταχεία πρόοδο της τεχνητής νοημοσύνης, υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με τη δεοντολογική χρήση της, την προστασία δεδομένων και την αντικατάσταση θέσεων εργασίας. Πώς αντιμετωπίζει η Mastercard αυτές τις προκλήσεις;

Η Mastercard εφαρμόζει τεχνητή νοημοσύνη για να διαχειρίζεται και να προστατεύει το δίκτυό μας με ασφάλεια και συνέπεια εδώ και χρόνια. Για παράδειγμα, η τεχνητή νοημοσύνη μάς επιτρέπει να προστατεύουμε πάνω από 143 δισεκατομμύρια συναλλαγές ετησίως από απάτες, διασφαλίζοντας την ταυτότητα των πελατών μας και προσφέροντας βαθύτερες αναλύσεις για την ενίσχυση της εμπειρίας των χρηστών. Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών μπορεί να προκαλεί ηθικά ερωτήματα, γι’ αυτό και έχουμε εφαρμόσει ένα ισχυρό πλαίσιο διακυβέρνησης που περιλαμβάνει διαδικασίες και εργαλεία υπεύθυνης χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης. Έχουμε δημιουργήσει ένα συμβούλιο διαχείρισης που εξετάζει και εγκρίνει όλες τις πρωτοβουλίες που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη και εξασφαλίζουμε ότι όλοι οι υπάλληλοί μας είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι. Για εμάς, είναι σημαντικό η καινοτομία να στηρίζεται στην υπευθυνότητα και τη διαφάνεια, έτσι ώστε να αξιοποιείται προς όφελος τόσο των πελατών όσο και της κοινωνίας.