Honor: Ανάπτυξη 170% για το 2018 και στόχος να μπει στα 5 κορυφαία brands

Related

Φωτογραφίζονται μαζί το επερχόμενο Google Pixel 9 Pro και το iPhone 15 Pro Max

Πλουσιότερο κατά τρία ακόμη νέα smartphones θα είναι από τον Οκτώβριο το line-up προιόντων της Google, αφού ξέρουμε πως εκείνη την περίοδο η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τα νέα της Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Πρόσφατα ακούσαμε ότι το Pixel Fold 2 έχει μετονομαστεί σε Pixel 9 Pro Fold και μπορεί να ενταχθεί σε αυτά. Το Pixel…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν κάθε σου ανάγκη. To νέο κατάστημα επί της Λεωφόρου Συγγρού 257-259, στη Νέα Σμύρνη, παρουσιάζει τον νέο κόσμο καταστημάτων…

Απεριόριστα data με μόλις 1,90€ για 5 ημέρες από τη Vodafone

Φέτος το Πάσχα, η Vodafone προσφέρει απεριόριστα data για όλους τους πελάτες συμβολαίου, εταιρικούς, οικιακούς και καρτοπρογράμματος για 5 ημέρες, με μόλις 1,90€. Επιπλέον, όσοι πελάτες ενεργοποιήσουν την προσφορά έως και τις 9/5 συμμετέχουν αυτόματα σε διαγωνισμό με δώρο 5 iPhone 15 Plus 128GB, ενώ ενεργοποιώντας εκ νέου την προσφορά μετά τη λήξη της, αυξάνουν…

Η LG MAGNIT All-in-One τιμήθηκε με το iF Design Award 2024

Το επαναστατικό προϊόν του τμήματος Business Solutions της LG Electronics (LG), η οθόνη LG MAGNIT All-in-One (LAAA Series), τιμήθηκε με το υψηλού κύρους iF DESIGN Award για το 2024. Η αναγνώριση αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας να παρέχει τεχνολογία αιχμής και καινοτόμο σχεδιασμό στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο. Η LG MAGNIT All-in-One…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5 Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το…

Wi-Fi 7: Δείτε τη λίστα με τα smartphones που το υποστηρίζουν!

Στον κόσμο της τεχνολογίας τα πάντα τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς και ιλλιγγειώδεις ταχύτητες και έτσι χωρίς καλά – καλά να το αντιληφθούμε φθάσαμε ήδη στην εποχή που ηδη έχει αρχίσει να ενεργοποιείται το νέο πρότυπο Wi-Fi 7. Για αυτό και ήδη έχει αρχίσει να γεμίζει η λίστα με τα συμβατά τηλέφωνα. Συγεκριμένα, τα smartphones που…

Παίζει ξανά σε hands-on video το επερχόμενο Google Pixel 8a

Τρελό είναι αυτό που συμβαίνει με το Google Pixel 8a και τα απανωτά δημοσιεύματα με νέες πληροφορίες και σήμερα υπάρχει φυσικά μια ακόμη νέα διαρροή που προέρχεται από έναν πωλητή κινητών τηλεφώνων στην… Καζαμπλάνκα του Μαρόκου. Ο εν λόγω κύριος που ανέβασε το υλικό στα social media φαίνεται να κρατάει στα χέρια του μια από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

DrayTek: Η σειρά Vigor2927L εμπλουτίζεται με δύο νέα μοντέλα 5G LTE router

Η  LEXIS (www.lexis.gr), αποκλειστικός αντιπρόσωπος του κορυφαίου κατασκευαστή δικτυακών προϊόντων DrayTek Corp., ανακοινώνει την προσθήκη δύο νέων LTE router στην επιτυχημένη σειρά Vigor2927L, τα μοντέλα Vigor2927L-5G και Vigor2927Lax-5G, εξασφαλίζοντας γρήγορη σύνδεση μέσω 5G και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα των επιχειρήσεων υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.  Τα μοντέλα της σειράς Vigor2927L-5G είναι Dual-WAN, με υποστήριξη load-balancing και fail-over, έως 50…

Τα LG Channels επεκτείνουν το χαρτοφυλάκιό τους στην Ευρώπη

Οι κάτοχοι τηλεοράσεων LG σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες αποκτούν πρόσβαση σε συναρπαστικά νέα δωρεάν τηλεοπτικά κανάλια (FAST) με υποστήριξη διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των Sony One Channels της Sony Pictures και μιας τεράστιας γκάμας καναλιών από τη Lionsgate. Με τα κανάλια Sony One να είναι πλέον διαθέσιμα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Σουηδία, Δανία,…

Οι «έξυπνες πόλεις του αύριο» από το iQnovus του Ομίλου Quest στην Beyond Expo 2024

Το iQnovus, το Κέντρο Καινοτομίας του Ομίλου Quest, εκπροσωπεί φέτος τον Όμιλο  στην έκθεση Beyond 2024, που θα διεξαχθεί 25-27/4 στη ΔΕΘ HELEXPO. Το iQnovus, αναπτύσσει  έντονη δραστηριότητα προς την ανάπτυξη και προώθηση τεχνολογικής καινοτομίας, μέσα από τη δημιουργία οικοσυστημάτων και συνέργειες που φέρνουν κοντά  ερευνητικά κέντρα και πανεπιστημιακά ιδρύματα με μεγάλες και μικρομεσαίες εταιρείες, …

Share

Honor: Ανάπτυξη 170% για το 2018 και στόχος να μπει στα 5 κορυφαία brands

Η Honor ανακοίνωσε στο Παρίσι, εν μέσω του παγκόσμιου λανσαρίσματος του Honor View20, την αναβάθμιση της ταυτότητάς της με το νέο slogan «Honor my World».

«Η Honor σημείωσε αύξηση της τάξης του 170% στις παγκόσμιες αγορές μέσα στο 2018. Αυτό μας έχει φέρει πιο κοντά στο στόχο μας να γίνουμε ένα από τα 5 κορυφαία smartphone brand μέσα σε τρία χρόνια. Στόχος μας είναι να γίνουμε το πιο αγαπητό tech brand στους νέους παγκοσμίως. Στο πλαίσιο αυτό ανανεώνουμε την ταυτότητα μας για να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες του κοινού μας στους τομείς της τεχνολογίας, του design, της προσωπικής έκφρασης και της αλληλεπίδρασης με την παγκόσμια κοινότητα. Αυτή η μετάβαση θα δώσει το έναυσμα για το επόμενο βήμα της παγκόσμιας επιχειρηματικής μας ανάπτυξης», δήλωσε ο George Zhao, Πρόεδρος της Honor.

Την περασμένη χρονιά, κατά τη διάρκεια του CES 2018, η Honor ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι σκοπεύει να γίνει ένα από τα top 5 global smartphone brand μέσα στα επόμενα 3 χρόνια. Ένα χρόνο μετά, η Honor έχει πετύχει ήδη τον στόχο της σε σημαντικές αγορές. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του GfK, η Honor διατηρεί την δεύτερη θέση σε Ρωσία, είναι στο top 4 σε Ιταλία, Γερμανία, Φινλανδία, Σαουδική Αραβία, ΗΑΕ και Ουκρανία και στο top 5 σε Γαλλία, Αγγλία και Τσεχία.

Κατανόηση, σεβασμός και επικοινωνία με τους νέους παγκοσμίως

Το πάθος των νέων για μοναδικό design παρακινεί την Honor να επενδύσει ακόμα περισσότερο στην καινοτομία και τη μοντέρνα αισθητική. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κοινού της, η Honor παρέχει μία σειρά smartphone που το κάθε ένα ξεχωρίζει βάσει των χαρακτηριστικών του: Το Honor Magic 2 αντιπροσωπεύει τον τεχνολογικό ιδεαλισμό, το Honor View 20 αντιπροσωπεύει την προηγμένη τεχνολογία και το Honor 10 αντιπροσωπεύει το μοντέρνο design.

Σύμφωνα με έρευνα του World Youth Congress & Disrupt Creative, το 52% των νέων περιγράφει τον εαυτό τους σαν «global citizen» και ζητά περισσότερες δυνατότητες επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με την παγκόσμια κοινότητα. Και σε αυτό το κομμάτι, η Honor έχει καταφέρει να ανταποκριθεί καθώς τα Fan Club της ανά τον κόσμο διοργάνωσαν περισσότερα από 200 fan events μέσα στο 2018, ενώ ο αριθμός των fan της έχει ξεπεράσει τα 120 εκατομμύρια – εντυπωσιακό νούμερο για ένα τόσο νέο brand.

Honor: Ανάπτυξη 170% για το 2018 και στόχος να μπει στα 5 κορυφαία brands

Meet the new Honor

Θέλοντας να καινοτομήσει στο design και στην αισθητική, η Honor εισήγαγε ένα νέο logo με κινούμενο χρώμα. Το concept του κινούμενου χρώματος αντιπροσωπεύει τη «ζεστασιά» της τεχνολογίας, καθώς και τη διαφορετικότητα στη νεανική κουλτούρα. O δημιουργικός αυτός σχεδιασμός, δίνει στην Honor την δυνατότητα να συνδυάσει αισθητική και τεχνολογία με σκοπό να αναπτύξει ακόμα περισσότερα προϊόντα με μοναδικό design για τους νέους παγκοσμίως.

Η Honor δεσμεύεται να συνεχίσει να παρέχει επαναστατικές τεχνολογίες και design μέσω μίας έξυπνης και κυρίως προσωποποιημένης εμπειρίας χρήσης, που θα καλύπτει κάθε πτυχή του lifestyle των νέων και θα θέσει τις τάσεις για μια νέα μοντέρνα tech κουλτούρα. Με το slogan, “Honor My World”, η Honor παρακινεί τους νέους σε όλο τον κόσμο να δραστηριοποιηθούν και να απολαύσουν κάθε στιγμή της ζωής τους.

Η Honor «αγκαλιάζει» τη νέα γενιά με στρατηγικές συνεργασίες

Θέτοντας σε προτεραιότητα την συνεργασία με brands με μεγάλη απήχηση στο νεανικό κοινό, η Honor διευρύνει τους ορίζοντές της με στόχο να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών.

Κατά τη διάρκεια του λανσαρίσματος στο Παρίσι, η Honor ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Moschino, ένα brand με μεγάλη ιστορία στο χώρο της μόδας. Επίσης, έχει ξεκινήσει να συνεργάζεται με την διεθνή σχεδιάστρια μόδας, Vivienne Tam, ενισχύοντας τη νέα της ταυτότητα ως ένα μοντέρνο tech brand.