Facebook: Οι ημερήσιοι χρήστες είχαν πτώση για πρώτη φορά σε 18 χρόνια – Χασούρα 200 δισ. για τον Ζούκερμπεργκ

Related

Η Rakuten Viber αποκτά πιστοποίηση SOC 2 Τύπου 2

Η Rakuten Viber, μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες επικοινωνίας στον κόσμο με έμφαση στην ασφάλεια και την ιδιωτικότητα της επικοινωνίας, ολοκλήρωσε με επιτυχία την πιστοποίηση Τύπου 2 του Ελέγχου Οργανισμού Υπηρεσιών (SOC) 2. Το SOC 2 είναι ένα πρότυπο ελέγχου που αναπτύχθηκε από το American Institute of Certified Public Accounts (AICPA). Το αυστηρό πλαίσιό του…

Αντίο λέει η Apple στις θήκες FineWoven

Στην οριστική κατάργηση των δερμάτινων αξεσουάρ για χάρη ενός νέου υλικού FineWoven προέβη η Apple από τον περασμένο Σεπτέμβριο, τότε δηλαδή που ανακοίνωσε και την σειρά iPhone 15. Επίσημα υπάρχουν δύο παραλλαγές θηκών του iPhone που μοιράζονται την ίδια τιμή 59 $, όμως η εμφάνιση, η αίσθηση και η μακροζωία τους δεν ταιριάζουν απόλυτα. Ως αποτέλεσμα,…

Από τα ακουστικά και τον ήχο, η Moondrop τώρα και στον χώρο των smartphones με το MIAD 01

Μήπως σας λέει κάτι το όνομα Moondrop; Είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα ήχου high end, όπως ακουστικά και in-ear monitors (IEMs), όμως λόγω των εμπορικών της ανησυχιών, ασχολήθηκε και με την mobile τεχνολογία και έτσι κυκλοφορεί τώρα το πρώτο της smartphone, το MIAD 01. Το όνομα σημαίνει Mobile Internet Audio Device και όπως μπορείτε…

Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW από την κοινοπραξία Intrakat – Amaresco – RES Invest για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής...

Την κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, ξεκινά o όμιλος Intrakat για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ, ο οποίος προχωρά δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ. Συγκεκριμένα, η Κοινοπραξία εταιρειών «Intrakat – Ameresco – RES INVEST PV 171MW», στην οποία ο όμιλος Intrakat είναι επικεφαλής και συμμετέχει με…

H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color»

Το πρώτο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης για την κατηγορία των χρωμάτων (A.I. Color Generator) στην Ελλάδα, που καθοδηγεί τους χρήστες να επιλέξουν το χρώμα που πραγματικά επιθυμούν, ακόμη και αν αυτό προέρχεται από τη φαντασία, τις αναμνήσεις ή τα συναισθήματά τους!  Το προηγμένο εργαλείο «Chat in Color» είναι από σήμερα διαθέσιμο δωρεάν για όλους μέσω της…

Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη!

Οι γνώσεις της HMD Global πάνω στην κατασκευή smartphones είναι πάρα πολλές μετά την πολύχρονη ενασχόλησή της με τα τηλέφωνα της Nokia και τώρα κάνει το επόμνο δικό της βήμα ξεκινώντας να κυκλοφορεί μοντέλα με την δική της επωνυμία. Ένα από τα πρώτα smartphones με την επωνυμία HMD, θα είναι το Pulse, το οποίο διέρρευσε εκτενώς νωρίτερα…

Το Paramount+ έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Μια από τις μεγάλες streaming υπηρεσίες στην Αμερική φέρνει το περιεχόμενό της και στην Ελλάδα, μέσω της COSMOTE TV. Ένα από τα μεγάλα legacy στούντιο του Χόλιγουντ, η Paramount, συγκεντρώνει στην Αμερική την πλούσια βιβλιοθήκη τίτλων της στην δική της streaming πλατφόρμα Paramount+, με τίτλους από το Star Trek μέχρι Mission: Impossible. Το Paramount+ έρχεται…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT  Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

- Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «βάλουν τα αθλητικά τους» για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα ντέρμπι των playoffs της Stoiximan Super League, τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, όλους τους αγώνες των διασυλλογικών διοργανώσεων…

ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή της, κάνοντας την εμπειρία της φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς. Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς…

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα

Η Ημέρα της Γης λειτουργεί ως υπενθύμιση της ευθύνης μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ενώ οι παραδοσιακές προσεγγίσεις όπως η μείωση της κατανάλωσης πλαστικού είναι γνωστές, υπάρχουν λιγότερο προφανείς μέθοδοι που έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο. Μια τέτοια μέθοδος είναι η ελαχιστοποίηση των προσωπικών μας ψηφιακών αποβλήτων. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο απτά…

Paramount+: Διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Το περιεχόμενο του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της. Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, Showtime © , CBS…

COSMOTE HISTORY: Ντοκιμαντέρ για τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το COSMOTE HISTORY χθες 22 Απριλίου 2024, Ημέρα της Γης. Το ωριαίο ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου σκηνοθέτη Πάνου…

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Share

Ο γίγαντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Facebook είδε τους καθημερινούς ενεργούς χρήστες του (DAU) να μειώνονται για πρώτη φορά στα 18 χρόνια ιστορίας του. Η μητρική εταιρεία του Facebook Meta Networks λέει ότι οι ημερήσιοι χρήστρς μειώθηκαν στα 1,929 δισ. το τρίμηνο έως το τέλος Δεκεμβρίου, σε σύγκριση με 1,930 δισ. το προηγούμενο τρίμηνο.

Η εταιρεία προειδοποίησε επίσης για επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων ενόψει του ανταγωνισμού από ανταγωνιστές όπως το TikTok και το YouTube, ενώ οι διαφημιστές περιορίζουν επίσης τις δαπάνες. Οι μετοχές της Meta υποχώρησαν κατά περισσότερο από 20% στις συναλλαγές μετά το τέλος της χρηματιστηριακής μέρας στη Νέα Υόρκη.

Η διολίσθηση της τιμής της μετοχής της Meta, σύμφωνα με το BBC εξαφάνισε περίπου 200 δισεκατομμύρια δολάρια από τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας. Οι μετοχές σε άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των Twitter, Snap και Pinterest, υποχώρησαν επίσης απότομα στις εκτεταμένες συναλλαγές.

Παραδοχή της πτώσης από τον Ζούκερμπεργκ

Ο CEO τιτυ Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ

Ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ είπε ότι η αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας είχε πληγεί καθώς το κοινό, ειδικά οι νεότεροι χρήστες, είχαν φύγει για τους ανταγωνιστές. Η Meta, η οποία κατέχει τη δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης στον κόσμο μετά την Google, δήλωσε επίσης ότι έχει πληγεί από αλλαγές απορρήτου στο λειτουργικό σύστημα της Apple.

Οι αλλαγές έχουν καταστήσει πιο δύσκολο για τις επωνυμίες να στοχεύουν και να μετρούν τις διαφημίσεις τους στο Facebook και το Instagram και θα μπορούσαν να έχουν αντίκτυπο «της τάξης των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων» για φέτος, σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της Meta, Dave Wehner.

Τα συνολικά έσοδα της Meta, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προέρχεται από πωλήσεις διαφημίσεων, αυξήθηκαν στα 33,67 δισ. δολάρια την περίοδο, ξεπερνώντας οριακά τις προβλέψεις της αγοράς. Προβλέπει επίσης έσοδα μεταξύ 27 και 29 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το επόμενο τρίμηνο, τα οποία είναι χαμηλότερα από ό,τι περίμεναν οι αναλυτές.

Facebook και Instagram

Ενώ η εταιρεία κάνει τις δικές της επενδύσεις σε βίντεο για να ανταγωνιστεί το TikTok -που ανήκει στον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα ByteDance- κερδίζει λιγότερα χρήματα από αυτές τις προσφορές από τις παραδοσιακές ροές σε Facebook και Instagram.

Ο κ. Ζάκερμπεργκ είπε ότι είναι βέβαιος ότι οι επενδύσεις σε βίντεο και εικονική πραγματικότητα θα αποδώσουν, όπως είχαν κάνει τα προηγούμενα στοιχήματά του σε διαφημίσεις για κινητά και Instagram stories. Ωστόσο, σημείωσε, η εταιρεία δεν χρειάστηκε να αντιμετωπίσει έναν σημαντικό αντίπαλο κατά τη διάρκεια προηγούμενων αλλαγών σε αυτή τη στρατηγική.

Το Facebook ήταν πάντα μια πλατφόρμα που μεγαλώνει. Για κάθε τρίμηνο της ύπαρξής του, οι παγκόσμιοι αριθμοί ήταν προς μία κατεύθυνση. Και αυτοί ήταν πάντα ανοδικοί. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η ανάπτυξη έχει σταματήσει στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Αυτό καλύφθηκε από αυξήσεις χρηστών από τον υπόλοιπο κόσμο.

Το Facebook απλά δεν είναι τόσο δημοφιλές στους νεότερους όσο ήταν. Κατά τη δική του ομολογία, το TikTok βλάπτει τις επιχειρήσεις.

Υπάρχουν όμως και άλλοι λόγοι που οι επενδυτές ανησυχούν για το Meta. Το Meta άλλαξε το όνομά της επειδή ήθελε να επικεντρωθεί στο Metaverse. Αλλά το Metaverse αυτή τη στιγμή είναι ένα όνειρο μιας και η εταιρεία του Ζούκερμπεργκ απέχει παρασάγκας από την δημιουργία του.

Αντίθετα, αντλεί δισεκατομμύρια δολάρια στην προσπάθεια δημιουργίας ενός μετασύμπαντος και όλα αυτά επειδή ο ιδρυτής του Facebook πιστεύει ότι υπάρχει διάθεση για αυτό. Ίσως η απάντηση στα άμεσα προβλήματα της Meta θα ήταν να αγοράσει το TikTok; Λοιπόν, οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ δεν θα το επέτρεπαν ποτέ λόγω των νόμων κατά του ανταγωνισμού.

Και το Facebook θεωρείται πλέον από πολλούς στη Silicon Valley ως μια τοξική επωνυμία. Σίγουρα δεν είναι ωραίο μέρος για να δουλέψεις όσο πριν από δέκα χρόνια. Αυτό κάνει πιο δύσκολη την προσέλκυση ταλέντων.

- -