Image default
NEWS

Facebook: Η διαφήμιση στο VR περιβάλλον του Oculus δεν ξεκινάει καλά

Οι προσπάθειες της Facebook να φέρει στην πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας Oculus διαφημιστικό περιεχόμενο δεν φαίνεται να ξεκινούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το λανσάρισμα της πρώτης in-game διαφήμισης στο παιχνίδι «Blaston» που έχει δημιουργήσει Resolution Games, η οποία εξειδικεύεται στην ανάπτυξη τίτλων για περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας. Ωστόσο, λίγες ημέρες αργότερα το game studio ακολουθώντας τις προτροπές των χρηστών αποφάσισε να εγκαταλείψει το project.

«Αφού ακούσαμε το feedback από την πλευρά των χρηστών, συνειδητοποιήσαμε ότι το Blaston δεν αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τέτοιου είδους διαφημιστικές δοκιμές», ανέφερε ανάρτηση της εταιρείας στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter. «Έτσι, δεν σχεδιάζουμε πλέον την ενσωμάτωση των συγκεκριμένων δοκιμών. Ανυπομονούμε να σας δούμε στην αρένα και ελπίζουμε να δοκιμάσετε το Crackdown Update που ξεκίνησε σήμερα», σημειώνεται στην ανάρτηση της Resolution Games, απευθυνόμενη προφανώς στους χρήστες.

Η Facebook έχει αποκτήσει αρκετά VR στούντιο τους τελευταίους μήνες και κατέχει πλέον έναν αριθμό σημαντικών τίτλων στο δικό της marketplace. Έτσι, η ευκαιρία να προβάλει διαφημιστικό περιεχόμενο σε συνεργασία με έναν συνεργάτη θα έδινε στο Facebook την δυνατότητα να «ανοίξει» τα θεωρούμενα απόλυτα ελεγχόμενα κανάλια προβολής και σε άλλους developers.

Η ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας έφερε και αρκετή γκρίνια από την κοινότητα του VR που δεν ενθουσιάστηκε από τις γενικότερες προσπάθειες της Facebook να ισορροπήσει τις διαφημιστικές προβολές με την ιδιωτικότητα των χρηστών. Βέβαια, υπήρξε και μερίδα των χρηστών που ήταν περισσότερο ενοχλημένοι από την προοπτική των διαφημίσεων να προβάλλονται εντός ενός τίτλου που έχει αποκτηθεί πληρώνοντας ένα συγκεκριμένο αντίτιμο. Το Blaston διατίθεται στο Oculus store έναντι του ποσού των 9,99 δολαρίων.

Σε μεταγενέστερη δήλωσή της στην ιστοσελίδα TechCrunch, η Resolution Games άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο παρόμοιες δοκιμαστικές διαφημιστικές προβολές να ξεκινήσουν μελλοντικά αλλά στις δωρεάν εφαρμογές της εταιρείας.

Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή στάσης της Resolution Games αποτελεί ένα σημαντικό πισωγύρισμα για την Facebook και τις προσπάθειές της να φέρει διαφημιστικό περιεχόμενο στο περιβάλλον της εικονικής πραγματικότητας. Η εταιρεία γνώρισε σημαντική αμφισβήτηση και πέρυσι όταν πολλοί νέοι χρήστες δυσανασχετούσαν από το γεγονός ότι θα έπρεπε να έχουν λογαριασμό στο Facebook για να ενεργοποιήσουν τις συσκευές τους. Πάντως, πρόσφατα λανσαρίστηκε η μάσκα Oculus Quest 2 που έχει ήδη ξεπεράσει σε πωλήσεις όλες τις προηγούμενες εκδόσεις, σύμφωνα με την εταιρεία.

Related posts

Κυβερνοεπιθέσεις: Οι ΗΠΑ επικηρύσσουν χάκερ ξένων κυβερνήσεων

fiber

«Βράζει» από κρούσματα η Αττική: Ένα βήμα πριν το «red alert» (βίντεο)

fiber

Η Huawei αρνείται ότι παραβίασε τη νομοθεσία των ΗΠΑ

fiber

Η Nestlé μηδενίζει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050

fiber

Κακοκαιρία «Λέανδρος»: Ραγδαία επιδείνωση του καιρού από το βράδυ της Κυριακής

fiber

Το πρωτοποριακό drone με τους δύο έλικες

fiber