Dilip Bhatia, VP User & Customer Experience Lenovo: «Η μοναδική τέχνη του να κατανοείς τα θέλω των users»! (IFA 2019)

Related

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Πασχαλινό τραπέζι με σύμμαχο τα LG πλυντήρια πιάτων

Αν σας προβληματίζει το πλύσιμο των πιάτων μετά το πασχαλινό τραπέζι, τότε τα πλυντήρια πιάτων της LG Electronics (LG) θα σας λύσουν τα χέρια, καθώς συνδυάζουν κορυφαία τεχνολογία και ευκολία στο πλύσιμο των πιάτων με κομψότητα και στιλ που ομορφαίνει την κουζίνα σας. Η LG διαθέτει τόσο ελεύθερα όσο και εντοιχιζόμενα πλυντήρια πιάτων, καλύπτοντας τις…

Η Salesforce αναβαθμίζει τo MuleSoft με δυνατότητες ΑΙ για ευκολότερη αυτοματοποίηση και ενοποίηση εφαρμογών

Η Salesforce προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις αυτοματοποίησης, ενοποίησης και διαχείρισης API του MuleSoft. Οι βελτιστοποιήσεις αυτές στοχεύουν στο να βοηθήσουν τους προγραμματιστές και τους επιχειρηματικούς χρήστες να απλοποιήσουν τη ροή εργασιών και τις διαδικασίες, να επιταχύνουν την απόδοση της επένδυσης (time to value) και να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Η λειτουργία…

Η GIGABYTE παρουσιάζει την limited edition σειρά μητρικών και καρτών γραφικών XTREME Prestige

Η GIGABYTE Technology ανακοινώνει την κυκλοφορία της σειράς XTREME Prestige Limited Edition, που περιλαμβάνει την μητρική Z790 AORUS XTREME X ICE και την κάρτα γραφικών AORUS GeForce RTX 4080 SUPER XTREME ICE 16G. Αυτή η exclusive έκδοση συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με μοναδικό σχεδιασμό, καλύπτοντας τα απαιτητικά γούστα των gaming enthusiasts και των συλλεκτών. Η σειρά…

Η United Group συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης με αποτελέσματα – ρεκόρ για το 2023

Η United Group (UG), μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε επίδοση ρεκόρ για το οικονομικό έτος 2023. Ο όμιλος σημείωσε αύξηση 7%, τόσο στα έσοδα, όσο και στo EBITDAal σε 2.791 εκατ. ευρώ και 988 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Προσαρμόζοντας τον αντίκτυπο  της πώλησης των σταθμών βάσης τον Αύγουστο του 2023, ο όμιλος σημείωσε 10% οργανική αύξηση…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ 12:00 Novasports 6HD Ντόνα Βέκιτς – Μαρία Σάκκαρη Τένις 12:00 COSMOTE SPORT…

Η τελευταία σειρά τηλεοράσεων της Samsung φέρνει τη νέα εποχή της Samsung AI TV

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε σήμερα στην εκδήλωση “Unbox & Discover” τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2024, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων Neo QLED 8K και 4K, OLED και soundbar. Ως ο κορυφαίος κατασκευαστής τηλεοράσεων** στον κόσμο για 18 συναπτά χρόνια, οι φετινές προτάσεις της Samsung προσφέρουν εκπληκτική εμπειρία ψυχαγωγίας στο σπίτι, με…

Η Sonos αποκαλύπτει το πλήρως επανασχεδιασμένο Sonos App και φέρνει υπηρεσίες, περιεχόμενο και System Controls σε μία εξατομικευμένη Home Screen

Η Sonos αποκάλυψε την πιο εκτεταμένη επανασχεδίαση της εφαρμογής της που έχει γίνει ποτέ, δημιουργώντας μια άνευ προηγουμένου εμπειρία streaming που επιτρέπει στους ακροατές να οργανώνουν τις αγαπημένες τους λίστες, σταθμούς, άλμπουμ και πολλά άλλα από περισσότερες από 100 υπηρεσίες σε μια εξατομικευμένη οθόνη. Η νέα Home Screen παρέχει ταχύτερη πρόσβαση στον χειρισμό των Sonos…

Υποχρεωμένες να επισκευάζουν τις συσκευές και μετά το πέρας της εγγύησης οι εταιρίες στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Το νέο κανονιστικό πλαίσιο θα χρειαστεί να λάβει την τελική έγκριση από τα κράτη μέλη της Ε.Ε.  H Ευρωπαϊκή Ένωση υιοθέτησε και επίσημα νέο σύνολο κανόνων που προστατεύουν το δικαίωμα των καταναλωτών στην επισκευή των συσκευών τους, με τόσο την ενθάρρυνση της αποκατάστασης των χαλασμένων συσκευών, αντί της αντικατάστασής τους. Ένας από τους κανόνες αυτούς προβλέπει…

Φωτογραφίζονται μαζί το επερχόμενο Google Pixel 9 Pro και το iPhone 15 Pro Max

Πλουσιότερο κατά τρία ακόμη νέα smartphones θα είναι από τον Οκτώβριο το line-up προιόντων της Google, αφού ξέρουμε πως εκείνη την περίοδο η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τα νέα της Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Πρόσφατα ακούσαμε ότι το Pixel Fold 2 έχει μετονομαστεί σε Pixel 9 Pro Fold και μπορεί να ενταχθεί σε αυτά. Το Pixel…

Share

Στο πλαίσιο του TechLife event IFA 2019 που διοργάνωσε η Lenovo στο Βερολίνο, εκτός από τα νέα συναρπαστικά high-tech προϊόντα της κορυφαίας εταιρείας τεχνολογίας που κυριαρχεί στον χώρο των PCs και laptops, είχαμε την ευκαιρία να ρίξουμε μια πιο διεξοδική κι ενδελεχή ματιά στον τρόπο που η Lenovo αντιλαμβάνεται την εμπειρία που προσφέρει στους χρήστες. Ο Dilip Bhatia, VP του τομέα User & Customer Experience της Lenovo ανέλαβε να μας ξεναγήσει σε αυτό που ονομάζεται Customer Centricity, εστιάζοντας δηλαδή στο πως ο κολοσσός του computing, αντιλαμβάνεται τις εμπειρίες που προσφέρει στους users.

Batia ready

Ο κ. Bhatia στάθηκε στο γεγονός ότι τόσο η «τιμή», όσο και το «προϊόν» δεν έχουν και πολύ μεγάλη σημασία, καθώς οι σύγχρονοι πελάτες αυτό που κάνουν ουσιαστικά είναι να «αγοράζουν» εμπειρίες και τα brands που κατορθώνουν να επιβιώσουν στην αγορά είναι εκείνα που στρέφουν την προσοχή τους στην παροχή του βέλτιστου user experience. Το στέλεχος της Lenovo τόνισε χαρακτηριστικά στην ομιλία του ότι στόχος της εταιρεία να «ακούει» και να «αφουγκράζεται» τα «θέλω» του καταναλωτικού κοινού, κτίζοντας ένα πλαίσιο σχέσεων ανάμεσα στα προϊόντα της και στους χρήστες. Πριν από τον σχεδιασμό κάθε προϊόντος, το feedback που δίνει ο κάθε πελάτης παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στον τελικό σχεδιασμό του. Στη Lenovo υπάρχει ένα ειδικό τμήμα του προσωπικού που εστιάζει σε αυτά που αρέσουν ή δεν αρέσουν στον καταναλωτή.

Bhatia (9)

Για παράδειγμα, στο κορυφαίο gaming brand, Legion, το σχεδιαστικό team της Lenovo δημιούργησε προϊόντα, τα οποία κατάφεραν να συνδυάσουν την επαγγελματική προσέγγιση ενός «σοβαρού» laptop με ένα πανίσχυρο gaming σύστημα. Με αυτόν τον τρόπο δημιούργησαν ένα προϊόν, το οποίο μπορεί να σταθεί τόσο για επαγγελματική χρήση όσο και για το απαιτητικό gaming κι έτσι επετεύχθη μια «χρυσή τομή» που σπανίως συναντάς σε αντίστοιχα προϊόντα. Παράλληλα, οι users συνήθιζαν να «παραπονούνται» για την αυτονομία των laptops, καθώς η μικρή χωρητικότητα των μπαταριών δεν άφηνε και πολλά περιθώρια. Για αυτό και το Yoga S740 έριξε το βάρος στον συγκεκριμένο τομέα, με αποτέλεσμα σήμερα να υπάρχει στο πλούσιο προϊοντικό portfolio της εταιρείας ένα laptop που δεν θα «προδώσει» ποτέ των χρήστη του σε ότι έχει να κάνει με το ζήτημα της αυτονομίας.

Bhatia (4)

Για τη Lenovo, το feedback που λαμβάνει από τους πελάτες της αποτελεί μια άκρως σοβαρή υπόθεση, σε σημείο που η ανάλυση του να αποτελεί «επιστήμη». Όπως αποκάλυψε ο κ. Bhatia, γίνεται συστηματική χρήση Big Data Analytics κι πραγματοποιούνται ενδελεχείς έρευνες, μέσω των οποίων αναλύονται δεκάδες παράγοντες και παραμέτροι που επηρεάζουν τη γνώμη του καταναλωτή. Συγκεντρώνοντας όλα αυτά τα αρκετά περίπλοκα δεδομένα στη συνέχεια λαμβάνονται οι αποφάσεις από τα αρμόδια τμήματα για το πως θα καταφέρουν να καταστήσουν ένα προϊόν ακόμη πιο ελκυστικό στον user. Μάλιστα, χωρίς καμία διάθεση υπερβολής ο κ. Bhatia ανέφερε ότι καμιά φορά είναι καλό να «αποτυγχάνει» ένα προϊόν στην αγορά, καθώς τα σφάλματα που γίνονται αποτελούν το καλύτερο οδηγό για να βελτιστοποιηθεί στο μέλλον ακόμη περισσότερο ο «διάδοχος» του.

Κρίνοντας με βάση τα παραπάνω, καθίσταται σαφές ότι η Lenovo κινείται μέσα σε ένα πλαίσιο πελατοκεντρικής αντίληψης, όπου η γνώμη ακόμη και του πιο απλού χρήστη «μετράει». Έτσι λοιπόν εξηγείται που αυτή την στιγμή είναι υπερδύναμη στην αγορά του computing.