Cosmote-Nova: Λίφτινγκ επειγόντως στην εξυπηρέτηση πελατών

Related

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Οι τρεις αναμετρήσεις ΑΕΚ-Παναιτωλικός, ΟΦΗ-Πανσερραϊκός και Αστέρας- Καλλιθέα για την 20η αγωνιστική της Super League, οι αγώνες της Basket League και τα ματς από τα κορυφαία πρωταθλήματα ποδοσφαίρου της Ευρώπης ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων του Σαββάτου. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD World Athletics Indoor Tour Gold 2025 Αστάνα 14:00 Mega Play Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ

BOX: Πώς το food delivery app της Cosmote έφτασε τους 1 εκατ. πελάτες μέσα σε 5 χρόνια

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση εφαρμογών delivery έχει γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη στην Ελλάδα, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν και παραγγέλνουν προϊόντα. Η επιτυχία αυτών των εφαρμογών δεν οφείλεται μόνο στις τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και στην ικανότητά τους να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Από φαγητό και καφέ μέχρι

COSMOTE 5G WiFi:Το internet που φτάνει παντού

Νέα υπηρεσία internet με υψηλές ταχύτητες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας μέσω δικτύου COSMOTE 5G Γρήγορο σταθερό internet στο σπίτι ή την επιχείρησή τους, όπου κι αν βρίσκονται, από την πόλη μέχρι το πιο απομακρυσμένο χωριό, μπορούν να έχουν οι πελάτες της COSMOTE με τη νέα καινοτόμα υπηρεσία COSMOTE 5G WiFi. Μια αξιόπιστη λύση που

H 30η τελετή απονομής των Critics’ Choice Awards αποκλειστικά στην COSMOTE TV

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 17:34 | 24 Ιανουαρίου 2025 Media Η 30η τελετή απονομής των Critics' Choice Awards, ένας από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, που τιμά τους καλλιτέχνες και δημιουργούς στον χώρο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, έρχεται για 4η χρονιά ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV.  H τελετή απονομής θα μεταδοθεί την Κυριακή 12/1 (ξημερώματα Δευτέρας 13/1) στις 02.00 από το COSMOTE CINEMA  2

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «Ριφιφί» στο «Watch Next» της Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV 15:30 | 24 Ιανουαρίου 2025 Media Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE

realme C75: Πρεμιέρα για το πιο ανθεκτικό και κομψό smartphone της χρονιάς

Ένα smartphone το οποίο συνδυάζει την κομψότητα με την ανθεκτικότητα και ανταγωνιστική τιμή έκανε το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά. Το realme C75, είναι ένα επαναστατικό smartphone με άνευ προηγουμένου συνδυασμό ανθεκτικότητας, κορυφαίων δυνατοτήτων AI και μπαταρίας μεγάλης διάρκειας και ταχείας φόρτισης, σε έναν κομψό, premium σχεδιασμό, σηματοδοτεί ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός στην

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή

Όταν το κινητό γίνεται ο προσωπικός ΑΙ βοηθός μας

Τι νέο έρχεται στην αγορά των smartphones. Ζούμε σε μια εποχή όπου τα κινητά έχουν γίνει προέκταση του εαυτού μας, και όσο τα «έξυπνα» τηλέφωνα εξελίσσονται και αναβαθμίζονται, τόσο πιο έντονα επηρεάζεται  η καθημερινότητά μας.  Μπορεί να ξεκίνησαν ως απλά εργαλεία επικοινωνίας, για να κάνουμε μια κλήση ή να στείλουμε ένα γραπτό μήνυμα, ωστόσο, σήμερα

Στη μαγευτική Πράγα, η Xiaomi αποκάλυψε το αύριο της τεχνολογίας

Η πλατεία της Παλιάς Πόλης ήταν το σημείο εκκίνησης για την εξερεύνηση της Πράγας, μιας από τις ωραιότερες και πιο γραφικές ευρωπαϊκές πόλεις, που σε κάνει να μην θέλεις να σταματήσεις να περπατάς για να χαζέψεις κάθε γωνιά της, ακόμα και αν το θερμόμετρο δείχνει υπό το μηδέν. Μια πόλη – μουσείο με αμέτρητα αξιοθέατα

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης

Από Global Case Study με τη Google στην ανάδειξη MarTech Solution of the Year: Συνέντευξη με τον CEO της ContactPigeon

CONTENT FROM: CONTACTPIGEON Ο CEO της εταιρείας, Γιώργος Μοιρώτσος, μίλησε για το καινοτόμο CDP (Customer Data Platform) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Google, ειδικά σχεδιασμένο για retailers. Η ContactPigeon έχει καταξιωθεί τα τελευταία χρόνια για την πρωτοποριακή της τεχνολογία και τη δέσμευσή της στην καινοτομία. Με τις κορυφαίες ανεξάρτητες πλατφόρμες αξιολόγησης G2 και Capterra

Deloitte: Το GenAI αναμένεται να διπλασιάσει την κατανάλωση ενέργειας των data centers

Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις (Μ&Α) στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών αναδιαμορφώνουν τις παγκόσμιες αγορές. Η Deloitte Global δημοσίευσε την έκθεση « Technology, Media & Telecommunications (TMT) 2025 Predictions » που αναδεικνύει το Generative AI (GenAI) ως βασικό πυλώνα διαμόρφωσης του κλάδου της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών, εστιάζοντας σε προκλήσεις όπως οι τεχνικές

COSMOTE TV | Κακές Ιδέες: Η νέα κωμική σειρά των Διονύση Ατζαράκη και Θωμά Ζάμπρα

COSMOTE TV | Κακές Ιδέες: Η νέα κωμική σειρά 6 επεισοδίων, σε σενάριο των Διονύση Ατζαράκη, Θωμά Ζάμπρα και σε σκηνοθεσία Διονύση Ατζαράκη Οι « Κακές Ιδέες » (τρέιλερ εδώ) είναι η νέα συμπαραγωγή της COSMOTE TV στον τομέα της μυθοπλασίας. Πρόκειται για μία κωμική σειρά 6 επεισοδίων, σε σενάριο των Διονύση Ατζαράκη και Θωμά Ζάμπρα

Share

«Δύο στα δύο», περιστατικά κακής εξυπηρέτησης πελατών μέσα σε λίγες ημέρες από τις δύο εταιρείες τηλεπικοινωνιών της χώρας, τη Nova και την Cosmote είναι σαν να κερδίζεις ως πελάτης το τζόκερ της ατυχίας.

Ο αναγνώστης που μοιράστηκε τα δύο αυτά περιστατικά με το Financial Report κυριολεκτικά τραβούσε τα μαλλιά του, έχοντας χάσει και εργατοώρες, εκτός από την υπομονή του, που και αυτή είναι πολύτιμη. Ηθικό δίδαγμα προς τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών: Την εξυπηρέτηση πελατών και τα μάτια σας: Είναι ο καθρέπτης της επιχείρησης και ο βασικός λόγος για τον οποίον θέλουν να φύγουν οι πελάτες!

Συμβάν Νο1 (Νova): Η μητέρα του αναγνώστη έφυγε για ταξίδι στην Κύπρο, αλλά πάνω στην βιασύνη της δεν πρόλαβε να ενημερώσει την εταιρεία για ενεργοποίηση της περιαγωγής (roaming). Μέσω κλήσης από κινητό φιλικού προσώπου, από άλλη εταιρεία και όταν έφτασε στη Λευκωσία, η μητέρα τον παρακάλεσε να καλέσει από την Αθήνα την εταιρεία για να της ενεργοποιήσει την περιαγωγή. Χρειάστηκαν 3 κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, μία στο τεχνικό τμήμα και τρεις χαμένες ώρες από τη ζωή του αναγνώστη για να μην… πραγματοποιηθεί τελικά ποτέ η περιαγωγή στο κινητό της μητέρας του. Ο λόγος; Γιατί έπρεπε να γίνει ταυτοποίηση από την ίδια, και όχι από τον αναγνώστη, ο οποίος είχε στη διάθεσή του όλα τα στοιχεία της.

Αντιθέτως, ζητούσαν μετ’ επιτάσεως να την καλέσουν στο κινητό, το οποίο, όμως, δεν λειτουργούσε γιατί πολύ απλά δεν ήταν ενεργοποιημένη η περιαγωγή, με δική τους ευθύνη.

Αποτέλεσμα: Η γυναίκα έμεινε 5 ημέρες χωρίς κινητό και ο συνεργάτης της, συνδρομητής σε άλλη εταιρεία, χρεώνονταν κάθε φορά που μιλούσε εκείνη με κάποιον στον τηλέφωνο από την Ελλάδα… Επίσης και ο αναγνώστης μας χρεώθηκε, γιατί χρεώνονται οι κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών της Nova, κάποια λίγα ευρώ στο λογαριασμό του. Μικρό το ποσό θα μου πείτε, αλλά γιατί να το χρεωθεί; Και το αστείο είναι ότι επρόκειτο για roaming στην Κύπρο. Φαντάζεστε τί θα γινόταν αν επρόκειτο για χώρα εκτός ΕΕ…

Τα ονόματα των δύο από τους τρεις υπαλλήλους που δεν έκαναν τη δουλειά τους είναι στη διάθεση της εταιρείας, καθώς μας δόθηκαν από τον αναγνώστη. Το τρίτο χάθηκε κάπου στα νεύρα του αναγνώστη…

Συμβάν Νο2 (Cosmote): Αναμφισβήτητα, η εταιρεία έχει κάνει πολύ καλή δουλειά στην επέκταση της οπτικής ίνας και γιαυτό μπράβο της, αλλά υπάρχει ένα αλλά: Όταν παίρνεις να ακυρώσεις ένα ραντεβού, να είσαι σίγουρος πως αυτό έχει γίνει και έχει καταγραφεί. Κοινώς: Να υπάρχει μια συνεννόηση μεταξύ των τμημάτων, έγκαιρη και έγκυρη.

Το στόρι έχει ως εξής: Η Cosmote εγκαθιστά οπτικές ίνες στο κέντρο της Αθήνας και έκανε την εγκατάσταση πρόσφατα σε γραφείο στο κέντρο. Ο τεχνικός ενημέρωσε ότι σε δεύτερο χρόνο θα έρχονταν συνεργείο να κάνει και την ενεργοποίηση. Πραγματικά, ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας έλαβε κλήση, ας πούμε τη Δευτέρα το πρωί, ότι την Τρίτη θα έρχονταν ο τεχνικός για την ενεργοποίηση. Έλα όμως που στο γραφείο την Τρίτη δεν θα ήταν κάποιος λόγω θέματος υγείας. Οπότε ο συγκεκριμένος κάλεσε την εξυπηρέτηση πελατών, το ραντεβού της ενεργοποίησης να γίνει άλλη μέρα, δηλαδή την ερχόμενη Δευτέρα και όχι την Τρίτη. Το αίτημα καταγράφηκε, η υπάλληλος διαβεβαίωσε τον καλούντα ότι το ραντεβού ακυρώθηκε και ότι θα του τηλεφωνούσε κάποιος για το νέο ραντεβού.
Κάτι το οποίο δεν έγινε ποτέ. Και φτάνουμε στην Τρίτη, οπού ο τεχνικός του ΟΤΕ, παρότι το ραντεβού είχε ακυρωθεί, ήρθε κανονικά (!) και επειδή ο επιστάτης του κτιρίου δεν είχε ενημερωθεί ότι οι μισθωτές του γραφείου δεν ήθελαν να έρθει κάποιος στο χώρο χωρίς να είναι εκεί, τον άφησε να μπει και έκανε τελικά την ενεργοποίηση.

Κοινώς: Η κλήση για ακύρωση πήγε στο βρόντο, παρά τις διαβεβαιώσεις. Θα πει κάποιος: Τουλάχιστον έγινε η ενεργοποίηση. Γιατί όμως να μην γίνει στο χρόνο που θα επιλέξω εγώ, να είμαι στο χώρο και να ρωτήσω τον τεχνικό για ό,τι μπορεί να προκύψει. Όχι. Η εταιρεία θα το κάνει, ακόμα και αν εσύ το ακυρώσεις. Συνεννόηση… σύνδεση με Κάιρο. Να σημειώσουμε ότι δεν πήρε κανείς ποτέ τον αναγνώστη να του εξηγήσει γιατί συνέβη αυτό, παρότι το ζήτησε. Αξίζει σε αυτό το σημείο, επίσης, να θυμίσουμε την δέσμευση του νέου CEO της εταιρείας Κώστα Νεμπή για καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών σε πρόσφατη συνάντηση με τους δημοσιογράφους. Να το δούμε, ελπίζουμε σύντομα…

Συμπέρασμα και από τα δύο συμβάντα: Χρειάζεται ένα καλό λίφτινγκ επειγόντως και στις δύο εταιρείες στην εξυπηρέτηση πελατών τους, ένας τομέας, ο οποίος, όπως είπαμε, είναι ο καθρέφτης τους: Υπάρχει ανάγκη για ευελιξία, ταχύτητα, συνεννόηση μεταξύ των τμημάτων του customer service, όχι πείσμα, προσκόλληση σε by the book καταστάσεις που δεν εξυπηρετούν κανέναν και αγνωμοσύνη.

Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν…