Brand Affinity, η ισχυρότερη βάση του Search Marketing

Related

Nothing CMF Phone 1: Στα πιο δυνατά στοιχεία του συμπριλαμβάνεται και η ανθεκτικότητά του!

To Nothing CMF Phone 1 είναι ένα smartphone που τραβάει τα βλέμματα,καθώς πρόκειται για ένα αρθρωτό smartphone που προσφέρει τα πάντα (και… συμφέρει), όπως χαμηλή τιμή, μεγάλη προσαρμοστικότητα και υψηλά επίπεδα αντοχής. Με τιμή μόλις 199 $, αυτή η συσκευή στοχεύει να προσφέρει στους χρήστες μια μοναδική και εξατομικευμένη εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς σε βασικά χαρακτηριστικά…

Samsung: Σχεδιάζει foldable λεπτότερο από το Galaxy Z Fold6; (Φήμες)

Αν μη τι άλλο, το νέο Samsung Galaxy Z Fold6 που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα έχει καταφέρει να μαζέψει θετικές κριτικές μέχρι στιγμής. Όμως παρά τις εξαιρετικές δυνατότητες του και το εξελιγμένο hardware του, πολλοί users στέκονται σε κάτι που υστερεί αισθητικά είναι ο όγκος του συγκεκριμένα το πάχος που αγγίζει τα 5,6 mm όταν…

Η κατάρρευση των υπηρεσιών της Microsoft προκαλεί προβλήματα παγκοσμίως

Παγκόσμιες διαστάσεις έχει λάβει τεχνικό πρόβλημα που επηρεάζει διάφορους τομείς όπως αεροδρόμια, επιχειρήσεις και μέσα μαζικής ενημέρωσης. Πρόβλημα στις ψηφιακές υπηρεσίες της Microsoft έχει προκαλέσει διακοπές σε αρκετές συσχετιζόμενες υπηρεσίες τρίτων εταιρειών σε όλον τον πλανήτη. Οι χρήστες αντιμετωπίζουν προβλήματα σε διαφορετικές χώρες, όπως η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, η Ινδία και η Νέα Ζηλανδία. Αρκετές…

Αναλυτικές περιγραφές σχετικά με το camera setup του Google Pixel 9

Δεν τα λες και λίγα τα νέα μέλη της σειράς Pixel 9 που σχεδιάζει να μας εμφανίσει επισήμως η Google στις 13 Αυγούστου, καθώς όπως ήδη γνωρίζουμε ήδη στα σκαριά έχει συνολικά τέσσερα νέα και αναβαθμισμένα μοντέλα. Πρόσφατα πέσαμε πάνω σε μια τεράστια, λεπτομερή διαρροή αναφορικά με τις κάμερες των συγκεκριμένων συσκευών. Συγκεκριμένα, οι πληροφορίες…

Η ViewSonic παρουσιάζει τον RGB laser προβολέα LX700-4K, διαμορφώνοντας το μέλλον του home cinema

Η ViewSonic Corp., κορυφαία παγκοσμίως κατασκευάστρια λύσεων απεικόνισης και EdTech, με περηφάνια ανακοινώνει την κυκλοφορία του LX700-4K RGB. Αυτός ο πρωτοποριακός προβολέας θέτει ένα νέο πρότυπο στην οπτική απόδοση της οικιακής ψυχαγωγίας. Ο LX700-4K RGB είναι ο πρώτος οικιακός προβολέας στον κόσμο με δυνατότητα εγκατάστασης στην οροφή, τεχνολογία laser RGB και 100% κάλυψη της γκάμας…

Gametech Playground Ep47: Deal COSMOTE TV-Nova, ASUS Vivobook S15, Xiaomi σκουπα ρομπότ, Gamescom

Το νέο επεισόδιο του Gametech Playground έρχεται με μεγάλη συζήτηση για τη συνεργασία COSMOTE TV-Nova, το EA Sports FC 25, το Resident Evil στο iOS, την Gamescom και άλλα.Το Gametech Playground έρχεται πλέον με την υποστήριξη της Xiaomi! Βρείτε όλα τα προϊόντα της εταιρείας στο ελληνικό της κατάστημα. To νέο μας επεισόδιο έρχεται με πολλές συζητήσει…

Ανατροπή στη ταυτόχρονη θέαση σε Cosmote, Nova – Τι αλλάζει για όλους

Εδώ και λίγες μέρες έχει γίνει γνωστή μια μεγάλη αλλαγή προς όφελος των καταναλωτών.Δεν θα χρειάζεται να πληρώνουμε και Cosmote και Nova προκειμένου να βλέπουμε τα αθλητικά τους κανάλια.Με μια μικρή χρέωση της τάξης των 3 ευρώ αν έχουμε τη μια πλατφόρμα θα μπορούμε να βλέπουμε και την άλλη.Πότε ξεκινάει η… σύμπραξη Cosmote, NovaΕιδικότερα, από…

LG Smart Monitors: Ανακαλύψτε την απόλυτη εμπειρία τηλεργασίας αυτό το καλοκαίρι

Με το καλοκαίρι να κορυφώνεται και την τηλεργασία να αποτελεί τον νέο κανόνα, η LG Business Solutions παρουσιάζει την πιο cool λύση για κάθε σύγχρονο επαγγελματία: τη σειρά Smart Monitors, διαθέσιμη σε 27 και 32 ίντσες. Ιδανική για όσους συνδυάζουν εργασία και χαλάρωση, αυτή η σειρά προσφέρει την απόλυτη ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και απόδοσης. Από…

Απλά Ψηφιακά 143: Τα σχέδια της Lenovo (Π. Μακρυνιώτης), η συμφωνία Cosmote – Nova και το Gov.gr

You don't have permission to access /apla-psifiaka-143-ta-schedia-tis-lenovo-p-makryniotis-i-symfonia-cosmote-nova-kai-to-gov-gr/ on this server.

Νέο σύστημα phishing συνδυάζει τακτικές spear phishing σε εκστρατείες μαζικού phishing

Οι ειδικοί της Kaspersky εντόπισαν μια νέα τάση επιθέσεων phishing, όπου στοιχεία spear phishing χρησιμοποιούνται σε μαζικές εκστρατείες. Τα παραδοσιακά μαζικά phishing email στοχεύουν μεγάλο κοινό με γενικά μηνύματα, συχνά γεμάτα τυπογραφικά λάθη και απλοϊκή μορφοποίηση. Αντίθετα, το spear phishing περιλαμβάνει εξαιρετικά εξατομικευμένα μηνύματα, συμπεριλαμβανομένων συγκεκριμένων λεπτομερειών σχετικά με τον στόχο, καθιστώντας τα πιο αξιόπιστα.…

Συγκλονιστική ταχύτητα με την Evnia 27M2C5200W

Η MMD, κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας και brand license partner της Philips Monitors, ανακοινώνει με μεγάλη χαρά την προσθήκη μιας ολοκαίνουργιας στη σειρά gaming οθονών EVNIA, την Evnia 27M2C5200W. Γεμάτο χαρακτηριστικά, αυτό το μοντέλο παρέχει όλα όσα χρειάζονται οι παίκτες για να αξιοποιήσουν στο έπακρο κάθε είδους σενάριο δράσης. Με γενναιόδωρη κυρτή οθόνη για μεγαλύτερη εμβύθιση,…

Παρουσιάζουμε τα νέα ακουστικά Dyson OnTrac

Η Dyson παρουσιάζει τα πρώτα της ακουστικά υψηλής πιστότητας, αποκλειστικά για ήχο: τα ακουστικά Dyson OnTrac™. Προσφέροντας την κορυφαία στην κατηγορία τους, ακύρωση του θορύβου¹, αυτά τα ακουστικά εξασφαλίζουν έως και 55 ώρες² καθηλωτικής ακρόασης. Με περισσότερους από 2.000 παραμετροποιήσιμους συνδυασμούς χρωμάτων για τα εξωτερικά καλύμματα και τα μαξιλαράκια αυτιών, κάθε μαξιλαράκι αυτιού είναι κατασκευασμένο…

Vodafone Posidonia: Το πρώτο υπερσύγχρονο υποβρύχιο παρατηρητήριο για τον υποθαλάσσιο πνεύμονα της Μεσογείου

Στην πόντιση, για πρώτη φορά, υποθαλάσσιου παρατηρητηρίου Ποσειδωνίας προχώρησε η ερευνητική ομάδα του προγράμματος Vodafone Posidonia στο Εθνικό Θαλάσσιο Πάρκο Ζακύνθου (ΕΘΠΖ), στον κόλπο του Λαγανά, υπό την επιστημονική επίβλεψη του Καθηγητή Περιβαλλοντικής και Γεωλογικής Ωκεανογραφίας, διευθυντή του Oceanus Lab του Τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών και Κοσμήτορα της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου, Γιώργου…

Ανάλυση: Τι φέρνει στην τηλεοπτική αγορά η συνεργασία-έκπληξη της Cosmote TV με τη Nova

Θυμίζουμε ότι οι συνδρομητές της Cosmote TV θα έχουν πλέον τη δυνατότητα πρόσβασης στο αθλητικό περιεχόμενο της Nova και αντίστροφα

Οι φιλικοί αγώνες προετοιμασίας του Ολυμπιακού αποκλειστικά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τα φιλικά προετοιμασίας του Ολυμπιακού για τη νέα αγωνιστική σεζόν θα μεταδοθούν ζωντανά και αποκλειστικά από την COSMOTE TV. Το βασικό στάδιο προετοιμασίας των «ερυθρόλευκων» πραγματοποιείται επί ολλανδικού εδάφους με 4 δυνατά φιλικά, ενώ θα ακολουθήσουν και 3 ακόμα αναμετρήσεις σε Ιταλία, Ελλάδα και Κύπρο. Η αρχή για τους κατόχους του UEFA Conference…

Share

Μετά από 15 χρόνια στη διαφήμιση και το Performance Marketing έχω οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι για να αυξήσει ένα Βrand τις πωλήσεις του και να έχει διαχρονική επιρροή είναι απαραίτητο να δημιουργήσει συναισθηματική σύνδεση με τους χρήστες και πιθανούς πελάτες του.

Και αυτό μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις καμπάνιες SEO και PPC που αναπτύσσετε, καθώς επίσης και τα keywords που χρησιμοποιείτε. Για τα τελευταία υπάρχει διάσταση απόψεων σχετικά με το αν είναι προτιμότερο να είναι branded ή non-branded. Τι είναι προτιμότερο λοιπόν;

Από τη στιγμή που έχει δημιουργηθεί σύνδεση με το κοινό σας, τα non-branded keywoards μπορούν σε πολλές περιπτώσεις να λειτουργήσουν ως branded στα οργανικά και στα επί πληρωμή αποτελέσματα αναζήτησης.

Είναι απλό: εάν ο χρήστης που ψάχνει για κάτι έχει ακούσει ξανά για εσάς και σας νιώθει πιο κοντά του τότε είναι πιο πιθανό να πατήσει πάνω στη διαφήμισή σας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία πελατών της Word Stream, το Brand Affinity επηρεάζει το CTR περισσότερο από δύο ή τρεις φορές, ενώ το Search Marketing γίνεται πιο ισχυρό.

Αυτό που υποστηρίζω είναι πως πρέπει να υπάρχει ισορροπία μεταξύ των ενεργειών του Search Marketing που σχετίζονται με το Brand Affinity και αυτών που δημιουργούν ζήτηση για το brand. Αυτή ακριβώς είναι και η μέθοδος που ακολουθούμε στη SEM Wizard Digital Marketing Agency.

Σχετικά με την οργανική αναζήτηση, είναι υψίστης σημασίας να δημιουργείται όχι μόνο προϊοντικό περιεχόμενο αλλά και περιεχόμενο καθαρά πληροφοριακό, ακόμα και εάν δεν είναι 100% εμπορικό καθώς αυτό θα βοηθήσει στο να επηρεάσετε τις μελλοντικές εμπορικές αναζητήσεις και να τις οδηγείτε απευθείας στο brand σας.

Ένα επιτυχημένο παράδειγμα αποτελεί αυτό της crew.co, μέρος της πλατφόρμας Dribble, που βοηθάει freelancers να έρθουν σε επαφή με επιχειρηματίες για τη δημιουργία εφαρμογών, sites και branding.

Στοχεύοντας να αυξήσει την οργανική κίνηση και τα ποιοτικά leads δημιούργησε online εργαλεία που δίνουν απαντήσεις σε ερωτήσεις που έχουν πιθανοί πελάτες πριν καν αυτοί ζητήσουν προσφορά, χτίζοντας με αυτό τον τρόπο ένα sales funnel που ακολουθεί τα εξής βήματα:

  1. Αγορά domains τύπου howmuchtomakeanapp.com που καλύπτουν τις πιο συχνές ερωτήσεις όπως «how much to make an app?» και βελτιστοποίηση τους με ενέργειες SEO, ώστε να εμφανίζονται πρώτα στα οργανικά αποτελέσματα.
  2. Τα domains αυτά στα οποία κλικάρει ο χρήστης είναι online εργαλεία που δίνουν στους ενδιαφερόμενους εκτίμηση κόστους, αφού απαντήσουν σε ερωτήματα σχετικά με τις ανάγκες τους.
  3. Όταν ο χρήστης λάβει την προσφορά, το εργαλείο τον παροτρύνει να προσλάβει κάποιον freelance developer, αφού κάνει εγγραφή, στέλνοντας του το σχετικό αίτημα.

Ωστόσο, τα δεδομένα στην επί πληρωμή αναζήτηση είναι εντελώς διαφορετικά λόγω της ύπαρξης του Quality Score. Τι συμβαίνει στην περίπτωση που ο αλγόριθμος επιβραβεύει τα υψηλά CTR αλλά «τιμωρεί» τα χαμηλά, περιορίζοντας το μερίδιο εμφάνισης και αυξάνοντας το κόστος ανά κλικ;

Αλέξανδρος Κοκόλης Founder & CEO SEM Wizard

Οι αναζητήσεις που σχετίζονται με πληροφορίες τείνουν να έχουν χαμηλό CTR (περίπου 1-4%) που είναι σαφώς χαμηλότερο από αυτό που θα περίμενε κανείς σε σχέση με μία «εμπορική» αναζήτηση, ενώ το Quality Score κυμαίνεται από 1 έως 4.

Μία καλή στρατηγική σε αυτή την περίπτωση των επί πληρωμή διαφημίσεων είναι η χρήση των Display Ads, Social Ads και άλλων τύπων διαφήμισης όπως ραδιόφωνο και τηλεόραση, ώστε να δημιουργηθεί ζήτηση πριν οι δυνητικοί σας πελάτες αρχίσουν την αναζήτησή τους.

Συνεπώς, ελέγξτε τις branded και non-branded λέξεις που χρησιμοποιείτε. Βλέπετε τεράστιο χάσμα μεταξύ τους;

Αν ναι, τότε θα πρέπει να επικεντρωθείτε στο να χτίσετε μια πιο δυνατή σχέση μεταξύ του Βrand σας και των καταναλωτών, ώστε να βρείτε τους πελάτες σας πριν σας βρουν εκείνοι!

Πριν όμως προχωρήσετε επενδύοντας μεγάλα ποσά κάθε μήνα σε online paid media, ορίστε την «αρχιτεκτονική» του brand σας.

Απαντήστε σε ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να χτίσετε την Search Marketing στρατηγική σας όπως οι παρακάτω:

  • Ποια είναι τα δεδομένα της αγοράς που βρίσκεστε;
  • Ποιοι είναι οι καταναλωτές που στοχεύετε;
  • Τι ευκαιρίες υπάρχουν στην αγορά;
  • Πού τοποθετείται το brand σας σε σχέση με την αγορά;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι για την επιχείρηση σας και τους καταναλωτές σας;

Σε ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι ελληνικές εταιρίες θα πρέπει να έχουν μία συνολική εικόνα της στρατηγικής τους ώστε να επιτύχουν βιώσιμη ανάπτυξη τα επερχόμενα χρόνια.

Κι αυτό γιατί η προσέγγιση της λογικής «me too» θα τους κάνει πιο ευάλωτους απέναντι στον ανταγωνισμό και στις αλλαγές της αγοράς.

Ο Αλέξανδρος Κοκόλης είναι Founder & CEO της SEM Wizard.