Boost with Facebook: Πρωτοβουλία με στόχο την ανάπτυξη των ΜμΕ στο Διαδίκτυο

Related

Φήμες της τελευταίας στιγμής λένε ότι τα μοντέλα iPhone 16 Pro υποστηρίζουν εγγραφή βίντεο 4K/120 FPS

Μια ανάσα πριν γίνουν τα αποκαλυπήτρια της πολυπόθητης νέας σειράς iPhone 16, έρχονται πληροφορίες που περιγράφουν πως τα επερχόμενα μοντέλα iPhone 16 Pro θα μπορούν να καταγράφουν βίντεο 4K με ταχύτητα έως και 120 FPS, σύμφωνα με “αξιόπιστες πηγές”. Για απλή σύγκριση να πούμε πως τα τέσσερα μοντέλα iPhone 15 έχουν δυνατότητα εγγραφής βίντεο 4K…

Πηγή λέει πως η Apple έχει μειώσει το μέγεθος των πλαισίων του iPhone 16 Pro κατά 33%

Συνεχώς θυμόμαστε ότι παλαιότερα γράφαμε πολύ τακτικά άρθρα όπου στην πραγματικότητα αναλύαμε τον μόνιμο αγώνα που έδιναν πολλοί κατασκευαστές τηλεφώνων για να μειώσουν συνεχώς τα bezels σε κάθε τους νέα συσκευή. Αφού οι καταναλωτές έπαοψαν να ενδιαφέρονται τόσο πολύ για το μέγεθος των πλαισίων περιμετρικά (κάτι που συνέβη την ίδια στιγμή που σταματήσαμε να αναφέρουμε…

Πήρε σάρκα και οστά το νέο HMD Fusion με αρθρωτό σχεδιασμό!

Στα νεότερα μέλη της νέας σειράς συσκευών της HMD, περιλαμβάνεται τώρα το νέο μοντέλο Fusion και στοχεύει να αντιμετωπίσει τον αρθρωτό σχεδιασμό smartphone με αυτό που αποκαλεί Fusion outfits. Εδώ υπάρχει η δυνατότητα εναλλάξιμων καλυμμάτων που μπορούν να προστεθούν εύκολα και το καθένα να προσφέρει χρήσιμες λειτουργίες, από ασύρματη φόρτιση έως πιο στιβαρή προστασία ή ένα…

[IFA 2024]: Για πολύωρη χρήση η TCL προτείνει τα 50 NxtPaper και 50 Pro NxtPaper

Μαζεμένος πλήθος μεγάλων κατασκευαστών παρευρίσκεται αυτή την περίοδο στο Βερολίνο και συγκεκριμένα πρόκειται για την ετήσια έκθεση IFA 2024 που θα διαρκέσει από τις 6 έως τις 10 Σεπτεμβρίου! Στα πρώτα εντυπωσιακά εκθέματα που συναντάει κάθε επισκέπτης αυτές τις ημέρες στο λαμπερό αυτό τεχνολογικό show αυτού του μήνα, συμπεριλαμβάνονται τα δύο νέα smartphones της TCL…

Οι αθλητικές μεταδόσεις του Σαββάτου

To παιχνίδι της Εθνικής μας με αντίπαλο τη Φινλανδία για το Nations League, στο οποίο θα κάνει ντεμπούτο ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στον πάγκο της «γαλανόλευκης» και η δράση στο ΕΚΟ Rally Acropolis 2024 και στους Παραολυμπιακούς Αγώνες, ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 10:35 COSMOTE SPORT 5 HD…

Ενισχύεται περαιτέρω η ασφάλεια στο YouTube, λανσάρεται νέα εποπτευόμενη εμπειρία για εφήβους

Οι κίνδυνοι είναι πολλοί στην εποχή μας από την εκτεταμένη χρήση του διαδικτύου ιδιίως από μικρά παιδιά και γι’ αυτό το YouTube λανσάρει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει στους γονείς να παρέχουν καλύτερες συμβουλές στους εφήβους που αποφασίζουν να γίνουν δημιουργοί στη μεγαλύτερη πλατφόρμα ροής στον κόσμο. Επιπλέον, η νέα εποπτευόμενη εμπειρία στοχεύει να…

Σύντομο νέο teaser βίντεο του Mate XT της Huawei

Όλα μπορούν να αλλάξουν κάποια στιγμή και να γίνει το επόμενο βήμα προς την μέγιστη εξέλιξη…. για παράδειγμα η Huawei ετοιμάζεται να ανακοινώσει το πρώτο tri-fold smartphone της – το Mate XT στις 10 Σεπτεμβρίου και η καμπάνια teaser για τη συσκευή βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Η τελευταία προσθήκη είναι ένα σύντομο teaser βίντεο που μας δίνει…

Η Xiaomi σας προετοιμάζει για την επιστροφή στο σχολείο με μοναδικές τιμές

Και η φετινή σχολική περίοδος ξεκινά με χαμόγελα καθώς η Xiaomi φέρνει μοναδικές τιμές σε smartphone και έξυπνα προϊόντα οικοσυστήματος.  Όλες τις Xiaomi Back to School τιμές για την επιστροφή στα θρανία, είναι διαθέσιμες στα Xiaomi Stores σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθώς και στο www.mistore-greece.gr από τις 2 μέχρι και τις 29 Σεπτεμβρίου (ή μέχρι…

Η OPPO ανανεώνει τη συνεργασία της με την UEFA για τις επόμενες τρεις σεζόν

Η OPPO ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με την Ένωση Ευρωπαϊκών Ποδοσφαιρικών Ομοσπονδιών (UEFA) για τις επόμενες τρεις σεζόν. Η συμφωνία καλύπτει πολλές διοργανώσεις της UEFA, όπως το UEFA Champions League, το UEFA Super Cup, τους τελικούς του UEFA Futsal Champions League και τους τελικούς του UEFA Youth League. Με σταθερή βάση την επιτυχημένη…

Νova: Ένα μοναδικό πακέτο θέασης αθλητικών σε συνεργασία με τη Cosmote

Μία κίνηση που αλλάζει όλα τα δεδομένα, φέρνοντας τους συνδρομητές στην ευχάριστη θέση να πρέπει να επιλέξουν μέσα από ένα «μπουκέτο» ασυναγώνιστου περιεχομένου. Σε μία πρωτοφανή κίνηση συνεργασίας η οποία αλλάζει όλα όσα γνωρίζαμε για τη θέαση των αθλητικών διοργανώσεων προχώρησε η Nova και η Cosmote. Ποια ακριβώς είναι αυτή; Πρόκειται, για την πολυπόθητη από…

To EKO Ράλλυ Ακρόπολις από ERTFLIX και Cosmote TV

Ο παγκόσμιος μηχανοκίνητος αθλητισμός συντονίζεται από σήμερα σε… ώρα Ελλάδας για την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, 10ου γύρου του WRC, που θα μεταφέρει εικόνες από 15 ειδικές διαδρομές σε 150 χώρες στον κόσμο.Ο ιστορικός ελληνικός αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA θα ξεκινήσει επίσημα σήμερα Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου στις 19:00, με την Τελετή…

Το Warhammer 40,000: Space Marine 2 Early Access ξεκίνησε. Προετοιμαστείτε για πόλεμο με το Launch Trailer !

Η Focus Entertainment και οι δημιουργοί της Saber Interactive με ενθουσιασμό σας παρουσιάζουν το Launch τρέιλερ του Warhammer 40,000: Space Marine 2. Χρόνια πάθους, αφοσίωσης και σκληρής δουλειάς έχουν αφιερωθεί στη δημιουργία αυτού του, action-packed, guns-blazing third-person shooter, όπου οι παίκτες θα υπερασπιστούν το Imperium ως ένας από τους ισχυρότερους πολεμιστές της ανθρωπότητας ενάντια στη…

H LG παρουσιάζει στην IFA 2024 το καινοτόμο “LG AI HOME” για ένα πιο βιώσιμο μέλλον

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει στην IFA 2024 το όραμα της για ένα «Experience, Affectionate Intelligence (AI) Home», με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας στο μέλλον, μέσω μιας ευρείας γκάμας οικιακών λύσεων τεχνητής νοημοσύνης που καλύπτουν κάθε ανάγκη και τρόπο ζωής. Το LG ThinQ ON αποτελεί κεντρικό στοιχείο του Affectionate Intelligence Home της LG, καθώς…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Παρασκευής

Το φιλικό του Ολυμπιακού με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ προς τιμήν του Γιώργου Πρίντεζη, η δράση στο ΕΚΟ Rally Acropolis 2024 και στους Παραολυμπιακούς Αγώνες, καθώς και τα ματς για το Nations League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 10:45 COSMOTE SPORT 6 HD Moto2 2024 Μηχανοκίνητα 11:15…

ΕΡΤ , Cosmote TV και Nova στηρίζουν τον ΕΔΟΕΑΠ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας…

Share

Το Facebook και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) φιλοξένησαν στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) την τέταρτη εκδήλωση κατάρτισης του Facebook στην Ελλάδα, αφιερωμένη στις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς εισέρχονται στην ψηφιακή εποχή.

Περίπου 300 συμμετέχοντες
-εκπρόσωποι του πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου και ειδικά των
μικρομεσαίων επιχειρήσεων- συζήτησαν τρόπους χρήσης κοινωνικών μέσων
δικτύωσης και ψηφιακών λύσεων για την ανάπτυξη ΜμΕ επιχειρήσεων, σε
τοπικό επίπεδο και στις διεθνείς αγορές.

Οι μικρομεσαίες
επιχειρήσεις (ΜμΕ) αποτελούν μηχανισμό ανάπτυξης για την ελληνική
οικονομία, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 100% των επιχειρήσεων στην
Ελλάδα, δημιουργώντας το 85,2% της απασχόλησης στη χώρα και το 63,6% της
προστιθέμενης αξίας, πολύ πάνω από τους μέσους όρους της ΕΕ. Η εκδήλωση
Boost with Facebook στην Αθήνα είναι η τέταρτη εκδήλωση που σχεδιάστηκε
από το Facebook για την προώθηση της συζήτησης στην Ελλάδα σχετικά με
τις ευκαιρίες που προσφέρουν οι ψηφιακές πλατφόρμες για την ενίσχυση
συγκεκριμένα των ΜμΕ για την ανάπτυξη των  δραστηριοτήτων τους στο
διαδίκτυο.

Ο κος Κωνσταντίνος Σακελλαρίου, Ειδικός Μάρκετινγκ του Facebook, ενημερώνει το κοινό για τα εργαλεία του Facebook και του Instagram

Κάθε
μήνα 2,8 δισεκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες
και τις εφαρμογές του Facebook για να συνδεθούν με ανθρώπους, προϊόντα
και υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Αυτός είναι ο λόγος, που το Facebook
αποτελεί ευκαιρία για τις ΜμΕ. Στην πραγματικότητα, το 83%  των μικρών
επιχειρήσεων στο Facebook στην Ευρώπη δηλώνουν ότι το Facebook τους
βοήθησε να προσελκύσουν νέους πελάτες και το 50% από αυτούς κατάφερε να
προσλάβει περισσότερους υπαλλήλους λόγω της αύξησης της ζήτησης για τα
προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, κατόπιν της ένταξής τους στο Facebook.

Στην
Ελλάδα των 11 εκατομμυρίων ανθρώπων, 5,6 εκατομμύρια άνθρωποι
χρησιμοποιούν το Facebook κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι πάνω από το 70%
του ελληνικού πληθυσμού είναι χρήστες του Facebook. Πρόκειται για μια
διαδικασία εκδημοκρατισμού του μάρκετινγκ υπέρ των μικρομεσαίων
επιχειρήσεων, παρέχοντάς τους τα ίδια εργαλεία, ώστε να αναπτυχθούν
εύκολα και αποτελεσματικά, ανεξαρτήτως του μεγέθους ή της τοποθεσίας
τους, ή του κλάδου στον οποίο ανήκουν.

Από αριστερά o κος Νίκος Σοφιανός, Μέλος ΔΣ ΕΒΕΑ, ο κ.Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η κα Εφη Αχτσιόγλου, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, η συντονίστρια της εκδήλωσης κα Έυα Αντωνοπούλου, η κα Αννα-Μαρία Γαλάνη από το Welcome Pickups, και ο κος Δημήτρης Σκούρας από το The Ranch

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός
επιτρέπει στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, αλλά για
να υλοποιηθεί αυτή η εξέλιξη οι ψηφιακές δεξιότητες είναι ζωτικής
σημασίας. Σήμερα, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 26η θέση από τα 28 κράτη
μέλη της ΕΕ στις ψηφιακές δεξιότητες, κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ όσον
αφορά στην απόδοση των ψηφιακών δεξιοτήτων. Μόνο το 46% των ατόμων
ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών έχουν βασικές ψηφιακές δεξιότητες (57%
στην ΕΕ). Υπάρχει σαφώς χώρος βελτίωσης, γι’ ‘αυτό και το Facebook έχει
επενδύσει στις εκδηλώσεις Boost with Facebook στην Ελλάδα, για να
μεταδώσει ψηφιακές δεξιότητες, να βοηθήσει περισσότερες επιχειρήσεις να
αναπτυχθούν και περισσότεροι άνθρωποι να βρουν δουλειά.

Επιπλέον,
το Facebook δημιούργησε έναν ειδικό ιστότοπο, στον οποίο οι ιδιοκτήτες
επιχειρήσεων μπορούν να επωφεληθούν για να αναπτύξουν τις ψηφιακές
δεξιότητές τους. Ο ιστότοπος Boost  είναι ένας χώρος, όπου μπορούν να
βρουν δωρεάν προγράμματα κατάρτισης και εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης,
τα οποία καλύπτουν από βασικές έως εξειδικευμένες γνώσεις όπως τα
επαγγελματικά μαθήματα Facebook Blueprint, αλλά και να επεκτείνουν τα
επιχειρηματικά τους δίκτυα σε επαφή με άλλους επιχειρηματίες.

Κατά
την ομιλία του, ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου
Αθηνών Κωνσταντίνος Μίχαλος, τόνισε τη σπουδαιότητα του Facebook για
την ανάπτυξη των ΜμΕ. Ειδικότερα, σημείωσε: «Τα κοινωνικά δίκτυα είναι
πλέον η νέα αγορά. Το σημείο στο οποίο δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο
τον κόσμο συναντώνται, αλληλεπιδρούν, διαμορφώνουν στάσεις, μοιράζονται,
συναλλάσσονται. Προφανώς καμία εταιρία δεν θέλει να λείπει από αυτή την
αγορά. Ωστόσο, η απλή παρουσία στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δεν
αρκεί για να αποφέρει οφέλη. Για να μπορέσει μια επιχείρηση να
αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους, θα πρέπει να κατανοεί τον τρόπο
λειτουργίας τους, να γνωρίζει τους κώδικες επικοινωνίας που
χρησιμοποιούν, να έχει εξοικειωθεί με τα εργαλεία που παρέχουν. Είναι
προφανής, λοιπόν, η ανάγκη πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην αύξηση της
εξοικείωσης, της γνώσης και των δεξιοτήτων των Μικρομεσαίων
Επιχειρήσεων».

O κ. Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων

Χαιρετίζοντας
την εκδήλωση, ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης,
τόνισε: «Καλωσορίζουμε εκ μέρους της κυβερνήσεως το Facebook και
απευθύνουμε ένα μεγάλο μπράβο για την εκδήλωση που είχε υλοποιηθεί ξανά
στην Αθήνα το 2016. Ως κυβέρνηση είμαστε σε καλό σημείο αλλά θέλουμε να
πάμε σε πολύ καλύτερο. Για να κάνουμε πράξη τις πολιτικές μας  πρέπει να
έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους με εμπειρία και γνώση, να μπούμε στη
νέα εποχή, να δώσουμε κίνητρα και γιατί όχι να το κάνουμε και στα
σχολεία για να μάθουμε στα παιδιά να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης όχι μόνο για κοινωνικούς λόγους αλλά για αναπτυξιακούς λόγους
και για να κάνουμε ένα βήμα πιο κοντά στην επαγγελματική τους
σταδιοδρομία. Το Facebook κάνει τη διαφορά στην επαγγελματική χρήση. Για
να έχετε πελάτες χρειάζεται να μάθετε αυτό που σας προσφέρεται σήμερα
εδώ, γιατί αν ξέρετε να το κάνετε σωστά, γλιτώνετε χρόνο και χρήμα».

Η κα Laura Bononcini, Public Policy Director του Facebook για τη Νότια Ευρώπη

«Η
ψηφιακή τεχνολογία είναι μια εξαιρετική ευκαιρία ανάπτυξης για τις ΜμΕ,
διότι αυξάνει τις ευκαιρίες πρόσβασης σε νέους πελάτες» σημείωσε η
Laura Bononcini, Public Policy Director του Facebook για την Νότια
Ευρώπη. «Σήμερα, 140 εκατομμύρια επιχειρήσεις στον κόσμο χρησιμοποιούν
ήδη πλατφόρμες του Facebook για να βρουν νέους πελάτες και να προσλάβουν
ανθρώπους. Η ενέργεια αυτή που αναπτύχθηκε με το Εμπορικό και
Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) καθώς και ο νέος ιστότοπος Boost
αποτελούν μια πραγματική ευκαιρία για τις ΜμΕ να αποκτήσουν ψηφιακές
δεξιότητες για να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, να αναπτυχθούν σε τοπικές
και διεθνείς αγορές και να προωθήσουν στρατηγικά τη λειτουργία τους».

Στην
κεντρική ομιλία του, ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γρηγόρης
Ζαριφόπουλος ανέφερε: «Αναγκαία συνθήκη όλης της προσπάθειας ψηφιακού
μετασχηματισμού της κυβέρνησης είναι η στήριξη των νεοφυών επιχειρήσεων.
Θα στηριχθούν μέσα από την καλύτερη συνδεσιμότητα και το Internet, από
τις δεξιότητες που θέλουμε να δώσουμε σε όλους, σίγουρα μέσα από ένα
κράτος πιο γρήγορο, πιο ευέλικτο, πιο αποδοτικό, που θα βοηθήσει όχι
μόνο στις συναλλαγές του πολίτη  με το κράτος, αλλά και των επιχειρήσεων
με αυτό. Χρειάζεται να στηρίξουμε τις νεοφυείς επιχειρήσεις με
τεχνογνωσία, με χρηματοδότηση και συνολικά να τις βοηθήσουμε με την
εξωστρέφεια. Αυτοί είναι οι βασικοί πυλώνες του σχεδίου Εθνικής Ψηφιακής
Στρατηγικής που έχουμε δημιουργήσει για την περίοδο 2020-2025».

Την
εκδήλωση συντόνισε η δημοσιογράφος Εύα Αντωνοπούλου. Η εκδήλωση Boost
with Facebook τόνισε, επίσης, την επιτυχία των ελληνικών ΜΜΕ
συμβάλλοντας σε ψηφιακές λύσεις σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Από αριστερά o κος Νίκος Σοφιανός, Μέλος ΔΣ ΕΒΕΑ, η κα Εφη Αχτσιόγλου, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ.Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η κα Αννα-Μαρία Γαλάνη από το Welcome Pickups, ο κος Δημήτρης Σκούρας από το The Ranch και η συντονίστρια της εκδήλωσης κα Έυα Αντωνοπούλου

Στο πάνελ συζήτησης που ακολούθησε, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός Εργασίας, Εφη Αχτσιόγλου, σημείωσε: «Τα social media και ειδικά το Facebook, το Instagram, το Twitter είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, θεωρούνται πλέον παραδοσιακά μέσα. Δεν δίνουν δυνατότητες μόνο στις επιχειρήσεις, αλλά και ευρύτερα. Οι καλές και δομημένες ιδέες, οι δουλειές που αξίζουν να ακουστούν, έχουν τη δυνατότητα με τα μέσα αυτά να φτάσουν στα ακροατήρια που απευθύνονται, κάτι που ίσως με τις επικρατέστερες – μέχρι και πριν 15 χρόνια πριν – μεθόδους επικοινωνίας, δεν ήταν εφικτό.»

Εκπρόσωποι
της εταιρείας Welcome Pickups με έδρα στην Αθήνα, που οργανώνει
ποιοτικές εμπειρίες μεταφοράς για τους τουρίστες, καθώς και ολιστικές
ταξιδιωτικές εμπειρίες με δραστηριότητες και τουριστικά αξιοθέατα στις
πόλεις, και του θεματικού πάρκου The Ranch, το οποίο βρίσκεται σε
απόσταση 97 χλμ. από την Αθήνα με πληθώρα δραστηριοτήτων για οικογένειες
και παιδιά, εστίασαν στις επιχειρηματικές τους επιτυχίες που το
Facebook έχει συμβάλει καθοριστικά.

«Το Facebook έχει αλλάξει
πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι προωθούν την επιχείρησή
τους. Ξεκινώντας τα δωρεάν διαθέσιμα εργαλεία μέχρι και τις υπηρεσίες
πληρωμένης διαφήμισης, πάρα πολλοί άνθρωποι με διαφορετικά ενδιαφέροντα
είναι διαθέσιμοι σε μία μόνο πλατφόρμα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει
κάποιος είναι να βρει το ορθό κοινό -στόχος και μετά να τοποθετήσει την
επιχείρησή του στοχεύοντας την προσέλκυσή του. To Facebook προσφέρει όλα
τα εργαλεία για να φτάσει κάποιος σε αυτούς τους ανθρώπους.  Είναι
σημαντικό να δοθεί χρόνος από τους διαφημιστές/διαχειριστές να
εξοικειωθούν με όλες τις δυνατότητες των εργαλείων που έχουν στα χέρια
τους, να μάθουν να διαβάζουν τα ιστορικά δεδομένα των καμπανιών τους,
καθώς και να εμπλουτίζουν το περιεχόμενο με κατάλληλα μηνύματα και
ελκυστικά εικαστικά. Αν επεκτείνονται σε καινούργιες χώρες και αγορές
είναι ουσιαστικό να προσφέρουν περιεχόμενο φιλικό προς τους χρήστες και
προσαρμοσμένο στις τοπικές αγορές, ώστε να μετατρέπουν τους χρήστες του
Facebook σε ευαγγελιστές των προϊόντων τους», σημείωσε η Άννα-Μαρία
Γαλάνη από το Welcome Pickups.

«Το Facebook μας έδωσε τις
προϋποθέσεις για να εδραιώσουμε μία στενότερη επαφή με  τους πελάτες μας
– γονείς που πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προγράμματά μας. Τόσο για
τα οικογενειακά events τον χειμώνα όσο και για την κατασκήνωση. Τα
εργαλεία του Facebook μας βοήθησαν να εξελιχθούμε χρόνο με το χρόνο και
να πετύχουμε σταθερή ανάπτυξη ακόμα και κατά την περίοδο της κρίσης. Για
το The Ranch, το Facebook αποτελεί πλέον το βασικότερο μέσο
επικοινωνίας, customer service και διαφήμισης», τόνισε η Άννυ Σκούρα από
το The Ranch.