1 στους 2 Έλληνες έχει χρησιμοποιήσει μια digital only τράπεζα

Related

Αθλητικές Μεταδόσεις tv 25/05/2024

Σάββατο 25 ΜΑΪΟΥ 01:00 COSMOTE SPORT 7 HD NBA TV 2023-24 Μπάσκετ 03:30COSMOTE SPORT 4 HD Μινεσότα Τίμπεργουλβς – Ντάλας Μάβερικς NBA 2023-24 04:00 COSMOTE SPORT 7 HD NBA TV 2023-24 Μπάσκετ 09:35 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2024 Gran Premi Monster Energy de Catalunya – 2ες Δοκιμές 10:20 COSMOTE SPORT 5 HD Moto2 2024…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (25/5)

Ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Αρη ξεχωρίζει στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της σημερινής ημέρας.

H Philips Evnia 27M2N5500 
ενισχύει την εμπειρία παιχνιδιού με βιώσιμο σχεδιασμό, Fast IPS Panel, ρυθμό ανανέωσης 180Hz και πιστοποίηση VESA DisplayHDR 400

 Η Evnia παρουσιάζει μια ολοκαίνουργια, βραβευμένη, προσθήκη στη σειρά οθονών 5000. Η Philips 27M2N5500 διαθέτει όλα όσα χρειάζονται οι χρήστες για να απολαμβάνουν μια εμπειρία παιχνιδιού που ηλεκτρίζει και σταθερά εξαιρετικές επιδόσεις, δίνοντας παράλληλα μεγαλύτερη προσοχή στη βιωσιμότητα: Fast IPS Panel 27″ (68,5 cm) με ανάλυση QHD, ρυθμό ανανέωσης 180Hz, MPRT 0,5ms, HDR400 και ολοκαίνουργιο,…

Ronja: Η ιστορία ενός κοριτσιού στη μεσαιωνική Σκανδιναβία παίζει αποκλειστικά στο Vodafone TV

Βασισμένο στην παγκοσμίου φήμης ιστορία της διάσημης συγγραφέως Astrid Lindgren, το Ronja ακολουθεί τις περιπέτειες ενός νεαρού κοριτσιού που γεννήθηκε σε μια ομάδα ληστών σε ένα, απ’ ότι αποδεικνύεται, μυστήριο δάσος γύρω από ένα φρούριο στη μεσαιωνική Σκανδιναβία.  Η σειρά βρίσκεται αποκλειστικά διαθέσιμη στο Vodafone TV μαζί με ένα μοναδικό αφιέρωμα που με τίτλο REAL…

Έπεσε “άκυρο” στο Exynos 2400: H Samsung δεν το τοποθετεί στα επερχόμενα Z Fold6 και Flip6!

Άκυρο ρίχνει η Samsung στο πιθανό σενάριο χρήσης των Exynos chipsets στο Galaxy Z Fold6 και Z Flip6. Η Samsung έχει τροφοδοτήσει όλα τα foldable τηλέφωνά της αποκλειστικά με Snapdragon SoCs, άρα δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει ένα chipset Snapdragon, για άλλη μια φορά στα foldables 6ης γενιάς.…

HMD Aura… Εντοπίστηκε στα “κρυφά” στην Αυστραλία!

Επιθετικά διάλεξε να κινηθεί φέτος η HMD και να εκπλήξει πολλούς κυκλοφορώντας πλέον τα δικά της τηλέφωνα και τώρα βλέπουμε στην Αστραλία να διατίθεται το νέο της HMD Aura που είναι παρόμοιο με το HMD Pulse, με τη διαφορά ότι είναι φθηνότερο από αυτό. Δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με αυτό στο HMD.com (τουλάχιστον όχι ακόμη).…

Poco F6 και Poco F6 Pro – Τα δύο νέα mid-rangers στο μικροσκόπιο!

Δύο αγαπημένα mid-rangers από πέρυσι, τα Poco F5 και F5 Pro αν και είχαν κάποια μειονεκτήματα, παρόλα αυτά κατάφεραν να κερδίσουν τους λατρείς των Value for Money smartphones, καθώς προσέφεραν την ιδανική τιμή και το τέλειο πακέτο χαρακτηριστικών στην κατηγορία τους! Τώρα, η Xiaomi αποκάλυψε σέ ένα ειδικό event που έλαβε χώρα στο Dubai το νέο…

Έσκασε! Νέο Poco Pad με LCD display στις 12,1″ και Snapdragon 7s Gen 2!

Στην σημερινή της παρουσίαση νέων συσκευών, η Poco μας ενθουσίασε όχι μόνο με την ανάδειξη των πολύ ικανών της μοντέλων F6 και F6 Pro, αλλά και με την αποκάλυψη του πρώτου “Poco” tablet! Το όνομά του είναι το Poco Pad, φυσικά, και έχει σχεδιαστεί τόσο για business όσο και για… pleasure. Ωστόσο, δεν πρόκειται για μια…

Οι νέες τηλεοράσεις & soundbars της LG για το 2024

Η LG Electronics ανεβάζει και πάλι τον πήχη της οικιακής ψυχαγωγίας, με το λανσάρισμα της τελευταίας σειράς τηλεοράσεων και soundbars για το 2024. Τα νέα προϊόντα υπόσχονται να απογειώσουν την οικιακή ψυχαγωγία, με τεχνολογίες αιχμής, πρωτοποριακά χαρακτηριστικά και εκπληκτικό σχεδιασμό. Οι LG OLED G4, C4 & Β4 αποτελούν τις αναβαθμισμένες τηλεοράσεις της σειράς OLED evo,…

Underwonder: Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ έρχεται στην COSMOTE TV

Αυτή την Κυριακή 26 Μαΐου, στις 21.00, έρχεται το τελευταίο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV, Underwonder. Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από…

Τι συμβαίνει; Αντίγραφο του iPhone 16 το επερχόμενο Nothing Phone 3;

MobilesNews Έχει πέρασει ένας χρόνος από τότε που η Nothing παρουσίασε το Nothing Phone 2, οπότε φυσικά, αναμένουμε σύντομα νέα για το Nothing Phone 3. Πρόσφατα, ο CEO της Nothing, Carl Pei, δημοσίευσε στο Twitter μια σειρά απο φωτογραφίες που παρουσιάζουν ενημερώσεις από το UI της επόμενης έκδοσης του Nothing OS. Ενώ οι αλλαγές λογισμικού…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Σάββατο 25/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας Παναθηναϊκός – Άρης ξεχωρίζει στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:…

Γκάμα Μεγάλων Τηλεοράσεων για Μεγάλους Τελικούς από τα Public

Στα Public βρίσκουμε απεριόριστη γκάμα XL τηλεοράσεων σε χαμηλές τιμές και πάντα με τους πιο ευέλικτους τρόπους πληρωμής για να τις αποκτήσουμε άτοκα και χωρίς κάρτα! Για να μην χάσουμε ούτε στιγμή από τους αγαπημένους μας αγώνες αυτό το καλοκαίρι, η φάση είναι τηλεόραση στα Public! Όπως μας λέει και η νέα καμπάνια με πρωταγωνιστή…

Οι τελικοί κυπέλλου Αγγλίας, Γερμανίας και Πορτογαλίας έρχονται στην COSMOTE TV

Διήμερο απονομών κυπέλλων έρχεται στην COSMOTE TV. Το Σάββατο 25/5 στις 17.00 οι συνδρομητές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «μεταφερθούν» στο «Wembley» για να παρακολουθήσουν τον τελικό του Emirates FA Cup ανάμεσα σε Μάντσεστερ Σίτι και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (COSMOTE SPORT 3HD). Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει ο τελικός του DFB Pokal, όπου η Λεβερκούζεν, ο οποία δεν κατάφερε να κατακτήσει το UEFA Europa League κόντρα στην Αταλάντα,…

Οι τελικοί κυπέλλου Αγγλίας, Γερμανίας και Πορτογαλίας έρχονται στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Διήμερο απονομών κυπέλλων έρχεται στην COSMOTE TV. Το Σάββατο 25/5 στις 17.00 οι συνδρομητές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «μεταφερθούν» στο «Wembley» για να παρακολουθήσουν τον τελικό του Emirates FA Cup ανάμεσα σε Μάντσεστερ Σίτι και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (COSMOTE SPORT 3HD). Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει ο τελικός του DFB Pokal, όπου η Λεβερκούζεν,…

Share

Ψηφιακά κανάλια, που προσφέρουν, όμως, εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες θέλουν οι Έλληνες από την τράπεζα με την οποία συναλλάσσονται. Μπορεί η ψηφιοποίηση να παίζει κομβικό ρόλο για τον πελάτη, ωστόσο, η αλληλεπίδραση και η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών, που καλύπτουν τις εξατομικευμένες οικονομικές ανάγκες τους, παραμένουν κεντρικά ζητούμενα για τους πελάτες.

Οι τράπεζες είναι ανάγκη να επενδύσουν σε έναν ψηφιακό πυρήνα, που αξιοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, cloud και data analyticsΖητούμενα που, αν δεν ικανοποιηθούν, οδηγούν τους καταναλωτές σε αναζήτηση νέων παρόχων. Δεν είναι τυχαίο ότι τα 2/3 (67%) των Ελλήνων (59% διεθνώς) απαντούν ότι αγόρασαν πρόσφατα ένα χρηματοοικονομικό προϊόν από πάροχο διαφορετικό από την κύρια τράπεζα τους. Επίσης, το 55% των Ελλήνων καταναλωτών (52% διεθνώς) δήλωσε ότι χρησιμοποιεί – σε κάποιο βαθμό – μια αποκλειστικά ψηφιακή τράπεζα.

Μελέτη της Accenture υπογραμμίζει ότι, πλέον, οι σχέσεις των καταναλωτών με τις τράπεζες τους γίνονται ολοένα πιο συναλλακτικές και απρόσωπες: “Οι τράπεζες μπορούν να αντιστρέψουν την κατάσταση αυτή επενδύοντας σε έναν ψηφιακό πυρήνα, που αξιοποιεί τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, cloud και ανάλυσης δεδομένων, για να εντοπίζουν καλύτερα τις οικονομικές προθέσεις των πελατών τους, να έχουν πιο προσωπικές συνομιλίες σε όλο το εύρος φυσικών και ψηφιακών καναλιών και να προσφέρουν πιο συναφή προϊόντα και υπηρεσίες, τραπεζικά και μη”.

Η Accenture εκτιμά ότι με τον τρόπο αυτό, οι τράπεζες θα μπορούσαν να αυξήσουν τα έσοδα από τους κύριους πελάτες τους έως και 20%.

Περί εξυπηρέτησης

Η μελέτη “Global Banking Consumer Study” της Accenture αποκαλύπτει ότι μόνο το 30% των πολιτών παγκοσμίως και το 27% στην Ελλάδα αξιολογεί την εξυπηρέτηση πελατών της κύριας τράπεζας τους ως άριστη, ενώ το 36% (42% στην Ελλάδα) ανέφερε ότι είχε προβλήματα σε επίπεδο εξυπηρέτησης.

Ταυτόχρονα, η έρευνα διαπίστωσε ότι μόλις 23% των ερωτηθέντων (21% στην Ελλάδα) βαθμολόγησαν την τράπεζα τους υψηλά, ως προς το εύρος των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Επιπρόσθετα, μόλις 23% (21% στην Ελλάδα) αξιολόγησε υψηλά την ικανότητα της τράπεζας να παρέχει εξατομικευμένες οικονομικές συμβουλές.

“Οι τράπεζες, ειδικά την τελευταία πενταετία, έδωσαν έμφαση στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και έκαναν σημαντικά βήματα προόδου, όσον αφορά την ενίσχυση των τεχνολογικών τους δυνατοτήτων. Παρέβλεψαν, όμως, τη σημασία της ανθρώπινης επαφής και σχέσης, όπου η κατανόηση, η εμπιστοσύνη και η διαρκής υποστήριξη αποτελεί κεντρικό ζητούμενο”, τονίζει η Accenture.

Το φυσικό δίκτυο

Οι καταναλωτές, ανεξαρτήτως γενιάς και ηλικίας, εξακολουθούν να δίνουν σημασία στο φυσικό δίκτυο των τραπεζών. Η επιθυμία των καταναλωτών να συνομιλήσουν με την τράπεζα τους, είναι εμφανής στην εντυπωσιακή σύνδεση τους με τα τραπεζικά υποκαταστήματα.

Ενώ πολλές τράπεζες συνεχίζουν να μειώνουν το δίκτυο των καταστημάτων τους, το 68% των καταναλωτών στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως ηλικίας, επιθυμεί να βλέπει υποκαταστήματα τραπεζών στη γειτονιά του, καθώς αυτό αποκωδικοποιείται ως ένδειξη αξιοπιστίας, σταθερότητας και διαθεσιμότητας υπηρεσιών.

Επιπλέον, το 63% των καταναλωτών παγκοσμίως (68% στην Ελλάδα) απευθύνεται σε υποκαταστήματα για την επίλυση συγκεκριμένων και σύνθετων προβλημάτων.

Η μελέτη προτείνει στις τράπεζες να επανατοποθετήσουν τα υποκαταστήματά τους ως συμβουλευτικά κέντρα, με τους υπαλλήλους να αξιοποιούν την τεχνολογία για να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία.

Υπέρ αυτής της πρότασης λειτουργεί εύρημα της έρευνας, σύμφωνα με το οποίο περίπου το ένα τρίτο των καταναλωτών θα αγόραζε μη χρηματοοικονομικά προϊόντα μεγάλης αξίας, όπως ακίνητα (36%), αυτοκίνητα (32%) και ταξίδια (20%), από ή μέσω τράπεζας. Στην Ελλάδα, τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 39%, 33%, 21%

Μόνο το 25% των ερωτηθέντων (28% στην Ελλάδα) δήλωσε ότι η τράπεζα τους, έχει “εξαιρετικά καλές επιδόσεις” στο να γνωρίζει σημαντικές αλλαγές στην οικονομική και προσωπική τους κατάσταση.

Το 63% (69% στην Ελλάδα) ανέφερε ότι η πλειονότητα των συνδέσεων τους, μέσω mobile banking, αφορά τον έλεγχο του υπολοίπου λογαριασμών.