Το 42% των γυναικών ενημερώνεται μέσω Internet, μόνο 25% προφυλάσσεται από τους κινδύνους

Related

Φωτογραφίζονται μαζί το επερχόμενο Google Pixel 9 Pro και το iPhone 15 Pro Max

Πλουσιότερο κατά τρία ακόμη νέα smartphones θα είναι από τον Οκτώβριο το line-up προιόντων της Google, αφού ξέρουμε πως εκείνη την περίοδο η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τα νέα της Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Πρόσφατα ακούσαμε ότι το Pixel Fold 2 έχει μετονομαστεί σε Pixel 9 Pro Fold και μπορεί να ενταχθεί σε αυτά. Το Pixel…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν κάθε σου ανάγκη. To νέο κατάστημα επί της Λεωφόρου Συγγρού 257-259, στη Νέα Σμύρνη, παρουσιάζει τον νέο κόσμο καταστημάτων…

Απεριόριστα data με μόλις 1,90€ για 5 ημέρες από τη Vodafone

Φέτος το Πάσχα, η Vodafone προσφέρει απεριόριστα data για όλους τους πελάτες συμβολαίου, εταιρικούς, οικιακούς και καρτοπρογράμματος για 5 ημέρες, με μόλις 1,90€. Επιπλέον, όσοι πελάτες ενεργοποιήσουν την προσφορά έως και τις 9/5 συμμετέχουν αυτόματα σε διαγωνισμό με δώρο 5 iPhone 15 Plus 128GB, ενώ ενεργοποιώντας εκ νέου την προσφορά μετά τη λήξη της, αυξάνουν…

Η LG MAGNIT All-in-One τιμήθηκε με το iF Design Award 2024

Το επαναστατικό προϊόν του τμήματος Business Solutions της LG Electronics (LG), η οθόνη LG MAGNIT All-in-One (LAAA Series), τιμήθηκε με το υψηλού κύρους iF DESIGN Award για το 2024. Η αναγνώριση αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας να παρέχει τεχνολογία αιχμής και καινοτόμο σχεδιασμό στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο. Η LG MAGNIT All-in-One…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5 Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το…

Wi-Fi 7: Δείτε τη λίστα με τα smartphones που το υποστηρίζουν!

Στον κόσμο της τεχνολογίας τα πάντα τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς και ιλλιγγειώδεις ταχύτητες και έτσι χωρίς καλά – καλά να το αντιληφθούμε φθάσαμε ήδη στην εποχή που ηδη έχει αρχίσει να ενεργοποιείται το νέο πρότυπο Wi-Fi 7. Για αυτό και ήδη έχει αρχίσει να γεμίζει η λίστα με τα συμβατά τηλέφωνα. Συγεκριμένα, τα smartphones που…

Παίζει ξανά σε hands-on video το επερχόμενο Google Pixel 8a

Τρελό είναι αυτό που συμβαίνει με το Google Pixel 8a και τα απανωτά δημοσιεύματα με νέες πληροφορίες και σήμερα υπάρχει φυσικά μια ακόμη νέα διαρροή που προέρχεται από έναν πωλητή κινητών τηλεφώνων στην… Καζαμπλάνκα του Μαρόκου. Ο εν λόγω κύριος που ανέβασε το υλικό στα social media φαίνεται να κρατάει στα χέρια του μια από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

DrayTek: Η σειρά Vigor2927L εμπλουτίζεται με δύο νέα μοντέλα 5G LTE router

Η  LEXIS (www.lexis.gr), αποκλειστικός αντιπρόσωπος του κορυφαίου κατασκευαστή δικτυακών προϊόντων DrayTek Corp., ανακοινώνει την προσθήκη δύο νέων LTE router στην επιτυχημένη σειρά Vigor2927L, τα μοντέλα Vigor2927L-5G και Vigor2927Lax-5G, εξασφαλίζοντας γρήγορη σύνδεση μέσω 5G και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα των επιχειρήσεων υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.  Τα μοντέλα της σειράς Vigor2927L-5G είναι Dual-WAN, με υποστήριξη load-balancing και fail-over, έως 50…

Τα LG Channels επεκτείνουν το χαρτοφυλάκιό τους στην Ευρώπη

Οι κάτοχοι τηλεοράσεων LG σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες αποκτούν πρόσβαση σε συναρπαστικά νέα δωρεάν τηλεοπτικά κανάλια (FAST) με υποστήριξη διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των Sony One Channels της Sony Pictures και μιας τεράστιας γκάμας καναλιών από τη Lionsgate. Με τα κανάλια Sony One να είναι πλέον διαθέσιμα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Σουηδία, Δανία,…

Οι «έξυπνες πόλεις του αύριο» από το iQnovus του Ομίλου Quest στην Beyond Expo 2024

Το iQnovus, το Κέντρο Καινοτομίας του Ομίλου Quest, εκπροσωπεί φέτος τον Όμιλο  στην έκθεση Beyond 2024, που θα διεξαχθεί 25-27/4 στη ΔΕΘ HELEXPO. Το iQnovus, αναπτύσσει  έντονη δραστηριότητα προς την ανάπτυξη και προώθηση τεχνολογικής καινοτομίας, μέσα από τη δημιουργία οικοσυστημάτων και συνέργειες που φέρνουν κοντά  ερευνητικά κέντρα και πανεπιστημιακά ιδρύματα με μεγάλες και μικρομεσαίες εταιρείες, …

Share

H devolo Greece σε συνεργασία με το womanidol.gr, πραγματοποίησε έρευνα όπου γυναίκες κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με τη χρήση Internet που κάνουν, την ασφάλεια τους σε αυτό, αλλά και τις “online ανησυχίες” τους.   

Η έρευνα οδήγησε σε σημαντικά συμπεράσματα για τις γνώσεις, τις συνήθειες αλλά και τις φοβίες των γυναικών που χρησιμοποιούν την τεχνολογία στην καθημερινότητά τους. Η έρευνα διεξήχθη  τους μήνες Μάρτιο και Μάιο 2020 μεταξύ των επισκεπτριών του γυναικείου portal womanidol.gr, οι οποίες ανταποκρίθηκαν στο ηλεκτρονικό κάλεσμα της devolo Greece.   

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 42% των γυναικών που μπαίνουν στο Internet, το χρησιμοποιούν κυρίως ως μέσο ενημέρωσης. Ακολουθεί το 31% που κάνει χρήση του Internet για ψυχαγωγία, streaming και social media ενώ το 27% το χρησιμοποιεί κυρίως για επαγγελματικούς λόγους. Βλέπουμε ότι παρά το ότι η πλειοψηφία ανήκει σε ένα target group από 35 έως 54ων ετών, μεγάλο μέρος των ερωτηθέντων γυναικών, περισσότερο ενημερώνεται παρά ψυχαγωγείται μέσω του Internet.  

Το 40% των γυναικών – σύμφωνα με τα στοιχεία – κάνει χρήση του Διαδικτύου καθημερινά έως 4 ώρες, ενώ το 30% είναι καθημερινά στο Internet για περίπου 8 ώρες. Μόλις το 16% αφιερώνει έως 2 ώρες την ημέρα και ένα σημαντικό ποσοστό που φτάνει στο 14%, αφιερώνει πάνω από 10 ώρες την ημέρα στο διαδίκτυο.   

Οι αγαπημένες συσκευές για πρόσβαση στο Internet, όπως ίσως ήταν αναμενόμενο, είναι το κινητό τηλέφωνο και ο υπολογιστής, καθώς το 48% χρησιμοποιεί το διαδίκτυο από smartphone και το 45% χρησιμοποιεί από υπολογιστή (desktop ή laptop). Στη συνολική κατάταξη ακολουθούν τα tablet με μόλις το 6% ενώ τελευταίες έρχονται οι «έξυπνες» τηλεοράσεις και οι κονσόλες, που μάλλον αποτελούν ανδρική υπόθεση, καθώς μόνο 1% των γυναικών κάνει χρήση αυτών.  

Η έρευνα δε θα μπορούσε να αφήσει εκτός το κομμάτι που αφορά στo φόβο των γυναικών,  σχετικά με τους κινδύνους που μπορεί να συναντήσουν στο Internet αλλά και το πόσο ενημερωμένες είναι σχετικά με τους τρόπους προφύλαξης όταν είναι online. Ο κυβερνοχώρος κρύβει πολλές παγίδες με κυριότερη την κλοπή και παράνομη χρήση των προσωπικών δεδομένων. Το 43% των γυναικών δηλώνει ότι ανησυχεί πολύ για τη διαρροή και παράνομη χρήση των προσωπικών τους δεδομένων όταν είναι online.   

Στη 2η θέση σε ποσοστό 28%, βρίσκεται ο φόβος για απάτη οικονομικής φύσεως ενώ, ακολουθούν το ακατάλληλο περιεχόμενο που μπορεί να φτάσει σε παιδιά με ποσοστό 23% και τελευταία βρίσκεται η παρενόχληση μέσω των social media με μόλις το 6% των γυναικών να φοβάται ενδεχομένως για προσβλητικά ή ακατάλληλα σχόλια και μηνύματα.  

Εντύπωση προκαλεί η ελλιπής ετοιμότητα των γυναικών όσον αφορά στην ασφάλεια στο Internet. Μόλις το 27% των γυναικών δήλωσε ότι ενημερώνεται συνεχώς και προστατεύεται αποτελεσματικά από τους κινδύνους στο Internet ενώ το 68% γνωρίζει μόνο βασικά κομμάτια που αφορούν στην ασφάλεια και ίσως και να χρησιμοποιεί antivirus συσκευές για να προστατευτεί. Τέλος υπάρχει και ένα ποσοστό 5% των γυναικών που δεν γνωρίζει κάτι για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, δεν προστατεύεται και δεν ενημερώνεται, με αποτέλεσμα να είναι εκτεθειμένο σε απειλές και κινδύνους.  

Μέσα από διάφορες ερωτήσεις που αφορούν την σύνδεση του Internet στο οικιακό δίκτυο, τα σημεία που μπορεί να χρειάζονται ενίσχυση στο σπίτι και κατά πόσο οι γυναίκες γνωρίζουν για τις επιλογές βελτίωσης του σήματος προκύπτουν τα εξής: Η τοποθέτηση του router και η διαρρύθμιση του σπιτιού επηρεάζουν την εμβέλεια και ενώ το 99% θέλει να έχει Internet σε όλο το σπίτι, μόλις το 20% χρησιμοποιεί λύσεις επέκτασης του σήματος όπως συσκευές τεχνολογίας powerline (Internet μέσω της ηλεκτρικής καλωδίωσης)  ή και repeaters (για την αναμετάδοση σήματος).  

Ένα σημείο που ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι το 47% είναι έτοιμο να επενδύσει σε εξοπλισμό που μπορεί να βελτιώσει το οικιακό δίκτυο και το 48% δεν έχει καταλήξει αν αξίζει μια τέτοια επένδυση. Αυτό που πιστεύουν ότι ευθύνεται για την μη ικανοποιητική σύνδεση στο σπίτι, πέρα από την διαρρύθμιση και την θέση του router σε ποσοστό 28% το κάθε ένα, είναι η ταυτόχρονη σύνδεση πολλών συσκευών. Το 23% πιστεύει ότι είναι συνδεδεμένες ταυτόχρονα στο διαδίκτυο πολλές συσκευές, η ταχύτητα και η αποδοτικότητα μειώνονται. Είναι γεγονός ότι η έλλειψη τεχνολογίας Mesh WiFi προκαλεί προβλήματα στην ταυτόχρονη σύνδεση, κάτι που μόλις το 32% των γυναικών δείχνει να το γνωρίζει.  

Σχετικά με το προφίλ των γυναικών που έλαβαν μέρος, το 77% των ερωτηθέντων ήταν μεταξύ 35 και 54 ετών. Το 18% ήταν από 15 έως 34 ετών και μόνο το 5% ήταν άνω των 55 ετών, ίσως αυτό το τελευταίο στοιχείo να δείχνει και τον «φόβο» των μεγαλύτερων ηλικιών στην ενασχόλησή τους με την τεχνολογία ή και το Internet.  

Όσον αφορά στην οικογενειακή κατάσταση τα ποσοστά δείχνουν ότι πάνω από το μισό, αφορά γυναίκες με παιδιά καθώς το 66% αυτών διαμένουν μαζί με τα παιδιά ή/ και τον σύζυγο, το 12% μένει με τους γονείς, ένα 12% συγκατοικεί με σύντροφο/ σύζυγο και μόλις το 10% απάντησε ότι διαμένουν μόνες.   

Παραμένοντας στα χαρακτηριστικά των γυναικών που συμμετείχαν και για να ληφθούν σωστά συμπεράσματα σχετικά με την χρήση της τεχνολογίας, ρωτήθηκαν οι συμμετέχουσες σε τι χώρο ζουν όσον αφορά στη διαμόρφωση του (διαμέρισμα, μεζονέτα, μονοκατοικία) για να γίνουν καλύτερα αντιληπτά τα συσχετιζόμενα προβλήματα με τη σύνδεση στο Internet.   

Ποσοστό άνω του 40% ζει σε σπίτι έως 150 τ.μ. και το ασύρματο σήμα του Internet δεν είναι διαθέσιμο σε όλους τους χώρους (δωμάτια, ή και βεράντες). Ένα 11% που μένει σε μεζονέτα αντιμετωπίζει επίσης προβλήματα κάλυψης του Internet σε όλους τους ορόφους. Το εντυπωσιακό όμως είναι, ότι ακόμη  και σε μικρότερα σπίτια, το 12%, δεν έχει καλό σήμα σε μεγάλη απόσταση από το router. Αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν παίζουν ρόλο μόνο τα τετραγωνικά, αλλά και τα εμπόδια που υπάρχουν ανάμεσα από το router και τη συσκευή λήψης Internet, όπως tablet, κινητό, laptop κλπ. Μόνο το 2% φάνηκε να μην  αντιμετωπίζει κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα, καθώς έχουν πρόσβαση στο Internet από τα δεδομένα που τους παρέχει ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας και δεν χρησιμοποιούν κάποιο router ή άλλη βοηθητική συσκευή μετάδοσης του Internet στο χώρο τους.