Οι 7 TikTokers που έβγαλαν 55 εκατομμύρια σε ένα χρόνο -μεταξύ άλλων- παίζοντας επιτραπέζια και μαγειρεύοντας

Related

Φωτογραφίζονται μαζί το επερχόμενο Google Pixel 9 Pro και το iPhone 15 Pro Max

Πλουσιότερο κατά τρία ακόμη νέα smartphones θα είναι από τον Οκτώβριο το line-up προιόντων της Google, αφού ξέρουμε πως εκείνη την περίοδο η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τα νέα της Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Πρόσφατα ακούσαμε ότι το Pixel Fold 2 έχει μετονομαστεί σε Pixel 9 Pro Fold και μπορεί να ενταχθεί σε αυτά. Το Pixel…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν κάθε σου ανάγκη. To νέο κατάστημα επί της Λεωφόρου Συγγρού 257-259, στη Νέα Σμύρνη, παρουσιάζει τον νέο κόσμο καταστημάτων…

Απεριόριστα data με μόλις 1,90€ για 5 ημέρες από τη Vodafone

Φέτος το Πάσχα, η Vodafone προσφέρει απεριόριστα data για όλους τους πελάτες συμβολαίου, εταιρικούς, οικιακούς και καρτοπρογράμματος για 5 ημέρες, με μόλις 1,90€. Επιπλέον, όσοι πελάτες ενεργοποιήσουν την προσφορά έως και τις 9/5 συμμετέχουν αυτόματα σε διαγωνισμό με δώρο 5 iPhone 15 Plus 128GB, ενώ ενεργοποιώντας εκ νέου την προσφορά μετά τη λήξη της, αυξάνουν…

Η LG MAGNIT All-in-One τιμήθηκε με το iF Design Award 2024

Το επαναστατικό προϊόν του τμήματος Business Solutions της LG Electronics (LG), η οθόνη LG MAGNIT All-in-One (LAAA Series), τιμήθηκε με το υψηλού κύρους iF DESIGN Award για το 2024. Η αναγνώριση αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας να παρέχει τεχνολογία αιχμής και καινοτόμο σχεδιασμό στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο. Η LG MAGNIT All-in-One…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5 Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το…

Wi-Fi 7: Δείτε τη λίστα με τα smartphones που το υποστηρίζουν!

Στον κόσμο της τεχνολογίας τα πάντα τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς και ιλλιγγειώδεις ταχύτητες και έτσι χωρίς καλά – καλά να το αντιληφθούμε φθάσαμε ήδη στην εποχή που ηδη έχει αρχίσει να ενεργοποιείται το νέο πρότυπο Wi-Fi 7. Για αυτό και ήδη έχει αρχίσει να γεμίζει η λίστα με τα συμβατά τηλέφωνα. Συγεκριμένα, τα smartphones που…

Παίζει ξανά σε hands-on video το επερχόμενο Google Pixel 8a

Τρελό είναι αυτό που συμβαίνει με το Google Pixel 8a και τα απανωτά δημοσιεύματα με νέες πληροφορίες και σήμερα υπάρχει φυσικά μια ακόμη νέα διαρροή που προέρχεται από έναν πωλητή κινητών τηλεφώνων στην… Καζαμπλάνκα του Μαρόκου. Ο εν λόγω κύριος που ανέβασε το υλικό στα social media φαίνεται να κρατάει στα χέρια του μια από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

DrayTek: Η σειρά Vigor2927L εμπλουτίζεται με δύο νέα μοντέλα 5G LTE router

Η  LEXIS (www.lexis.gr), αποκλειστικός αντιπρόσωπος του κορυφαίου κατασκευαστή δικτυακών προϊόντων DrayTek Corp., ανακοινώνει την προσθήκη δύο νέων LTE router στην επιτυχημένη σειρά Vigor2927L, τα μοντέλα Vigor2927L-5G και Vigor2927Lax-5G, εξασφαλίζοντας γρήγορη σύνδεση μέσω 5G και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα των επιχειρήσεων υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.  Τα μοντέλα της σειράς Vigor2927L-5G είναι Dual-WAN, με υποστήριξη load-balancing και fail-over, έως 50…

Τα LG Channels επεκτείνουν το χαρτοφυλάκιό τους στην Ευρώπη

Οι κάτοχοι τηλεοράσεων LG σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες αποκτούν πρόσβαση σε συναρπαστικά νέα δωρεάν τηλεοπτικά κανάλια (FAST) με υποστήριξη διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των Sony One Channels της Sony Pictures και μιας τεράστιας γκάμας καναλιών από τη Lionsgate. Με τα κανάλια Sony One να είναι πλέον διαθέσιμα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Σουηδία, Δανία,…

Οι «έξυπνες πόλεις του αύριο» από το iQnovus του Ομίλου Quest στην Beyond Expo 2024

Το iQnovus, το Κέντρο Καινοτομίας του Ομίλου Quest, εκπροσωπεί φέτος τον Όμιλο  στην έκθεση Beyond 2024, που θα διεξαχθεί 25-27/4 στη ΔΕΘ HELEXPO. Το iQnovus, αναπτύσσει  έντονη δραστηριότητα προς την ανάπτυξη και προώθηση τεχνολογικής καινοτομίας, μέσα από τη δημιουργία οικοσυστημάτων και συνέργειες που φέρνουν κοντά  ερευνητικά κέντρα και πανεπιστημιακά ιδρύματα με μεγάλες και μικρομεσαίες εταιρείες, …

Share

Τα social media είναι ο παράδεισος της αυτοπροβολής. Και έχει αποδειχθεί η κότα με τα χρυσά αυγά για κάθε λογής influencer (ή απλά έξυπνο πλασιέ του εαυτού του). Αυτό που σε γενικές γραμμές δεν ξέρουμε είναι το πόσο χρυσά είναι αυτά τα αυγά που κάνει η κότα. Όπου το συμπαθές πουλερικό ας βάλουμε τον ανερχόμενο βασιλιά των social media το TikTok.

Τον τελευταίο χρόνο, τα κέρδη των μεγαλύτερων αστέρων του TikTok αυξήθηκαν, εν μέρει λόγω των προσπαθειών τους να διευρύνουν τη φήμη τους πέρα ​​από την πλατφόρμα που τους μετέφερε για πρώτη φορά στο στάδιο «διασημότητες». Το περιοδικό Forbes έκανε μια καταγραφή αυτών των αστεριών που αποκομίζουν εκατομμύρια κάνοντας πρακτικά… τίποτα στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.

Στην κορυφή της λίστας με τους πλέον πλούσιους TikTokers βρίσκονται δύο αδερφές, οι Charli και Dixie D’Amelio. Κάνοντας πολλές συγκρίσεις με τις αδερφές Kardashian, έχουν τώρα τη δική τους σειρά στο Hulu, The D’Amelio Show. Στη συνέχεια, τον Δεκέμβριο, η Dixie εμφανίστηκε στο Garden και σε εννέα άλλους χώρους για τη σειρά συναυλιών Jingle Ball μαζί με τον Ed Sheeran και τους Jonas Brothers. Και μαζί, οι αδερφές έχουν μια προσοδοφόρα επωνυμία, την Social Tourist, μια κοινοπραξία με τη Hollister που πωλείται σε περίπου 500 από τα καταστήματα. Όλα αυτά βοήθησαν να ωθήσουν τα κέρδη τους στα συνολικά 27,5 εκατομμύρια δολάρια, από λιγότερο από 7 εκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα.

Νεαρή κοπέλα με κινητό και TikTok

Συνολικά, τα πιο ακριβοπληρωμένα αστέρια του TikTok κέρδισαν 55,5 εκατομμύρια δολάρια το 2021, ποσό κατά 200% υψηλότερo από την τελευταία φορά που μετρήθηκαν οι μισθοί, το 2020. Και ενώ έχουν εστιάσει την προσοχή τους μακριά από το TikTok, εξακολουθούν να κερδίζουν πολλά από τα χρήματά τους -συνήθως 30% έως 50%- από περιεχόμενο χορηγίας, όπου μια εταιρεία πληρώνει για μια ανάρτηση που διαφημίζει τα προϊόντα της.

Καθώς το TikTok έχει αυξηθεί σε πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως, επιχειρήσεις όπως η Amazon, η Louis Vuitton και η McDonald’s έχουν αγοράσει τέτοιες διαφημίσεις. Τα αστέρια του TikTok μπορούν να χρεώσουν έως και μισό εκατομμύριο δολάρια για μια ανάρτηση, αν και οι περισσότεροι γενικά κερδίζουν κατά μέσο όρο από 100.000 έως 250.00 δολάρια ανά ανάρτηση, υπερδιπλάσιες τιμές από την προηγούμενη λίστα το 2020.

Ας δούμε λοιπόν τους 7 TikTokers που μοιράζονται τις 5 πρώτες θέσεις της λίστας του Forbes.

1. Charli D’ Amelio – 17.5 εκατομμύρια δολάρια

Η TikToker Charli D amelio

Κανείς δεν είναι πιο πλούσιος από την Charli, η οποία έχει τους περισσότερους ακόλουθους της εφαρμογής (133 εκατομμύρια συνδρομητές στα βίντεό της) και ένα τεράστιο αριθμό επιχειρηματικών συμφερόντων. Καλύπτει τα βασικά – διαφημιστικές χορηγίες από την Invisalign, τα καλλυντικά Morphe και μια νεότερη με την Dunkin’ Donuts – και μετά πολλές περισσότερες.

Στις αρχές του 2021, η Hollister ξεκίνησε την κοινοπραξία της με την Charli και την αδελφή της Dixie, Social Tourist. Ο Fran Horowitz, ο Διευθύνων Σύμβουλος της μητρικής εταιρείας της Hollister, έχει επισημάνει το Social Tourist ως σημαντικό συνεισφέροντα στην αύξηση πωλήσεων της Hollister κατά σχεδόν 10% έως τον Σεπτέμβριο του 2021.) Πλέον οι δύο αδερφές έχουν σειρά στο Hulu. Εκεί η Charli και η Dixie έκαναν το ντεμπούτο σε 10 μίνι τηλεοπτικά επεισόδια. Σε αυτά, το ζευγάρι ανταγωνίζεται για κάτι – ψήσιμο στο ένα, επιτραπέζια παιχνίδια σε ένα άλλο – συνεχίζοντας να ζουν τη ζωής τους μπροστά σε μια κάμερα.

2. Dixie D’ Amelio – 10 εκατομμύρια δολάρια

Η TikToker dixie D amelio

Η Dixie μπορεί να είναι η μεγαλύτερη αδερφή, αλλά μεγάλο μέρος της φήμης και των κερδών της, συμπεριλαμβανομένων των συμφωνιών Hollister, Hulu και Snap, εξακολουθεί να είναι συνυφασμένη με την πιο δημοφιλή από εκείνη αδελφή της Charli. Η Dixie έχει 57 εκατομμύρια οπαδούς, η Charli 133 εκατομμύρια. Για κάποιο διάστημα, η Dixie προσπάθησε να χαράξει τη δική της καριέρα ως τραγουδίστρια της ποπ.

Το 2021, κυκλοφόρησε δύο τραγούδια, το «Psycho», στο οποίο συμμετείχε ο ράπερ Rubi Rose και χτύπησε στο Νο. 25 του ποπ τσαρτ του Billboard στις ΗΠΑ, και το “F-kBoy”, δανειζόμενος έναν όρο των Gen Z για έναν νεαρό άνδρα που ερωτοτροπεί. Την περίοδο των Χριστουγέννων, η Dixie περιόδευσε ως μέρος της σειράς συναυλιών Jingle Ball, ανεβαίνοντας στη σκηνή στο Ντάλας, τη Βοστώνη και το Σικάγο. Από το σπίτι, έδωσε στους θαυμαστές της πρόσβαση όχι μόνο στην οικογενειακή της ζωή, αλλά και στην ερωτική της ζωή, γεμίζοντας το Twitter της με ερωτικές περιπτύξεις μεταξύ της ίδιας και του φίλου της Noah Beck, ενός άλλου υψηλού προφίλ σταρ του TikTok.

3. Addison Rae – 8,5 εκατομμύρια δολάρια

Η TikToker Addison Rae

Το μεγαλύτερο πράγμα στη χώρα της Rae Land τον περασμένο χρόνο ήταν ο χρόνος της στο Netflix. Είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στο He’s All That. Στην ταινία, η Rae υποδύεται μία μαθήτρια λυκείου με ένα συμπαθητικό προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και η οποία ξεπερνά το πρώην αγόρι της μέχρι να ασχοληθεί με το νέο της Project.

Όταν το He’s All That έκανε το ντεμπούτο του τον Αύγουστο, κατετάγη για λίγο στο Νο. 1 στο Netflix σε 78 χώρες. Ένα μήνα αργότερα, το Netflix ανακοίνωσε μια νέα συμφωνία με τhν Rae για πολλές ακόμη ταινίες, αλλά δεν αποκάλυψε άλλες λεπτομέρειες. Μακριά από το Χόλιγουντ, ο Rae έχει μια προσοδοφόρα χορηγία με την American Eagle, έναν κορυφαίο ανταγωνιστή της Hollister, της εταιρείας που υποστηρίζει τις D’Amelios. Και έχει τη σειρά Item Beauty – μια κοινοπραξία με τη startup μακιγιάζ Madeby Collective – που πουλά τη μάσκαρα Lash Snack και άλλα προϊόντα σε καταστήματα όπως τα Sephora.

4. Bella Poarch και Josh Richards – 5 εκατομμύρια δολάρια

Η TikToker Bella Poarch

Σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο, η θέση της Poarch έχει εκτοξευθεί στα ύψη, καθιστώντας την πλέον το τρίτο άτομο με τους περισσότερα followers στην εφαρμογή (87 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν εγγραφεί στον λογαριασμό της).

Το ξεκίνημά της έγινε τον Αύγουστο του 2020 όταν δημοσίευσε ένα ανόητο lip-sync βίντεο στο «M to B», ένα τραγούδι ενός Βρετανού ράπερ. Έγινε ο λογαριασμός στο TikTok με τις περισσότερες προβολές το 2020. Γεννημένη στις Φιλιππίνες και μεγαλωμένη στο Τέξας, της άρεσε να παίζει και να τραγουδάει ως παιδί, αλλά οι γονείς της δεν ήθελαν να ασχοληθεί με τη σόουμπι. Έτσι, μετά το λύκειο, η Poarch υπηρέτησε στο ναυτικό των ΗΠΑ ως μηχανικός ελικοπτέρων. Οι χορηγοί την αγαπούν και τον περασμένο χρόνο έκανε διαφημίσεις για την Google, την Prada και το Tinder. Τον Μάιο, η Poarch κυκλοφόρησε το πρώτο της σινγκλ, “Build a Bitch” – έφτασε στο Νο. 56 στο ποπ chart του Billboard – σηματοδοτώντας αυτό που ελπίζει ότι είναι η επόμενη φάση της ως μουσικός.

Ο νεαρός Josh Richards από την πλευρά του κλείνει δουλειές με τεράστιες εταιρείες όπως η Amazon και η CashApp. Ο Richards έχει εφαρμόσει με χαρά αυτή την αύρα του party animal στον υπόλοιπο εμπορικό τομέα του στο προφίλ του στην εφαρμογή. Υπάρχουν τα ενεργειακά ποτά του Ani, τα οποία πωλούνται τώρα σε αλυσίδες τόσο μεγάλες όσο τα Walmart, και η εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων, Animal Capital, που ίδρυσε ο ίδιος.

Το ρούχο VC συγκέντρωσε 15 εκατομμύρια δολάρια τα οποία και επένδυσε από το PearPop, μια εφαρμογή όπου οι influencers μπορούν να βρουν συνεργάτες μέχρι το Colossal, ένα εργαστήριο γενετικής μηχανικής που στοχεύει να αναστήσει… μαμούθ.

5. Kris Collins και Avani Gregg – 4,75 εκατομμύρια δολάρια

Η TikToker Kall Mekris

Όπως η Poarch, η Collins είναι ένα άλλο παράδειγμα του πόσο γρήγορα μπορεί κάποιος να συγκεντρώσει φήμη και χρήματα από το TikTok. Πριν από την πανδημία, η Κόλινς ήταν κομμώτρια στο Βανκούβερ. Όταν ο Covid κατέστησε αδύνατη την εργασία για κάποιο χρονικό διάστημα, κατέβασε το TikTok -σε μεγάλο βαθμό μετά από πρόταση του αδερφού της- και έκτοτε συγκέντρωσε εκατομμύρια followers ανεβάζοντας κωμικά βιντεάκια.

Υποδύεται αρκετούς επαναλαμβανόμενους χαρακτήρες, πολλοί από τους οποίους βασίζονται σε μέλη της οικογένειας της, συμπεριλαμβανομένης της μετανάστριας μαμάς της. Κέρδισε τους 41 εκατομμύρια ακολούθους της στο TikTok, οι περισσότεροι από τους οποίους συγκεντρώθηκαν τον τελευταίο χρόνο, και αυτά τα αστεία βίντεο πάνε καλά και στο YouTube, όπου έχει 4,5 εκατομμύρια συνδρομητές. (Αυτό είναι ένα σημαντικό σημείο. Το χιούμορ της Collins είναι φιλικό προς την οικογένεια, η οποία έχει κλείσει δουλειές με επωνυμίες όπως η Hershey, Lionsgate και Pantene και οι οποίες την έχουν πλημμυρίσει με χορηγίες.

Τέλος το καλοκαίρι του 2019, η Gregg έγινε διάσημη στο TikTok ως κορίτσι κλόουν, δημοσιεύοντας μαθήματα μακιγιάζ, πολλά από τα οποία την έδειχναν ως μια άλλη Harley Quinn με έντονα χρώματα – λευκούς φακούς επαφής, κόκκινα και μπλε αστέρια να καλύπτουν το πρόσωπό της. Την ίδια χρονιά, παράτησε τη δουλειά της ως ναυαγοσώστρια και στη συνέχεια μετακόμισε από την αγροτική Ιντιάνα στο Λος Άντζελες.

Η TikToker Avani Gregg

Στην Καλιφόρνια, ήταν ένα από τα αρχικά μέλη του Hype House, της κολεκτίβας των influencers της οποίας ο σχηματισμός τον Δεκέμβριο του 2019 σηματοδότησε την αρχή της ανόδου του TikTok στην ποπ κουλτούρα. Πιο πρόσφατα, η Gregg έπαιξε έναν ρόλο σε μια μεταγενέστερη σεζόν της σειράς Chicken Girls, μιας διαδικτυακής σειράς στην οποία πρωταγωνιστεί ως αρχηγός των μαζορετών στο γυμνάσιο και πρωταγωνίστησε στη δική της εκπομπή στο Snap. Ο κόσμος δεν φαίνεται να χορταίνει την νεαρή όπως και τους άλλους νεαρούς αστέρες του TikTok.

- -