- Written by NEWSROOM
- Published in MOBILE
Η
Apple
αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα στην Ασία, καθώς το μερίδιο αγοράς του iPhone δεν μεγαλώνει σε ορισμένες αγορές, ενώ κινείται πτωτικά σε άλλες. Ο
ανταγωνισμός
από άλλους κατασκευαστές είναι ιδιαίτερα δριμύς, καθώς εταιρείες όπως
η Xiaomi, η Vivo και η Oppo
έχουν καταφέρει να προσελκύσουν πελάτες, προσφέροντας high-end συσκευές σε προσιτές τιμές. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε χώρες όπως η Ινδία και η Ινδονησία, η μέση τιμή πώλησης των smartphone συσκευών διαμορφώνεται στα
200 δολάρια
, που σημαίνει, ότι οι περισσότεροι σε αυτές τις αγορές θα πρέπει να στραφούν σε άλλες επιλογές και όχι στο iPhone. Το μόνο smartphone που πλησιάζει εκείνη την τιμή, είναι το
iPhone SE
.
Το μερίδιο αγοράς της Apple σημείωσε πτώση στη Κίνα από το 13% το 2013 στο 8% σήμερα. Στην Ινδία, στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά smartphones μετά την Κίνα, η Apple έχει μερίδιο μόλις 2%. Είναι δύσκολο να φανταστούμε πως θα μπορέσει να ανταγωνιστεί τα οικονομικότερα κινέζικα smartphones.