Η Upstream μαθαίνει το mobile marketing automation στις αναδυόμενες αγορές

Related

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Πασχαλινό τραπέζι με σύμμαχο τα LG πλυντήρια πιάτων

Αν σας προβληματίζει το πλύσιμο των πιάτων μετά το πασχαλινό τραπέζι, τότε τα πλυντήρια πιάτων της LG Electronics (LG) θα σας λύσουν τα χέρια, καθώς συνδυάζουν κορυφαία τεχνολογία και ευκολία στο πλύσιμο των πιάτων με κομψότητα και στιλ που ομορφαίνει την κουζίνα σας. Η LG διαθέτει τόσο ελεύθερα όσο και εντοιχιζόμενα πλυντήρια πιάτων, καλύπτοντας τις…

Η Salesforce αναβαθμίζει τo MuleSoft με δυνατότητες ΑΙ για ευκολότερη αυτοματοποίηση και ενοποίηση εφαρμογών

Η Salesforce προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις αυτοματοποίησης, ενοποίησης και διαχείρισης API του MuleSoft. Οι βελτιστοποιήσεις αυτές στοχεύουν στο να βοηθήσουν τους προγραμματιστές και τους επιχειρηματικούς χρήστες να απλοποιήσουν τη ροή εργασιών και τις διαδικασίες, να επιταχύνουν την απόδοση της επένδυσης (time to value) και να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Η λειτουργία…

Η GIGABYTE παρουσιάζει την limited edition σειρά μητρικών και καρτών γραφικών XTREME Prestige

Η GIGABYTE Technology ανακοινώνει την κυκλοφορία της σειράς XTREME Prestige Limited Edition, που περιλαμβάνει την μητρική Z790 AORUS XTREME X ICE και την κάρτα γραφικών AORUS GeForce RTX 4080 SUPER XTREME ICE 16G. Αυτή η exclusive έκδοση συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με μοναδικό σχεδιασμό, καλύπτοντας τα απαιτητικά γούστα των gaming enthusiasts και των συλλεκτών. Η σειρά…

Η United Group συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης με αποτελέσματα – ρεκόρ για το 2023

Η United Group (UG), μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε επίδοση ρεκόρ για το οικονομικό έτος 2023. Ο όμιλος σημείωσε αύξηση 7%, τόσο στα έσοδα, όσο και στo EBITDAal σε 2.791 εκατ. ευρώ και 988 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Προσαρμόζοντας τον αντίκτυπο  της πώλησης των σταθμών βάσης τον Αύγουστο του 2023, ο όμιλος σημείωσε 10% οργανική αύξηση…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ 12:00 Novasports 6HD Ντόνα Βέκιτς – Μαρία Σάκκαρη Τένις 12:00 COSMOTE SPORT…

Η τελευταία σειρά τηλεοράσεων της Samsung φέρνει τη νέα εποχή της Samsung AI TV

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε σήμερα στην εκδήλωση “Unbox & Discover” τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2024, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων Neo QLED 8K και 4K, OLED και soundbar. Ως ο κορυφαίος κατασκευαστής τηλεοράσεων** στον κόσμο για 18 συναπτά χρόνια, οι φετινές προτάσεις της Samsung προσφέρουν εκπληκτική εμπειρία ψυχαγωγίας στο σπίτι, με…

Η Sonos αποκαλύπτει το πλήρως επανασχεδιασμένο Sonos App και φέρνει υπηρεσίες, περιεχόμενο και System Controls σε μία εξατομικευμένη Home Screen

Η Sonos αποκάλυψε την πιο εκτεταμένη επανασχεδίαση της εφαρμογής της που έχει γίνει ποτέ, δημιουργώντας μια άνευ προηγουμένου εμπειρία streaming που επιτρέπει στους ακροατές να οργανώνουν τις αγαπημένες τους λίστες, σταθμούς, άλμπουμ και πολλά άλλα από περισσότερες από 100 υπηρεσίες σε μια εξατομικευμένη οθόνη. Η νέα Home Screen παρέχει ταχύτερη πρόσβαση στον χειρισμό των Sonos…

Υποχρεωμένες να επισκευάζουν τις συσκευές και μετά το πέρας της εγγύησης οι εταιρίες στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Το νέο κανονιστικό πλαίσιο θα χρειαστεί να λάβει την τελική έγκριση από τα κράτη μέλη της Ε.Ε.  H Ευρωπαϊκή Ένωση υιοθέτησε και επίσημα νέο σύνολο κανόνων που προστατεύουν το δικαίωμα των καταναλωτών στην επισκευή των συσκευών τους, με τόσο την ενθάρρυνση της αποκατάστασης των χαλασμένων συσκευών, αντί της αντικατάστασής τους. Ένας από τους κανόνες αυτούς προβλέπει…

Φωτογραφίζονται μαζί το επερχόμενο Google Pixel 9 Pro και το iPhone 15 Pro Max

Πλουσιότερο κατά τρία ακόμη νέα smartphones θα είναι από τον Οκτώβριο το line-up προιόντων της Google, αφού ξέρουμε πως εκείνη την περίοδο η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τα νέα της Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Πρόσφατα ακούσαμε ότι το Pixel Fold 2 έχει μετονομαστεί σε Pixel 9 Pro Fold και μπορεί να ενταχθεί σε αυτά. Το Pixel…

Share

Το 2020, η πρώτη χρονιά της πανδημίας, είδε τις διαφημιστικές δαπάνες στα παραδοσιακά μέσα (TV, τύπος, ραδιόφωνο) να ελαττώνονται παγκοσμίως κατά 18%, από 284$ δισ. σε 233$ δισ . Το λιανεμπόριο συνολικά υπέστη επίσης πολύ μεγάλη ζημιά, με τις απώλειες μόνο στην Ευρωπαϊκής Ένωση να υπολογίζονται στα 3,2€ δισ.

Στην ίδια χρονική περίοδο ωστόσο, σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ, το ηλεκτρονικό εμπόριο αύξησε το μερίδιο του ως προς το σύνολο του λιανεμπορίου και σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου, όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Κίνα, αναπτύχθηκε με ρυθμό άνω του 22%.

Οι δαπάνες στην ψηφιακή διαφήμιση αυξήθηκαν παγκοσμίως κατά 8% φτάνοντας τα 336$ δισ., εκ των οποίων τα 246$ δισ. προέρχονταν από το mobile advertising, το οποίο με τη σειρά του σημείωσε μια ακόμη πιο ραγδαία άνοδο κατά 15% συγκριτικά με το 2019.

Σε αυτήν την τάση ψηφιοποίησης της διαφήμισης και των πωλήσεων μέσω των κινητών τηλεφώνων πρωτοστατεί μια ελληνική εταιρεία, η Upstream.

Hγέτιδα στον χώρο της κινητής τεχνολογίας και του mobile marketing, με έδρα την Αθήνα και 330 εργαζόμενους σε 22 χώρες, συνεργάζεται αυτήν τη στιγμή με περίπου 60 παρόχους κινητής κινητής τηλεφωνίας και πάνω από 40 εταιρείες στον χώρου του λιανεμπορίου, της ασφαλιστικής αγοράς, των τραπεζών κ.α. Ως αποτέλεσμα αυτών των συνεργασιών, οι υπηρεσίες της φτάνουν σε περίπου 1.2 δισεκατομμύρια χρήστες κινητών τηλεφώνων σε 45 αγορές σε Λατινική Αμερική, Αφρική, Ασία και χώρες της πρώην ΕΣΣΔ.

«Το mobile marketing σήμερα δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ήταν πριν από μερικά χρόνια. Πλέον μιλάμε για marketing automation, digital customer engagement, λύσεις που κρύβουν από πίσω τους τις τελευταίες τεχνολογίες, εξειδικεύονται στις ανάγκες κι ενδιαφέροντα κάθε ατόμου και είναι επικεντρωμένα γύρω από το κινητό τηλέφωνο», αναφέρει ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream.

Εξάλλου, όταν μιλάμε για την εξέλιξη στον χώρο του mobile marketing, δεν υπάρχει κανείς καλύτερος να μιλήσει από τους ανθρώπους της Upstream. Ο λόγος είναι πως όταν η εταιρεία ιδρύθηκε το 2001, ουσιαστικά το mobile marketing δεν υπήρχε καν σαν όρος. Η Upstream ήταν μία από τις πρώτες 4-5 εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο που ξεκίνησαν να ασχολούνται με αυτό. Έκτοτε, κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, αλλά η καινοτομία στον συγκεκριμένο τομέα παραμένει στο DNA της.

Στο σήμερα η επικαιρότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η Upstream είχε σαν αποτέλεσμα να επιτύχει 100% τους οικονομικούς της στόχους για το 2020 και εν μέσω πανδημίας να καταγράψει 13% αύξηση των καθαρών εσόδων της σε σχέση με το 2019. Παράλληλα, το 2020 αποτέλεσε τη χρονιά, που επεκτάθηκε σε πελάτες εκτός του χώρου των τηλεπικοινωνιών. Συνολικά, την  τελευταία διετία η εταιρεία έχει σημειώσει ανάπτυξη της τάξης του 25%.

Οι αναδυόμενες αγορές στο επίκεντρο

Σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημανθεί η σημασία που έχει η επικέντρωση της Upstream στην ψηφιοποίηση μέσω κινητού τηλεφώνου. Δεν είναι μόνο ότι σε παγκόσμιο επίπεδο πλέον τα κινητά τηλέφωνα είναι εκείνα από τα οποία προέρχεται το μεγαλύτερο μερίδιο της κίνησης στο internet (54.6%), αλλά ότι η Upstream δραστηριοποιείται στις αναπτυσσόμενες αγορές.

Εκεί πολύ συχνά το κινητό τηλέφωνο είναι το μοναδικό μέσο πρόσβασης στο internet, καθώς τα δίκτυα WiFi είναι πολύ περιορισμένα. Χαρακτηριστικό είναι πως στην Αφρική σχεδόν το 70% της διαδικτυακής κίνησης καταγράφεται μέσω κινητών τηλεφώνων.

Συνολικά, η στρατηγική της Upstream έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να απαντά στις ιδιαιτερότητες των αναδυόμενων αγορών. Για παράδειγμα, ενώ στις περισσότερες εξ’ αυτών το κινητό είναι συνήθως απαραίτητο για την πρόσβαση στο ίντερνετ, είθισται επίσης το κόστος των δεδομένων να είναι δυσβάσταχτο.

Χαρακτηριστικά, στη Νιγηρία 1GB mobile δεδομένων αξίζει όσο περίπου ένα ολόκληρο ημερομίσθιο. Η Upstream λοιπόν, έχει αναπτύξει ένα portal, το Zero-D, το οποίο προσφέρει δωρεάν πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες του internet, όπως ενημέρωση, υπηρεσίες υγείας, εκπαίδευσης, ιστότοπους για αναζήτηση εργασίας κτλ. σε πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες. Πρόκειται για υπηρεσίες απαραίτητες, ιδιαίτερα σε μια περίοδο κοινωνικής αποστασιοποίησης.

«Η πρόσβαση στο Internet θα έπρεπε να είναι δικαίωμα και όχι πολυτέλεια» σημειώνει ο Δημήτρης Μανιάτης, CEO της Upstream.

Όσον αφορά το όφελος των παρόχων κινητής τηλεφωνίας που υιοθετούν το portal, είναι ότι μπορούν να πουλήσουν διαφήμιση, προσεγγίζοντας κόσμο, ο οποίος ειδάλλως θα ήταν εντελώς εκτός διαδικτύου. Από την άλλη, το Zero-D δεν είναι παρά ένα κομμάτι της συνολικής «πολυ-καναλικής» πλατφόρμας της Upstream, η οποία φέρνει τους συνεργάτες της πιο κοντά στο κοινό στόχο τους, επιτρέπει τη διάδραση μαζί του και επιτυγχάνει ψηφιακές πωλήσεις.

Ο κόσμος σε ένα κινητό

Η μεγάλη διαφοροποίηση της πλατφόρμας της Upstream έγκειται στη συνεργασία της με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας. Αυτή της επιτρέπει να ενσωματώνει στην πλατφόρμα της εκτός από κανάλια ευρέως διαδεδομένα, όπως τα SMS, τα email, τα social media, οι μηχανές αναζήτησης και γενικότερα η online διαφήμιση, κανάλια που έχουν στη διάθεσή τους μόνο οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας. Τέτοια είναι τα RCS (Rich Communication Services – ουσιαστικά πρόκειται για μια πιο πλούσια εκδοχή του SMS), Smart SMS («Έξυπνα SMS»), USSD (κωδικοί που φτάνουν απευθείας από τον πάροχο στον χρήστη κι επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία), Push Notifications στα κινητά και το IVR (Interactive Voice Response), δηλαδή ένα κανάλι που επιτρέπει τη φωνητική διάδραση του χρήστη με τα συστήματα της εκάστοτε εταιρείας.

«Η βαθιά γνώση της αγοράς τηλεπικοινωνιών και οι σχέσεις που έχουμε χτίσει με τους μεγαλύτερους παρόχους κινητής τηλεφωνίας σε μεγάλες αγορές όπως η Βραζιλία, η Νότια Αφρική και η Νιγηρία είναι σημαντικό μας πλεονέκτημα. Ο λόγος είναι πως οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας σε μια χώρα έχουν πρόσβαση σε ένα κοινό 20-30% μεγαλύτερο από αυτό που συνήθως έχει λ.χ. το Facebook, το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, έχουν στη διάθεσή τους κανάλια επικοινωνίας, αλλά και πρωτογενή δεδομένα για τους χρήστες, που κανείς άλλος δεν διαθέτει. Το κινητό μας ολοένα και περισσότερο γίνεται το κύριο μέσο μέσα από το οποίο όχι μόνο επικοινωνούμε, αλλά ενημερωνόμαστε, διασκεδάζουμε, αγοράζουμε προϊόντα και υπηρεσίες και πραγματοποιούμε συναλλαγές», σχολιάζει ο κ Μανιάτης.  «Το κινητό τηλέφωνο είναι πλέον ο καλύτερος τρόπος για να βρεις  και να τραβήξεις την προσοχή του καταναλωτή, κάτι που πλέον αξιοποιούν ως μέσο πώλησης τα μεγαλύτερα brands του κόσμου».

O επικεφαλής της Upstream, Δημήτρης Μανιάτης

Η διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας είναι μεγαλύτερη από όλα τα υπόλοιπα ψηφιακά κανάλια. Έχοντας υπό τον έλεγχό της έναν μεγάλο αριθμό καναλιών επικοινωνίας, και από τους δύο κόσμους, η Upstream μπορεί να φτάσει μέσω μίας μόνο πλατφόρμας σε ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό απ’ ό,τι θα μπορούσε για παράδειγμα μια εταιρεία που κάνει απλά digital marketing. Επιπροσθέτως, η Upstream αξιοποιεί τις πλούσιες βάσεις δεδομένων, που διατηρούν οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας,  για να στοχεύσει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια στο κοινό του εκάστοτε διαφημιζομένου, προσφέροντας το καταλληλότερο «μείγμα» καναλιών για την εκάστοτε περίπτωση. Πιο συγκεκριμένα, οι πάροχοι έχουν πάρα πολλά πρωτογενή δεδομένα, τα οποία μοιράζονται μαζί τους οι χρήστες με τη συγκατάθεσή τους. Αυτό αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία με την επικείμενη κατάργηση των δεδομένων που συλλέγονται κατά την περιήγηση των χρηστών, όπως έχουν ανακοινώσει Google και Apple.

Εκτός από αποτελεσματικότητα όμως, η «πολυ-καναλική» πλατφόρμα της Upstream εξασφαλίζει και ασφάλεια. Ο λόγος είναι πως έχει ενσωματωμένο το Secure-D, την τεχνολογία ασφαλείας, που έχει αναπτύξει η Upstream και καταπολεμά τις κακόβουλες συναλλαγές και τη διαφημιστική απάτη. Μέσω αυτής, οι διαφημιστές μπορούν να είναι σίγουροι πως δεν θα χρεώνονται για ψεύτικα κλικς, ενώ οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας γλιτώνουν από τις διαμαρτυρίες πελατών τους, για αδικαιολόγητες χρεώσεις στους λογαριασμούς τους. Μόνο το 2020 η Upstream σταμάτησε 980 εκατομμύρια κακόβουλες συναλλαγές, οι οποίες υπολογίζεται πως θα μπορούσαν να είχαν στοιχίσει περί τα 1.3 δισ. Δολάρια.

Οι προϊοντικές προσφορές της Upstream, οι τρόποι με τους οποίους έρχεται να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της για την ψηφιακή τους ανάπτυξη, αλλά και εν γένει η ταυτότητα της εταιρείας, καθώς και οι ευκαιρίες για εργασία σε αυτήν, συνοψίζονται όλα στη νέα ιστοσελίδα της. Το καινούργιο www.upstreamsystems.com λανσαρίστηκε αυτές τις ημέρες και αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς την περαιτέρω εξέλιξη της πολυεθνικής με έδρα την Ελλάδα.

«Η περίοδος της πανδημίας έφερε μια σειρά απο μεγάλες προκλήσεις. Δεν μπορούσαμε πλέον να ταξιδέψουμε στο εξωτερικό και να συναντήσουμε πελάτες. Αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε ένα καθεστώς πλήρους απομακρυσμένης απασχόλησης όλο αυτό το διάστημα σε όλα μας τα γραφεία, για να αισθάνονται οι άνθρωποί μας ασφαλείς. Όλα αυτά όμως δεν έβαλαν φρένο στην υλοποίηση του στρατηγικού μας πλάνου, το οποίο μάλιστα εξελίξαμε. Σίγουρα, έπαιξε ρόλο ότι δεν πουλάμε φυσικά προϊόντα και οι υπηρεσίες μας παρέμειναν επίκαιρες. Όμως εμείς προχωρήσαμε στο επόμενο στάδιο, δίνοντας στους συνεργάτες μας αυτό που χρειάζονταν περισσότερο· τρόπους να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό τους σε μια περίοδο που η διά ζώσης αλληλεπίδραση είναι μέχρι και απαγορευμένη. Στόχος μας τώρα είναι να εδραιώσουμε ακόμη περισσότερο την παρουσία μας σε αγορές εκτός τηλεπικοινωνιών. Είμαστε ήδη σε πολύ καλό δρόμο», ανέφερε ο επικεφαλής της Upstream, Δημήτρης Μανιάτης.