Η LG και η SM Entertainment δημιουργoύν εμπειρία Home Fitness επόμενης γενιάς

Related

Αντίο λέει η Apple στις θήκες FineWoven

Στην οριστική κατάργηση των δερμάτινων αξεσουάρ για χάρη ενός νέου υλικού FineWoven προέβη η Apple από τον περασμένο Σεπτέμβριο, τότε δηλαδή που ανακοίνωσε και την σειρά iPhone 15. Επίσημα υπάρχουν δύο παραλλαγές θηκών του iPhone που μοιράζονται την ίδια τιμή 59 $, όμως η εμφάνιση, η αίσθηση και η μακροζωία τους δεν ταιριάζουν απόλυτα. Ως αποτέλεσμα,…

Από τα ακουστικά και τον ήχο, η Moondrop τώρα και στον χώρο των smartphones με το MIAD 01

Μήπως σας λέει κάτι το όνομα Moondrop; Είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα ήχου high end, όπως ακουστικά και in-ear monitors (IEMs), όμως λόγω των εμπορικών της ανησυχιών, ασχολήθηκε και με την mobile τεχνολογία και έτσι κυκλοφορεί τώρα το πρώτο της smartphone, το MIAD 01. Το όνομα σημαίνει Mobile Internet Audio Device και όπως μπορείτε…

Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW από την κοινοπραξία Intrakat – Amaresco – RES Invest για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής...

Την κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, ξεκινά o όμιλος Intrakat για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ, ο οποίος προχωρά δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ. Συγκεκριμένα, η Κοινοπραξία εταιρειών «Intrakat – Ameresco – RES INVEST PV 171MW», στην οποία ο όμιλος Intrakat είναι επικεφαλής και συμμετέχει με…

H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color»

Το πρώτο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης για την κατηγορία των χρωμάτων (A.I. Color Generator) στην Ελλάδα, που καθοδηγεί τους χρήστες να επιλέξουν το χρώμα που πραγματικά επιθυμούν, ακόμη και αν αυτό προέρχεται από τη φαντασία, τις αναμνήσεις ή τα συναισθήματά τους!  Το προηγμένο εργαλείο «Chat in Color» είναι από σήμερα διαθέσιμο δωρεάν για όλους μέσω της…

Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη!

Οι γνώσεις της HMD Global πάνω στην κατασκευή smartphones είναι πάρα πολλές μετά την πολύχρονη ενασχόλησή της με τα τηλέφωνα της Nokia και τώρα κάνει το επόμνο δικό της βήμα ξεκινώντας να κυκλοφορεί μοντέλα με την δική της επωνυμία. Ένα από τα πρώτα smartphones με την επωνυμία HMD, θα είναι το Pulse, το οποίο διέρρευσε εκτενώς νωρίτερα…

Το Paramount+ έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Μια από τις μεγάλες streaming υπηρεσίες στην Αμερική φέρνει το περιεχόμενό της και στην Ελλάδα, μέσω της COSMOTE TV. Ένα από τα μεγάλα legacy στούντιο του Χόλιγουντ, η Paramount, συγκεντρώνει στην Αμερική την πλούσια βιβλιοθήκη τίτλων της στην δική της streaming πλατφόρμα Paramount+, με τίτλους από το Star Trek μέχρι Mission: Impossible. Το Paramount+ έρχεται…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT  Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

- Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «βάλουν τα αθλητικά τους» για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα ντέρμπι των playoffs της Stoiximan Super League, τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, όλους τους αγώνες των διασυλλογικών διοργανώσεων…

ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή της, κάνοντας την εμπειρία της φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς. Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς…

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα

Η Ημέρα της Γης λειτουργεί ως υπενθύμιση της ευθύνης μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ενώ οι παραδοσιακές προσεγγίσεις όπως η μείωση της κατανάλωσης πλαστικού είναι γνωστές, υπάρχουν λιγότερο προφανείς μέθοδοι που έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο. Μια τέτοια μέθοδος είναι η ελαχιστοποίηση των προσωπικών μας ψηφιακών αποβλήτων. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο απτά…

Paramount+: Διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Το περιεχόμενο του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της. Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, Showtime © , CBS…

COSMOTE HISTORY: Ντοκιμαντέρ για τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το COSMOTE HISTORY χθες 22 Απριλίου 2024, Ημέρα της Γης. Το ωριαίο ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου σκηνοθέτη Πάνου…

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09. Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη…

Share

Η LG Electronics (LG) και η SM Entertainment (SM), ένας κορυφαίος όμιλος ψυχαγωγίας στη Νότια Κορέα, ίδρυσαν τη Fitness Candy, μια κοινοπραξία που θα φέρει F.U.N – ακρωνύμιο των First, Unique and New – εμπειρίες χρήστη στο ταχέως αναπτυσσόμενο κομμάτι της γυμναστικής στο σπίτι. Η LG και η SM κατέχουν μερίδιο 51% και 49% αντίστοιχα στην εταιρεία.

Στην επίσημη τελετή έναρξης της Fitness Candy, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Σεούλ της Κορέας, και οι δύο εταίροι μοιράστηκαν το όραμά τους για την παροχή νέων και διαφοροποιημένων εμπειριών γυμναστικής στο σπίτι. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία τους στην πρωτοποριακή τεχνολογία των καταναλωτών και την ψυχαγωγία αιχμής, η LG και η SM στοχεύουν να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη lifestyle πλατφόρμα – γεμάτη με περιεχόμενο, υπηρεσίες και σχετικά προϊόντα – για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες υγείας και φυσικής κατάστασης στο σπίτι.

Η LG θα αναπτύξει, θα λειτουργήσει και θα διαχειριστεί πλατφόρμες υπηρεσιών για το Fitness Candy. Ως παγκόσμιος ηγέτης σε φιλικές προς τον χρήστη λύσεις λογισμικού και υλικού που ενσωματώνουν προηγμένες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης και ανάλυσης δεδομένων, θα σχεδιάσει επίσης μια νέα γενιά οικιακών συσκευών γυμναστικής με προτεραιότητα την άνεση, την ευκολία στη χρήση και τις F.U.N εμπειρίες πελατών. Η SM, η οποία μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα ευρύ παγκόσμιο κοινό με βάση την ποικιλόμορφη λίστα ταλέντων της, θα συνεισφέρει περιεχόμενο παγκόσμιας κλάσης για να ενθαρρύνει και να προκαλέσει τους χρήστες όλων των επιπέδων φυσικής κατάστασης.

Σχεδιάζοντας και παράγοντας περιεχόμενο και συσκευές που σχετίζονται με τη γυμναστική στο σπίτι, η Fitness Candy θα λειτουργεί μέσω μιας εφαρμογής που βασίζεται σε συνδρομητικές υπηρεσίες. Η εφαρμογή πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο και θα είναι διαθέσιμη για εγκατάσταση σε διάφορα λειτουργικά συστήματα και συσκευές, όπως smartphones και smart TVs, παρέχοντας διαδραστικές, εξατομικευμένες υπηρεσίες που συλλέγουν δεδομένα από smart bands, κάμερες και συσκευές άσκησης.

Η Fitness Candy παρέχει περιεχόμενο σε έξι κατηγορίες: προπόνηση ενδυνάμωσης, ενδυνάμωση κορμού, διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT), χορό, stretching και διαλογισμό. Το περιεχόμενο σε κάθε κατηγορία θα διαρκεί 10 έως 40 λεπτά και θα ενημερώνεται εβδομαδιαία.

Σε στενή συνεργασία με την SM, η Fitness Candy επικεντρώνεται στη δημιουργία περιεχομένου, που δεν περιορίζεται μόνο στη γυμναστική στο σπίτι, το οποίο οι χρήστες μπορούν εύκολα να παρακολουθήσουν και να απολαύσουν. Με το σλόγκαν της «Beyond Fitness, Sweet Life», η εταιρεία σχεδιάζει να εξασφαλίσει πληθώρα περιεχομένου όπως αθλήματα, εκπομπές και ντοκιμαντέρ, καθώς και περιεχόμενο που βοηθά στην υγιεινή διατροφή, την αποκατάσταση και την ανακούφιση από το στρες.

Η πλατφόρμα Fitness Candy θα επιτρέψει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα διαδραστικού περιεχομένου γυμναστικής με δημοφιλείς διασημότητες από την Κορέα, όπως ο πρεσβευτής και μοντέλο του Fitness Candy Han Hye-jin, η χορεύτρια Aiki και η ηθοποιός Choi Yeo-jin. Διάφοροι Νοτιοκορεάτες αθλητές, όπως ο τριαθλητής Heo Min-ho, ο Ολυμπιονίκης του taekwondo Lee Dae-hoon, ο πατινέρ ταχύτητας σε μικρή πίστα Lee Yu-bin και ο πρώην παίκτης ράγκμπι Andre Jin Coquillard, συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου, επιτρέποντας στην εταιρεία να παρέχει ακόμη πιο επαγγελματικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο για τους χρήστες.

Η εταιρεία στοχεύει να εισαγάγει μια ποικιλία νέων συσκευών που μπορούν να συνδεθούν με την εφαρμογή της, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαμβάνουν το περιεχόμενο πιο αποτελεσματικά. Μία από αυτές είναι μια συσκευή που μπορεί να αναγνωρίσει και να παρακολουθεί τις κινήσεις των χρηστών χάρη στην ενσωμάτωση της κάμερας AI και της πλατφόρμας IoT της LG. Συνδεόμενη ασύρματα στην τηλεόραση του χρήστη, η συσκευή επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία, δημιουργώντας την ιδανική συνθήκη για εικονικές ατομικές συνεδρίες προπόνησης και για συμμετοχή σε μαθήματα άσκησης με ζωντανή ροή.

Χρησιμοποιώντας πλήρως τις καινοτόμες τεχνολογίες της LG όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα big data, κινητήρες και οθόνες, η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να αναπτύξει προϊόντα όπως συσκευές μυϊκής ενδυνάμωσης, ποδήλατα εσωτερικού χώρου και smart bands. 

«Θα μετατρέψουμε το επιχειρηματικό παράδειγμα της LG από οικιακές συσκευές προσανατολισμένες στη λειτουργία σε μια εταιρεία προσανατολισμένη στην εμπειρία του πελάτη, μετασχηματιζόμενη σε μια εταιρεία που παρέχει λύσεις έξυπνης ζωής για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία στον πελάτη», δήλωσε ο William Cho, Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics. «Μέσα από τη Fitness Candy, η καινοτόμος τεχνολογία της LG και οι δυνατότητες δημιουργίας περιεχομένου της SM θα συγκλίνουν για να δημιουργήσουν διαφοροποιημένες λύσεις έξυπνης ζωής που παρέχουν εμπειρίες πελατών που δεν έχουν ξαναδεί ποτέ».

«Η συνένωση της καινοτόμου τεχνολογίας της LG και της μουσικής, του χορού και του ποικίλου περιεχομένου της SM που έχουν ανοίξει το δρόμο για το μέλλον της K-pop είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τις δύο εταιρείες να συνεισφέρουν στην παγκόσμια βιομηχανία φυσικής κατάστασης και υγείας», δήλωσε ο Lee Sung-su, co-CEO της SM Entertainment. «Η Fitness Candy είναι ένα έργο ψηφιακού περιεχομένου γυμναστικής που υπερβαίνει τις απλές εμπειρίες διατροφής και, μάλλον, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να ανακαλύψουν ξανά υγιεινές συνήθειες φυσικής κατάστασης».