Η πρόκληση των διαφημιστών για Google και Facebook

Related

Η σκηνοθέτιδα της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η…

Διαθέσιμο για αγορά το vivo V40 SE στην Ευρώπη από 279,90 €!

Στα τέλη Μαρτίου, η vivo επισημοποίησε με αθόρυβο τρόπο ένα νέο τηλέφωνο για τις ευρωπαϊκές αγορές.  Αναφερόμαστε φυσικά για το V40 SE. Όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη συσκευή έχει αρχίσει τώρα να γίνεται διαθέσιμη για αγορά από ευρωπαϊκούς λιανοπωλητές. Αξίζει λοιπόν να αναφέρουμε ότι εντοπίστηκε στη Γερμανία με λιανική τιμή στα 279,90 € ή στα…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Το Kaspersky VPN κερδίζει το «Όσκαρ» των AV-TEST για την ταχύτητα και απόδοσή του

Μια νέα αξιολόγηση από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών AV-TEST απένειμε στo Kaspersky VPN το πιστοποιητικό “Εγκεκριμένο (Approved)”, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητά του ως κορυφαίου παρόχου γρήγορης και ασφαλούς συνδεσιμότητας σε πολλαπλές συσκευές και πλατφόρμες. Το Kaspersky VPN έχει επιτύχει αξιοσημείωτη βελτίωση, ξεπερνώντας τις παραμέτρους απόδοσης που το ίδιο είχε επιτύχει το 2022. Τα αποτελέσματα των δοκιμών…

Νέο κατάστημα e-Lenovo.gr στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Με λαμπερά εγκαίνια από τη Lenovo ξεκινάει και επίσημα αύριο η λειτουργία του νέου της καταστήματος e-Lenovo.gr  “The New Lenovo Experience” που έρχεται στην Τσιμισκή 10 στη καρδιά της Θεσσαλονίκης για να φέρει εξυπνότερη τεχνολογία για όλους, κορυφαία εξυπηρέτηση, αλλά και να αλλάξει τα δεδομένα στο τεχνολογικό τοπίο της πόλης.  Η Lenovo, o Νο1 κατασκευαστής…

Η Westnet συμμετέχει στη BEYOND 2024

Με μία δυναμική γκάμα λύσεων τεχνολογίας, η Westnet, θα συμμετέχει αυτήν τη χρονιά στη BEYOND, τη διεθνή έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας που θα πραγματοποιηθεί στις 25-27 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, αποτελώντας έναν κόμβο δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσεων και πρακτικής εμπειρίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Σε συνεργασία…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Νέα LG OLED evo G4: Η εξέλιξη στην εμπειρία θέασης

Η LG Electronics παρουσιάζει τη νέα τηλεόραση LG OLED evo G4, ένα εκπληκτικό επίτευγμα στην τεχνολογία της εικόνας και του design. Η LG OLED evo G4 συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία OLED με την καινοτομία της LG και προσφέρει μια απόλυτα εκπληκτική εμπειρία θέασης σε κάθε σπίτι. Η LG OLED evo G4 φέρνει την επανάσταση στην…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, ΑΕΚ-Παναθηναϊκός, Μάντσεστερ Σίτι-Τσέλσι, Μίλαν-Ίντερ: Όλα τα ντέρμπι «παίζουν» στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Μεγάλα ντέρμπι σε Ελλάδα και εξωτερικό έρχονται της εβδομάδα 19-25/4 στην COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν δύο αγώνες που θα κρίνουν πολλά στη «μάχη» της κατάκτησης της Stoiximan Super League. Πρόκειται για το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ (21/4, 20.30, COSMOTE SPORT 1HD) για την 6η αγωνιστική των playoffs και το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός (24/4, 20.30,…

“Γκολ” και από την Cosmote TV μαζί με τον Ολυμπιακό!

Εκτός από τον Ολυμπιακό που πέτυχε χθες σπουδαία πρόκριση επί της Φενέρμπαχτσε, στην Κωνσταντινούπολη , κερδισμένη είναι και η Cosmote TV. Η πλατφόρμα του ΟΤΕ εκτός από τα σημαντικά ντέρμπι της Super League με όλες τις μεγάλες ομάδες ως και τον Μάιο, έχει πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσει κι άλλους συνδρομητές και διαφημιστικά έσοδα με…

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Αναδείχθηκε Great Place to Work για 3η συνεχή χρονιά

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work στην Ελλάδα (CERTIFIED by Great Place to Work®).  Η συγκεκριμένη διάκριση βασίζεται στην ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός Great Place to Work Hellas, παγκόσμιος ηγέτης στην κουλτούρα του χώρου…

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Share

facebook ad landing page 770x384Οι αμερικανικές τεχνολογικές εταιρείες αντιμετωπίζουν ήδη έντονη αμφισβήτηση των επιπτώσεών τους στην κοινωνία, από πολιτικούς και υπερασπιστές των καταναλωτών, ακτιβιστές επενδυτές και πρώην υπαλλήλους τους.

Τώρα, μερικοί από τους μεγαλύτερους πελάτες τους εντείνουν την κριτική για μια ψηφιακή αγορά διαφημίσεων που κυριαρχείται από το Google και το Facebook. Η Unilever, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, απειλεί να τραβήξει τις διαφημίσεις της από ψηφιακές πλατφόρμες εάν «δημιουργήσουν διαίρεση», ενθαρρύνουν το μίσος ή αποτύχουν να προστατεύσουν τα παιδιά.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κιθ Γουίντ, επικεφαλής της μάρκετινγκ της Unilever, έχει επικρίνει αυτό που ονομάζει «θολό» κόσμο των ψηφιακών μέσων. Στο παρελθόν, επικεντρώθηκε στην έλλειψη διαφάνειας των τεχνολογικών πλατφορμών σε σχέση με τα δεδομένα και τις μετρήσεις, πιέζοντάς τες για να διασφαλίσουν ότι οι διαφημίσεις προβάλλονται από πραγματικούς ανθρώπους. Το κρίσιμο ζήτημα τώρα είναι, κατά πόσο οι καταναλωτές εμπιστεύονται αυτό που βλέπουν online, δεδομένου ότι ανησυχούν για ψεύτικες ειδήσεις, παρεμβάσεις εκλογών, συρρίκνωση και αποτυχίες της πλατφόρμας στην αστυνόμευση περιεχομένου που στηρίζει την τρομοκρατία ή εκμεταλλεύεται τα παιδιά.

Αυτά θεωρούνται γενικά ως ηθικά ζητήματα που απαιτούν μια απάντηση υπό τη μορφή ρύθμισης, όπως η εισαγωγή των προστίμων από την Γερμανία σε εταιρείες που δεν καταφέρνουν να καταργήσουν τη ρητορική μίσους ή τις ψευδείς ειδήσεις. Αλλά από την πλευρά των διαφημιζόμενων, πρόκειται για έλεγχο ποιότητας: οι ψηφιακές πλατφόρμες υπόσχονται ότι οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται δίπλα στο κατάλληλο περιεχόμενο και δεν έχουν αποδείξει ότι είναι σε θέση να διασφαλίσουν ότι αυτό συμβαίνει πάντοτε.

Οι τεχνολογικές ομάδες ενισχύουν τις προσπάθειές τους για την αστυνόμευση του περιεχομένου, ανταποκρινόμενες στην αυξανόμενη ανησυχία του κοινού και στην απειλή της ρύθμισης. Ωστόσο, είναι γενικά απρόθυμες να αναλάβουν την ευθύνη ή να αναλάβουν δράση που θα συνεπαγόταν οποιαδήποτε σημαντική αλλαγή στο επιχειρηματικό μοντέλο τους. Είναι ευλόγως σαφές ότι θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερα, αν γίνει εμπορική επιταγή.

Η εμπειρία του YouTube πέρυσι το επιδεικνύει. Η ιστοσελίδα βίντεο έλαβε ένα χτύπημα στα κέρδη της όταν οι μεγάλοι πελάτες εγκατέλειψαν μετά την εμφάνιση διαφημίσεων δίπλα σε εξτρεμιστικό περιεχόμενο και βίντεο με παιδιά και προσβλητικά σχόλια. Το YouTube προσλαμβάνει πλέον περισσότερα άτομα για να ελέγξει πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις και να καταργεί απαράδεκτο περιεχόμενο. Αλλά ήταν πιο διστακτικό για τις αλλαγές κανόνων που θα μπορούσαν να εξοργίσουν τη δημιουργική κοινότητα.

Ωστόσο, το YouTube προσπαθεί να διορθώσει ένα σχετικά ξεκάθαρο πρόβλημα. Οι διαφημιζόμενοι εκφράζουν μια πολύ ευρύτερη ανησυχία: ότι οι καταναλωτές όλο και περισσότερο αντιπαθούν την ψηφιακή διαφήμιση και δεν την εμπιστεύονται. Ως εκ τούτου, μια κλήση από μερικούς από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους του Ηνωμένου Βασιλείου για πλατφόρμες τεχνολογίας να δημιουργήσουν έναν ανεξάρτητο φορέα για την επιβολή κοινών προτύπων για το περιεχόμενο.

Η πίεση από τους διαφημιζόμενους θα φτάσει μόνο ως ένα σημείο, ωστόσο. Σε αυτό το στάδιο, η Unilever και όσοι μοιράζονται τις απογοητεύσεις της δεν έχουν ακόμη ρεαλιστική εναλλακτική λύση.

Τα τελευταία αποτελέσματα από το Twitter και το Snapchat έκαναν κάτι για να αναζωογονήσουν τις ελπίδες ότι θα μπορούσαν μακροπρόθεσμα να παρέχουν ανταγωνισμό για το δυπώλιο Google / Facebook. Το Snap παρουσιάζεται ως ένα ασφαλέστερο περιβάλλον μέσω της προσφοράς του επιλεγμένων ειδήσεων. Οι διαφημιζόμενοι θα κάνουν ό, τι μπορούν για να προωθήσουν αυτόν τον εκκολαπτόμενο ανταγωνισμό. Θα επιδιώξουν επίσης να συνεργαστούν με το Amazon. Περισσότερες αναζητήσεις προϊόντων πραγματοποιούνται ήδη στο Amazon από το Google και η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου προσπαθεί τώρα να προωθήσει βαθύτερα τη διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Όμως οι άλλοι εξακολουθούν να είναι μικροί δίπλα στο δυπώλιο Facebook και Google – το οποίο ετοιμαζόταν να προσελκύσει περισσότερο από το 80% των παγκόσμιων δαπανών για ψηφιακή διαφήμιση εκτός Κίνας πέρυσι. Εκ των υστέρων, η απόκτηση του DoubleClick από την Google το 2008, η αυτοματοποιημένη ανταλλαγή διαφημίσεων, ήταν καθοριστική στιγμή, υποστηρίζοντας την κυριαρχία της Google στην πώληση διαφημίσεων προβολής. Οι αρχές ανταγωνισμού, οι οποίες ενέκριναν την εξαγορά, πρέπει τώρα να βεβαιωθούν ότι το δυπώλιο λειτουργεί προς το συμφέρον των καταναλωτών.