Διευρύνθηκε η χρήση του διαδικτύου και το online shopping στην Κύπρο το 2019 – Στο 91,6% η πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω smartphone

Related

Αντίο λέει η Apple στις θήκες FineWoven

Στην οριστική κατάργηση των δερμάτινων αξεσουάρ για χάρη ενός νέου υλικού FineWoven προέβη η Apple από τον περασμένο Σεπτέμβριο, τότε δηλαδή που ανακοίνωσε και την σειρά iPhone 15. Επίσημα υπάρχουν δύο παραλλαγές θηκών του iPhone που μοιράζονται την ίδια τιμή 59 $, όμως η εμφάνιση, η αίσθηση και η μακροζωία τους δεν ταιριάζουν απόλυτα. Ως αποτέλεσμα,…

Από τα ακουστικά και τον ήχο, η Moondrop τώρα και στον χώρο των smartphones με το MIAD 01

Μήπως σας λέει κάτι το όνομα Moondrop; Είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα ήχου high end, όπως ακουστικά και in-ear monitors (IEMs), όμως λόγω των εμπορικών της ανησυχιών, ασχολήθηκε και με την mobile τεχνολογία και έτσι κυκλοφορεί τώρα το πρώτο της smartphone, το MIAD 01. Το όνομα σημαίνει Mobile Internet Audio Device και όπως μπορείτε…

Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW από την κοινοπραξία Intrakat – Amaresco – RES Invest για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής...

Την κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, ξεκινά o όμιλος Intrakat για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ, ο οποίος προχωρά δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ. Συγκεκριμένα, η Κοινοπραξία εταιρειών «Intrakat – Ameresco – RES INVEST PV 171MW», στην οποία ο όμιλος Intrakat είναι επικεφαλής και συμμετέχει με…

H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color»

Το πρώτο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης για την κατηγορία των χρωμάτων (A.I. Color Generator) στην Ελλάδα, που καθοδηγεί τους χρήστες να επιλέξουν το χρώμα που πραγματικά επιθυμούν, ακόμη και αν αυτό προέρχεται από τη φαντασία, τις αναμνήσεις ή τα συναισθήματά τους!  Το προηγμένο εργαλείο «Chat in Color» είναι από σήμερα διαθέσιμο δωρεάν για όλους μέσω της…

Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη!

Οι γνώσεις της HMD Global πάνω στην κατασκευή smartphones είναι πάρα πολλές μετά την πολύχρονη ενασχόλησή της με τα τηλέφωνα της Nokia και τώρα κάνει το επόμνο δικό της βήμα ξεκινώντας να κυκλοφορεί μοντέλα με την δική της επωνυμία. Ένα από τα πρώτα smartphones με την επωνυμία HMD, θα είναι το Pulse, το οποίο διέρρευσε εκτενώς νωρίτερα…

Το Paramount+ έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Μια από τις μεγάλες streaming υπηρεσίες στην Αμερική φέρνει το περιεχόμενό της και στην Ελλάδα, μέσω της COSMOTE TV. Ένα από τα μεγάλα legacy στούντιο του Χόλιγουντ, η Paramount, συγκεντρώνει στην Αμερική την πλούσια βιβλιοθήκη τίτλων της στην δική της streaming πλατφόρμα Paramount+, με τίτλους από το Star Trek μέχρι Mission: Impossible. Το Paramount+ έρχεται…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT  Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

- Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «βάλουν τα αθλητικά τους» για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα ντέρμπι των playoffs της Stoiximan Super League, τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, όλους τους αγώνες των διασυλλογικών διοργανώσεων…

ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή της, κάνοντας την εμπειρία της φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς. Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς…

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα

Η Ημέρα της Γης λειτουργεί ως υπενθύμιση της ευθύνης μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ενώ οι παραδοσιακές προσεγγίσεις όπως η μείωση της κατανάλωσης πλαστικού είναι γνωστές, υπάρχουν λιγότερο προφανείς μέθοδοι που έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο. Μια τέτοια μέθοδος είναι η ελαχιστοποίηση των προσωπικών μας ψηφιακών αποβλήτων. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο απτά…

Paramount+: Διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Το περιεχόμενο του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της. Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, Showtime © , CBS…

COSMOTE HISTORY: Ντοκιμαντέρ για τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το COSMOTE HISTORY χθες 22 Απριλίου 2024, Ημέρα της Γης. Το ωριαίο ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου σκηνοθέτη Πάνου…

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09. Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη…

Share

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα προκύπτουν από την τελευταία έρευνα της Στατιστικής Υπηρεσίας Κύπρου για τη χρήση των νέων τεχνολογιών από νοικοκυριά και άτομα το 2019. Αναλυτικότερα, κατά το 2019 παρατηρήθηκε αύξηση της πρόσβασης στο Διαδίκτυο από τα νοικοκυριά όπου το ποσοστό έφτασε στο 89,6% σε σχέση με 86,2% που ήταν το 2018.

Ειδικότερα, τα άτομα ηλικίας 16-74 είναι συχνοί χρήστες του Διαδικτύου σε ποσοστό που ανέρχεται στο 85,5% καθώς το χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ενώ όλα τα άτομα ηλικίας 16–24 ( δηλαδή το 100,0%) χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο μία φορά την εβδομάδα.

Το ποσοστό αυτό μειώνεται σημαντικά με την αύξηση της ηλικίας, το οποίο όμως στα άτομα ηλικίας 65–74 η χρήση του Διαδικτύου έχει αυξηθεί στο 44,3% το 2019 σε σχέση με 37,5% το 2018. Τέλος τα άτομα με υψηλό επίπεδο μόρφωσης χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο συχνότερα (97,3%) από τα άτομα με χαμηλό επίπεδο μόρφωσης (55,7%).

Σημειώνεται ότι στην Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας από Νοικοκυριά και Άτομα που πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο Απριλίου –  Αυγούστου 2019, ερευνήθηκαν 1.824 νοικοκυριά και 3.860 άτομα μεταξύ ηλικιών 16 – 74 χρονών. Η έρευνα κάλυψε όλες της ελεύθερες περιοχές της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Στο 91,6% η πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω smartphone – Τι κάνουν οι κύπριοι στο διαδίκτυο 

Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες των κυπρίων στο Διαδίκτυο είναι οι ακόλουθες: η χρήση άμεσων μηνυμάτων (88,6%), το τηλεφώνημα μέσω διαδικτύου/τηλεφώνημα με εικόνα (με κάμερα) μέσω Διαδικτύου (84,0%), η συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα (83,3%), η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες (83,2%) και η ανάγνωση ειδήσεων/εφημερίδων/περιοδικών (81,9%).

Tο 91,6% των ατόμων που χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 χρησιμοποίησαν κινητό ή έξυπνο τηλέφωνο (smart phone) για να έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο μακριά από το σπίτι ή την εργασία, το 26,1% χρησιμοποίησαν φορητό υπολογιστή (laptop) και το 19,6% υπολογιστή με οθόνη αφής (tablet).

Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

Σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία, σε σύγκριση με το 2018, το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 16–74 χρονών που χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο για επαφή με τις Δημόσιες Αρχές / Υπηρεσίες το 2019 αυξήθηκε από 41,7% σε 50,3%.
Αυτό οφείλεται στην αύξηση των ατόμων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για τη λήψη πληροφοριών από τις ιστοσελίδες των δημόσιων αρχών (από 38,7% σε 48,3%), το κατέβασμα/εκτύπωση επίσημων εντύπων (από 27,4% σε 37,1%) και την υποβολή συμπληρωμένων εγγράφων (από 26,1% σε 33,9%).

Σε ανοδική τροχιά οι αγορές on line

Σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία, το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 16-74 που πραγματοποίησαν αγορές μέσω Διαδικτύου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 σημείωσε σημαντική αύξηση αφού ανήλθε στο 36,2% σε σύγκριση με 23,3% την αντίστοιχη περίοδο του περσινού χρόνου.

Τα κυριότερα προϊόντα ή υπηρεσίες που αγοράστηκαν/παραγγέλθηκαν αφορούσαν τα εξής: είδη ένδυσης και αθλητικά είδη (66,2%), διευθετήσεις για ταξίδια όπως εισιτήρια και ενοικίαση αυτοκινήτου (54,6%) και διαμονή για διακοπές (51,7%).

Ανάμεσα στα άτομα ηλικίας 16–74 που παράγγειλαν ή αγόρασαν προϊόντα ή υπηρεσίες κατά την περίοδο Απριλίου 2018 – Μαρτίου 2019, το 84,6% αγόρασε από πωλητές χωρών της ΕΕ, το 44,2% αγόρασε από πωλητές από τον υπόλοιπο κόσμο και το 45,1% αγόρασε από ντόπιους Κύπριους πωλητές. Το 38,9% των ατόμων αυτών έκαναν αγορές για προϊόντα/υπηρεσίες αξίας μεταξύ 100 – 500 ευρώ.