Αποκαλύφθηκε ο πρώτος wearable αισθητήρας που μετρά το pH του δέρματος

Related

9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Κυβερνοασφάλεια και Τεχνητή Νοημοσύνη στο μικροσκόπιο

Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις του μετασχηματισμού που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη και η τομή της με την Κυβερνοασφάλεια βρέθηκαν στο επίκεντρο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, και συγκεκριμένα σε συζήτηση όπου συμμετείχε η Αντιπρόεδρος ΔΣ της Vodafone Ελλάδας, Μαρία Σκάγκου, καθώς και ο νέος διοικητής της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, Μιχάλης Μπλέτσας. Όπως τόνισε…

Η Google απέλυσε 28 εργαζόμενους που ζήτησαν να τερματιστεί σύμβαση με το Ισραήλ

Η Google απέλυσε 28 εργαζομένους της που συμμετείχαν σε μια κινητοποίηση την Τρίτη (16.04.2024) στην οποία οι διαδηλωτές ζητούσαν από την εταιρεία να λήξει μια σύμβαση με τον στρατό και την κυβέρνηση του Ισραήλ. Η Google να κατηγορεί τους εν λόγω εργαζομένους που διαδήλωσαν κατά του Ισραήλ ότι εμπόδισαν τους συναδέλφους τους να πάνε στον…

Η «Φόνισσα» σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Η ταινία που αποτελεί μια συμπαραγωγή της COSMOTE TV εκτυλίσσεται σε ένα δυστοπικό νησί της Ελλάδας γύρω στο 1900. Πρωταγωνίστρια της…

Οι προκρίσεις Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ στα ημιτελικά του UEFA Europa Conference League «κρίνονται» στην COSMOTE TV

H προημιτελική φάση των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference League ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV απόψε, Πέμπτη 18/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν αποκλειστικά τις κρίσιμες ρεβάνς του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ, καθώς και όλα τα υπόλοιπα ματς από τις δύο διοργανώσεις. Η δημοσιογραφική ομάδα της COSMOTE TV θα βρίσκεται στην «καρδιά» των εξελίξεων για να μεταφέρει το πλούσιο ρεπορτάζ από τις αναμετρήσεις της βραδιάς. Facebook Comments

Δείτε τους αγώνες του Παναθηναϊκού με προσφορά* γνωριμίας Cosmote TV

Η Stoiximan σας δίνει την ευκαιρία να δείτε δωρεάν* τους αγώνες τoυ Παναθηναϊκού στην Cosmote TV, με μοναδική προσφορά* γνωριμίας!Τώρα η Stoiximan σε υποδέχεται με μία εκπληκτική ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* Γνωριμίας!Ο Παναθηναϊκός είναι στη μάχη του τίτλου στη Stoiximan Superleague κι έχει σημαντικές πιθανότητες για να κατακτήσει την πρωτιά και το πολυπόθητο τρόπαιο. Επιπλέον, έχει προκριθεί…

Ολυμπιακός & ΠΑΟΚ με Super Ενισχυμένες, Stoiximan Master, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*με Cosmote TV!

Agones team 18/4/2024 15:05 Η πιο μεγάλη ώρα για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ έφτασε και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό!Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*:● 1 μήνα Cosmote TV ● Δώρο* χωρίς κατάθεση● Πολλές Εκπλήξεις*Με Cosmote TV λοιπόν για να μη χάσεις κανένα παιχνίδι…

Η Huawei διοργάνωσε διάσκεψη για τους Ευρωπαίους εταίρους της

Η Huawei, κορυφαία εταιρεία στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), διοργάνωσε το πρώτο Huawei European Partner Conference 2024, στις 10-11 Απριλίου στο Κόμο της Ιταλίας, με προσκεκλημένους συνεργάτες της από όλη την Ευρώπη. Το συνέδριο με τίτλο «Grow Together, Win the Future» παρακολούθησαν περισσότεροι από 1000 Ευρωπαίοι εταίροι. Στο πλαίσιο του συνεδρίου έγιναν παρουσιάσεις…

Ένα συναρπαστικό ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στα “Μυστικά του Ολύμπου”

Με υψόμετρο 2.917 μέτρων, ο Όλυμπος είναι η υψηλότερη κορυφή βουνού στην Ελλάδα. Σήμερα, είναι διάσημος για την εξαιρετική βιοποικιλότητα και πλούσια χλωρίδα του, ενώ παραμένει το πιο δημοφιλές βουνό της Ελλάδας για πεζοπόρους, ορειβάτες και αναρριχητές, προσελκύοντας κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον πλανήτη, που θέλουν να ανακαλύψουν το μυθικό βουνό. Αυτοί οι…

Οι τηλεοράσεις OLED evo της LG λαμβάνουν πιστοποίηση eco-friendly για τέταρτη συνεχή χρονιά

Η LG Electronics (LG) συνεχίζει να λαμβάνει διακρίσεις για τη σταθερή δέσμευσή της στη βιωσιμότητα και τις φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές της. Οι τηλεοράσεις LG 2024 OLED evo απέσπασαν τις πιστοποιήσεις Reducing CO2 και Measured CO2 από το Carbon Trust και το Environmentally Evaluated Mark από τη Société Générale de Surveillance SA (SGS), σηματοδοτώντας…

Με… υπερηχητικές ταχύτητες η νέα μνήμη RAM LPDDR5X της Samsung!

Όταν η Samsung ανακοίνωσε τη μνήμη RAM 8,5 Gbps LPDDR5X, εκείνη την εποχή μάγεψε τα πλήθη, καθώς παρουσίασε την ταχύτερη μνήμη στο κόσμο. Ωστόσο, η τεχνολογική πρόοδος… συνεχίζεται, καθώς τώρα η εταιρεία αποκάλυψε ένα ακόμα πιο γρήγορο chip LPDDR5X! Το νέο μοντέλο τρέχει στα 10,7 Gbps, ξεπερνώντας την παραλλαγή LPDDR5T των 9,6 Gbps που παρουσιάστηκε…

Όμιλος ΟΤΕ: Προκλήσεις και ευκαιρίες στην πορεία προς τη βιώσιμη ανάπτυξη

Στις προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετώπισε ο Όμιλος ΟΤΕ στην πορεία του προς τη βιώσιμη ανάπτυξη αναφέρθηκε η κα Ντέπη Τζιμέα, Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΟΤΕ, κατά τη διάρκεια ESG Hμερίδας, με θέμα «Οδηγός για ένα Νέο Επιχειρηματικό Οικοσύστημα ή μια ακόμα Μόδα στο Χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων;». H ημερίδα διοργανώθηκε…

Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ με Stoiximan Master και δώρο Cosmote TV

Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ έτοιμοι να γράψουν ιστορία κόντρα σε Φενέρμπαχτσε και Μπριζ αντίστοιχα! Ανάλυση, προγνωστικά και σούπερ προσφορές* στη Stoiximan!Μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση το ελληνικό ποδόσφαιρο το βράδυ της Πέμπτης, καθώς έχει την ευκαιρία να δει δύο ομάδες της χώρας να συμμετέχουν στα ημιτελικά μιας ευρωπαϊκής διοργάνωσης για πρώτη φορά στην ιστορία!Και η Stoiximan…

Νέα διαρροή για το Pixel 9 φανερώνει νέες ΑΙ δυνατότητες!

Μάχη δίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα η Google για να προωθήσει όλες τις αρετές που μπορεί να προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στη ζωή και στη καθημερινότητά μας. Επομένως είναι απολύτως φυσιολογικό για την εταιρεία να ενσωματώνει τις προόδους της στα smartphone της. Με τη σειρά Pixel 8 πέρυσι, η Google παρουσίασε έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών τεχνητής…

Εκπαιδευτική Ρομποτική: Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός STEM, οι 9.000 συμμετοχές & η στρατηγική συμβολή της COSMOTE

165 Η Εκπαιδευτική Ρομποτική αποτελεί έναν ευέλικτο και ευρηματικό τρόπο μάθησης της φυσικής, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών (STEM), όπου η μαθητική κοινότητα ενθαρρύνεται για την κατασκευή αυτοματοποιημένων κατασκευών (ρομπότ) με συγκεκριμένες γλώσσες προγραμματισμού. Κατά τη φετινή διοργάνωση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2024, επετεύχθη ρεκόρ συμμετοχής 9.000 μαθητών από όλη την Ελλάδα. Τα…

Ο Όμιλος Sunlight συμμετέχει στη συμμαχία Upcell με στόχο τον μετασχηματισμό της ευρωπαϊκής βιομηχανίας μπαταριών λιθίου

Στην πρωτοβουλία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, Upcell Alliance εντάσσεται, η Sunlight Group, μέλος του Ομίλου Olympia, με στόχο να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της βιομηχανίας μπαταριών στην Ευρώπη.  Η Sunlight που ειδικεύεται σε καινοτόμες λύσεις βιομηχανικής ηλεκτροκίνησης για τον κλάδο της ενδοεφοδιαστικής αλυσίδας (intralogistics) και σε Συστήματα Αποθήκευσης Ενέργειας από ΑΠΕ,  αναγνωρίζει την ανάγκη για διευρυμένη…

Share

Η L’Oréal παρουσίασε, στο Consumer Electronics Show 2019, ένα πιλοτικό μοντέλο της τελευταίας καινοτομίας του Εκκολαπτηρίου νέων επιχειρηματικών δράσεων στο χώρο της τεχνολογίας της L’Oréal (L’Oréal Technology Incubator).

Το My Skin Track pH από τη La Roche-Posay είναι ο πρώτος wearable αισθητήρας που, σε συνδυασμό με μια συνοδευτική εφαρμογή, επιτρέπει την εύκολη μέτρηση των ατομικών επιπέδων του pH του δέρματος και τη δημιουργία εξατομικευμένων προγραμμάτων περιποίησης, με στόχο την καλύτερη φροντίδα του δέρματος. Το My Skin Track pH απέσπασε το Βραβείο Καινοτομίας «Best of Innovation» του CES για το 2019, στην κατηγορία Φορέσιμων Τεχνολογικών Προϊόντων (Wearable Technology Products). Ο αισθητήρας αναπτύχθηκε από κοινού με τη μάρκα περιποίησης La Roche-Posay, μέλος της οικογένειας L’Oréal, η οποία συνεργάζεται στενά με δερματολόγους για την ανάπτυξη ασφαλών και αποτελεσματικών προϊόντων και έχει ως δέσμευση να φέρει την επιστημονική πρόοδο κοντά στους καταναλωτές.

«Η επιστημονική και ιατρική κοινότητα γνωρίζει εδώ και καιρό τη σχέση ανάμεσα στα επίπεδα pH του δέρματος και στις κοινές δερματικές παθήσεις που εκατομμύρια άνθρωποι βιώνουν καθημερινά», λέει ο Guive Balooch, Παγκόσμιος Αντιπρόεδρος του L’Oréal Technology Incubator, παραρτήματος του Τμήματος Έρευνας & Καινοτομίας της L’Oréal. «Στόχος μας είναι να χρησιμοποιήσουμε την προηγμένη αυτή τεχνολογία για να δώσουμε δύναμη στους καταναλωτές, μέσω ουσιωδών πληροφοριών σχετικά με τη δερματική τους πάθηση που θα τους βοηθήσουν να βρουν τα κατάλληλα προϊόντα για τις προσωπικές τους ανάγκες. Στη L’Oréal, γνωρίζουμε ότι το μέλλον της ομορφιάς είναι η υγεία. Γι’ αυτό, έχουμε δεσμευτεί να αξιοποιήσουμε την τεχνολογία προκειμένου να προσφέρουμε ενημέρωση και αποτελεσματικές λύσεις σε όλους τους συνειδητοποιημένους σε θέματα υγείας καταναλωτές μας».

Το pH μπορεί να είναι από όξινο έως βασικό, και η κλίμακα μέτρησής του κυμαίνεται από το 0 μέχρι το 14. Το pH του υγιούς δέρματος εμπίπτει στην ελαφρώς όξινη περιοχή και κυμαίνεται ανάμεσα στο 4,5 και στο 5,5. Όταν το pH χάνει την ισορροπία του, είτε λόγω περιβαλλοντικών παραγόντων είτε λόγω υποκείμενων παθήσεων, μπορεί να πυροδοτήσει φλεγμονώδεις αποκρίσεις. Οι αποκρίσεις αυτές ενδέχεται να οδηγήσουν σε συνήθη δερματικά προβλήματα που περιλαμβάνουν την ξηρότητα, το έκζεμα και την ατοπική δερματίτιδα. Εκατομμύρια Αμερικανοί πάσχουν από τέτοιου είδους παθήσεις: σύμφωνα με την Εθνική Ένωση για το Έκζεμα (National Eczema Association), 1 στους 10 Αμερικανούς (31,6 εκατομμύρια) έχει κάποια μορφή εκζέματος.

Το My Skin Track pH, ένας μικρός, λεπτός και εύκαμπτος αισθητήρας, αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά τεχνολογίας εξατομικευμένης περιποίησης για τη L’Oréal, τον παγκόσμιο ηγέτη στην ομορφιά. Όντας η πρώτη φορέσιμη συσκευή που μετρά τα ατομικά επίπεδα του pH του δέρματος με χρήση τεχνολογίας μικρορευστομηχανικής, συλλαμβάνει, μέσω ενός δικτύου μικροκαναλιών, ιχνοποσότητες ιδρώτα από τους πόρους του δέρματος παρέχοντας ακριβή μέτρηση του pH μέσα σε 15 λεπτά.

Ενώ οι προηγούμενες μέθοδοι μέτρησης των επιπέδων του pH του δέρματος απαιτούσαν τη χρήση άκαμπτων ηλεκτρονικών συσκευών και μεγάλα δείγματα ιδρώτα, το My Skin Track pH συλλέγει, και χρησιμοποιεί για τη διεξαγωγή ακριβών μετρήσεων, ανεπαίσθητες ποσότητες ιδρώτα.

Το My Skin Track pH διαβάζει το pH γρήγορα και αποτελεσματικά, μέσω μιας απλής διαδικασίας δύο βημάτων:

  1. Ο χρήστης τοποθετεί τον αισθητήρα στο εσωτερικό του βραχίονα, αφήνοντάς τον σταθερό για 5-15 λεπτά –έως ότου οι δύο κεντρικές κουκκίδες αλλάξουν χρώμα.
  2. Έπειτα, ο χρήστης ανοίγει την εφαρμογή My Skin Track pH και φωτογραφίζει τον αισθητήρα. Χρησιμοποιώντας έναν προηγμένο αλγόριθμο, η εφαρμογή διαβάζει τη μέτρηση του pH, καθώς και την τοπική απώλεια ιδρώτα του χρήστη –τον ρυθμό εφίδρωσης του δέρματος, αξιολογώντας την υγεία του δέρματος και προτείνοντας, σε εξατομικευμένη βάση, προϊόντα La Roche-Posay για τη φροντίδα του δέρματος και την αποκατάσταση της ισορροπίας του pH.

Πέραν του ρόλου του ως μελλοντικό καταναλωτικό προϊόν, το My Skin Track pH θα βοηθήσει τη L’Oréal να προαγάγει τις έρευνές της στην επιστήμη του δέρματος και θα συμβάλει στην ανάπτυξη των προϊόντων της μεγαλύτερης εταιρείας ομορφιάς παγκοσμίως.

«Το pH είναι ένας από τους σημαντικότερους δείκτες της υγείας του δέρματος», λέει ο δερματολόγος της La Roche-Posay Δρ. Thomas Luger. «Είναι κάτι για το οποίο με ρωτούν συχνά οι ασθενείς μου, όμως, μέχρι σήμερα, ήταν πολύ δύσκολο να μετρηθεί το pH έξω από το περιβάλλον ενός κλινικού εργαστηρίου. Αυτό το εργαλείο έχει τη δυνατότητα τόσο να εμπνεύσει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν πιο υγιεινές συνήθειες σε ό,τι αφορά την περιποίηση του δέρματός τους, όσο και να προσφέρει στους επαγγελματίες υγείας έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο να συνιστούν θεραπείες».

Το My Skin Track pH δημιουργήθηκε από τη L’Oréal σε συνεργασία με την Epicore Biosystems, εταιρεία που κατέχει ηγετική θέση στον τομέα των πλατφορμών μικρορευστομηχανικής (microfluidic platforms) και των εύκαμπτων φορέσιμων αισθητήρων. Η τεχνολογία που ανέπτυξε η Epicore Biosystems βασίζεται στις περισσότερες από δύο δεκαετίες ερευνών πάνω στη μικρορευστομηχανική και τα μαλακά υλικά που πραγματοποιήθηκαν στο εργαστήριο του καθηγητή John Rogers στο Κέντρο Βιοενσωματωμένης Ηλεκτρονικής (Center for Bio-Integrated Electronics) και στο Ινστιτούτο Simpson Querrey του Πανεπιστημίου Northwestern.

«Είναι μεγάλη μας χαρά να συνεργαζόμαστε με τη L’Oréal, εταιρεία με τεράστια εμπειρογνωμοσύνη στην επιστήμη της περιποίησης του δέρματος, με στόχο τη δημιουργία ενός νέου τρόπου χρήσης αυτής της τεχνολογίας που προάγει την περαιτέρω έρευνα και την κατανόηση του pH του δέρματος», λέει ο Roozbeh Ghaffari, Δρ., Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Epicore Biosystems.

Το Skin Track pH θα δώσει τη δυνατότητα στη L’Oréal, η οποία έχει ήδη συμμετάσχει σε μια μελέτη πάνω στην αποτελεσματικότητα των τεχνολογιών μικρορευστομηχανικής, να εμβαθύνει στις έρευνές της μέσω μιας σειράς κλινικών μελετών σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Northwestern. Τα στοιχεία έχουν δείξει ότι το pH του δέρματος αυξάνεται πριν τα συμπτώματα των δερματικών παθήσεων γίνουν ορατά· η L’Oréal θα διερευνήσει πόσο νωρίτερα λαμβάνει χώρα η αύξηση αυτή, προκειμένου να εξετάσει τη δυνατότητα πρόβλεψης των αλλαγών στο δέρμα. Επιπλέον, υπάρχουν σχέδια για τη διεξαγωγή μελετών πάνω στη σχέση του pH και των περαιτέρω δερματικών προβλημάτων όπως η ακμή.

Το My Skin Track pH αποτελεί προέκταση των προσπαθειών της L’Oréal να αξιοποιήσει νέες τεχνολογίες για την υποστήριξη της υγείας του δέρματος. Τον Νοέμβριο του 2018, η L’Oréal λάνσαρε το My Skin Track UV από τη La Roche-Posay, έναν προσωπικό αισθητήρα UV που είναι διαθέσιμος αποκλειστικά σε επιλεγμένα καταστήματα Apple στις ΗΠΑ και στο apple.com.

«Το νέο αυτό πιλοτικό μοντέλο αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα στο ταξίδι της La Roche-Posay στον χώρο της τεχνολογίας ομορφιάς. Δέσμευσή μας είναι να θέσουμε την επιστημονική πρόοδο στη διάθεση των καταναλωτών, για να τους βοηθήσουμε να φροντίσουν το δέρμα τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», λέει η Laetitia Toupet, Παγκόσμια Γενική Διευθύντρια της La Roche-Posay.

Το My Skin Track pH θα παρουσιαστεί, σε πρώτο στάδιο, το 2019 μέσω επιλεγμένων δερματολόγων της La Roche-Posay στις ΗΠΑ, με στόχο να συγκεντρωθούν νέα στοιχεία και, τελικά, να τεθεί ως προϊόν στη διάθεση των καταναλωτών.