Έρευνα της SAS: Αύξηση των δαπανών όσο αυξάνεται ο εμβολιασμός

Related

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Παρασκευής 19 Απριλίου

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Όλες οι οικιακές συσκευές μετατρέπονται σε έξυπνα διασυνδεδεμένες με οθόνες με ενημέρωση στο χρήστη

Τον τρόπο που η διασύνδεση μεταξύ πολλαπλών συσκευών, αλλά και τα χαρακτηριστικά των εντοιχισμένων προϊόντων, θα αλλάξουν την καθημερινή ζωή στο σπίτι παρουσιάζει η Samsung Electronics στην EuroCucina 2024 στο Μιλάνο, που είναι από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Οι έξυπνες διασυνδεδεμένες οικιακές συσκευές, όπως επισημαίνεται μεταξύ άλλων, διαθέτουν το SmartThings 3D Map…

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το συνδεδεμένο τρόπο ζωής και τις νέες εντοιχισμένες συσκευές στην EuroCucina 2024

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε την παρουσίαση της νέας premium κουζίνας και του νέου τρόπου ζωής που φέρνει στην EuroCucina 2024. Η εκδήλωση, που πραγματοποιείται στο Μιλάνο από τις 16 έως τις 21 Απριλίου στο Rho Fiera Milano, είναι μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Κατά τη διάρκειά της, η Samsung…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (19-04-2024)

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για συνέδρους και επισκέπτες στην eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024

 Verticom, διοργανώτρια της eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε ότι τα εισιτήρια της διοργάνωσης είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες της έκθεσης, καθώς και για τους συνέδρους, που θέλουν να παρακολουθήσουν τα διεθνή συνέδρια. Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της…

9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Κυβερνοασφάλεια και Τεχνητή Νοημοσύνη στο μικροσκόπιο

Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις του μετασχηματισμού που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη και η τομή της με την Κυβερνοασφάλεια βρέθηκαν στο επίκεντρο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, και συγκεκριμένα σε συζήτηση όπου συμμετείχε η Αντιπρόεδρος ΔΣ της Vodafone Ελλάδας, Μαρία Σκάγκου, καθώς και ο νέος διοικητής της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, Μιχάλης Μπλέτσας. Όπως τόνισε…

Η Google απέλυσε 28 εργαζόμενους που ζήτησαν να τερματιστεί σύμβαση με το Ισραήλ

Η Google απέλυσε 28 εργαζομένους της που συμμετείχαν σε μια κινητοποίηση την Τρίτη (16.04.2024) στην οποία οι διαδηλωτές ζητούσαν από την εταιρεία να λήξει μια σύμβαση με τον στρατό και την κυβέρνηση του Ισραήλ. Η Google να κατηγορεί τους εν λόγω εργαζομένους που διαδήλωσαν κατά του Ισραήλ ότι εμπόδισαν τους συναδέλφους τους να πάνε στον…

Η «Φόνισσα» σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Η ταινία που αποτελεί μια συμπαραγωγή της COSMOTE TV εκτυλίσσεται σε ένα δυστοπικό νησί της Ελλάδας γύρω στο 1900. Πρωταγωνίστρια της…

Οι προκρίσεις Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ στα ημιτελικά του UEFA Europa Conference League «κρίνονται» στην COSMOTE TV

H προημιτελική φάση των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference League ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV απόψε, Πέμπτη 18/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν αποκλειστικά τις κρίσιμες ρεβάνς του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ, καθώς και όλα τα υπόλοιπα ματς από τις δύο διοργανώσεις. Η δημοσιογραφική ομάδα της COSMOTE TV θα βρίσκεται στην «καρδιά» των εξελίξεων για να μεταφέρει το πλούσιο ρεπορτάζ από τις αναμετρήσεις της βραδιάς. Facebook Comments

Δείτε τους αγώνες του Παναθηναϊκού με προσφορά* γνωριμίας Cosmote TV

Η Stoiximan σας δίνει την ευκαιρία να δείτε δωρεάν* τους αγώνες τoυ Παναθηναϊκού στην Cosmote TV, με μοναδική προσφορά* γνωριμίας!Τώρα η Stoiximan σε υποδέχεται με μία εκπληκτική ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* Γνωριμίας!Ο Παναθηναϊκός είναι στη μάχη του τίτλου στη Stoiximan Superleague κι έχει σημαντικές πιθανότητες για να κατακτήσει την πρωτιά και το πολυπόθητο τρόπαιο. Επιπλέον, έχει προκριθεί…

Ολυμπιακός & ΠΑΟΚ με Super Ενισχυμένες, Stoiximan Master, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*με Cosmote TV!

Agones team 18/4/2024 15:05 Η πιο μεγάλη ώρα για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ έφτασε και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό!Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*:● 1 μήνα Cosmote TV ● Δώρο* χωρίς κατάθεση● Πολλές Εκπλήξεις*Με Cosmote TV λοιπόν για να μη χάσεις κανένα παιχνίδι…

Η Huawei διοργάνωσε διάσκεψη για τους Ευρωπαίους εταίρους της

Η Huawei, κορυφαία εταιρεία στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), διοργάνωσε το πρώτο Huawei European Partner Conference 2024, στις 10-11 Απριλίου στο Κόμο της Ιταλίας, με προσκεκλημένους συνεργάτες της από όλη την Ευρώπη. Το συνέδριο με τίτλο «Grow Together, Win the Future» παρακολούθησαν περισσότεροι από 1000 Ευρωπαίοι εταίροι. Στο πλαίσιο του συνεδρίου έγιναν παρουσιάσεις…

Ένα συναρπαστικό ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στα “Μυστικά του Ολύμπου”

Με υψόμετρο 2.917 μέτρων, ο Όλυμπος είναι η υψηλότερη κορυφή βουνού στην Ελλάδα. Σήμερα, είναι διάσημος για την εξαιρετική βιοποικιλότητα και πλούσια χλωρίδα του, ενώ παραμένει το πιο δημοφιλές βουνό της Ελλάδας για πεζοπόρους, ορειβάτες και αναρριχητές, προσελκύοντας κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον πλανήτη, που θέλουν να ανακαλύψουν το μυθικό βουνό. Αυτοί οι…

Share

Οι πελάτες σκοπεύουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους όσο αυξάνεται ο εμβολιασμός δείχνει νέα έρευνα που διενεργήθηκε από την εταιρεία analytics SAS. Όταν ρωτήθηκαν σχετικά, το ένα πέμπτο (ποσοστό 19%) είπε ότι θα αυξήσει τις δαπάνες του, σε αντίθεση με μόλις ένα 10%, που απάντησε ότι σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες του όσο αυξάνεται ο εμβολιασμός.

Ωστόσο, ορισμένες επιχειρήσεις κινδυνεύουν να αφήσουν ανεκμετάλλευτη αυτή την αυξημένη δαπάνη. Σχεδόν οι μισοί (ποσοστό 47%) των πελατών είπαν ότι θα εγκατέλειπαν μια εταιρεία μόλις μετά από μια ή δυο κακές εμπειρίες μαζί τους. Οι πελάτες στην Ελλάδα αποδεικνύονται λίγο πιο επιεικείς με το αντίστοιχο ποσοστό να αγγίζει το 41%, ενώ οι Τσέχοι είναι οι πιο απαιτητικοί με ποσοστό που φτάνει το 56%. Μάλιστα, οι πελάτες φαίνεται να πραγματοποιούν αυτήν τη απειλή αρκετά εύκολα, καθώς παρόλο που η πλειοψηφία (ποσοστό 81%) αισθάνεται ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης βελτιώθηκε από την αρχή της πανδημίας, το 56% έχει αλλάξει κάποιον πάροχο μέσα σε αυτό το διάστημα.

Πλέον, οι χαμηλές τιμές και οι ειδικές προσφορές δεν αρκούν για να κρατήσουν τους πελάτες. Και ενώ ένα ποσοστό 23% των ερωτηθέντων άλλαξε όντως πάροχο λόγω χαμηλότερων τιμών και καλύτερων εκπτώσεων, ένα 20% προτίμησε κάποιον που προσέφερε απλούστερη και ευκολότερη στην χρήση online εμπειρία. Στο μεταξύ, 16% άλλαξε για γρηγορότερες ή πιο βολικές επιλογές παράδοσης και ένα 13% άλλαξε λόγω αρνητικής προηγούμενης εμπειρίας.

Όταν ζητήθηκε να κατατάξουν τα τρία κυριότερα στοιχεία στην εμπειρία πελάτη, η έρευνα έδειξε ότι:

• Λίγο πάνω από τους μισούς πελάτες (60%) βλέπουν τις χαμηλές τιμές και τις εκπτώσεις μέσα στις τρεις κορυφαίες προτεραιότητες.

• Το 55% θεωρεί την ευκολία και την άνεση βασικό παράγοντα για την εμπειρία πελάτη.

• Τα δυο τρίτα (48%) κατέταξαν τις εταιρείες που ακολουθούν μια δίκαιη και υπεύθυνη πολιτική μέσα στις τρεις κορυφαίες προτεραιότητες.

• Το 46% ανέφερε ότι η καλή εξυπηρέτηση στην διάρκεια των lockdowns έπαιξε μεγάλο ρόλο στην εμπειρία πελάτη

Ενώ η πλειοψηφία των ερωτηθέντων, σε ποσοστό 60%, θεωρούν τις χαμηλές τιμές και τις εκπτώσεις προτεραιότητα, η πανδημία αναδεικνύει το γεγονός ότι η τιμή αυτή καθαυτή δεν υπαγορεύει την συμπεριφορά του καταναλωτή. Τα παραπάνω ευρήματα δείχνουν ότι, πέρα από την τιμή, υπάρχουν και άλλοι τομείς της εμπειρίας πελάτη που αρχίζουν να καταλαμβάνουν σημαντική θέση στην διαμόρφωση της ικανοποίησης.

Για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, οι πελάτες είναι πλέον περισσότερο διατεθειμένοι να παρέχουν προσωπικά δεδομένα στις εταιρείες. Το 33% των πελατών είπε ότι είναι πιο πιθανό να μοιραστούν κάποια προσωπικά τους δεδομένα με επιχειρήσεις αυτή τη στιγμή, σε σχέση με την προ πανδημίας εποχή, σε αντίθεση με το 20% που ανέφεραν ότι είναι λιγότερο πιθανό να πράξουν αντίστοιχα. Το ένα τρίτο όσων απάντησαν ότι είναι πιο πιθανό να παραχωρήσουν τα δεδομένα τους, διευκρίνισαν ότι θα το έκαναν μόνο ως αντάλλαγμα για μια βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Ωστόσο, οι εταιρείες πρέπει να λάβουν υπόψη ότι η γνώση των πελατών γύρω από θέματα απάτης έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά κατά τη πανδημία. Το 69% των ερωτηθέντων δήλωσαν είτε ότι είναι πλέον πιο προσεκτικοί προς τις απάτες ή ότι έχουν πέσει θύματα απάτης προσωπικά. Μάλιστα, το 16% δηλώνει ότι έχει παρατηρήσει μια μεγάλη αύξηση στα μηνύματα scam. Κατ’ επέκταση, η έρευνα καταδεικνύει ότι οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από προηγμένες λύσεις analytics, για να προσφέρουν αποτελεσματική προστασία ενάντια στην απάτη και ταυτόχρονα μια απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Είναι έκδηλο ότι η πανδημία θα επιφέρει μια μόνιμη αλλαγή στην συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι Έλληνες φαίνεται να έχουν περάσει για τα καλά στα ψηφιακά κανάλια και μόλις το 31% αναμένεται να επιστρέψει στις αγοραστικές συνήθειες που είχε πριν από την πανδημία. Επίσης, ποσοστό 62% μεταξύ όλων των πελατών δεν θεωρεί ότι θα γυρίσει στην «κανονικότητα», με το 28% να σημειώνει ότι θα χρησιμοποιεί ακόμη περισσότερα ψηφιακά κανάλια και online εφαρμογές στο μέλλον απ’ ότι κάνει τώρα.