-
-
- 26/11/2024, 18:00
Μετά από αιτήματα από ιστότοπους σύγκρισης τιμών, ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες και μικρούς λιανοπωλητές.
Η Google πρότεινε περισσότερες αλλαγές στα αποτελέσματα αναζήτησής της στην Ευρώπη, αφού ορισμένοι μικρότεροι αντίπαλοι παραπονέθηκαν για χαμηλότερη επισκεψιμότητα στους ιστότοπούς τους λόγω προηγούμενων τροποποιήσεων από τη μονάδα της Alphabet και καθώς οι αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ εξετάζουν την επιβολή κατηγοριών κατά της εταιρείας βάσει των νέων κανόνων για την τεχνολογία.
Σύμφωνα με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) της ΕΕ, η Google απαγορεύεται να ευνοεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στην πλατφόρμα της.
Ο νόμος τέθηκε σε ισχύ πέρυσι και αποσκοπεί στον περιορισμό της δύναμης των Big Tech, αναφέρει το Reuters.
Η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο στον κόσμο προσπαθεί έκτοτε να αντιμετωπίσει αντικρουόμενα αιτήματα από ιστότοπους σύγκρισης τιμών, ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες και μικρούς λιανοπωλητές, μεταξύ άλλων. Οι τρεις τελευταίες ομάδες δήλωσαν ότι τα κλικ για απευθείας κρατήσεις έχουν μειωθεί κατά 30% λόγω των πρόσφατων αλλαγών της Google.
«Ως εκ τούτου, προτείναμε περισσότερες αλλαγές στα ευρωπαϊκά αποτελέσματα αναζήτησης για να προσπαθήσουμε να ικανοποιήσουμε αυτά τα αιτήματα, ενώ παράλληλα θα εξακολουθήσουμε να εκπληρώνουμε τους στόχους που έχει θέσει ο DMA», ανέφερε ο νομικός διευθυντής της Google, Όλιβερ Μπέθελ.
«Είμαστε πολύ απρόθυμοι να κάνουμε αυτό το βήμα, καθώς η αφαίρεση χρήσιμων χαρακτηριστικών δεν ωφελεί τους καταναλωτές ή τις επιχειρήσεις στην Ευρώπη», συμπλήρωσε.
Η Google βρίσκεται στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής από τον Μάρτιο. Οι παραβιάσεις του DMA μπορούν να κοστίσουν στις εταιρείες έως και το 10% του ετήσιου παγκόσμιου κύκλου εργασιών τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:
- Nvidia: Νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να παράγει ήχους, με «βλέμμα» στο gaming
- ΗΠΑ: Ο Τραμπ θα αυξήσει τους δασμούς σε Μεξικό και Καναδά – Επιπλέον 10% για τις εισαγωγές από την Κίνα
- reuters.com