Τον στρατηγικό σχεδιασμό και την εκτελεστική διαχείριση του rebranding του πρώην Hilton Cyprus, σε The Landmark Nicosia, ανέλαβε η εταιρία Mindhaus, που δραστηριοποιείται στο τομέα στρατηγικής τουριστικού marketing. Πιο συγκεκριμένα, με ένα ιδιαίτερα απαιτητικό χρονοδιάγραμμα, η Mindhaus ανέλαβε το σύνθετο project που αφορά το rebranding του εμβληματικού ξενοδοχείου της Λευκωσίας, καθώς και το σχεδιασμό στρατηγικής μάρκετινγκ και επικοινωνίας για την τοποθέτησή του στην τουριστική αγορά. Παράλληλα, η Mindhaus ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση πλάνου Media Relations με στόχο την ευρύτερη προβολή του The Landmark Nicosia στην Κύπρο.
Σημειώνεται ότι η επανατοποθέτηση του Hilton Cyprus ως The Landmark Nicosia, αποτελεί τη συνέχεια της πρόσφατης εξαγοράς του από την Εθνική Πανγαία και την Invel Real Estate Partners. Το ιστορικό ξενοδοχείο λειτουργεί ήδη με την νέα του ονομασία από την 1η Ιουνίου 2019, συνεχίζοντας να αποτελεί σημείο αναφοράς για φιλοξενία υψηλών προδιαγραφών στην πόλη της Λευκωσίας.
Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: «Η συνεργασία με δύο από τους πιο ισχυρούς επενδυτές στο χώρο του real estate και της φιλοξενίας για ένα μείζονος σημασίας ακίνητο αποτελεί, για εμάς στη Mindhaus, απόδειξη εμπιστοσύνης για την εμπειρία και την τεχνογνωσία που φέρουμε ως στρατηγικοί σύμβουλοι marketing στον τουριστικό κλάδο. Αναλάβαμε την πρόκληση με μοναδικό στόχο να εξυπηρετηθεί απόλυτα το επιχειρηματικό πλάνο των επενδυτών και η εύρυθμη λειτουργία ενός ιστορικού ξενοδοχείου και το αποτέλεσμα μας κάνει να νιώθουμε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι”.
O κος Αριστοτέλης Καρυτινός, Διευθύνων της Πανγαία, δήλωσε: «Η Mindhaus ανέλαβε ένα πολύ δύσκολο έργο, λόγω κυρίως των χρονικών του περιορισμών, και κατάφερε να το φέρει σε πέρας με τον καλύτερο τρόπο. Την ευχαριστούμε για τη δέσμευση και τη δημιουργικότητα που επέδειξαν και για τα πολύ ποιοτικά αποτελέσματα της δουλειάς τους.»