Τι ψάχνουν οι Έλληνες στο internet; Το 46,5% πλήρωσε για υπηρεσίες streaming

Related

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Οι τρεις αναμετρήσεις ΑΕΚ-Παναιτωλικός, ΟΦΗ-Πανσερραϊκός και Αστέρας- Καλλιθέα για την 20η αγωνιστική της Super League, οι αγώνες της Basket League και τα ματς από τα κορυφαία πρωταθλήματα ποδοσφαίρου της Ευρώπης ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων του Σαββάτου. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD World Athletics Indoor Tour Gold 2025 Αστάνα 14:00 Mega Play Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ

BOX: Πώς το food delivery app της Cosmote έφτασε τους 1 εκατ. πελάτες μέσα σε 5 χρόνια

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση εφαρμογών delivery έχει γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη στην Ελλάδα, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν και παραγγέλνουν προϊόντα. Η επιτυχία αυτών των εφαρμογών δεν οφείλεται μόνο στις τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και στην ικανότητά τους να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Από φαγητό και καφέ μέχρι

COSMOTE 5G WiFi:Το internet που φτάνει παντού

Νέα υπηρεσία internet με υψηλές ταχύτητες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας μέσω δικτύου COSMOTE 5G Γρήγορο σταθερό internet στο σπίτι ή την επιχείρησή τους, όπου κι αν βρίσκονται, από την πόλη μέχρι το πιο απομακρυσμένο χωριό, μπορούν να έχουν οι πελάτες της COSMOTE με τη νέα καινοτόμα υπηρεσία COSMOTE 5G WiFi. Μια αξιόπιστη λύση που

H 30η τελετή απονομής των Critics’ Choice Awards αποκλειστικά στην COSMOTE TV

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 17:34 | 24 Ιανουαρίου 2025 Media Η 30η τελετή απονομής των Critics' Choice Awards, ένας από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, που τιμά τους καλλιτέχνες και δημιουργούς στον χώρο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, έρχεται για 4η χρονιά ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV.  H τελετή απονομής θα μεταδοθεί την Κυριακή 12/1 (ξημερώματα Δευτέρας 13/1) στις 02.00 από το COSMOTE CINEMA  2

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «Ριφιφί» στο «Watch Next» της Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV 15:30 | 24 Ιανουαρίου 2025 Media Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE

realme C75: Πρεμιέρα για το πιο ανθεκτικό και κομψό smartphone της χρονιάς

Ένα smartphone το οποίο συνδυάζει την κομψότητα με την ανθεκτικότητα και ανταγωνιστική τιμή έκανε το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά. Το realme C75, είναι ένα επαναστατικό smartphone με άνευ προηγουμένου συνδυασμό ανθεκτικότητας, κορυφαίων δυνατοτήτων AI και μπαταρίας μεγάλης διάρκειας και ταχείας φόρτισης, σε έναν κομψό, premium σχεδιασμό, σηματοδοτεί ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός στην

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή

Όταν το κινητό γίνεται ο προσωπικός ΑΙ βοηθός μας

Τι νέο έρχεται στην αγορά των smartphones. Ζούμε σε μια εποχή όπου τα κινητά έχουν γίνει προέκταση του εαυτού μας, και όσο τα «έξυπνα» τηλέφωνα εξελίσσονται και αναβαθμίζονται, τόσο πιο έντονα επηρεάζεται  η καθημερινότητά μας.  Μπορεί να ξεκίνησαν ως απλά εργαλεία επικοινωνίας, για να κάνουμε μια κλήση ή να στείλουμε ένα γραπτό μήνυμα, ωστόσο, σήμερα

Στη μαγευτική Πράγα, η Xiaomi αποκάλυψε το αύριο της τεχνολογίας

Η πλατεία της Παλιάς Πόλης ήταν το σημείο εκκίνησης για την εξερεύνηση της Πράγας, μιας από τις ωραιότερες και πιο γραφικές ευρωπαϊκές πόλεις, που σε κάνει να μην θέλεις να σταματήσεις να περπατάς για να χαζέψεις κάθε γωνιά της, ακόμα και αν το θερμόμετρο δείχνει υπό το μηδέν. Μια πόλη – μουσείο με αμέτρητα αξιοθέατα

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης

Από Global Case Study με τη Google στην ανάδειξη MarTech Solution of the Year: Συνέντευξη με τον CEO της ContactPigeon

CONTENT FROM: CONTACTPIGEON Ο CEO της εταιρείας, Γιώργος Μοιρώτσος, μίλησε για το καινοτόμο CDP (Customer Data Platform) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Google, ειδικά σχεδιασμένο για retailers. Η ContactPigeon έχει καταξιωθεί τα τελευταία χρόνια για την πρωτοποριακή της τεχνολογία και τη δέσμευσή της στην καινοτομία. Με τις κορυφαίες ανεξάρτητες πλατφόρμες αξιολόγησης G2 και Capterra

Deloitte: Το GenAI αναμένεται να διπλασιάσει την κατανάλωση ενέργειας των data centers

Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις (Μ&Α) στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών αναδιαμορφώνουν τις παγκόσμιες αγορές. Η Deloitte Global δημοσίευσε την έκθεση « Technology, Media & Telecommunications (TMT) 2025 Predictions » που αναδεικνύει το Generative AI (GenAI) ως βασικό πυλώνα διαμόρφωσης του κλάδου της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών, εστιάζοντας σε προκλήσεις όπως οι τεχνικές

COSMOTE TV | Κακές Ιδέες: Η νέα κωμική σειρά των Διονύση Ατζαράκη και Θωμά Ζάμπρα

COSMOTE TV | Κακές Ιδέες: Η νέα κωμική σειρά 6 επεισοδίων, σε σενάριο των Διονύση Ατζαράκη, Θωμά Ζάμπρα και σε σκηνοθεσία Διονύση Ατζαράκη Οι « Κακές Ιδέες » (τρέιλερ εδώ) είναι η νέα συμπαραγωγή της COSMOTE TV στον τομέα της μυθοπλασίας. Πρόκειται για μία κωμική σειρά 6 επεισοδίων, σε σενάριο των Διονύση Ατζαράκη και Θωμά Ζάμπρα

Share

Σε σύγκριση με το 2014 καταγράφεται αύξηση 32,5% στην πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία.

Λεπτομερή στοιχεία για τη συμπεριφορά των Ελλήνων πολιτών στο internet ανακοίνωσε τη Δευτέρα η ΕΛΣΤΑΤ, τα οποία αφορούν το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Αναλυτικά, το 86,9% των νοικοκυριών έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους. Σε σύγκριση με το 2014 καταγράφεται αύξηση 32,5% στην πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία.

Το 86,3% του πληθυσμού ηλικίας 16 – 74 ετών έκανε χρήση του διαδικτύου κατά το Α΄ τρίμηνο του 2024, καταγράφοντας αύξηση 1,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2023 και 23,1 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2014.

Καθημερινή ή σχεδόν καθημερινή χρήση του διαδικτύου πραγματοποιείται από το 95,6% όσων χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο.

Λόγοι χρήσης

Αναφορικά με τους λόγους χρήσης του διαδικτύου, κυριότερες δραστηριότητες είναι η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες και η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά (92,0% και 88,4%, αντίστοιχα). Τα ποσοστά αφορούν 9 στα 10 άτομα ηλικίας 16 – 74 ετών, που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο το Α΄ τρίμηνο του 2024.

Οι δραστηριότητες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση, το τελευταίο έτος (σύγκριση Α΄ τριμήνου 2023 με Α΄ τρίμηνο 2024) είναι η αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με την υγεία (+11,8%), η αποστολή γνώμης για θέματα κοινωνικά ή πολιτικά σε ιστοσελίδες ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. στο Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) (+8,8%) και η συμμετοχή σε online διαβουλεύσεις ή ψηφοφορίες για κοινωνικά ή πολιτικά θέματα (π.χ. σχέδια νόμων, προσυπογραφή για προώθηση αιτήματος κ.ά.) (+6,5%).

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Το 62,8% του πληθυσμού ηλικίας 16 – 74 ετών που έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει, έστω και μία φορά, το διαδίκτυο, πραγματοποίησαν, κατά το Α΄ τρίμηνο του 2024, κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου, για προσωπική χρήση.

Σε σύγκριση με το αντίστοιχο ποσοστό ένα έτος πριν (55,3%), καταγράφεται αύξηση 7,5 ποσοστιαίων μονάδων, ενώ είναι υπερδιπλάσιο σε σύγκριση με το 2014 (29,5%).

Αναφορικά με τα άτομα που, κατά το Α΄ τρίμηνο του 2024, αγόρασαν ή παρήγγειλαν μέσω διαδικτύου φυσικά προϊόντα (δηλαδή, προϊόντα που δεν είναι σε ψηφιακή μορφή), για προσωπική χρήση, παρατηρείται ότι:

  • 75,6% των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών, αγόρασαν είδη ένδυσης (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), είδη υπόδησης και αξεσουάρ (τσάντες, κοσμήματα κ.ά.),
  • 63,9% των ατόμων αγόρασαν φαγητό που διανέμεται (delivery) από εστιατόρια, αλυσίδες ταχυφαγείων, catering κ.λπ.,
  • 36,6% των ατόμων αγόρασαν φάρμακα ή συμπληρώματα διατροφής, όπως π.χ. βιταμίνες,
  • 36,2% των ατόμων αγόρασαν αθλητικά είδη, εξαιρουμένων των αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων που συμπεριλαμβάνονται στα είδη ένδυσης και υπόδησης,
  • 28,2% των ατόμων αγόρασαν τρόφιμα ή ποτά από σούπερ-μάρκετ (φυσικά ή διαδικτυακά καταστήματα),
  • 27,6% των ατόμων αγόρασαν καλλυντικά, προϊόντα ομορφιάς ή υγείας και,
  • 23,4% των ατόμων αγόρασαν ηλεκτρονικούς υπολογιστές, tablets, κινητά τηλέφωνα και αξεσουάρ αυτών (εκτυπωτές, καλώδια, θήκες, ακουστικά κ.ά.).

Όσον αφορά σε προϊόντα που αγοράζονται σε ψηφιακή μορφή:

  • 46,5% των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών αγόρασαν ταινίες, σειρές ή αθλητικά γεγονότα, ως υπηρεσία μετάδοσης (streaming) (από π.χ. EON TV/Nova, Cosmote TV, Netflix, Ant1+, ΗΒΟ, Amazon, Maxdome, Apple TV, Sky, Cinobo κ.ά.),
  •  23,4% των ατόμων αγόρασαν μουσική, ως υπηρεσία μετάδοσης (streaming) (π.χ. Spotify, Apple music, Google play music),
  • 10,7% των ατόμων αγόρασαν ηλεκτρονικά βιβλία (e-books ή ακουστικά βιβλία/audio books, ως ψηφιακά αρχεία) και online ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, εφημερίδες ή περιοδικά,
  • 10,1% των ατόμων αγόρασαν παιχνίδια, ως ψηφιακά αρχεία, για κινητό, tablet, ηλεκτρονικό υπολογιστή, κονσόλα παιχνιδιών (περιλαμβάνονται οι αναβαθμίσεις) και,
  • 6,5% των ατόμων αγόρασαν λογισμικό για ηλεκτρονικό υπολογιστή ή άλλες συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των αναβαθμίσεων.

Αναφορικά με τις υπηρεσίες που αγοράζονται περισσότερο:

  • 49,3% των ατόμων ηλικίας 16 – 74, αγόρασαν συνδρομή στο διαδίκτυο ή σύνδεση κινητής τηλεφωνίας,
  • 43,9% των ατόμων αγόρασαν κατάλυμα από επιχειρήσεις, όπως ξενοδοχεία ή ταξιδιωτικά πρακτορεία,
  • 42,9% των ατόμων αγόρασαν εισιτήρια για πολιτιστικά / αθλητικά γεγονότα ή αναψυχή (κινηματογράφο, θέατρο, συναυλίες κ.ά.),
  •  40,8% των ατόμων αγόρασαν υπηρεσίες μεταφοράς / μετακίνησης από επιχειρήσεις μέσων μαζικής μεταφοράς, όπως ΚΤΕΛ, αστικές συγκοινωνίες, εταιρείες ταξί (συμπεριλαμβανομένης της UBER), αεροπορικές / ακτοπλοϊκές εταιρείες κ.λπ.,
  • 24,6% των ατόμων αγόρασαν συνδρομές σε επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας (ηλεκτροδότησης, ύδρευσης, φυσικού αερίου κ.ά.) και,
  • 15,4% των ατόμων αγόρασαν ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή ανανέωση υπάρχοντος, συμπεριλαμβανομένων ασφαλιστηρίων που προσφέρονται ως «πακέτο» μαζί με άλλες υπηρεσίες (π.χ. ταξιδιωτική ασφάλεια που προσφέρεται μαζί με αεροπορικό εισιτήριο).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:

  • KPMG: Τι αλλάζει η τεχνητή νοημοσύνη για τους επαγγελματίες της διεθνούς μετακίνησης προσωπικού;
  • Με τι παιχνίδια παίζουν τα παιδιά στην Ευρωπαϊκή Ένωση; – Το 80% έρχεται από την Κίνα