Τέλος τα φίλτρα ομορφιάς σε Instagram, WhatsApp και Facebook – Τι αλλάζει και γιατί αποφασίστηκε

Related

BOX: Πώς το food delivery app της Cosmote έφτασε τους 1 εκατ. πελάτες μέσα σε 5 χρόνια

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση εφαρμογών delivery έχει γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη στην Ελλάδα, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν και παραγγέλνουν προϊόντα. Η επιτυχία αυτών των εφαρμογών δεν οφείλεται μόνο στις τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και στην ικανότητά τους να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Από φαγητό και καφέ μέχρι

COSMOTE 5G WiFi:Το internet που φτάνει παντού

Νέα υπηρεσία internet με υψηλές ταχύτητες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας μέσω δικτύου COSMOTE 5G Γρήγορο σταθερό internet στο σπίτι ή την επιχείρησή τους, όπου κι αν βρίσκονται, από την πόλη μέχρι το πιο απομακρυσμένο χωριό, μπορούν να έχουν οι πελάτες της COSMOTE με τη νέα καινοτόμα υπηρεσία COSMOTE 5G WiFi. Μια αξιόπιστη λύση που

H 30η τελετή απονομής των Critics’ Choice Awards αποκλειστικά στην COSMOTE TV

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 17:34 | 24 Ιανουαρίου 2025 Media Η 30η τελετή απονομής των Critics' Choice Awards, ένας από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, που τιμά τους καλλιτέχνες και δημιουργούς στον χώρο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, έρχεται για 4η χρονιά ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV.  H τελετή απονομής θα μεταδοθεί την Κυριακή 12/1 (ξημερώματα Δευτέρας 13/1) στις 02.00 από το COSMOTE CINEMA  2

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «Ριφιφί» στο «Watch Next» της Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV 15:30 | 24 Ιανουαρίου 2025 Media Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE

realme C75: Πρεμιέρα για το πιο ανθεκτικό και κομψό smartphone της χρονιάς

Ένα smartphone το οποίο συνδυάζει την κομψότητα με την ανθεκτικότητα και ανταγωνιστική τιμή έκανε το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά. Το realme C75, είναι ένα επαναστατικό smartphone με άνευ προηγουμένου συνδυασμό ανθεκτικότητας, κορυφαίων δυνατοτήτων AI και μπαταρίας μεγάλης διάρκειας και ταχείας φόρτισης, σε έναν κομψό, premium σχεδιασμό, σηματοδοτεί ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός στην

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή

Όταν το κινητό γίνεται ο προσωπικός ΑΙ βοηθός μας

Τι νέο έρχεται στην αγορά των smartphones. Ζούμε σε μια εποχή όπου τα κινητά έχουν γίνει προέκταση του εαυτού μας, και όσο τα «έξυπνα» τηλέφωνα εξελίσσονται και αναβαθμίζονται, τόσο πιο έντονα επηρεάζεται  η καθημερινότητά μας.  Μπορεί να ξεκίνησαν ως απλά εργαλεία επικοινωνίας, για να κάνουμε μια κλήση ή να στείλουμε ένα γραπτό μήνυμα, ωστόσο, σήμερα

Στη μαγευτική Πράγα, η Xiaomi αποκάλυψε το αύριο της τεχνολογίας

Η πλατεία της Παλιάς Πόλης ήταν το σημείο εκκίνησης για την εξερεύνηση της Πράγας, μιας από τις ωραιότερες και πιο γραφικές ευρωπαϊκές πόλεις, που σε κάνει να μην θέλεις να σταματήσεις να περπατάς για να χαζέψεις κάθε γωνιά της, ακόμα και αν το θερμόμετρο δείχνει υπό το μηδέν. Μια πόλη – μουσείο με αμέτρητα αξιοθέατα

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης

Από Global Case Study με τη Google στην ανάδειξη MarTech Solution of the Year: Συνέντευξη με τον CEO της ContactPigeon

CONTENT FROM: CONTACTPIGEON Ο CEO της εταιρείας, Γιώργος Μοιρώτσος, μίλησε για το καινοτόμο CDP (Customer Data Platform) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Google, ειδικά σχεδιασμένο για retailers. Η ContactPigeon έχει καταξιωθεί τα τελευταία χρόνια για την πρωτοποριακή της τεχνολογία και τη δέσμευσή της στην καινοτομία. Με τις κορυφαίες ανεξάρτητες πλατφόρμες αξιολόγησης G2 και Capterra

Deloitte: Το GenAI αναμένεται να διπλασιάσει την κατανάλωση ενέργειας των data centers

Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις (Μ&Α) στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών αναδιαμορφώνουν τις παγκόσμιες αγορές. Η Deloitte Global δημοσίευσε την έκθεση « Technology, Media & Telecommunications (TMT) 2025 Predictions » που αναδεικνύει το Generative AI (GenAI) ως βασικό πυλώνα διαμόρφωσης του κλάδου της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών, εστιάζοντας σε προκλήσεις όπως οι τεχνικές

COSMOTE TV | Κακές Ιδέες: Η νέα κωμική σειρά των Διονύση Ατζαράκη και Θωμά Ζάμπρα

COSMOTE TV | Κακές Ιδέες: Η νέα κωμική σειρά 6 επεισοδίων, σε σενάριο των Διονύση Ατζαράκη, Θωμά Ζάμπρα και σε σκηνοθεσία Διονύση Ατζαράκη Οι « Κακές Ιδέες » (τρέιλερ εδώ) είναι η νέα συμπαραγωγή της COSMOTE TV στον τομέα της μυθοπλασίας. Πρόκειται για μία κωμική σειρά 6 επεισοδίων, σε σενάριο των Διονύση Ατζαράκη και Θωμά Ζάμπρα

COSMOTE: Τα καλύτερα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας στο 2024

Κατά τη διάρκεια του έτους 2024, η COSMOTE διακρίθηκε ως ο ηγέτης στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, με συνολική βαθμολογία 85 440 nPoints. Η COSMOTE κατέγραψε την ταχύτερη Ταχύτητα λήψης στα 139 Mbps και την υψηλότερη Ταχύτητα μεταφόρτωσης στα 21 Mbps, επιδεικνύοντας μια αξιοσημείωτη βελτίωση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η καθυστέρησή

Share

Τα φίλτρα επαυξημένης πραγματικότητας (AR) τρίτων μερών δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα στις εφαρμογές της Meta, συμπεριλαμβανομένων των WhatsApp, Facebook και Instagram. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερα από δύο εκατομμύρια φίλτρα που έχουν δημιουργηθεί από χρήστες θα εξαφανιστούν.

Τα φίλτρα έχουν γίνει χαρακτηριστικό στοιχείο του Instagram, με τα πιο δημοφιλή από αυτά, τα οποία συνήθως βελτιώνουν την εμφάνιση του χρήστη, να δημιουργούνται από τους χρήστες μέσω του Meta Spark Studio.

Ωστόσο, η χρήση των φίλτρων ομορφιάς έχει συνδεθεί με επιδείνωση των προβλημάτων ψυχικής υγείας και εικόνας σώματος στις νέες γυναίκες.

Η αφαίρεση της συντριπτικής πλειονότητας των φίλτρων του Instagram θεωρητικά θα μπορούσε να αποτελέσει μια σημαντική στροφή στις μη ρεαλιστικές προδιαγραφές ομορφιάς. Ωστόσο, η απόφαση αυτή έρχεται πολύ αργά και είναι πιο πιθανό να οδηγήσει τη χρήση φίλτρων στο παρασκήνιο.

Όπως συμβαίνει συχνά η αφαίρεση και η τροποποίηση τεχνολογιών χρόνια μετά την προώθησή τους προσφέρει απλώς μια προσωρινή λύση.

Γιατί να αφαιρεθούν τα φίλτρα;

Η Meta σπάνια δίνει πληροφορίες για τις τεχνολογίες και τις επιχειρηματικές της πρακτικές πέρα από τα απολύτως απαραίτητα. Αυτή η περίπτωση δεν αποτελεί εξαίρεση. Η Meta έχει δείξει στο παρελθόν ότι δεν έχει κίνητρα για την προστασία των χρηστών, ακόμα και όταν οι εσωτερικές της έρευνες δείχνουν ότι η χρήση του Instagram και των φίλτρων επιδεινώνει την ψυχική υγεία των νέων γυναικών.

Αλλά γιατί να περιμένει μέχρι τώρα για να αφαιρέσει μια δημοφιλή (αλλά αμφιλεγόμενη) τεχνολογία;

Επίσημα, η Meta αναφέρει ότι σκοπεύει να «δώσει προτεραιότητα σε επενδύσεις σε άλλους τομείς της εταιρείας».

Πιθανότατα, τα φίλτρα AR είναι ακόμα ένα «θύμα» της έκρηξης της τεχνητής νοημοσύνης (AI). Τον Απρίλιο, η Meta υποσχέθηκε να επενδύσει μεταξύ 35 και 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη συγκεκριμένη τεχνολογία και να αποσύρει την τεχνολογία AR.

Σύμφωνα με το theconversation.com τα φίλτρα δεν θα εξαφανιστούν τελείως στο Instagram, καθώς αυτά που δημιουργούνται από τη Meta θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμα. Η βιβλιοθήκη φίλτρων στον επίσημο λογαριασμό του Instagram (140 φίλτρα αυτή τη στιγμή) είναι αμελητέα σε σχέση με τα εκατομμύρια φίλτρα που έχουν δημιουργηθεί από τρίτους.

Τα επίσημα φίλτρα του Instagram προσφέρουν επίσης λιγότερη ποικιλία στον τύπο των εμπειριών AR και δεν περιλαμβάνουν φίλτρα ομορφιάς.

Το τέλος των φίλτρων ομορφιάς; Όχι ακριβώς

Η Meta είχε αφαιρέσει φίλτρα το 2019, αν και η απαγόρευση αφορούσε μόνο τα «χειρουργικά» και ανατράπηκε με αίτημα του Mark Zuckerberg.

Τα συγκεκριμένα φίλτρα που είχαν την ικανότητα να μιμούνται τα αποτελέσματα της πλαστικής χειρουργικής ήταν τα πιο δημοφιλή φίλτρα στο Instagram.

Ωστόσο, είναι και τα πιο αμφιλεγόμενα, καθώς οι χρήστες αναζητούν χειρουργικές επεμβάσεις και «βελτιώσεις» για να μιμηθούν την εμφάνισή τους με αυτά τα φίλτρα. Σε έρευνα, διαπιστώθηκε ότι το 87% των φίλτρων που αναλύθηκαν συρρίκνωσαν τη μύτη του χρήστη και το 90% αύξησαν τα χείλη του.

Η αφαίρεση των φίλτρων τρίτων μερών θα οδηγήσει στην εξαφάνιση αυτών των σύνθετων και ρεαλιστικών φίλτρων ομορφιάς από τις πλατφόρμες της Meta.

Αναλύοντας τις σχετικές πληροφορίες που δημοσίευσαν τα ΜΜΕ κατά την πρώτη απαγόρευση των φίλτρων, διαπιστώθηκε ότι οι χρήστες ήταν απογοητευμένοι με την αφαίρεση των χειρουργικών φίλτρων και ήθελαν να βρουν τρόπους να τα αποκτήσουν ανεξαρτήτως.

Τώρα, αφού οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε AR φίλτρα στο Instagram για επτά χρόνια, είναι ακόμα πιο εθισμένοι στην παρουσία τους. Επίσης, έχουν πολλές εναλλακτικές για να αποκτήσουν μια εκδοχή της τεχνολογίας σε άλλη εφαρμογή, κάτι που είναι ανησυχητικό για αρκετούς λόγους.

Η σήμανση υδατογραφήματος και η παράκαμψή του

Όταν ανεβαίνουν φωτογραφίες με φίλτρο στο Instagram, εμφανίζεται ένα υδατογράφημα που συνδέει την εικόνα με το φίλτρο και τον δημιουργό του.

Αυτό το υδατογράφημα είναι σημαντικό για να βοηθήσει τους χρήστες να κατανοήσουν αν η εμφάνιση ενός ατόμου έχει τροποποιηθεί ή όχι. Ορισμένοι χρήστες παρακάμπτουν το υδατογράφημα κατεβάζοντας τη φωτογραφία τους με το φίλτρο και την ανεβάζουν ξανά ώστε η εμφάνιση με φίλτρο να είναι πιο δύσκολο να ανιχνευτεί.

Με την αφαίρεση των δημοφιλών φίλτρων ομορφιάς από το Instagram, αυτή η «κρυφή» πρακτική θα γίνει ο κανόνας για τους χρήστες που θέλουν να δημοσιεύσουν με φίλτρα στην πλατφόρμα.

Οι νέες γυναίκες και τα κορίτσια αισθάνονται ανεπαρκή σε σχέση με τις επεξεργασμένες και φιλτραρισμένες εικόνες στο διαδίκτυο (συμπεριλαμβανομένων των δικών τους).

Ορισμένα νέα φίλτρα στο TikTok, όπως το δημοφιλές φίλτρο «Bold Glamour», χρησιμοποιούν τεχνολογία AI (AI-AR), η οποία συνδυάζει το πρόσωπο του χρήστη με το φίλτρο ομορφιάς, εκπαιδευμένο σε μια βάση δεδομένων «ιδανικών» εικόνων.

Αντίθετα, τα παραδοσιακά AR φίλτρα επικαλύπτουν ένα προκαθορισμένο σχέδιο (σαν μάσκα) και παραμορφώνουν τα χαρακτηριστικά του χρήστη για να ταιριάξουν. Το αποτέλεσμα αυτών των νέων AI-AR φίλτρων είναι ένα υπερρεαλιστικό και παρ’ όλα αυτά, εντελώς ανέφικτο πρότυπο ομορφιάς.

Η αφαίρεση των φίλτρων ομορφιάς στο Instagram δεν θα σταματήσει τη χρήση τους. Αντίθετα, θα οδηγήσει τους χρήστες σε άλλες πλατφόρμες για να αποκτήσουν φίλτρα. Όπως το «Bold Glamour», αυτά τα φίλτρα θα είναι πιο εξελιγμένα και πιο δύσκολο να ανιχνευθούν όταν επαναδημοσιεύονται σε άλλες πλατφόρμες, χωρίς το υδατογράφημα που θα τα υποδεικνύει.