Στην Cosmote TV η μερίδα του λέοντος στη συνδρομητική τηλεόραση – Πού βρίσκονται Nova, Netflix, Vodafone και Disney+

Related

BOX: Πώς το food delivery app της Cosmote έφτασε τους 1 εκατ. πελάτες μέσα σε 5 χρόνια

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση εφαρμογών delivery έχει γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη στην Ελλάδα, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν και παραγγέλνουν προϊόντα. Η επιτυχία αυτών των εφαρμογών δεν οφείλεται μόνο στις τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και στην ικανότητά τους να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Από φαγητό και καφέ μέχρι

COSMOTE 5G WiFi:Το internet που φτάνει παντού

Νέα υπηρεσία internet με υψηλές ταχύτητες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας μέσω δικτύου COSMOTE 5G Γρήγορο σταθερό internet στο σπίτι ή την επιχείρησή τους, όπου κι αν βρίσκονται, από την πόλη μέχρι το πιο απομακρυσμένο χωριό, μπορούν να έχουν οι πελάτες της COSMOTE με τη νέα καινοτόμα υπηρεσία COSMOTE 5G WiFi. Μια αξιόπιστη λύση που

H 30η τελετή απονομής των Critics’ Choice Awards αποκλειστικά στην COSMOTE TV

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 17:34 | 24 Ιανουαρίου 2025 Media Η 30η τελετή απονομής των Critics' Choice Awards, ένας από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, που τιμά τους καλλιτέχνες και δημιουργούς στον χώρο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, έρχεται για 4η χρονιά ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV.  H τελετή απονομής θα μεταδοθεί την Κυριακή 12/1 (ξημερώματα Δευτέρας 13/1) στις 02.00 από το COSMOTE CINEMA  2

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «Ριφιφί» στο «Watch Next» της Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV 15:30 | 24 Ιανουαρίου 2025 Media Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE

realme C75: Πρεμιέρα για το πιο ανθεκτικό και κομψό smartphone της χρονιάς

Ένα smartphone το οποίο συνδυάζει την κομψότητα με την ανθεκτικότητα και ανταγωνιστική τιμή έκανε το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά. Το realme C75, είναι ένα επαναστατικό smartphone με άνευ προηγουμένου συνδυασμό ανθεκτικότητας, κορυφαίων δυνατοτήτων AI και μπαταρίας μεγάλης διάρκειας και ταχείας φόρτισης, σε έναν κομψό, premium σχεδιασμό, σηματοδοτεί ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός στην

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή

Όταν το κινητό γίνεται ο προσωπικός ΑΙ βοηθός μας

Τι νέο έρχεται στην αγορά των smartphones. Ζούμε σε μια εποχή όπου τα κινητά έχουν γίνει προέκταση του εαυτού μας, και όσο τα «έξυπνα» τηλέφωνα εξελίσσονται και αναβαθμίζονται, τόσο πιο έντονα επηρεάζεται  η καθημερινότητά μας.  Μπορεί να ξεκίνησαν ως απλά εργαλεία επικοινωνίας, για να κάνουμε μια κλήση ή να στείλουμε ένα γραπτό μήνυμα, ωστόσο, σήμερα

Στη μαγευτική Πράγα, η Xiaomi αποκάλυψε το αύριο της τεχνολογίας

Η πλατεία της Παλιάς Πόλης ήταν το σημείο εκκίνησης για την εξερεύνηση της Πράγας, μιας από τις ωραιότερες και πιο γραφικές ευρωπαϊκές πόλεις, που σε κάνει να μην θέλεις να σταματήσεις να περπατάς για να χαζέψεις κάθε γωνιά της, ακόμα και αν το θερμόμετρο δείχνει υπό το μηδέν. Μια πόλη – μουσείο με αμέτρητα αξιοθέατα

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης

Από Global Case Study με τη Google στην ανάδειξη MarTech Solution of the Year: Συνέντευξη με τον CEO της ContactPigeon

CONTENT FROM: CONTACTPIGEON Ο CEO της εταιρείας, Γιώργος Μοιρώτσος, μίλησε για το καινοτόμο CDP (Customer Data Platform) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Google, ειδικά σχεδιασμένο για retailers. Η ContactPigeon έχει καταξιωθεί τα τελευταία χρόνια για την πρωτοποριακή της τεχνολογία και τη δέσμευσή της στην καινοτομία. Με τις κορυφαίες ανεξάρτητες πλατφόρμες αξιολόγησης G2 και Capterra

Deloitte: Το GenAI αναμένεται να διπλασιάσει την κατανάλωση ενέργειας των data centers

Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις (Μ&Α) στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών αναδιαμορφώνουν τις παγκόσμιες αγορές. Η Deloitte Global δημοσίευσε την έκθεση « Technology, Media & Telecommunications (TMT) 2025 Predictions » που αναδεικνύει το Generative AI (GenAI) ως βασικό πυλώνα διαμόρφωσης του κλάδου της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών, εστιάζοντας σε προκλήσεις όπως οι τεχνικές

COSMOTE TV | Κακές Ιδέες: Η νέα κωμική σειρά των Διονύση Ατζαράκη και Θωμά Ζάμπρα

COSMOTE TV | Κακές Ιδέες: Η νέα κωμική σειρά 6 επεισοδίων, σε σενάριο των Διονύση Ατζαράκη, Θωμά Ζάμπρα και σε σκηνοθεσία Διονύση Ατζαράκη Οι « Κακές Ιδέες » (τρέιλερ εδώ) είναι η νέα συμπαραγωγή της COSMOTE TV στον τομέα της μυθοπλασίας. Πρόκειται για μία κωμική σειρά 6 επεισοδίων, σε σενάριο των Διονύση Ατζαράκη και Θωμά Ζάμπρα

COSMOTE: Τα καλύτερα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας στο 2024

Κατά τη διάρκεια του έτους 2024, η COSMOTE διακρίθηκε ως ο ηγέτης στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, με συνολική βαθμολογία 85 440 nPoints. Η COSMOTE κατέγραψε την ταχύτερη Ταχύτητα λήψης στα 139 Mbps και την υψηλότερη Ταχύτητα μεταφόρτωσης στα 21 Mbps, επιδεικνύοντας μια αξιοσημείωτη βελτίωση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η καθυστέρησή

Share

Μεγάλες αλλαγές στην εγχώρια αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης έχει φέρει η συμφωνία Cosmote-Nova για την ανταλλαγή αθλητικού περιεχομένου, καθώς η πλατφόρμα του ΟΤΕ έχει προσθέσει το τελευταίο τρίμηνο πάνω από 20.000 συνδρομητές, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ.

Παράλληλα και η Nova έχει αυξήσει σημαντικά την πελατειακή της βάση, κάτι που αναδεικνύει τη δυναμική που έχει το αθλητικό περιεχόμενο στην Ελλάδα, με την ψυχαγωγία να μένει λίγο πίσω.

Αυτό φαίνεται τόσο από τα στοιχεία της Vodafone, η οποία εδώ και χρόνια έχει «κλειδώσει» στην ψυχαγωγία, όσο και από διεθνείς πλατφόρμες όπως το Netflix και το Disney+, που στην Ελλάδα, αυξάνουν μεν τους συνδρομητές τους, αλλά δεν φαίνεται να πλησιάζουν την Cosmote TV.

Το ρεκόρ της Cosmote και η συμφωνία με Nova

«Στην τηλεόραση, η συμφωνία αμοιβαίας διάθεσης αθλητικού περιεχομένου με τη NOVA, συνιστά ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη της αγοράς» επισημαίνουν στελέχη της αγοράς, ενώ είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την καταπολέμηση της πειρατείας που έχει «γονατίσει» παρόχους και δημόσιο.

Το Γ’ τρίμηνο του 2024, οι συνδρομητές τηλεόρασης του ΟΤΕ ανήλθαν σε 710.189, καταγράφοντας αύξηση 7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία, ο ΟΤΕ πέτυχε ρεκόρ προσθήκης 24 χιλιάδων συνδρομητών τηλεόρασης, τη μεγαλύτερη αύξηση για πάνω από δύο χρόνια, αποτυπώνοντας τα οφέλη που προκύπτουν από την πρόσφατη συμφωνία αμοιβαίας διάθεσης αθλητικού περιεχομένου ΟΤΕ-ΝΟVΑ.

Η συμφωνία, εκτός από το ότι παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε πιο πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο, ενισχύει την αξία των υπηρεσιών, αποτελεί μια αποτελεσματική πολιτική δράσης κατά της πειρατείας και αναμένεται να οδηγήσει στην ανάπτυξη της συνολικής αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα.

H Cosmote, μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις με την ΤΕΑΜ, η οποία ζητούσε μεγαλύτερη και καλύτερη προσφορά, εξασφάλισε για ακόμα 3 χρόνια την μετάδοση των αγώνων του ChampionsLeague, Europa League και Conference League, διατηρώντας στο ακέραιο το πλούσιο περιεχόμενο στο κομμάτι των αθλητικών.

Παράλληλα κράτησε την ΑΕΚ και τον Παναθηναϊκό, ενώ έχει τα δικαιώματα ώστε να μεταδίδει τα εντός έδρας παιχνίδια του Ολυμπιακού μέχρι το 2025 και στο μπάσκετ έχει τα δικαιώματα του NBA μέχρι το 2024-2025. Ενώ μετά την συμφωνία DT με Netflix, η Cosmote TV μπορεί να μεταδίδει το περιεχόμενο της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας παγκοσμίως. Έτσι, έχει πλέον πολύ δυνατά χαρτιά στη μάχη της συνδρομητικής, αφού εκτός από το πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο, πλέον με το Netflixαποκτά μεγάλο πλεονέκτημα και στο κομμάτι της ψυχαγωγίας.

Η Nova και η Vodafone

Η Nova έχοντας επενδύσει σημαντικά ποσά για να αποκτήσει την Premier League και το Ισπανικό πρωτάθλημα αλλά και να διατηρήσει τα δικαιώματα της μπασκετικής Euroleague, εκτιμάται ότι έχει πλέον κάτι παραπάνω από 460.000 συνδρομητές. Ωστόσο πηγές της αγοράς επισημαίνουν ότι η συνδρομητική της Nova (EON) συνεχίζει να καταγράφει ανοδικά νούμερα από τις αρχές του χρόνου, με την τάση να έχει αυξηθεί περαιτέρω από το καλοκαίρι και μετά την εμπορική συμφωνία με την Cosmote.

Η Nova έχει τα δικαιώματα μετάδοσης της αγγλικής Premier League μέχρι το 2027-2028, της ισπανικής LaLiga, της γερμανικής Bundesliga, της γαλλικής Ligue 1, ενώ έχει και ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της Stoiximan Super League, όπως ο ΠΑΟΚ και ο Άρης.

Παράλληλα μεταδίδει τους αγώνες της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της UEFA στο Nations League και στα προκριματικά του Euro 2028 και του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026.

Από την άλλη η Vodafone διαθέτει πάνω από 220.000 συνδρομητές. Το δυνατό της χαρτί είναι το ψυχαγωγικό περιεχόμενο ενώ η συνεργασία με το HBO αλλά και η επιλογή προσθήκης του Disney+ έχει δώσει πολλαπλά οφέλη στην πλατφόρμα.

Πού βρίσκονται οι διεθνείς πλατφόρμες

Όσον αφορά τη βάση των ξένων πλατφορμών στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Just Watch, στο τρίτο τρίμηνο του 2024, το Netflix παραμένει πρώτο με την Amazon Prime Video να ακολουθεί. Το Disney+ έρχεται τρίτο έχοντας όμως ανεβάσει ρυθμούς, ενώ πιο πίσω βρίσκεται η Apple TV και η Mubi.

Το Netflix έκλεισε με οριακή πτώση 1% των μεριδίων του φτάνοντας το 36%, με τους συνδρομητές του να υπολογίζονται λίγο πάνω από τους 600.000. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Amazon Prime Video με άνοδο 1% το τελευταίο τρίμηνο φτάνοντας το 35%. Το Disney+ κατέχει το 14% της αγοράς διευρύνοντας την απόσταση από την Apple TV που έχει το 8% ενώ στο 3% έχει περιοριστεί το ποσοστό της Mubi.