Θετικά έκλεισε τη χρονιά η
Apple
χάρη στο
4ο τρίμηνο του 2019
και τις χαμηλότερες τιμές των
iPhone 11
, οι οποίες προκάλεσαν
αυξημένη ζήτηση σε Β.Αμερική και Ασία,
σύμφωνα με τη
Strategy Analytics.
Η Apple κατάφερε να διαθέσει 70,7 εκ. συσκευές μέσα στο Q4, αυξημένες κατά 4,8 εκ. σε σχέση με το Q4 2018, αφήνοντας στη 2η θέση τη Samsung με 68,8 εκ. Στην 3η θέση βρέθηκε η Huawei με -7% στα 56 εκ. εξαιτίας της επιβράδυνσης της αγοράς της Κίνας και αυξημένου ανταγωνισμού σε άλλες αγορές, όπως στην Ευρώπη. Την 4η θέση κατέλαβε η Xiaomi με 33 εκ. πωλήσεις, έναντι 26 εκ. το Q4 2018, χάρη στην επιτυχία της στην Ευρώπη και την Ινδία, ενώ στην 5η θέση βρέθηκε η Oppo με 30,5 εκ., έναντι 31,5 εκ. το Q4 2018.
Συνολικά διατέθηκαν 374,5 εκ. smartphones παγκοσμίως μέσα στο 4ο τρίμηνο, έναντι 376 εκ. το Q4 2018, ενώ σε σύνολο έτους διατέθηκαν 1,41 δις συσκευές, έναντι 1,43 δις το 2018. Η αγορά της Κίνας σημείωσε σημαντική πτώση αλλά την ισορροπία διατήρησε η αυξημένη ζήτηση σε Αφρική και Ινδία.
Η Samsung διατήρησε την πρωτιά για όλο το έτος με 295,1 εκ. συσκευές, ακολουθούμενη από τη Huawei (240,5 εκ.), την Apple (197,4 εκ.) την Xiaomi (124,8 εκ.) και την Oppo (115,1 εκ.). Apple και Oppo ήταν οι μόνες εταιρείες του Top-5 που σημειώσαν πτώση πωλήσεων σε ετήσια βάση σε σχέση με το 2018.
-