Μ ετά από μακρά θητεία στη Mindshare, ο Μιχάλης Αναστασιάδης εντάχθηκε στο media team της Cosmote σαν Senior Media Specialist. Εκεί, με «οδηγούς» του το strategic thinking, τη δημιουργικότητα, το data-driven decision making και την brandformance λογική, συμμετέχει στη χάραξη της media στρατηγικής για telco και non-telco προϊόντα, στη «μετάφραση» των business goals σε media KPIs, στην επικοινωνία με τα agencies για τον σχεδιασμό των καμπανιών, στην αξιολόγησή τους με βάση τα media KPIs που έχουν οριστεί και στη συνδιαμόρφωση δημιουργικών ενεργειών.
Η συνδρομή του στην επίτευξη των brand και business στόχων, βασίζεται στη χρήση data, στην αξιοποίηση νέων τεχνολογιών με σεβασμό στο user-privacy και στο media innovation. Results-driven προσέγγιση και υλοποίηση ενός targeting-measurement-optimization framework είναι ο τρόπος του να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις και να προσδώσει αξία στον οργανισμό και τον κλάδο.
Γνωρίστε τα στελέχη της 20 Under 40 Media πατώντας εδώ
Λάβετε μέρος στις επόμενες λίστες 20 under 40, δηλώνοντας την υποψηφιότητά σας εδώ