Οι έξυπνες μηχανές θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους έως το 2030

Related

Η Tesla βρέθηκε για δεύτερη φορά στο Βερολίνο, παρουσιάζοντας μία πλήρη γκάμα λύσεων για το σπίτι, στο πλαίσιο της IFA 2024

Η Tesla αποχαιρετά το Βερολίνο έπειτα από πέντε πολύ επιτυχημένες ημέρες! Η παρουσία της στην IFA 2024 σηματοδότησε με τον πλέον εμφατικό τρόπο την ανερχόμενη πορεία του brand, με το ενδιαφέρον του κοινού για τις λύσεις της εταιρείας να είναι μεγάλο. Από τις 6 έως τις 10 Σεπτεμβρίου χιλιάδες κόσμου επισκέφθηκαν το stand της, στο…

Byte Computer: Βραβεύτηκε ως «Expansion Partner of the Year» στα Dell Technologies Partner Awards

Η Byte Computer, κορυφαίος πάροχος ολοκληρωμένων λύσεων πληροφορικής, έλαβε σημαντική διάκριση στα βραβεία του Dell Technologies Partner Program. H Byte Computer επιλέχθηκε ως «Expansion Partner of the Year», επιβεβαιώνοντας με αυτό το βραβείο την εξαιρετική της απόδοση και την καινοτόμο προσέγγισή της στις ολιστικές λύσεις που προσφερει στους πελάτες της από πολλούς επιχειρηματικούς τομείς.  Ως…

COSMOTE TV: Η νέα σειρά της θα έχει την υπογραφή του Σωτήρη Τσαφούλια

Πρόκειται για μίνι σειρά 6 επεισοδίων που μεγάλο μέρος της ιστορίας της βασίζεται σε αληθινά γεγονότα Μία επιτυχημένη συνεργασία που συνεχίζεται και μέσα στην επόμενη χρονιά θα έχουν τη ευκαιρία να απολαύσουν οι συνδρομητές της COSMOTE TV, με μία νέα σειρά. Μετά τους τρεις κύκλους της σειράς «Έτερος Εγώ» («Χαμένες Ψυχές», «Κάθαρσις», «Νέμεσις») και τις…

Σε πλήρη ανάπτυξη το επενδυτικό πλάνο της Vodafone Ελλάδας ύψους 1 δισ. ευρώ

Με επιταχυνόμενους ρυθμούς συνεχίζεται η υλοποίηση του επενδυτικού σχεδιασμού της Vodafone Ελλάδας για την ανάπτυξη σύγχρονων ευρυζωνικών δικτύων, με στόχο την αναβάθμιση της συνδεσιμότητας νοικοκυριών και επιχειρήσεων σε όλη τη χώρα.   Υπενθυμίζεται ότι στο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 1 δισ. ευρώ, που θα ολοκληρωθεί μέσα στην προσεχή πενταετία, περιλαμβάνεται τόσο η επέκταση της υποδομής οπτικών…

Unboxing με το Realme C61!

Μετά το πολύ ενδιαφέρον Realme C63 που πρόσφατα ήρθε στην αγορά, κοντά στα 200 ευρώ, ήρθε η ώρα να δούμε μια ακόμα πιο value for money πρόταση από την ίδια εταιρεία, λίγο πάνω από τα €150, για όλους όσους επιζητούν κάτι προσιτό “εκεί έξω”! Το Realme C61 είναι εδώ και απευθύνεται σε εκατομμύρια “απλούς” χρήστες…

Η σειρά AOC GAMING G4 επεκτείνεται με κομψές καμπύλες και ευκρινείς προδιαγραφές

Η AGON by AOC – μία από τις κορυφαίες μάρκες οθονών gaming και αξεσουάρ πληροφορικής στον κόσμο – ανακοινώνει την επέκταση της σειράς G4 με τέσσερα νέα μοντέλα που έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα gaming προτιμήσεων αλλά και budget. Η νέα σειρά περιλαμβάνει δύο κυρτές οθόνες 27 ιντσών (68,6 cm), τις AOC…

Η Salesforce ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις με τη δωρεάν αναβάθμιση του Foundations

Η Salesforce, ο παγκόσμιος ηγέτης στο AI CRM, ανακοίνωσε πρόσφατα το Salesforce Foundations, μια σημαντική δωρεάν αναβάθμιση που ενσωματώνει βασικές διατμηματικές λειτουργίες για Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση, Μάρκετινγκ, Εμπόριο και Data Cloud, διαθέσιμη χωρίς επιπλέον κόστος σε όλους τους πελάτες του Sales και Service Cloud. Η νέα αυτή αναβάθμιση στοχεύει στην ενοποίηση δεδομένων και εμπειριών στις αλληλεπιδράσεις…

Το Σημερινό Πρόγραμμα Αθλητικών Μεταδόσεων στην TV

Παρασκευή, 13/09/2024 12:00 COSMOTE SPORT 9 HD Ταζµάνια Τζακτζάµπερς – Κουίµσα FIBA Intercontinental Cup Σιγκαπούρη  μπάσκετ 12:30 ΑΝΤ1+ Formula 1 Baku City Circuit, Practice 1 15:00 COSMOTE SPORT 9 HD Αλ Ριάντ – Μάλαγα FIBA Intercontinental Cup Σιγκαπούρη μπάσκετ 16:00 ΑΝΤ1+ Formula 1 Baku City Circuit, Practice 2 18:00 Novasports 5HD WTA 250 Τυνησία, Προημιτελικοί…

Οι κυβερνοεγκληματίες εκμεταλλεύονται το κλίμα ενθουσιασμού για το iPhone 16 με ψεύτικες προσφορές

Όσο η Apple προετοιμάζει την κυκλοφορία του iPhone 16, οι κυβερνοεγκληματίες εκμεταλλεύονται ήδη το κλίμα ενθουσιασμού με απάτες που στοχοποιούν τους ενθουσιώδεις θαυμαστές. Η κυκλοφορία του iPhone 16, που ευρέως θεωρείται ως το πιο αναμενόμενο τεχνολογικό γεγονός της χρονιάς, έχει προκαλέσει την ανυπομονησία των θαυμαστών για την απόκτηση του gadget τελευταίας τεχνολογίας. Ωστόσο, οι ερευνητές…

Πώς οι Μικρο-Influencers διαμορφώνουν τις επιλογές των παιδιών μας: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Σε μια εποχή όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθορίζουν τις τάσεις και οι influencers επηρεάζουν τις αντιλήψεις, μια νέα προοπτική αποκαλύπτει ανησυχητικές αλήθειες για το πώς αυτές οι δυναμικές επηρεάζουν τα παιδιά μας. Πρόσφατες διαπιστώσεις ρίχνουν φως στους λεπτούς αλλά σημαντικούς τρόπους με τους οποίους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν τις αντιλήψεις και τις συμπεριφορές…

Nova: Μεγάλος χορηγός στο επετειακό 30ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας!

Η Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών  και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη είναι ο μεγάλος χορηγός στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας (2-14 Οκτωβρίου) που γιορτάζει φέτος 30 χρόνια κινηματογραφικής μαγείας και θερμής υποστήριξης της εγχώριας δημιουργίας. Ο διεθνής θεσμός θα πραγματοποιήσει την επίσημη έναρξή του την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου…

H Samsung ξεκινά την μαζική παραγωγή QLC 9th-Gen V-NAND για την AI εποχή

Η Samsung Electronics Co., Ltd., ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή της 9ης γενιάς NAND (V-NAND) τετραπλής κυψέλης (QLC) ενός terabit (Tb).  Η πρώτη μαζική παραγωγή του κλάδου για την QLC 9ης γενιάς V-NAND ακολουθεί την πρώτη παραγωγή τριπλού επιπέδου κυψελών (TLC) 9ης γενιάς V-NAND τον Απρίλιο του 2024 και έρχεται να εδραιώσει…

Η 4η αγωνιστική της Stoiximan Super League και της Serie A έρχονται στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πλούσιο αθλητικό θέαμα έρχεται την εβδομάδα 13-19/9 στην COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν τους αγώνες ΠΑΣ Λαμία-Athens Kallithea FC (14/9, 18.00, COSMOTE SPORT 1HD), Ολυμπιακός-Παναιτωλικός (15/9, 18.30, COSMOTE SPORT 2HD), ΟΦΗ-Άρης (15/9, 20.30, COSMOTE SPORT 1HD) και ΑΕΚ-Βόλος ΝΠΣ (16/9, 20.00, COSMOTE SPORT 1HD) στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της…

Οι μεγαλύτερες τελετές απονομής βραβείων στη Cosmote TV και φέτος

Δημοσίευση: 13 Σεπτεμβρίου 2024, 03:48Συντάκτης: Η νέα τηλεοπτική σεζόν ξεκινάει με την COSMOTE TV να φιλοξενεί για ακόμα μία χρονιά τις μεγαλύτερες τελετές απονομής βραβείων στον χώρο του θεάματος. Πρώτος σταθμός η 76η τελετή απονομής των βραβείων EMMY, ένας από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, ο οποίος τιμά τις καλύτερες ερμηνείες και σειρές που ξεχωρίζουν…

Ωραία ανατροπή για όλα τα μοντέλα iPhone 16, υποστηρίζουν ταχεία φόρτιση 45W!

Τον δρόμο της ριζικής αναθεώρησης φαίνεται πως ακολουθεί η Apple και στο κομμάτι της φόρτισης, καθώς σύμφωνα με μια νέα πιστοποίηση από το China Quality Certification Centre, έναν ρυθμιστικό φορέα στην Κίνα, όλα τα μοντέλα iPhone 16 υποστηρίζουν έως και 45 W ενσύρματης γρήγορης φόρτισης μέσω της θύρας USB-C! Όπως εντοπίστηκε από το ShrimpApplePro στο X,…

Share

Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα παγκόσμιας έρευνας της SAS «Experience 2030: The Future of Customer Experience» που διενεργήθηκε από τη Futurum.

Από την έρευνα προκύπτει ότι η τεχνολογία είναι αυτή που θα μεταμορφώσει την εμπειρία του πελάτη και ότι οι εταιρείες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες τους σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μπορούν να συμβαδίζουν με τους σύγχρονους καταναλωτές και να εξελίσσουν τις παρεχόμενες τεχνολογίες τους.

Αναλυτικότερα, οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα βλέπουν ότι, μέχρι το 2030, θα υπάρξει μια πολύ μεγάλη στροφή προς την πλήρη αυτοματοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας. Η έρευνα προβλέπει ότι οι έξυπνες μηχανές θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους και θα χειρίζονται περίπου τα 2/3 της καταναλωτικής εμπειρίας, τις αποφάσεις που γίνονται σε πραγματικό χρόνο και αφορούν την εμπειρία, αλλά και τις αποφάσεις γύρω από το μάρκετινγκ και τις προωθητικές ενέργειες.

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το 2030, το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας μεταξύ μιας εταιρείας και των καταναλωτών που χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή θα γίνεται εξ’ ολοκλήρου από έξυπνες μηχανές σε αντίθεση με ανθρώπους, που υπερισχύουν σήμερα. Επίσης, μέχρι το 2030, το 69% των αποφάσεων γύρω από την καταναλωτική εμπειρία θα λαμβάνονται αποκλειστικά από έξυπνες μηχανές.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 78% των εταιρειών πιστεύουν πως οι καταναλωτές δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στη σύγχρονη τεχνολογία. Ωστόσο, η έρευνα έδειξε ότι μόλις το 35% των καταναλωτών εξέφρασε αυτή τη δυσκολία. Το χάσμα μεταξύ της άποψης των εταιρειών και των καταναλωτών μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στην ανάπτυξή των επιχειρήσεων, εάν δεν χειριστούν με προσοχή το ζήτημα.

Στην πραγματικότητα, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι καταναλωτές προσδοκούν σε περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών μέχρι το 2030 καθώς:

  • Το 80% δήλωσε πως αναμένει παραδόσεις κατ’ οίκον μέσω drone ή άλλου αυτόνομου οχήματος
  • Το 81% απάντησε πως αναμένει αλληλεπίδραση με chatbots
  • Το 78% προσδοκά να χρησιμοποιεί εφαρμογές επαυξημένης, εικονικής ή mixed πραγματικότητας για να βλέπει πως θα φαίνεται κάποιο προϊόν – όπως επίσης και πως θα μοιάζει ένα συγκεκριμένο ρούχο στον αγοραστή ή ένα έπιπλο στο σπίτι
  • Το 56% περιμένει να «επισκέπτεται» άλλες τοποθεσίες ή να ζει την εμπειρία των διακοπών και να παρακολουθεί ψυχαγωγικά events μέσω συσκευών mixed reality μέχρι το 2025
  • Οκτώ στους δέκα προσδοκούν τη χρήση έξυπνων βοηθών (όπως το Google Home, Amazon, Alexa κλπ.) για να κάνουν κάποια αγορά ή να παρακολουθούν το έξυπνο σπίτι τους
  • Το 78% δήλωσε πως περιμένει να ελέγχει άλλες συσκευές μέσω wearables

Για τις εταιρείες, αυτό το επίπεδο καταναλωτικής αποδοχής και προσδοκιών ανοίγει νέες ευκαιρίες στην διεύρυνση της αλληλεπίδρασης. Αλλά, για να βρουν κοινό σημείο οι υψηλές προσδοκίες και των δύο πλευρών, οι εταιρείες χρειάζονται νέες δυνατότητες που θα κλείσουν το χάσμα μεταξύ τεχνολογίας και μάρκετινγκ.

Το μέλλον της εξυπηρέτησης θα διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Σημειώνεται ότι ρωτήθηκαν οι εταιρείες σε τι είδους “φουτουριστικές” τεχνολογίες επενδύουν σήμερα για να ηγηθούν της νέας εμπειρίας εξυπηρέτησης και της αύξησης της καταναλωτικής ικανοποίησης μέχρι το 2030.

Η έρευνα δείχνει ότι το 62% των εταιρειών επενδύουν σε φωνητικούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσουν τις στρατηγικές εξυπηρέτησης, αλλά και σαν ένα ατού για τους πελάτες τους. Ακόμη, το 58% επενδύει σε λύσεις φωνητικής υποστήριξης ως εσωτερικό στοιχείο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.

Σχετικά με την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα (AR/VR), το 54% των εταιρειών επενδύουν σε αυτές για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να οπτικοποιήσουν την εμφάνιση ή τη χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Επιπλέον, το 53% των εταιρειών εξετάζουν εργαλεία AR/VR για να βελτιώσουν τη χρήση του προϊόντος και την αυτοβοήθεια.

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 83% των εταιρειών επενδύουν ή σχεδιάζουν να επενδύσουν σε ολογραφικές τεχνολογίες για διαφημίσεις εντός των καταστημάτων, διαδραστικά παιχνίδια και εκδηλώσεις.

Όλες αυτές οι αναδυόμενες και περίπλοκες τεχνολογίες δείχνουν ότι οι εταιρείες θα πρέπει να ξανασκεφτούν την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης δεδομένων, τις διαδικασίες αναλυτικής βελτίωσης και τις δυνατότητες αυτοματοποιημένων αποφάσεων. Θα πρέπει να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν όλες αυτές τις νέες τεχνολογίες για να πετυχαίνουν συγκεκριμένα και απτά αποτελέσματα. Αυτές οι νέες εφαρμογές θα είναι σε θέση να λαμβάνουν, να επεξεργάζονται, να σχεδιάζουν και να αποφασίζουν τον τρόπο που θα προσφέρουν multi-moment μάρκετινγκ, το οποίο θα συνεχίσει να έχει μεγάλη απήχηση και στο μέλλον.

Σήμερα το 58% των εταιρειών θεωρούν την υψηλή ποιότητα τον παράγοντα που διαμορφώνει την καταναλωτική εμπιστοσύνη, αλλά οι περισσότεροι καταναλωτές αναφέρουν πως οι χαμηλές τιμές ή οι εκπτώσεις είναι αυτές που τελικά τους κερδίζουν. Αλλά μέχρι το 2030, οι καταναλωτές αναφέρουν πως οι εφαρμογές, η ταχύτατη πρόσβαση και η δυνατότητα να παραγγέλνουν μέσω έξυπνων οικιακών συστημάτων, αποτελούν τις 3 κορυφαίες τεχνολογίες που αναμένουν να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη τους.

Οι εταιρείες συμφωνούν και πιστεύουν πως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική εκμάθηση και τα predictive analytics θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στο μέλλον και βλέπουν το 2030 σαν μια ευκαιρία να αξιοποιήσουν την τεχνολογία, τόσο για να προσφέρουν πιο ομαλή αλληλεπίδραση, όσο και για να εξασφαλίσουν την απαραίτητη πληροφόρηση και να προσφέρουν βαθύτερες, πιο ουσιαστικές πελατειακές σχέσεις, αλλά και να αυξήσουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη.

Ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις σήμερα είναι η ικανότητα να γεφυρώσουν το χάσμα που υπάρχει στην εμπιστοσύνη από τους καταναλωτές, καθώς οι τελευταίοι πολλές φορές είναι επιφυλακτικοί για το τον τρόπο που οι εταιρείες χειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα και νιώθουν ανίσχυροι να τον αλλάξουν. Μόλις το 54% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι εταιρείες κρατούν τα προσωπικά τους δεδομένα ιδιωτικά. Μάλιστα, το 73% αυτών πιστεύει ότι η χρήση των προσωπικών τους δεδομένων είναι «εκτός ελέγχου». Αυτό αποτελεί μία πρόκληση για τις εταιρείες, καθώς προσπαθούν να ισορροπήσουν την εξυπηρέτηση που μπορούν να προσφέρουν, αξιοποιώντας τα πλούσια δεδομένα που συλλέγουν από τους χρήστες, με τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την εμπιστοσύνη που μπορούν να δείξουν στις εταιρείες.

Η έρευνα δείχνει όμως ότι οι εταιρείες κατανοούν πράγματι το ρίσκο που αντιμετωπίζουν, καθώς το 59% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η ασφάλεια των δεδομένων των καταναλωτών είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την εξασφάλιση ενός καλού επιπέδου εξυπηρέτησης. Τέλος, από την έρευνα προκύπτουν και ορισμένες προκλήσεις, καθώς το 84% των εταιρειών ανησυχεί για τις αλλαγές που προωθούν οι κυβερνήσεις στους κανονισμούς σχετικά με την ιδιωτικότητα και την ετοιμότητα τους να ανταποκριθούν σε αυτούς.