Ξεκίνησε ο δημόσιος διάλογος στην Αθήνα για τα ηλεκτρικά πατίνια, ποιά μέτρα θα παρθούν για τον έλεγχό τους

Related

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Αγώνες ποδοσφαίρου, πόλο, τένις και μηχανοκίνητου αθλητισμού περιλαμβάνει το πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 09:15 COSMOTE SPORT 7 HD WRC Εσθονία, SS2 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 Γκραν Πρι Τσεχίας (1ες Ελεύθερες Δοκιμές) 10:05 COSMOTE SPORT 7 HD WRC Εσθονία, SS3 10:30 Novasports Start WTA 250 Ιάσιο 10:45 COSMOTE

37 δισ. δολάρια σε απάτες: Η νέα βιομηχανία «τρόμου» με AI και εμπορία ανθρώπων

FORTUNE GREECE 17/07/2025, 22:00 SHARE Η Νοτιοανατολική Ασία μετατρέπεται σε παγκόσμιο κόμβο κυβερνοαπατών, όπου η τεχνητή νοημοσύνη και η εμπορία ανθρώπων συνθέτουν μια επικίνδυνη νέα πραγματικότητα.   Η Νοτιοανατολική Ασία έχει εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο επίκεντρο ψηφιακής απάτης, όπου η υψηλής τεχνολογίας εγκληματικότητα συνδυάζεται με την εμπορία ανθρώπων. Σε χώρες όπως η Καμπότζη και η

Πότε έρχεται το πρώτο αναδιπλούμενο iPhone και πόσο θα κοστίζει;

FORTUNE GREECE 17/07/2025, 21:00 SHARE Το πρώτο αναδιπλούμενο iPhone ετοιμάζεται να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στα smartphones, με τιμή-ρεκόρ και φόντο μια ολόκληρη αγορά που περιμένει την Apple για να απογειωθεί. Η Apple βρίσκεται ένα βήμα πριν την παρουσίαση του πρώτου της αναδιπλούμενου iPhone, με την εφοδιαστική αλυσίδα να φέρεται πως οριστικοποιεί τις προδιαγραφές

Προσοχή στο ChatGPT: Γιατί δεν πρέπει ποτέ να του λες τα μυστικά σου

FORTUNE GREECE 17/07/2025, 20:30 SHARE A laptop screen is seen with the OpenAI ChatGPT website active in this photo illustration on 02 August, 2023 in Warsaw, Poland. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto) (Photo by Jaap Arriens / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Ο καθηγητής της Οξφόρδης Μάικ Γούλντριτζ προειδοποιεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη όπως

Demis Hassabis: Ποιος είναι ο Έλληνας του Λονδίνου που ηγείται στην κούρσα της τεχνητής νοημοσύνης

Ο Demis Hassabis, ιδρυτής της DeepMind και νυν επικεφαλής της Google DeepMind, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας κούρσας για την τεχνητή νοημοσύνη και ενδεχομένως στη διαδρομή προς την ηγεσία της Google. Ένα από τα πιο ισχυρά στελέχη της Google είναι κάποιος που για χρόνια προσπαθούσε να αποστασιοποιήσει την εταιρεία του από τον κολοσσό της

Συνεχίζεται η συνεργασία ΑΕΚ – COSMOTE TV

Η ΑΕΚ θα συνεχίσει να «παίζει μπάλα» στο «γήπεδο» της COSMOTE TV και για τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς η συνεργασία των δύο πλευρών ανανεώθηκε. Η συμφωνία περιλαμβάνει τη μετάδοση όλων των εντός έδρας αγώνων για το ελληνικό πρωτάθλημα, τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες, τους εντός κι εκτός έδρας φιλικούς αγώνες κι επιλεγμένους αγώνες

Συνεχίζεται η συνεργασία ΑΕΚ

Η ΑΕΚ θα συνεχίσει να «παίζει μπάλα» στο «γήπεδο» της Cosmote TV και για τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς η συνεργασία των δύο πλευρών ανανεώθηκε. Η συμφωνία περιλαμβάνει τη μετάδοση όλων των εντός έδρας αγώνων για το Ελληνικό Πρωτάθλημα, τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες, τους εντός κι εκτός έδρας φιλικούς αγώνες κι επιλεγμένους αγώνες

Συνεχίζει με Cosmote TV η ΑΕΚ

Η Cosmote TV θα συνεχίσει να μεταδίδει τις εντός έδρας αναμετρήσεις της ΑΕΚ και για τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς η συνεργασία της συνδρομητικής πλατφόρμας με την Ένωση ανανεώθηκε. Η συμφωνία περιλαμβάνει τη μετάδοση όλων των εντός έδρας αγώνων για το ελληνικό πρωτάθλημα, τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες, τους εντός κι εκτός έδρας φιλικούς

Στην COSMOTE TV τα παιχνίδια πρωταθλήματος της ΑΕΚ

Οριστικοποιήθηκε ότι για την σεζόν 2025-2026, τα εντός έδρας παιχνίδια της ΑΕΚ για το πρωτάθλημα της Stoiximan Super League 1, θα προβάλλονται από την Cosmote TV. Τα εντός έδρας παιχνίδια της ΑΕΚ για το Πρωτάθλημα της Stoiximan Super League 1 θα προβάλλονται από την Cosmote TV, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του Gazzetta επήλθε συμφωνία με

DIS & THEON  – Ψηφιακός Μετασχηματισμός στις Επιχειρησιακές Λειτουργίες και στην Εξυπηρέτηση Πελατών με το Microsoft Dynamics 365 F&O

Η DIS κορυφαίος πάροχος λύσεων cloud και ψηφιακού μετασχηματισμού, συνεργάζεται με την THEON, έναν από τους ηγέτες στην ανάπτυξη και κατασκευή προσαρμοσμένων συστημάτων νυχτερινής όρασης, θερμικής απεικόνισης για εφαρμογές άμυνας και ασφάλειας με παγκόσμιο αποτύπωμα. Ο όμιλος THEON GROUP ξεκίνησε τις δραστηριότητές του το 1997 από την Ελλάδα, και σήμερα έχει ηγετικό ρόλο στον κλάδο

Microsoft Power BI & Fabric: Ανάπτυξη Σύστημα Business Intelligence για την Ανάλυση Δεδομένων στον Όμιλο HotelBrain

Ο όμιλος HotelBrain  στο πλαίσιο του ριζικού ψηφιακού μετασχηματισμού του  θέτει ως στόχο του νέες δυνατότητες, επαναπροσδιορίζει τις διαδικασίες του και επενδύει στη μελλοντική του ανθεκτικότητα.  Στο επίκεντρο αυτής της προσπάθειας, αναδείχθηκε η ανάγκη για ένα σύγχρονο σύστημα Business Intelligence (BI)  με στόχο την έγκαιρη και αξιόπιστη πληροφόρηση, την ενισχυμένη λήψη στρατηγικών αποφάσεων και real-time

Παγκόσμια αγορά Smartphone: Ανάπτυξη 1% το 2ο τρίμηνο του 2025 παρά την οικονομική αβεβαιότητα

Η παγκόσμια αγορά smartphone συνεχίζει να δείχνει σημάδια ανθεκτικότητας,...

Πόσο επικίνδυνα είναι τελικά τα νέα ρομποτικά ταξί χωρίς οδηγό;

Νέα έρευνα της Waymo, η οποία δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Traffic Injury Prevention, αναφέρει πως τα ρομποτικά ταξί χωρίς οδηγό μειώνουν τα ατυχήματα με πεζούς και ποδήλατα κατά 82%-92% και τα ατυχήματα που συνεπάγονται κάποιο τραυματισμό κατά 96%, σε σύγκριση με τα ατυχήματα που προκαλεί ένας μέσος οδηγός. Η συγκεκριμένη εταιρεία, η οποία διαθέτει αυτόνομα

Πρόταση για δημιουργία δεύτερου υπερυπολογιστικού κέντρου καταθέτει η κυβέρνηση: Θα κάνει… 15 τετράκις εκατομμύρια πράξεις το δευτερόλεπτο

Η χώρα μας ετοιμάζεται να μπει ακόμη πιο δυναμικά στον παγκόσμιο χάρτη που αφορά τις εξελίξεις στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, με σχέδια που ξεπερνούν κατά πολύ τα μέχρι τώρα δεδομένα. Ειδικότερα, ένα νέο, εντυπωσιακό τεχνολογικό έργο βρίσκεται σε τροχιά υλοποίησης, ήτοι η δημιουργία ενός δεύτερου υπερυπολογιστικού κέντρου, αυτή τη φορά στη Δυτική Μακεδονία. Πρόκειται

COSMOTE SPORT: Μεταδόσεις 17 Ιουλίου – 4 Αυγούστου – Digitaltvinfo.gr – Τα πάντα για τη δορυφορική, ψηφιακή και HD TV

ΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΝ Πέμπτη 17.07.2501:00 NBA TV LIVE COSMOTE SPORT 7HD03:30 Αλιάντσα Λίμα-Γκρέμιο, Copa Sudamericana, Νοκ-άουτ Πλέι-οφ, 1η Αγωνιστική LIVE COSMOTE SPORT 3HD11:30 ATP 250 Γκστάαντ, Κυρίως Ταμπλό LIVE COSMOTE SPORT 6HD13:30 ATP 250 Γκστάαντ, Κυρίως Ταμπλό LIVE COSMOTE SPORT 6HD16:00 ATP 250 Γκστάαντ, Κυρίως Ταμπλό LIVE COSMOTE SPORT 6HD18:30 ATP 250 Γκστάαντ, Κυρίως Ταμπλό LIVE

Share

Πραγματοποιήθηκε εχθές, 8 Μαϊου, η 1η εσπερίδα για τη μικροκινητικότητα (micro-mobility) με τίτλο “Μικρο-κινητικότητα στις Ελληνικές Πόλεις: Τάσεις, Ρυθμιστικό Πλαίσιο και Προοπτικές”, στην αίθουσα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, στην Αθήνα. Η εσπερίδα οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε από το Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκπαιδευτών Οδήγησης και τη Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας του ΕΜΠ, στο πλαίσιο του Οδοιπορικού του ΣΕΣ με τίτλο “Ασφαλείς και έξυπνες μετακινήσεις στη δεκαετία 2020-2030”.

unnamed

Επίσημο χαιρετισμό απήυθυνε ο Υφυπουργός Ενέργειας κ.Γιώργος Δημαράς, ο οποίος στάθηκε κυρίως στην ανάγκη να λυθεί το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα μεγάλα αστικά κέντρα λόγω του μεγάλου όγκου οχημάτων αλλά και του φόρτου των κεντρικών και δευτερευόντων οδών, που μειώνει το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων σε συνδυασμό με την άνοδο των θερμοκρασιών σε παγκόσμιο επίπεδο, την υπερβολική ρύπανση και την προβληματική ρυμοτομία, αλλά και την έλλειψη υποδομών για πεζούς και ποδηλάτες. Τόνισε πως τα ηλεκτρικά πατίνια και γενικότερα τα ηλεκτροκίνητα, ατομικά μέσα μεταφοράς είναι οικολογικά και μπορούν να τροφοδοτούνται μέσω ΑΠΕ, αλλά θα πρέπει να εξασφαλιστεί η ακεραιότητα των χρηστών μέσω της χρήσης κράνους, ενώ παράλληλα εξέφρασε την πεποίθηση πως πρέπει να μειωθούν συνολικά οι ταχύτητες κίνησης των οχημάτων στις πόλεις, αλλά και ο αριθμός τους καθαυτός, τα επόμενα χρόνια.

60219530_954447388058768_4311768142910062592_n

Κατά το 1ο μέρος της εσπερίδας, που ήταν ανοιχτή και στο κοινό, παρακολουθήσαμε την παρουσίαση του Country Manager της Hive στην Ελλάδα, κ.Παύλου Βλασόπουλου, ως εκπροσώπου μιας εκ των δύο εταιρειών ενοικίασης e-scooters που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Ο κ.Βλασόπουλος τόνισε πως πρέπει να διαφυλαχθούν τα δικαιώματα των πεζών, αλλά υπογράμμισε πως τα μέσα αυτά δεν είναι παράνομα, κάτι που χαρακτήρισε ως “μύθευμα”. Παρ’ότι δεν είναι υποχρεωμένα από το νόμο να είναι ασφαλισμένα για αστική ευθύνη έναντι τρίτων, η Hive ασφαλίζει τα δικά της οχήματα, απαγορεύει τη χρήση από ανήλικα άτομα και δίνει οδηγίες στους αναβάτες για ορθή χρήση τους, ενώ συνεργάζεται και με το ινσιτούτο οδικής ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς”. Ανέφερε πως υπάρχουν καταγεγραμμένα μόλις 4 ατυχήματα με e-scooters στην Ελλάδα μέχρι στιγμής, ιδιωτικά και ενοικιαζόμενα, με τα περισσότερα από αυτά να οφείλονται σε μη ορθή χρήση των αναβατών τους. Η εταιρεία ενθαρρύνει τη χρήση κράνους (αλλά δεν την επιβάλλει) και ο κ.Βλασόπουλος κατέληξε λέγοντας πως τα e-scooters είναι ένα συμπληρωματικό μέσο μικρών αποστάσεων, το οποίο μπορεί και να συνδυαστεί με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

60169182_2030882687216655_7596848109175439360_n

Ίσως την πλέον ενδιαφέρουσα παρουσίαση της εκδήλωσης πραγματοποίησε η κα. Ζωή Χριστοφόρου, Επίκουρη Καθηγήτρια του Παν. Πατρών με ενεργή εμπλοκή στη διαδικασία ρύθμισης των e-scooters και στο Παρίσι, η οποία παρέθεσε μερικά πολύ σημαντικά στοιχεία για την κατάσταση που επικρατεί στη Γαλλία. Εκεί, τα e-scooters και γενικότερα τα ΕΠΗΟ (Ελαφρά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα) χρησιμοποιούνται ευρέως από μεγάλη μερίδα του πληθυσμού και έχουν διατεθεί σε ιδιώτες πάνω από 101.000 οχήματα από το 2017, ενώ στο Παρίσι μόνο υπάρχουν 15.000 ενοικιαζόμενα e-scooters από τις 10 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην πόλη. Μάλιστα, η χρήση τους γνώρισε τρομακτική άνοδο από το καλοκαίρι του 2018 και έπειτα, με τις μηνιαίες μετακινήσεις που αφορούν μονάχα μια από τις εταιρείες, τη Lime, να ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια το Δεκέμβριο του περασμένου έτους και με σαφή ανοδική τάση.

59798053_618283575250030_812218164380172288_n

Μόλις τις τελευταίες μέρες μάθαμε κάποιες σχεδόν οριστικές λεπτομέρειες για το νέο κανονισμό ελέγχου και ρύμθμισης των e-scooters στη Γαλλία και η κα.Χριστοφόρου επιβεβαίωσε τις πληροφορίες αυτές. Από το Σεπτέμβριο του 2019, λοιπόν, τα e-scooters θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός πόλης, κάνοντας χρήση του οδικού δικτύου μαζί με τα υπόλοιπα οχήματα όπου δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι, με μέγιστο όριο ταχύτητας τα 25 Km/h, υποχρεωτική χρήση κράνους και υποχρεωτική ύπαρξη χειροφρένου, κόρνας, ανακλαστικών αυτοκόλλητων και φώτων, ενώ το βράδυ ή σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας γενικότερα, ο αναβάτης θα πρέπει να φοράει ανακλαστικό γιλέκο ή κάτι αντίστοιχο. Στα πεζοδρόμια τα e-scooters θα μπορούν να κινηθούν με μέγιστη ταχύτητα 6 Km/h, ουσιαστικά ως “πεζοί” και δε θα επιτρέπεται η στάθμευσή τους σε σημεία που εμποδίζουν τη χρήση του πεζοδρομίου. Στο θέμα της ασφάλισης, η Γαλλία δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα καθώς όλοι πολίτες είναι υποχρεωτικά ασφαλισμένοι για αστική ευθύνη έναντι τρίτων, ακόμα και όσοι κυκλοφορούν πεζοί. Επίσης, μια, ακόμη, σημαντική διαφορά σε σχέση με την Ελλάδα είναι πως όλα τα παιδιά διδάσκονται θεωρητικά τον Κ.Ο.Κ. στο σχολείο, σε εφηβική ηλικία και αποκτούν “προ”-διπλωμα οδήγησης, μέχρι ότου δώσουν γραπτές και πρακτικές εξετάσεις για την απόκτηση της άδειας οδήγησης με πλήρη ισχύ. Τέλος, ένα ενδιαφέρον στατιστικό αφορούσε τα καταγεγραμμένα ατυχήματα στο Παρίσι το 2018 με τουλάχιστον ένα τραυματία (49), τα οποία ναι μεν σημείωσαν αύξηση 20% σε σχέση με το 2017, αλλά παραμένουν σε σχετικά χαμηλό επίπεδο συγκριτικά με τις συνολικές διαδρομές με e-scooters).

59363220_560052617852965_6520496572852076544_n

Εν συνεχεία, το λόγο πήρε ο κ.Μάνος Παρίσης, Διευθυντής Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος τόνισε πως ο ΚΟΚ δε μπορεί, με την υπάρχουσα μορφή του, να ρυθμίσει και να ορίσει τη χρήση των ΕΠΗΟ και τις υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματα του αναβάτη τους και ασφαλώς πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, ώστε το νέο, αυτό, μέσο μετακίνησης να ενταχθεί ομαλά στην καθημερινότητά μας. Σχετικές διαβουλεύσεις θα πραγματοποιηθούν σύντομα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο μεταξύ των εκπροσώπων των κρατών-μελών, όμως το θεσμικό πλαίσιο που θα δημιουργηθεί στην Ελλάδα δε θα ακολουθεί απαραίτητα κάποια γενική οδηγία της Ε.Ε., αλλά μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της χώρας μας, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα κράτη της Ε.Ε. μέχρι στιγμής. Αξίζει να αναφερθεί, πάντως, πως ελάχιστες χώρες στην Ευρώπη έχουν ισχύον θεσμικό πλαίσιο ειδικά για τα ΕΠΗΟ και οι περισσότερες τα έχουν εντάξει στον υπάρχον ΚΟΚ τους, αλλά είναι σαφές πως αυτό δεν αρκεί σε πολλές περιπτώσεις.

59687383_2177870665631164_3875378390231941120_n

Στο 2ο μέρος της εσπερίδας πραγματοποίηθηκε ανοικτός διάλογος μεταξύ των παρευρισκομένων, των ομιλητών αλλά και panel με εκπροσώπους του ΕΜΠ (Θάνος Βλαστος, Καθηγητής ΕΜΠ, Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας), του Πανελλήνιου Συλλογου Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής (κ. Άρης Ζωγράφος, Πρόεδρος) και του Δήμου Αθηναίων (κ.Λευτέρης Καστανάκης, Γενικός Γραμματέας), ενώ σύντομη τοποθέτηση πραγματοποίησε και ο Βουλευτής και Πρόεδρος της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, κ.Γεώργιος Ουζουρζίδης, υπερ της χρήσης και ένταξης ΕΠΗΟ. Κατά τη διαδικασία αυτή έγινε σαφές πως αν και η πλειονότητα των παρευρισκόμενων θεωρεί τα e-scooters βιώσιμα μεταφορικά μέσα και όχι “παιχνίδια”, υπάρχει ένα μεγάλο κενό όσον αφορά τη ρύθμισή τους και ουσιαστικά δεν προβλέπονται από τον ισχύοντα ΚΟΚ στην Ελλάδα σαν ξεχωριστή κατηγορία οχημάτων, με αποτέλεσμα τυπικά να μην απαγορεύεται η χρήση τους στο οδικό δίκτυο (πλην αυτοκινητοδρόμων και δρόμων ταχείας κυκλοφορίας, φυσικά), αρκεί να κινούνται στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος και επί του ερείσματος αυτού, όπου υπάρχει και φυσικά μόνο αν δεν υφίσταται ποδηλατόδρομος στο σημείο εκείνο.

57009039_10155866654240563_8710454685745545216_o

Εκπρόσωπος της έτερης εταιρείας ενοικιαζόμενων e-scooters που δραστηριοποιείται στη χώρα μας, της Lime, βρέθηκε επίσης στην εσπερίδα αλλά δεν τοποθετήθηκε δημόσια, ενώ αναφορές έγιναν και στην ανάγκη αυστηρού ελέγχου των προδιαγραφών των οχημάτων που εισάγονται από χώρες εκτός Ε.Ε. αλλά και των πιθανών υποχρεώσεων των εισαγωγέων και των διανομέων τους στην αγορά. Σε σχετική ερώτησή μας όσον αφορά την εφαρμογή υψηλών δασμών σε οχήματα τέτοια κατηγορίας δεν υπήρξε σαφής απάντηση, ενώ σε ερώτησή μας προς τον εκπρόσωπο της Hive όσον αφορά τη δυνατότητα χρήσης των ενοικιαζόμενων οχημάτων από χρήστες χωρίς το “ξεκλείδωμά” τους μέσω του app, έστω και σε περιορισμένο βαθμό (μικρή ταχύτητα), επίσης δε λάβαμε σαφή απάντηση για τη δυνατότητα εφαρμογής κάποιας αποτελεσματικότερης μεθόδου στο μέλλον, αλλά άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο και αναμένουμε σχετική ενημέρωση. Τέλος, όσον αφορά πιθανούς κανόνες που θα συμπεριληφθούν στον ΚΟΚ για τα ΕΠΗΟ, η πλέον πιθανή μέγιστή ταχύτητά τους θα οριστεί στα 25 Km/h επί του οδοστρώματος, όπου δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι και στα 6 Km/h επί των πεζοδρομίων, με υποχρεωτική χρήση κράνους. Όσον αφορά το θέμα της ασφάλισης και της κατοχής άδειας οδήγησης από τους χρήστες ΕΠΗΟ, δεν υπήρξε κάποια σαφής αναφορά, αλλά θεωρείται πολύ πιθανό πως και τα δύο θα είναι υποχρεωτικά, όμως ερωτηματικό παραμένει ο τρόπος ελέγχου και περιορισμού τους και το αν θα γίνεται με βάση την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα ή τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα που θα μπορεί να αναπτύξει το όχημα, βάσει τεχνικών χαρακτηριστικών που ορίζει/ανακοινώνει ο κατασκευαστής.

hive

Θεωρούμε δεδομένο πως οι διαδικασίες δημιουργίας θεσμικού πλαισίου για τα ΕΠΗΟ θα απαιτήσουν μεγάλο χρονικό διάστημα, υπολογίζοντας και την προεκλογική περίοδο που διανύουμε, έτσι η ένταξη των οχημάτων στον ΚΟΚ πιθανότατα δε θα ολοκληρωθεί πριν το 2020, αλλά έστω κι έτσι, η έναρξη του δημόσιου διαλόγου είναι γεγονός και θα βοηθήσει στην επιτάχυνση των διαδικασιών. Να σημειωθεί πως με βάση ανεπίσημα στοιχεία, στη χώρα μας έχουν διατεθεί πάνω από 4.000 ΕΠΗΟ τον τελευταίο 1,5 χρόνο, ενώ άκρως ενδιαφέροντα ήταν και τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη βάση κατόχων ΕΠΗΟ, τα οποία μπορείτε να βρείτε εδώ.