Νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις για την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE

Related

Υπερ-υψηλές ταχύτητες 3Gbps για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο COSMOTE Fiber

Η COSMOTE προχωρά, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στην εμπορική διάθεση υπερ-υψηλών ταχυτήτων 3 Gbps, μέσω του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών, COSMOTE Fiber. Νοικοκυριά κι επιχειρήσεις που έχουν πρόσβαση σε υποδομή Fiber to the Home, μέσω COSMOTE Fiber, μπορούν πλέον να απολαμβάνουν ταχύτητες download 3 Gbps και upload 1,5 Gbps. Η διάθεση των νέων ταχυτήτων

H Nintendo παρουσίασε το Switch 2 – Πότε θα κυκλοφορήσει

Η Nintendo παρουσίασε επίσημα την πολυαναμενόμενη νέα κονσόλα της, το Switch 2, που θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο 2025. Η πρώτη έκδοση του Nintendo Switch, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στις 3 Μαρτίου 2017, εισήγαγε την ιδέα της υβριδικής κονσόλας, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο εν κινήσει όσο και συνδεδεμένη σε τηλεόραση. Το Nintendo

Οι «πρόσφυγες» του TikTok βρίσκουν καταφύγιο στο RedNote – Η κινεζική εφαρμογή που κάνει θραύση

Με την απαγόρευση της δημοφιλούς εφαρμογής TikTok στον ορίζοντα και τους αυτοαποκαλούμενους «πρόσφυγες του TikTok» των ΗΠΑ να αναζητούν μια νέα πατρίδα στο διαδίκτυο, ένα πρωτοφανές φαινόμενο φαίνεται να λαμβάνει χώρα στην κινεζική εφαρμογή RedNote. To RedNote, που χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό για την κοινοποίηση εικόνων και βίντεο, είναι μια κινεζική εταιρεία με έδρα τη

Σας παρουσιάζουμε τη σειρά Instinct 3 Series από την Garmin:ανθεκτικά smartwatches τώρα και με οθόνη AMOLED

Η Garmin ανακοίνωσε τη νέα σειρά Instinct ® 3 , την πιο πρόσφατη προσθήκη στη σειρά ανθεκτικών smartwatch, τώρα με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε φωτεινή οθόνη AMOLED ή ηλιακής φόρτισης για μέγιστη αυτονομία μπαταρίας. Σχεδιασμένη για τους φίλους της περιπέτειας, η σειρά Instinct 3 προσθέτει μεταλλική ενίσχυση στη στεφάνη για ασυναγώνιστη ανθεκτικότητα και ενσωματωμένο φακό

iPhone: Ειδικός της Apple μοιράζεται έξυπνα κόλπα για να κρατάει περισσότερο η μπαταρία

EPA/RUNGROJ YONGRIT Πόσες φορές δεν έχετε μείνει χωρίς μπαταρία στο iPhone σας ενώ πρέπει να κάνετε ένα τηλεφώνημα ή να σκρολάρετε στα social media; Η διάρκεια ζωής μιας μπαταρίας ήταν πάντα ένα από τα θέματα που απασχολούσαν τους κατόχους συσκευών της Apple, ιδιαίτερα εκείνους που έχουν παλαιότερα μοντέλα. O ειδικός της Apple Thiago Derminio ισχυρίζεται

Εκτεταμένη κυβερνοεπίθεση DoS στο δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ: Προβλήματα στο gov.gr

Κυβερνοεπίθεση δέχθηκε το δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ, με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται προβλήματα σε εφαρμογές του gov.gr. Τα προβλήματα, τα οποία εντοπίζονται κυρίως στην «ταχύτητα απόκρισης ορισμένων εφαρμογών» αντιμετωπίζονται και «καταβάλλεται κάθε προσπάθεια προκειμένου να επανέλθει το συντομότερο δυνατό σε πλήρως αποδοτική λειτουργία το σύνολο του δικτύου» ,α αναφέρει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κάνοντας λόγο για «εκτεταμένη επίθεση

Η Samsung εξελίσσει την τεχνολογία ύπνου της με επιπλέον μεγέθη για το Galaxy Ringκαι αναβαθμίζοντας την εφαρμογή Samsung Health

Η Samsung Electronics ανακοίνωσε ότι το Galaxy Ring θα διαθέτει δύο νέα μεγέθη, 14 και 15, με το πλήρες εύρος μεγεθών να φτάνει από το 5 έως 15 [1], ενώ από το Φεβρουάριο [2] θα είναι διαθέσιμο σε 15 επιπλέον αγορές, φτάνοντας συνολικά τις 53. Επιπλέον, η Samsung ενημερώνει την εφαρμογή Samsung Health [3] για

SEAMLESSM4T: Μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της Meta μεταφράζει ομιλίες από μια γλώσσα σε άλλη αναγνωρίζοντας 101 γλώσσες

Ένα μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να μεταφράζει απευθείας την ομιλία από μια γλώσσα σε άλλη δημιούργησε ερευνητική ομάδα της αμερικανικής εταιρείας τεχνολογίας Meta. Τα περισσότερα υπάρχοντα συστήματα μετάφρασης με μηχανική μάθηση είναι προσανατολισμένα στο κείμενο ή περιλαμβάνουν πολλαπλά βήματα, δηλαδή αναγνώριση ομιλίας, μετάφραση σε κείμενο και μετατροπή του κειμένου σε ομιλία. Επιπλέον, η γλωσσική

Προσφυγή κατέθεσε ΜΚΟ εναντίον του TikTok και 5 άλλων κινεζικών εταιρειών για παράνομη χρήση προσωπικών δεδομένων

Σε προσφυγή που κατέθεσε σήμερα η αυστριακή μη κυβερνητική οργάνωση Noyb, κατονόμασε τις TikTok, Shein, Xiaomi και τρεις άλλες κινεζικές εταιρείες για παράνομη χρήση προσωπικών δεδομένων Η Noyb είναι γνωστή για τις προσφυγές που έχει καταθέσει εναντίον αμερικανικών εταιρειών όπως οι Apple, Alphabet και Meta, κίνηση που έχει οδηγήσει σε πολλές έρευνες και σε πρόστιμα

Αναβαθμίστε την καθημερινότητά σας με τα Winter Sales της Huawei σε smartwatches και προϊόντα τεχνολογίας

Με τον χειμώνα να κυριαρχεί και να δημιουργεί την τέλεια ατμόσφαιρα για νέες τεχνολογικές ανακαλύψεις, η Huawei σας προσκαλεί να ανακαλύψετε τις μοναδικές προσφορές της στα smartwatches και τα προϊόντα τεχνολογίας. Όταν η καινοτομία συναντά το στιλ, το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο gadgets που συνδυάζουν τεχνολογία αιχμής με απαράμιλλο design, για να αναβαθμίσουν την καθημερινότητά

«Καθαρό αποκύημα φαντασίας» χαρακτηρίζει το TikTok την πληροφορία ότι ο Μασκ θέλει να το εξαγοράσει

Το TikTok χαρακτήρισε σήμερα «καθαρό αποκύημα φαντασίας» την πληροφορία ότι οι κινεζικές αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο να εξαγοράσει ο Έλον Μασκ τις αμερικανικές δραστηριότητές του, σε περίπτωση που η δημοφιλής πλατφόρμα απαγορευθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες στα τέλη της εβδομάδας. «Υψηλόβαθμοι κινέζοι αξιωματούχοι είχαν ήδη αρχίσει να συζητούν σχέδια έκτακτης ανάγκης για το TikTok στο πλαίσιο

Διαθέσιμη και μέσω ΚΕΠ η ψηφιακή υπηρεσία myPhoto

Τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) την ψηφιακή υπηρεσία myPhoto έχουν από σήμερα οι πολίτες, οι οποίοι δεν μπορούν να εισέλθουν ψηφιακά στην υπηρεσία. Πλέον Έλληνες του εξωτερικού, ηλικιωμένοι που δεν έχουν κινητό, αλλά και όσοι δεν έχουν ψηφιακές δεξιότητες θα μπορούν σε ΚΕΠ της επιλογής τους να συσχετίσουν την

Η Ρωσία επιβάλλει πρόστιμο 78 εκατ. δολαρίων στην Google

Πρόστιμο ύψους 8 δισεκατομμυρίων ρουβλίων, δηλαδή 77,9 εκατ. δολαρίων επέβαλε ρωσικό περιφερειακό δικαστήριο στην Google της Alphabet, για μη συμμόρφωση. Η Ρωσία έχει διατάξει εδώ και αρκετά χρόνια ξένες τεχνολογικές πλατφόρμες να αφαιρούν περιεχόμενο που θεωρεί παράνομο, εκδίδοντας μικρά αλλά επίμονα πρόστιμα όταν διαπιστώνει αδυναμία συμμόρφωσης, αναφέρει το Reuters.

Η realme λανσάρει το C75, το πρώτο αδιάβροχο IP69 με πιστοποιητικό για ανθεκτικότητα

Η realme, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα smartphone στον κόσμο, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του realme C75, ενός smartphone που θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς για την ανθεκτικότητα σε πτώσεις, νερό και σκόνη, στην Ελλάδα στις 21 Ιανουαρίου. Το realme C75 επιτυγχάνει ουσιαστική, ολοκληρωμένη προστασία, σε αντίθεση με τα περισσότερα προϊόντα της αγοράς που ισχυρίζονται ότι είναι

Melody of Europe: Μια πρωτοποριακή ΑΙ οπτικοακουστική εμπειρία από την Telekom

Το «Melody of Europe» αναδεικνύει την τεχνολογική υπεροχή και τις απεριόριστες δυνατότητες του δικτύου της Telekom σε όλη την Ευρώπη μέσα από μία μοναδική –οπτικά και ακουστικά- πρωτότυπη δημιουργία. Η Telekom, με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και των επιστημόνων data, αξιοποίησε δισεκατομμύρια δεδομένα κινητής τηλεφωνίας από τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, το καλοκαίρι του 2024. Μετατρέποντας

Share

Δύο βραβεία στα European Contact Center & Customer Service Awards για την COSMOTE e-Value

Ενα ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων καλύπτουν οι θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου ΟΤΕ, που καταγράφουν αξιοσημείωτες οικονομικές επιδόσεις. Στόχος τους είναι να βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία του πελάτη, αλλά και να δημιουργούν νέες πηγές εσόδων, παρέχοντας υπηρεσίες και σε άλλες εταιρείες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η COSMOTE e-Value, το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, που εκτός από τις ανάγκες του Ομίλου ΟΤΕ εξυπηρετεί και έργα για πολλά brands της ελληνικής και διεθνούς αγοράς.

Πρόσφατα, η COSMOTE e-Value διακρίθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs), τον μακροβιότερο και πιο σημαντικό θεσμό στην Ευρώπη για τον κλάδο των contact centers, με δύο βραβεία που επιβεβαιώνουν τις καινοτόμες πρακτικές της στην εξυπηρέτηση πελατών. Ειδικότερα, στην τελετή απονομής των βραβείων στο Λονδίνο η COSMOTE e-Value απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία «Customer Experience Awards» για την πιο αποτελεσματική προσέγγιση πωλήσεων και το Silver βραβείο στην κατηγορία «Operational Excellence Awards» για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης.

Ξεχωριστή εμπειρία

Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, από το 2021 έως σήμερα η COSMOTE e-Value έχει διακριθεί με συνολικά 11 βραβεία στα ECCCSAs για τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που δημιουργούν αξία στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και για τις υπηρεσίες BPO (Business Process Outsourcing) που διαθέτει.

«Οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές διακρίσεις αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, σε κάθε επαφή μαζί τους. Επιτυχίες σαν αυτές αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση της αφοσίωσης και του πάθους των ανθρώπων μας, που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους μας και στις τεχνολογίες αιχμής, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας» δήλωσε ο Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ και CEO COSMOTE e-Value.

Σημειώνεται ότι στα European Contact Center & Customer Service Awards συμμετέχουν πολυεθνικές εταιρείες outsourcing και διεθνή brands με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως. Τα βραβεία αυτά αναγνωρίζουν εταιρείες και οργανισμούς που πρωτοστατούν στην παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών στους πελάτες τους.

Gold βραβείο στην κατηγορία «Customer Experience Awards» και Silver βραβείο στην κατηγορία «Operational Excellence Awards»

Ηγετική θέση

Η COSMOTE e-Value αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, παρέχοντας υψηλής ποιότητας ολοκληρωμένες υπηρεσίες, ενώ σημειώνει ανάπτυξη 38% σε νέα έργα την τελευταία πενταετία. Εκτός από τον Ομιλο ΟΤΕ, εξυπηρετεί και έργα για 80 brands σε πολλές διαφορετικές γλώσσες. Αξιοποιώντας την τεχνολογική της υπεροχή, την πολυετή εμπειρία και τη δυναμική των 6.000 στελεχών της, η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του customer relationship management.

Η COSMOTE e-Value, που δραστηριοποιείται από το 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών contact center, επικεντρώνει τη στρατηγική της στην ανάπτυξη και τη συνεχή αναβάθμιση ψηφιακά καινοτόμων omni-channel και ανθρωποκεντρικών λύσεων, που στοχεύουν σε ένα εξαιρετικό customer journey και μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Παράλληλα εστιάζει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών που χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην επιχειρηματική ανάπτυξη, την επίτευξη στοχευμένων επιχειρησιακών αποτελεσμάτων και τη δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων για τις επιχειρήσεις-πελάτες της. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν ανάλυση και διεύρυνση πελατολογίου, πλήρη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, προώθηση πωλήσεων, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έρευνα αγοράς και επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες. Τέλος, η e-Value είναι η μοναδική ελληνική εταιρεία που συμπεριλαμβάνεται στη διεθνή λίστα World’s Most Ethical Companies του Ethisphere Institute για το 2024.