Νέα εποχή για την COSMOTE: Η ένωση με την TELEKOM και η παγκόσμια δυναμική

Related

Η AI στην κουζίνα: Ρομπότ ετοιμάζει 120 γεύματα την ώρα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση

Οι πελάτες ενός σούπερ μάρκετ στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας βιώνουν κάτι πραγματικά πρωτοποριακό: μια πλήρως αυτόνομη κουζίνα που μαγειρεύει, σερβίρει και καθαρίζει -χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση. Η ρομποτική κουζίνα CA-1 Series 4, που ανέπτυξε η εταιρεία Circus SE με έδρα το Μόναχο, αποτελεί την πρώτη εφαρμογή ρομπότ μαγειρικής με τεχνητή νοημοσύνη ενσωματωμένη απευθείας σε σούπερ

Apple: Λανσάρει νέα θήκη για iPhone σχεδιασμένη από τον δημιουργό του εμβληματικού μαύρου ζιβάγκο του Στιβ Τζομπς

FORTUNE GREECE 12/11/2025, 20:30 SHARE Apple CEO Steve Jobs appears at Apple's special media event to introduce the second generation iPad at the Yerba Buena Center for the Arts in San Francisco on March 2, 2011 in California. Apple chief executive Jobs emerged from medical leave to unveil a new version of the iPad designed

Anthropic: Επένδυση 50 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ για νέα data centers

FORTUNE GREECE 12/11/2025, 18:45 SHARE Supercomputer, Rackmounted Servers in a Datacenter, Modern Telecommunications, Artificial Intelligence, Technology Concept symbolizing the capabilities of high-performance computing, Data Center. Photo: Shutterstock Η επένδυση σηματοδοτεί την ανάδειξη της Anthropic σε καίριο παίκτη των αμερικανικών υποδομών AI, σε μια περίοδο όπου η Ουάσιγκτον δίνει ολοένα μεγαλύτερη έμφαση στη διασφάλιση εγχώριας υπολογιστικής

Goldman Sachs: Γιατί η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει τους καταναλωτές αλλά όχι τις επιχειρήσεις

FORTUNE GREECE 12/11/2025, 18:31 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει τους καταναλωτές, όμως η υιοθέτησή της από τις επιχειρήσεις υστερεί σημαντικά, με επενδυτές να αμφισβητούν τις αποδόσεις, ενώ οι εταιρείες δυσκολεύονται να ενσωματώσουν βαθιά την τεχνολογία. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία, αλλά η επανάσταση φαίνεται να έχει

Η Apple λανσάρει το iPhone Pocket, μια πλεκτή τσέπη για κινητό που κοστίζει από 229,95 δολάρια

Η Apple λανσάρει το iPhone Pocket Αν κάποιος χρειαζόταν μια… τσέπη για το κινητό του, η Apple βρήκε τη λύση: το iPhone Pocket. Εμπνευσμένο από την ιδέα ενός «κομματιού υφάσματος», το νέο προϊόν της Apple, iPhone Pocket, διαθέτει μοναδική 3D πλεκτή κατασκευή, σχεδιασμένη ώστε να ταιριάζει σε κάθε iPhone, αλλά και σε οποιοδήποτε μικρό αντικείμενο

Η Google ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη Gemini στους χάρτες της για πιο έξυπνη πλοήγηση

Λογότυπο της Google / REUTERS / Steve Marcus Η πλοήγηση στο Google Maps περνά σε άλλη διάσταση. Με το Gemini, τον βοηθό τεχνητής νοημοσύνης της, η Google μετατρέπει την εφαρμογή σε έναν πραγματικό «συνοδηγό» στη διαδρομή, ικανό να καταλαβαίνει σύνθετα αιτήματα, να προβλέπει προβλήματα στην κυκλοφορία και ακόμη και να σας βοηθά να οργανώνετε την

Το νέο προϊόν της Apple που κοστίζει σχεδόν 230 δολάρια και έχει κάνει τα social media να πάρουν «φωτιά»

Αν πιστεύατε ότι η Apple είχε ήδη κυκλοφορήσει κάθε πιθανό αξεσουάρ για το iPhone, ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε. Η αμερικανική εταιρεία συνεργάστηκε με τον διάσημο ιαπωνικό οίκο μόδας Issey Miyake για να παρουσιάσει το «iPhone Pocket» -μια μοντέρνα «τσέπη» που επιτρέπει στους χρήστες να φορούν και να μεταφέρουν το κινητό τους με στυλ. Η

WhatsApp: Αυστηρότεροι κανόνες από την ΕΕ αλλάζουν το ψηφιακό τοπίο

FORTUNE GREECE 11/11/2025, 19:46 SHARE Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει αυστηρότερους κανόνες στο WhatsApp, εντάσσοντάς το στις πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες με αυξημένες υποχρεώσεις εποπτείας και διαφάνειας. Η υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp της Meta Platforms Inc. θα βρεθεί αντιμέτωπη με αυστηρότερους κανόνες στο πλαίσιο των κανονισμών εποπτείας περιεχομένου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς εντείνεται ο έλεγχος των

Αιφνιδιασμός από τη Softbank: Πούλησε το μερίδιο της στην Nvidia έναντι 5,83 δισ. δολαρίων

FORTUNE GREECE 11/11/2025, 19:31 SHARE Nvidia CEO Jensen Huang (L) and the CEO of the SoftBank Group Masayoshi Son pose during an AI event in Tokyo on November 13, 2024. (Photo by JIJI PRESS / AFP) / Japan OUT Photo: AFP Μετά από μια περίοδο εντυπωσιακών κερδών, η ιαπωνική εταιρεία προετοιμάζεται για μεγάλα projects AI

Κάνει η Τεχνητή Νοημοσύνη τεμπέληδες τους μαθητές; Ο Μαρκ Κιούμπαν έχει την απάντηση

Κάνει η Τεχνητή Νοημοσύνη τεμπέληδες τους μαθητές; Ο Μαρκ Κιούμπαν έχει την απάντηση FORTUNE GREECE 11/11/2025, 18:46 SHARE epa11199308 US billionaire Mark Cuban walks outside the West Wing following meetings at the White House in Washington, DC, USA, 04 March 2024. EPA/MICHAEL REYNOLDS Photo: Φωτ. Προσωπικού Αρχείου Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί φοβούνται ότι η τεχνητή νοημοσύνη

Είσαι αρκετά γενναίος για να μπεις στη σπηλιά που ένας σπηλαιολόγος υπέστη τον πιο τρομακτικό θάνατο που μπορεί να φανταστεί κανείς;

Περισσότερα από 16 χρόνια μετά τον φρικτό θάνατο του 26χρονου σπηλαιολόγου Τζον Τζόουνς, ο οποίος πέθανε «με τον πιο τρομακτικό τρόπο που μπορεί να φανταστεί κανείς» αφού παγιδεύτηκε για 27 ώρες στην περιβόητη σπηλιά Nutty Putty, η ιστορία του ζωντανεύει ξανά μέσα από την εικονική πραγματικότητα. Μετά τον θάνατό του, οι αρχές ανατίναξαν το σημείο

Το «στοίχημα του αιώνα» στην τεχνητή νοημοσύνη: Ποιος θα πληρώσει τα 1,5 τρισ. δολάρια για νέα data centers;

FORTUNE GREECE 11/11/2025, 13:16 SHARE Σύμφωνα με τη JPMorgan, τα επόμενα πέντε χρόνια οι hyperscalers θα χρειαστούν 1,5 τρισ. δολάρια σε νέες εκδόσεις ομολόγων για να χρηματοδοτήσουν την παγκόσμια έκρηξη των data centers. Η JPMorgan Chase & Co. προειδοποιεί πως η εκρηκτική ανάπτυξη των εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης θα απαιτήσει τεράστιες κεφαλαιακές ανάγκες, με την αγορά

Share

Το τοπίο του ανταγωνισμού στο ψηφιακό περιβάλλον έχει αλλάξει ριζικά. Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών πλέον δεν ανταγωνίζονται μόνο μεταξύ τους, αλλά καλούνται να συνυπάρξουν —και σε πολλές περιπτώσεις να ανταγωνιστούν— με παγκόσμιους τεχνολογικούς κολοσσούς. Εταιρείες όπως η Meta και η Google, παρά το γεγονός ότι δεν διαθέτουν ιδιόκτητες τηλεπικοινωνιακές υποδομές, διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο προσλαμβάνονται, καταναλώνονται και αξιοποιούνται οι υπηρεσίες του κλάδου, επηρεάζοντας καθοριστικά τόσο την αξία όσο και τα έσοδα των παρόχων.

Μέσα σε αυτή τη νέα πραγματικότητα, η COSMOTE, με διαδρομή 27 ετών και εδραιωμένη ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, κάνει ένα αποφασιστικό στρατηγικό βήμα: ενώνει τις δυνάμεις της με τον παγκόσμιο όμιλο τηλεπικοινωνιών, TELEKOM.  Η COSMOTE TELEKOM, δηλαδή η νέα εμπορική ταυτότητα που προκύπτει, έρχεται να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της εταιρείας στο σύγχρονο, διεθνοποιημένο ψηφιακό οικοσύστημα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η TELEKOM είναι ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με πάνω από 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας. Ως παγκόσμια εταιρεία, έχει περίπου 200.000 εργαζομένους σε όλον τον κόσμο και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Ιδιαίτερα ισχυρή είναι η παρουσία της στις ΗΠΑ με την T-Mobile US, ενώ καταγράφει δυναμικές επιδόσεις στις χώρες της Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται. Παράλληλα, το brand TELEKOM αποτελεί το Νο1 brand τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, το κορυφαίο brand στην Ευρώπη ανεξαρτήτως industry και ένα από τα κορυφαία στον κόσμο. Έτσι, μέσα από αυτή την ένωση δυνάμεων, η COSMOTE,  αποκτά νέο χαρακτήρα με διεθνές αποτύπωμα και παγκόσμια δυναμική. 

 «Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand TELEKOM, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου, που έχει κυρίαρχη παρουσία στην Ευρώπη κι έχει μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό.», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, κ. Κώστας Νεμπής


Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής

Με την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της TELEKOM, όπως αυτή με το Netflix, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να φέρνει στους πελάτες της ακόμα πιο εξελιγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, νέες digital πλατφόρμες, αλλά και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, που θα κάνουν καλύτερη την καθημερινότητα ιδιωτών και επιχειρήσεων, και θα ενισχύσουν τις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας. Στόχος της εταιρείας, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι όχι μόνο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσει.

«Συνδέουμε τον κόσμο σου», η υπογραφή της COSMOTE TELEKOM

Η νέα μάρκα COSMOTE TELEKOM συνοδεύεται από τη νέα υπογραφή «Συνδέουμε τον κόσμο σου». Απευθύνεται σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε πελάτη ξεχωριστά, με την υπόσχεση να του προσφέρει ακόμα πιο ισχυρές συνδέσεις, που θα τον φέρουν πιο κοντά σε όποιον ή ό,τι έχει σημασία για εκείνον. 

«Οι συνδέσεις είναι στο DNA μας. Με τις υποδομές μας FTTH και 5G, δημιουργούμε μια συνδεδεμένη Ελλάδα και φέρνουμε τους ανθρώπους πιο κοντά. Με τις προηγμένες λύσεις τεχνολογίας που προσφέρουμε, συνδέουμε τους πελάτες μας με τον ψηφιακό κόσμο και τις ευκαιρίες που προσφέρει. Με τις υπηρεσίες μας, συνδέουμε τα θέλω των πελατών μας με τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινότητας. Με το σύνολο των δράσεών μας, συνδέουμε τη χώρα, την κοινωνία και την επιχειρηματικότητα, με το μέλλον. Αυτό ακριβώς έρχεται να αποτυπώσει το νέο μας tagline, “Συνδέουμε τον κόσμο σου”.», σχολίασε ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.


Η Λιάνα Μόσχου – Marketing Communications Strategy Director Ομίλου ΟΤΕ & ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης – Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ

Η νέα υπογραφή ευθυγραμμίζεται με το παγκόσμιο brand claim της TELEKOM, “Connecting your world”. Επίσης, συνδέεται άμεσα και με το νέο όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, στον κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη. 

Magenta, ένα χρώμα συνώνυμο με το brand TELEKOM

Στο νέο λογότυπο της εταιρείας εμφανίζεται πλέον, και το χρώμα Μagenta. Το Magenta για την TELEKOM είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό χρώμα. Αποτελεί την ταυτότητα του brand παγκοσμίως. Η TELEKOM είναι μια από τις λίγες διεθνείς μάρκες που αναγνωρίζονται από το εταιρικό τους χρώμα. Εκτός από τη χρήση του ως χρώμα στο brand identity, το Magenta παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του portfolio των υπηρεσιών και των προϊόντων της εταιρείας. Χάρη και στη μοναδική της ταυτότητα, η TELEKOM έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα από τη μελέτη “Brand Finance Global 500” ως το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και ως το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, με την τρέχουσα αξία του να ανέρχεται στα 85,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Δωρεάν και γρήγορο ίντερνετ σε όλα τα απομακρυσμένα σχολεία της χώρας από την COSMOTE TELEKOM

Μια νέα εποχή συνδεσιμότητας ξεκινά σε όλα τα δυσπρόσιτα σχολεία της Ελλάδας με δωρεάν και γρήγορο ίντερνετ* από την COSMOTE TELEKOM για την κάλυψη των αναγκών της εκπαίδευσης στην ψηφιακή εποχή, στο πλαίσιο δωρεάς προς το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Υπηρεσία γρήγορου ίντερνετ θα διαθέτουν σχεδόν 600 σχολικές μονάδες, όπου φοιτούν περισσότεροι από 19.500

Ιδρύθηκε η Cosmote Telekom Towers – Νέα θυγατρική του ΟΤΕ για τη διαχείριση των παθητικών υποδομών του

Με μετοχικό κεφάλαλιο 632,9 εκατ. ευρώ και χαρτοφυλάκιο σχεδόν 3.850 σημείων υποδομής η νεοσύστατη εταιρεία Σε μία κίνηση στρατηγικής σημασίας για την εγχώρια αγορά τηλεπικοινωνιών, ο Όμιλος ΟΤΕ προχώρησε στη σύσταση της Cosmote Telekom Towers Υπηρεσιών Διαχείρισης Παθητικών Υποδομών Μονοπρόσωπη Α.Ε. (διακριτικός τίτλος Cosmote Telekom Towers ή CTT), ολοκληρώνοντας τη διαδικασία απόσχισης του κλάδου παθητικών