Κάτι «διαφορετικό» και «θετικό» προσπαθεί να καλλιεργήσει το Snapchat αλλά… δεν πείθει τους πάντες

Related

Η AI στην κουζίνα: Ρομπότ ετοιμάζει 120 γεύματα την ώρα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση

Οι πελάτες ενός σούπερ μάρκετ στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας βιώνουν κάτι πραγματικά πρωτοποριακό: μια πλήρως αυτόνομη κουζίνα που μαγειρεύει, σερβίρει και καθαρίζει -χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση. Η ρομποτική κουζίνα CA-1 Series 4, που ανέπτυξε η εταιρεία Circus SE με έδρα το Μόναχο, αποτελεί την πρώτη εφαρμογή ρομπότ μαγειρικής με τεχνητή νοημοσύνη ενσωματωμένη απευθείας σε σούπερ

Apple: Λανσάρει νέα θήκη για iPhone σχεδιασμένη από τον δημιουργό του εμβληματικού μαύρου ζιβάγκο του Στιβ Τζομπς

FORTUNE GREECE 12/11/2025, 20:30 SHARE Apple CEO Steve Jobs appears at Apple's special media event to introduce the second generation iPad at the Yerba Buena Center for the Arts in San Francisco on March 2, 2011 in California. Apple chief executive Jobs emerged from medical leave to unveil a new version of the iPad designed

Anthropic: Επένδυση 50 δισ. δολαρίων στις ΗΠΑ για νέα data centers

FORTUNE GREECE 12/11/2025, 18:45 SHARE Supercomputer, Rackmounted Servers in a Datacenter, Modern Telecommunications, Artificial Intelligence, Technology Concept symbolizing the capabilities of high-performance computing, Data Center. Photo: Shutterstock Η επένδυση σηματοδοτεί την ανάδειξη της Anthropic σε καίριο παίκτη των αμερικανικών υποδομών AI, σε μια περίοδο όπου η Ουάσιγκτον δίνει ολοένα μεγαλύτερη έμφαση στη διασφάλιση εγχώριας υπολογιστικής

Goldman Sachs: Γιατί η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει τους καταναλωτές αλλά όχι τις επιχειρήσεις

FORTUNE GREECE 12/11/2025, 18:31 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει τους καταναλωτές, όμως η υιοθέτησή της από τις επιχειρήσεις υστερεί σημαντικά, με επενδυτές να αμφισβητούν τις αποδόσεις, ενώ οι εταιρείες δυσκολεύονται να ενσωματώσουν βαθιά την τεχνολογία. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία, αλλά η επανάσταση φαίνεται να έχει

Η Apple λανσάρει το iPhone Pocket, μια πλεκτή τσέπη για κινητό που κοστίζει από 229,95 δολάρια

Η Apple λανσάρει το iPhone Pocket Αν κάποιος χρειαζόταν μια… τσέπη για το κινητό του, η Apple βρήκε τη λύση: το iPhone Pocket. Εμπνευσμένο από την ιδέα ενός «κομματιού υφάσματος», το νέο προϊόν της Apple, iPhone Pocket, διαθέτει μοναδική 3D πλεκτή κατασκευή, σχεδιασμένη ώστε να ταιριάζει σε κάθε iPhone, αλλά και σε οποιοδήποτε μικρό αντικείμενο

Η Google ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη Gemini στους χάρτες της για πιο έξυπνη πλοήγηση

Λογότυπο της Google / REUTERS / Steve Marcus Η πλοήγηση στο Google Maps περνά σε άλλη διάσταση. Με το Gemini, τον βοηθό τεχνητής νοημοσύνης της, η Google μετατρέπει την εφαρμογή σε έναν πραγματικό «συνοδηγό» στη διαδρομή, ικανό να καταλαβαίνει σύνθετα αιτήματα, να προβλέπει προβλήματα στην κυκλοφορία και ακόμη και να σας βοηθά να οργανώνετε την

Το νέο προϊόν της Apple που κοστίζει σχεδόν 230 δολάρια και έχει κάνει τα social media να πάρουν «φωτιά»

Αν πιστεύατε ότι η Apple είχε ήδη κυκλοφορήσει κάθε πιθανό αξεσουάρ για το iPhone, ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε. Η αμερικανική εταιρεία συνεργάστηκε με τον διάσημο ιαπωνικό οίκο μόδας Issey Miyake για να παρουσιάσει το «iPhone Pocket» -μια μοντέρνα «τσέπη» που επιτρέπει στους χρήστες να φορούν και να μεταφέρουν το κινητό τους με στυλ. Η

WhatsApp: Αυστηρότεροι κανόνες από την ΕΕ αλλάζουν το ψηφιακό τοπίο

FORTUNE GREECE 11/11/2025, 19:46 SHARE Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει αυστηρότερους κανόνες στο WhatsApp, εντάσσοντάς το στις πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες με αυξημένες υποχρεώσεις εποπτείας και διαφάνειας. Η υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp της Meta Platforms Inc. θα βρεθεί αντιμέτωπη με αυστηρότερους κανόνες στο πλαίσιο των κανονισμών εποπτείας περιεχομένου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς εντείνεται ο έλεγχος των

Αιφνιδιασμός από τη Softbank: Πούλησε το μερίδιο της στην Nvidia έναντι 5,83 δισ. δολαρίων

FORTUNE GREECE 11/11/2025, 19:31 SHARE Nvidia CEO Jensen Huang (L) and the CEO of the SoftBank Group Masayoshi Son pose during an AI event in Tokyo on November 13, 2024. (Photo by JIJI PRESS / AFP) / Japan OUT Photo: AFP Μετά από μια περίοδο εντυπωσιακών κερδών, η ιαπωνική εταιρεία προετοιμάζεται για μεγάλα projects AI

Κάνει η Τεχνητή Νοημοσύνη τεμπέληδες τους μαθητές; Ο Μαρκ Κιούμπαν έχει την απάντηση

Κάνει η Τεχνητή Νοημοσύνη τεμπέληδες τους μαθητές; Ο Μαρκ Κιούμπαν έχει την απάντηση FORTUNE GREECE 11/11/2025, 18:46 SHARE epa11199308 US billionaire Mark Cuban walks outside the West Wing following meetings at the White House in Washington, DC, USA, 04 March 2024. EPA/MICHAEL REYNOLDS Photo: Φωτ. Προσωπικού Αρχείου Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί φοβούνται ότι η τεχνητή νοημοσύνη

Είσαι αρκετά γενναίος για να μπεις στη σπηλιά που ένας σπηλαιολόγος υπέστη τον πιο τρομακτικό θάνατο που μπορεί να φανταστεί κανείς;

Περισσότερα από 16 χρόνια μετά τον φρικτό θάνατο του 26χρονου σπηλαιολόγου Τζον Τζόουνς, ο οποίος πέθανε «με τον πιο τρομακτικό τρόπο που μπορεί να φανταστεί κανείς» αφού παγιδεύτηκε για 27 ώρες στην περιβόητη σπηλιά Nutty Putty, η ιστορία του ζωντανεύει ξανά μέσα από την εικονική πραγματικότητα. Μετά τον θάνατό του, οι αρχές ανατίναξαν το σημείο

Το «στοίχημα του αιώνα» στην τεχνητή νοημοσύνη: Ποιος θα πληρώσει τα 1,5 τρισ. δολάρια για νέα data centers;

FORTUNE GREECE 11/11/2025, 13:16 SHARE Σύμφωνα με τη JPMorgan, τα επόμενα πέντε χρόνια οι hyperscalers θα χρειαστούν 1,5 τρισ. δολάρια σε νέες εκδόσεις ομολόγων για να χρηματοδοτήσουν την παγκόσμια έκρηξη των data centers. Η JPMorgan Chase & Co. προειδοποιεί πως η εκρηκτική ανάπτυξη των εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης θα απαιτήσει τεράστιες κεφαλαιακές ανάγκες, με την αγορά

Share

Το Snapchat, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των εφήβων, καλλιεργεί την εικόνα μιας ευχάριστης και καλοπροαίρετης εφαρμογής προκειμένου να πάρει αποστάσεις από το Instagram, το TikTok και άλλες πλατφόρμες που κατηγορούνται για τις επιπτώσεις τους στην ψυχική υγεία των νέων. Όμως δεν πείθει τους πάντες.

«Όταν ξεκινήσαμε το Snapchat, θέλαμε κάτι διαφορετικό. Δεν μας άρεσαν (τα υπάρχοντα) μέσα κοινωνικής δικτύωσης», δήλωσε αυτή την εβδομάδα ο Ίβαν Σπίγκελ επικεφαλής του Snap.

Στη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της εταιρείας στη Σάντα Μόνικα υπενθύμισε ότι η Snap ξεκίνησε πρώτη τα vertical videos και το 2013 τα «stories» που εξαφανίζονται μέσα σε 24 ώρες, εφαρμογές τις οποίες έχουν έκτοτε αντιγράψει πολλές πλατφόρμες.

«Δεν υπάρχουν “likes” ή σχόλια, μοιράζεστε την άποψή σας», υπογράμμισε. «Και αυτό δουλεύει. Περισσότεροι από 850 εκατ. άνθρωποι χρησιμοποιούν το Snapchat (κάθε μήνα) και ο αριθμός τους αυξάνεται».

Όμως, αν και η εφαρμογή έχει γίνει το βασικό μέσο επικοινωνίας πολλών εφήβων, η εταιρεία δεν είναι ακόμη ιδιαίτερα κερδοφόρα και παραμένει στη σκιά των γιγάντων, όπως η Meta, η Google και το TikTok.

Μια θέση που έχει και τα πλεονεκτήματά της: το Snapchat μπορεί να παριστάνει τον καλό μαθητή στις αρχές, τις ενώσεις και τους γονείς που ανησυχούν για τις βλαπτικές συνέπειες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στους νέους.

«Παρατηρήσαμε ότι ο χρόνος που περνούν (οι νέοι) στο TikTok, το Instagram και το YouTube έχει αρνητικές συνέπειες (…) στην ψυχική τους υγεία. Αντιθέτως, ο χρόνος που περνούν στο Snapchat έχει θετικό αντίκτυπο στις φιλικές σχέσεις και την ευημερία τους, αλλά όχι σοβαρές επιπτώσεις στην αυτοεκτίμησή τους», κατέληξαν ερευνητές του πανεπιστημίου του Άμστερνταμ, την έκθεση των οποίων επικαλέστηκε πρόσφατα ο Σπίγκελ.

«Είναι η λιγότερο βλαπτική εφαρμογή»

Snapchat

«Είναι η λιγότερο βλαπτική εφαρμογή», σημείωσε η Αντριάνα Βεκιόλι που παράγει διαδικτυακό περιεχόμενο.

Η ίδια αναφέρθηκε στην πίεση που νιώθουν κυρίως οι νέες γυναίκες «να είναι όμορφες αντί να είναι ο εαυτός τους» και εκτίμησε ως θετικό το γεγονός ότι στο Snapchat οι σέλφις «εξαφανίζονται». «Αυτό προσφέρει περισσότερη ελευθερία».

Ωστόσο ο Μάθιου Μπέργκμαν, που ίδρυσε μια οργάνωση προάσπισης «θυμάτων μέσων κοινωνικής δικτύωσης», καταγγέλλει ότι επειδή στο Snapchat δεν αποθηκεύονται τα μηνύματα, αυτό διευκολύνει εγκληματικές δραστηριότητες, όπως η ανταλλαγή εικόνων παιδικής πορνογραφίας ή η πώληση ναρκωτικών.

«Σκεφτείτε ότι έχετε μια αίθουσα με ηλεκτρονικά παιχνίδια και γνωρίζεται ότι διακινητές χρησιμοποιούν ένα δωμάτιο για να πωλούν παράνομες ουσίες σε παιδιά. Θα είστε υπεύθυνος. Δεν μπορείτε να κλείνετε τα μάτια στις επικίνδυνες δραστηριότητες που προωθούνται από την πλατφόρμα σας», εκτίμησε ο δικηγόρος αυτός.

Η οργάνωσή του εκπροσωπεί «180 γονείς τα παιδιά των οποίων πέθαναν από δηλητηρίαση από φαιντανύλη εξαιτίας αλλοιωμένων φαρμάκων που αγόρασαν από το Snapchat».

Εξάλλου για τον Μπέργκμαν η εφαρμογή αυτή δεν διαφέρει από τις άλλες. «Όλες αυτές οι πλατφόρμες έχουν το ίδιο οικονομικό μοντέλο που συνίσταται στο να προσελκύουν στον μέγιστο δυνατό βαθμό την προσοχή των χρηστών εις βάρος της ασφάλειάς τους».

«Όλες χρησιμοποιούν τις ίδιες μεθόδους για να κάνουν τα παιδιά να εξαρτηθούν από αυτές», κατήγγειλε.

«Τελικά το Snap, όπως και η Meta, είναι μια εταιρεία», σημείωσε η Τζάσμιν Ένμπεργκ αναλύτρια στην Emarketer. «Πρέπει να βρει μια δύσκολη ισορροπία μεταξύ της προστασίας των χρηστών της και την παραγωγής κέρδους».

Στο ετήσιο συνέδριο του Snap από τη μία παρουσιάστηκαν νέα προϊόντα που έχουν στόχο να προσελκύσουν τους παραγωγούς διαδικτυακού περιεχομένου, ενώ από την άλλη δεν έλειπαν τα καθησυχαστικά μηνύματα: Ο Ίβαν Σπίγκελ ξεκίνησε την ομιλία του με ένα νέο πρόγραμμα που έχει στόχο να ενημερώσει τους γονείς για τους κινδύνους του ψηφιακού κόσμου.

«Γνωρίζουμε ότι έχουμε μεγάλη ευθύνη προς την κοινότητα», τόνισε «και είμαστε αποφασισμένοι να έχουμε θετικό αντίκτυπο».

- ΑΠΕ

Η AI στην κουζίνα: Ρομπότ ετοιμάζει 120 γεύματα την ώρα χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση

Οι πελάτες ενός σούπερ μάρκετ στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας βιώνουν κάτι πραγματικά πρωτοποριακό: μια πλήρως αυτόνομη κουζίνα που μαγειρεύει, σερβίρει και καθαρίζει -χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση. Η ρομποτική κουζίνα CA-1 Series 4, που ανέπτυξε η εταιρεία Circus SE με έδρα το Μόναχο, αποτελεί την πρώτη εφαρμογή ρομπότ μαγειρικής με τεχνητή νοημοσύνη ενσωματωμένη απευθείας σε σούπερ

Το νέο προϊόν της Apple που κοστίζει σχεδόν 230 δολάρια και έχει κάνει τα social media να πάρουν «φωτιά»

Αν πιστεύατε ότι η Apple είχε ήδη κυκλοφορήσει κάθε πιθανό αξεσουάρ για το iPhone, ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε. Η αμερικανική εταιρεία συνεργάστηκε με τον διάσημο ιαπωνικό οίκο μόδας Issey Miyake για να παρουσιάσει το «iPhone Pocket» -μια μοντέρνα «τσέπη» που επιτρέπει στους χρήστες να φορούν και να μεταφέρουν το κινητό τους με στυλ. Η