Η Salesforce αλλάζει το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας με το Automotive Cloud

Related

Γιορτινό Πάσχα με τα μοναδικά προνόμια του Vodafone Thank you στα Public

Η Vodafone και τα Public κάνουν το φετινό Πάσχα πιο γιορτινό προσφέροντας ακόμη περισσότερα προνόμια στους πελάτες τους. Μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης Vodafone Thank you που παρέχει προσφορές, προνόμια αλλά και μοναδικές εμπειρίες, οι συνδρομητές Vodafone έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν Πασχαλινά δώρα για τους ίδιους ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα από τα καταστήματα…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL1 για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (25-4-2024)

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας.Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ03:30 COSMOTE SPORT 8 HD Ιντεπεντιέντε ντελ Βάλε – Παλμέιρας Copa Libertadores12:00 Novasports 6HD…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

Πασχαλινό τραπέζι με σύμμαχο τα LG πλυντήρια πιάτων

Αν σας προβληματίζει το πλύσιμο των πιάτων μετά το πασχαλινό τραπέζι, τότε τα πλυντήρια πιάτων της LG Electronics (LG) θα σας λύσουν τα χέρια, καθώς συνδυάζουν κορυφαία τεχνολογία και ευκολία στο πλύσιμο των πιάτων με κομψότητα και στιλ που ομορφαίνει την κουζίνα σας. Η LG διαθέτει τόσο ελεύθερα όσο και εντοιχιζόμενα πλυντήρια πιάτων, καλύπτοντας τις…

Η Salesforce αναβαθμίζει τo MuleSoft με δυνατότητες ΑΙ για ευκολότερη αυτοματοποίηση και ενοποίηση εφαρμογών

Η Salesforce προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις αυτοματοποίησης, ενοποίησης και διαχείρισης API του MuleSoft. Οι βελτιστοποιήσεις αυτές στοχεύουν στο να βοηθήσουν τους προγραμματιστές και τους επιχειρηματικούς χρήστες να απλοποιήσουν τη ροή εργασιών και τις διαδικασίες, να επιταχύνουν την απόδοση της επένδυσης (time to value) και να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Η λειτουργία…

Η GIGABYTE παρουσιάζει την limited edition σειρά μητρικών και καρτών γραφικών XTREME Prestige

Η GIGABYTE Technology ανακοινώνει την κυκλοφορία της σειράς XTREME Prestige Limited Edition, που περιλαμβάνει την μητρική Z790 AORUS XTREME X ICE και την κάρτα γραφικών AORUS GeForce RTX 4080 SUPER XTREME ICE 16G. Αυτή η exclusive έκδοση συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με μοναδικό σχεδιασμό, καλύπτοντας τα απαιτητικά γούστα των gaming enthusiasts και των συλλεκτών. Η σειρά…

Share

H Salesforce, παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, παρουσίασε το Automotive Cloud, ένα νέο προϊόν ειδικά σχεδιασμένο για την αυτοκινητοβιομηχανία (κατασκευαστές, αντιπροσώπους και ομίλους χρηματοδότησης), το οποίο δίνει, σε πραγματικό χρόνο, τη δυνατότητα εξατομικευμένων πληροφοριών γύρω από τα οχήματα και τους πελάτες, είτε οι τελευταίοι αναζητούν νέο αυτοκίνητο, είτε πραγματοποιούν κάποια αγορά, εξετάζουν επιλογές χρηματοδότησης ή συντηρούν το όχημά τους.

H Salesforce διαπίστωσε ότι οι εταιρείες χρειάζονται ένα ψηφιακό εργαλείο το οποίο θα απλοποιεί τις πολύπλοκες διαδικασίες πώλησης και θα τις βοηθά να κερδίζουν μέσα από νέα μοντέλα πωλήσεων και σέρβις, συνδεδεμένων οχημάτων, συνδρομών και συνεργασιών, ειδικά τώρα που η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται έντονο μετασχηματισμό για να καλύψει τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Το Automotive Cloud προσφέρει μια ενοποιημένη προβολή των δεδομένων του οχήματος, του πελάτη και του εμπορίου, οδηγώντας σε δημιουργία Αξίας Χρόνου Ζωής για τον πελάτη (CLV), πιστότητα και έσοδα. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και το ευρύτερο οικοσύστημα της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορούν, έτσι, να συνεργαστούν ώστε να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες της αγοράς, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους.

Το Automotive Cloud μέσω του Driver 360, το οποίο αξιοποιεί πλήρως το Customer 360 (πλατφόρμα CRM της εταιρείας), συγκεντρώνει πληροφορίες από όλες τις διαθέσιμες πηγές, συμπεριλαμβανομένων των σημαντικών γεγονότων και των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Έτσι, οι κατασκευαστές όχι μόνο προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες και εμπειρίες στους πελάτες τους, αλλά ενισχύουν τα έσοδά τους μέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου και των συνεργασιών. Το Driver 360 περιλαμβάνει:

  • Driver Console (Κονσόλα Οδηγού), η οποία παρέχει στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μια πλήρη εικόνα για κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη – από την αναζήτηση αυτοκινήτου, την αγορά μέχρι τα σέρβις– μέσω συνεχών «σημείων επαφής» και εξατομικευμένων ειδοποιήσεων.
  • Vehicle Console (Κονσόλα Οχήματος), η οποία δίνει σε όλα τα μέλη της ομάδας εύκολη πρόσβαση σε συνολικές πληροφορίες γύρω από το όχημα – όπως αριθμό χιλιομέτρων, αξία, σέρβις ή επισκευές.

Μέσα από τη λειτουργία Automotive Lead Management οι ομάδες πωλήσεων συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά και διαχειρίζονται καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες τους –παρουσιάζοντάς τους τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες ενδιαφέρονται περισσότερο–, ενώ μέσω της λειτουργίας Dealer Performance Management, αντίστοιχα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες διαχειρίζονται και αξιολογούν ευκολότερα τις επιδόσεις των αντιπροσωπειών τους.

Το Automotive Cloud παρουσιάζεται έπειτα από την έκθεση Trends in Automotive, την οποία εξέδωσε η Salesforce στα τέλη Αυγούστου. Η εταιρεία πραγματοποίησε έρευνα ανάμεσα σε 500 επαγγελματίες από το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας (κατασκευαστές, αντιπροσώπους, κλπ.) προκειμένου να εξακριβώσει σε τι σημείο βρίσκεται ο κλάδος σήμερα και τι θα πρέπει να κάνουν οι εταιρείες προκειμένου να συνεχίσουν να ακμάζουν στο ψηφιακό μέλλον.

Η έρευνα της Salesforce αποκάλυψε ότι 99% των πελατών δεν είναι ικανοποιημένοι με τους παραδοσιακούς τρόπους αγοράς αυτοκινήτων, ενώ το 74% επισημαίνει πως η ειλικρίνεια και η διαφάνεια στην επικοινωνία είναι σημαντικότερη τώρα από ό,τι ήταν πριν την πανδημία.

Το 93% των αυτοκινητοβιομηχανιών πιστεύει ότι τα δεδομένα που συλλέγονται απευθείας από τους πελάτες βελτιώνουν σημαντικά τις εμπειρίες B2B και B2C. Ταυτόχρονα, μόνο το μόνο το 25% των αυτοκινητοβιομηχανιών και των αντιπροσώπων πιστεύει ότι οι εταιρείες τους έχουν προσαρμοστεί καλά στις διαδικτυακές πωλήσεις, κάτι που σημαίνει ότι το ψηφιακό εμπόριο, η εξατομίκευση και η διαφάνεια είναι σημαντικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει ο κλάδος.

Επιπλέον, η βιομηχανία δυσκολεύεται να διατηρήσει τα περιθώρια κέρδους της καθώς προσαρμόζεται στην ηλεκτροκίνηση και τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, ενώ οι πρωτοπόροι προσβλέπουν στην τεχνητή νοημοσύνη για να τροφοδοτήσουν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας: το 85% συμφωνεί ότι το κόστος έρευνας και ανάπτυξης για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα θα θέσει σε κίνδυνο την κερδοφορία του κλάδου στα επόμενα πέντε έτη.