Η Salesforce αλλάζει το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας με το Automotive Cloud

Related

Η COSMOTE φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch

Η COSMOTE ανακοίνωσε ότι η συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch είναι πλέον διαθέσιμη για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Μέσω της υπηρεσίας COSMOTE MultiSim, οι χρήστες ενός cellular μοντέλου Apple Watch, θα μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένοι στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, ακόμα και όταν δεν έχουν μαζί τους το κινητό τους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η αναμέτρηση Ρεάλ Μαδρίτης – Μπάγερν Μονάχου για τη Euroleague ξεχωρίζει στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 10:15 ΕΡΤ Sports 2 Ελλάδα – Ιταλία FINA World Cup πόλο γυναικών 12:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 500 Μόναχο 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 Βαρκελώνη 14:00 COSMOTE SPORT 7 HD

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Παρασκευή, 18 Απριλίου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Παρασκευή, 18 Απριλίου 2025 10:15 ΕΡΤ Sports 2 Ελλάδα – Ιταλία FINA World

Η COSMOTE TV φέρνει τη σειρά που περιμένουν όλοι!

Μια εξαιρετικά αναμενόμενη σειρά εξασφάλισε να προσφέρει η COSMOTE TV στους συνδρομητές της. Ο λόγος για το Dexter: Resurrection, το sequel της θρυλικής σειράς που θα μεταδοθεί στη χώρα μας από την συνδρομητική πλατφόρμα της COSMOTE, στο πλαίσιο της συνεργασία με την Paramount και το Paramount+. Στο Dexter: Resurrection, o Michael C. Hall επιστρέφει στον

Τα NBA Playoffs κάνουν «τζάμπολ» στην COSMOTE TV

Τα NBA Playoffs ξεκινούν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Το πρώτο «τζάμπολ» θα γίνει το βράδυ του Μ. Σαββάτου με τους Πέισερς να υποδέχονται τους Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 20.00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το COSMOTE SPORT 4 HD

Tα playoffs του ΝΒA στην COSMOTE TV

Τα NBA Playoffs αρχίζουν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV.

Αρχική

Το Marketing Week κατατάσσεται στα κορυφαία και πλέον έγκυρα κλαδικά επιχειρηματικά και συνδρομητικά περιοδικά της χώρας. Πρόκειται για το καθιερωμένο δεκαπενθήμερο περιοδικό για ολόκληρο το οικοσύστημα της εμπορικής επικοινωνίας και τους επιμέρους κλάδους του (Marketing, Διαφήμιση, Ψηφιακά και Offline Μέσα). Καλύπτει θέματα της ελληνικής και διεθνούς επικαιρότητας και ενημερώνει τα στελέχη της αγοράς για όλες

Η Cosmote Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ

Μεγάλος χορηγός του Συνδέσμου Ελληνικών Γυμναστικών & Αθλητικών Σωματείων (ΣΕΓΑΣ) για τα επόμενα 3 χρόνια (2025-2028) θα είναι η Cosmote. Μέσα από τη νέα συνεργασία, η εταιρεία θα είναι: Μεγάλος Χορηγός της Εθνικής Ομάδας Στίβου, Μεγάλος Χορηγός του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, Ονομαστικός Χορηγός των 5km του Αυθεντικού Μαραθωνίου, Χορηγός του Run Greece, Μεγάλος Χορηγός

Τα NBA Playoffs κάνουν «τζάμπολ» στην Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τα NBA Playoffs ξεκινούν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Το πρώτο «τζάμπολ» θα γίνει το βράδυ του Μ. Σαββάτου με τους Πέισερς να υποδέχονται τους Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 20.00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το COSMOTE SPORT

Οι αθλητικές μεταδόσεις 17/4/2025

07:28, Πέμπτη 17 Απριλίου 2025 Media Τα ματς του Europa και του Congerence League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 12:00 ATP 500 Βαρκελώνη COSMOTE SPORT 6 12:00 ATP 500 Μόναχο COSMOTE SPORT 7 14:00 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός (Πόλο) MEGA PLAY 14:00-19:00 Elite Neon Cup Τελική φάση & Απονομές

Οι ποδοσφαιρικές μεταδόσεις της Μεγάλης Πέμπτης (17/4): Που θα δείτε τις ρεβάνς των προημιτελικών σε Europa και Conference League

Media Οι ρεβάνς των προημιτελικών σε Europa και Congerence League ξεχωρίζουν από το σημερινό τηλεοπτικό «μενού» των ποδοσφαιρικών μεταδόσεων. Αναλυτικά οι επιλογές σας για σήμερα Μεγάλη Πέμπτη (17/4): 19:45 Φιορεντίνα-Τσέλιε Conference League COSMOTE SPORT 4 19:45 Γιαγκελόνια-Μπέτις Conference League COSMOTE SPORT 5 22:00 Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ-Λιόν Europa League ANT1, COSMOTE SPORT 2 22:00 Άιντραχτ Φρανκφούρτης-Τότεναμ Europa

Συνεχίζουν Cosmote TV– ΕΡΤ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας

Συμφωνία-φωτιά για την Cosmote TV!

CREATE IMAGE Επικαιρότητα Ταράζει τα νερά η cosmote tv! Ταράζει τα νερά η cosmote tv! Μια από τις πιο καυτές σειρές της χρονιάς έρχεται στην Cosmote TV, και οι φαν έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν. Δείτε περισσότερα εδώ To Panathinaikos24.gr είναι δίπλα σε κάθε άθλημα και κάθε στιγμή του Παναθηναϊκού. Είτε πρόκειται για μπάλα ποδοσφαίρου

Συμφωνία-φωτιά για την Cosmote TV! Φέρνει τη σειρά που όλοι περιμένουν

Σειρές 16 Απριλίου 2025 20:03 Μια από τις πιο καυτές σειρές της χρονιάς έρχεται στην Cosmote TV, και οι φαν του Dexter έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν. Το Dexter: Resurrection, το πολυαναμενόμενο sequel της θρυλικής σειράς, εξασφαλίστηκε και επίσημα για την Ελλάδα μέσω της streaming πλατφόρμας, χάρη στη συνεχιζόμενη συνεργασία της Cosmote TV με την

UEFA Europa & Conference League: Η προημιτελική φάση ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV

Onsports Team 16 Απριλίου 2025, 19:56 Στα κανάλια COSMOTE SPORT και τα 8 ματς των δύο διοργανώσεων Τα UEFA Europa League και UEFA Conference League επιστρέφουν με τη 2η αγωνιστική της προημιτελικής φάσης, η οποία θα διεξαχθεί την Μ. Πέμπτη 17/4, με την COSMOTE TV να μεταδίδει και τα 8 ματς. Η δημοσιογραφική ομάδα των

Share

H Salesforce, παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, παρουσίασε το Automotive Cloud, ένα νέο προϊόν ειδικά σχεδιασμένο για την αυτοκινητοβιομηχανία (κατασκευαστές, αντιπροσώπους και ομίλους χρηματοδότησης), το οποίο δίνει, σε πραγματικό χρόνο, τη δυνατότητα εξατομικευμένων πληροφοριών γύρω από τα οχήματα και τους πελάτες, είτε οι τελευταίοι αναζητούν νέο αυτοκίνητο, είτε πραγματοποιούν κάποια αγορά, εξετάζουν επιλογές χρηματοδότησης ή συντηρούν το όχημά τους.

H Salesforce διαπίστωσε ότι οι εταιρείες χρειάζονται ένα ψηφιακό εργαλείο το οποίο θα απλοποιεί τις πολύπλοκες διαδικασίες πώλησης και θα τις βοηθά να κερδίζουν μέσα από νέα μοντέλα πωλήσεων και σέρβις, συνδεδεμένων οχημάτων, συνδρομών και συνεργασιών, ειδικά τώρα που η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται έντονο μετασχηματισμό για να καλύψει τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Το Automotive Cloud προσφέρει μια ενοποιημένη προβολή των δεδομένων του οχήματος, του πελάτη και του εμπορίου, οδηγώντας σε δημιουργία Αξίας Χρόνου Ζωής για τον πελάτη (CLV), πιστότητα και έσοδα. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και το ευρύτερο οικοσύστημα της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορούν, έτσι, να συνεργαστούν ώστε να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες της αγοράς, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους.

Το Automotive Cloud μέσω του Driver 360, το οποίο αξιοποιεί πλήρως το Customer 360 (πλατφόρμα CRM της εταιρείας), συγκεντρώνει πληροφορίες από όλες τις διαθέσιμες πηγές, συμπεριλαμβανομένων των σημαντικών γεγονότων και των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Έτσι, οι κατασκευαστές όχι μόνο προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες και εμπειρίες στους πελάτες τους, αλλά ενισχύουν τα έσοδά τους μέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου και των συνεργασιών. Το Driver 360 περιλαμβάνει:

  • Driver Console (Κονσόλα Οδηγού), η οποία παρέχει στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μια πλήρη εικόνα για κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη – από την αναζήτηση αυτοκινήτου, την αγορά μέχρι τα σέρβις– μέσω συνεχών «σημείων επαφής» και εξατομικευμένων ειδοποιήσεων.
  • Vehicle Console (Κονσόλα Οχήματος), η οποία δίνει σε όλα τα μέλη της ομάδας εύκολη πρόσβαση σε συνολικές πληροφορίες γύρω από το όχημα – όπως αριθμό χιλιομέτρων, αξία, σέρβις ή επισκευές.

Μέσα από τη λειτουργία Automotive Lead Management οι ομάδες πωλήσεων συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά και διαχειρίζονται καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες τους –παρουσιάζοντάς τους τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες ενδιαφέρονται περισσότερο–, ενώ μέσω της λειτουργίας Dealer Performance Management, αντίστοιχα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες διαχειρίζονται και αξιολογούν ευκολότερα τις επιδόσεις των αντιπροσωπειών τους.

Το Automotive Cloud παρουσιάζεται έπειτα από την έκθεση Trends in Automotive, την οποία εξέδωσε η Salesforce στα τέλη Αυγούστου. Η εταιρεία πραγματοποίησε έρευνα ανάμεσα σε 500 επαγγελματίες από το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας (κατασκευαστές, αντιπροσώπους, κλπ.) προκειμένου να εξακριβώσει σε τι σημείο βρίσκεται ο κλάδος σήμερα και τι θα πρέπει να κάνουν οι εταιρείες προκειμένου να συνεχίσουν να ακμάζουν στο ψηφιακό μέλλον.

Η έρευνα της Salesforce αποκάλυψε ότι 99% των πελατών δεν είναι ικανοποιημένοι με τους παραδοσιακούς τρόπους αγοράς αυτοκινήτων, ενώ το 74% επισημαίνει πως η ειλικρίνεια και η διαφάνεια στην επικοινωνία είναι σημαντικότερη τώρα από ό,τι ήταν πριν την πανδημία.

Το 93% των αυτοκινητοβιομηχανιών πιστεύει ότι τα δεδομένα που συλλέγονται απευθείας από τους πελάτες βελτιώνουν σημαντικά τις εμπειρίες B2B και B2C. Ταυτόχρονα, μόνο το μόνο το 25% των αυτοκινητοβιομηχανιών και των αντιπροσώπων πιστεύει ότι οι εταιρείες τους έχουν προσαρμοστεί καλά στις διαδικτυακές πωλήσεις, κάτι που σημαίνει ότι το ψηφιακό εμπόριο, η εξατομίκευση και η διαφάνεια είναι σημαντικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει ο κλάδος.

Επιπλέον, η βιομηχανία δυσκολεύεται να διατηρήσει τα περιθώρια κέρδους της καθώς προσαρμόζεται στην ηλεκτροκίνηση και τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, ενώ οι πρωτοπόροι προσβλέπουν στην τεχνητή νοημοσύνη για να τροφοδοτήσουν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας: το 85% συμφωνεί ότι το κόστος έρευνας και ανάπτυξης για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα θα θέσει σε κίνδυνο την κερδοφορία του κλάδου στα επόμενα πέντε έτη.