Η Klarna παρουσιάζει τις τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές

Related

OpenAI: Νέα καθυστέρηση για το πρώτο ανοιχτό AI μοντέλο της

Η OpenAI ανακοίνωσε νέα καθυστέρηση στην κυκλοφορία του πρώτου ανοιχτού AI μοντέλου της, που ήδη είχε αναβληθεί νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι. Η εταιρεία επικαλείται την ανάγκη για πρόσθετες δοκιμές ασφαλείας πριν διαθέσει το μοντέλο στους προγραμματιστές, την ώρα που ο ανταγωνισμός στον χώρο των ανοιχτών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης γίνεται όλο και πιο έντονος. «Χρειαζόμαστε περισσότερο

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση σήμερα Σάββατο, 19 Ιουλίου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Σάββατο, 19 Ιουλίου 2025 09:15 COSMOTE SPORT 7 HD WRC Εσθονία, SS10 09:35

Τεχνητή Νοημοσύνη στη μουσική: Πώς τα AI συγκροτήματα αλλάζουν τη βιομηχανία

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μεταμορφώσει τη μουσική βιομηχανία σε πρωτοφανή βαθμό, με τη δημιουργία συγκροτημάτων και καλλιτεχνών που δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα, αλλά προσελκύουν εκατομμύρια ακροατές σε δημοφιλείς πλατφόρμες streaming. Οι εξελίξεις αυτές, όπως εκείνες που αντιπροσωπεύει το συγκρότημα The Velvet Sundown με πάνω από 1 εκατομμύριο μηνιαίους ακροατές και σημαντικά έσοδα από royalties, αναδεικνύουν

Επικεφαλής Αndroid στη Google: Γιατί το πτυχίο πληροφορικής χρειάζεται rebrand

Ο επικεφαλής του Android στη Google, Sameer Samat, θέτει στο προσκήνιο την ανάγκη επαναπροσδιορισμού του πτυχίου της πληροφορικής, ζητώντας μια συνολική αλλαγή προσέγγισης τόσο από τα ακαδημαϊκά ιδρύματα όσο και από τους ίδιους τους φοιτητές. Όπως υποστηρίζει, το πτυχίο αυτό παρανοείται πολλαπλώς, καθώς πολλοί φοιτητές και επαγγελματίες το ταυτίζουν μονοδιάστατα με την εκμάθηση προγραμματισμού και

Πώς οι απάτες με deepfakes μπορούν να θέσουν σε δευτερόλεπτα εκτός λειτουργίας την επιχείρησή σας

ΜΑΡΙΑ ΑΚΡΙΒΟΥ 18/07/2025, 15:01 SHARE Ποια τα νέα τεχνάσματα με τα οποία οι hackers κλέβουν τα δεδομένα σας. Είστε στον υπολογιστή, ανοίγετε τα e-mail σας και διαπιστώνετε ότι ο CEO του ομίλου στον οποίο εργάζεστε έχει στείλει σε μορφή video ένα μαγνητοσκοπημένο μήνυμα προς όλους τους εργαζόμενους για να τους ενημερώσει για τα μελλοντικά σχέδια

Η νέα σειρά Samsung Galaxy Ζ είναι ήδη διαθέσιμη για προπαραγγελία στα καταστήματα Nova και το nova.gr!

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτει ήδη για προπαραγγελία, ως και τις 24 Ιουλίου 2025, σε όλα τα καταστήματα Nova και ηλεκτρονικά στο nova.gr, τη νέα γενιά Samsung Galaxy Z.  Τα πολυαναμενόμενα smartphones Samsung Galaxy Z Fold7 | Galaxy Z Flip7 | Galaxy Z Flip7 FE εγκαινιάζουν

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM μας καλεί να μαζέψουμε «καρδιές» για να κερδίσουμε μοναδικές εμπειρίες και προνόμια

Ως πελάτης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών εδώ και πολλά χρόνια, πάντα αναζητούσα κάτι παραπάνω από μία απλή σύνδεση και ένα συνηθισμένο πακέτο επικοινωνίας. Αναζητούσα μια υπηρεσία που όχι μόνο να καλύπτει τις βασικές μου ανάγκες σε επίπεδο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, αλλά να δίνει ξεχωριστή αξία στην επιλογή μου, να επιβραβεύει την προτίμησή μου με τρόπο χειροπιαστό και ουσιαστικό.

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (18/7)

NBA TV 2024-25 NBA COSMOTE Sport 701:00 COSMOTE Sport 3 Ουνιβερσιδάδ ντε Τσίλε - Γκουαρανί Copa Sudamericana COSMOTE Sport 301:00 COSMOTE Sport 7 NBA TV 2024-25 NBA COSMOTE Sport 704:00 COSMOTE Sport 7 WRC 2025 WRC COSMOTE Sport 709:15 COSMOTE Sport 5 Moto3 2025 Moto 3 COSMOTE Sport 509:55 COSMOTE Sport 7 WRC 2025 WRC

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Αγώνες ποδοσφαίρου, πόλο, τένις και μηχανοκίνητου αθλητισμού περιλαμβάνει το πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 09:15 COSMOTE SPORT 7 HD WRC Εσθονία, SS2 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 Γκραν Πρι Τσεχίας (1ες Ελεύθερες Δοκιμές) 10:05 COSMOTE SPORT 7 HD WRC Εσθονία, SS3 10:30 Novasports Start WTA 250 Ιάσιο 10:45 COSMOTE

37 δισ. δολάρια σε απάτες: Η νέα βιομηχανία «τρόμου» με AI και εμπορία ανθρώπων

FORTUNE GREECE 17/07/2025, 22:00 SHARE Η Νοτιοανατολική Ασία μετατρέπεται σε παγκόσμιο κόμβο κυβερνοαπατών, όπου η τεχνητή νοημοσύνη και η εμπορία ανθρώπων συνθέτουν μια επικίνδυνη νέα πραγματικότητα.   Η Νοτιοανατολική Ασία έχει εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο επίκεντρο ψηφιακής απάτης, όπου η υψηλής τεχνολογίας εγκληματικότητα συνδυάζεται με την εμπορία ανθρώπων. Σε χώρες όπως η Καμπότζη και η

Πότε έρχεται το πρώτο αναδιπλούμενο iPhone και πόσο θα κοστίζει;

FORTUNE GREECE 17/07/2025, 21:00 SHARE Το πρώτο αναδιπλούμενο iPhone ετοιμάζεται να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στα smartphones, με τιμή-ρεκόρ και φόντο μια ολόκληρη αγορά που περιμένει την Apple για να απογειωθεί. Η Apple βρίσκεται ένα βήμα πριν την παρουσίαση του πρώτου της αναδιπλούμενου iPhone, με την εφοδιαστική αλυσίδα να φέρεται πως οριστικοποιεί τις προδιαγραφές

Προσοχή στο ChatGPT: Γιατί δεν πρέπει ποτέ να του λες τα μυστικά σου

FORTUNE GREECE 17/07/2025, 20:30 SHARE A laptop screen is seen with the OpenAI ChatGPT website active in this photo illustration on 02 August, 2023 in Warsaw, Poland. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto) (Photo by Jaap Arriens / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Ο καθηγητής της Οξφόρδης Μάικ Γούλντριτζ προειδοποιεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη όπως

Demis Hassabis: Ποιος είναι ο Έλληνας του Λονδίνου που ηγείται στην κούρσα της τεχνητής νοημοσύνης

Ο Demis Hassabis, ιδρυτής της DeepMind και νυν επικεφαλής της Google DeepMind, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας κούρσας για την τεχνητή νοημοσύνη και ενδεχομένως στη διαδρομή προς την ηγεσία της Google. Ένα από τα πιο ισχυρά στελέχη της Google είναι κάποιος που για χρόνια προσπαθούσε να αποστασιοποιήσει την εταιρεία του από τον κολοσσό της

Συνεχίζεται η συνεργασία ΑΕΚ – COSMOTE TV

Η ΑΕΚ θα συνεχίσει να «παίζει μπάλα» στο «γήπεδο» της COSMOTE TV και για τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς η συνεργασία των δύο πλευρών ανανεώθηκε. Η συμφωνία περιλαμβάνει τη μετάδοση όλων των εντός έδρας αγώνων για το ελληνικό πρωτάθλημα, τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες, τους εντός κι εκτός έδρας φιλικούς αγώνες κι επιλεγμένους αγώνες

Συνεχίζεται η συνεργασία ΑΕΚ

Η ΑΕΚ θα συνεχίσει να «παίζει μπάλα» στο «γήπεδο» της Cosmote TV και για τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς η συνεργασία των δύο πλευρών ανανεώθηκε. Η συμφωνία περιλαμβάνει τη μετάδοση όλων των εντός έδρας αγώνων για το Ελληνικό Πρωτάθλημα, τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες, τους εντός κι εκτός έδρας φιλικούς αγώνες κι επιλεγμένους αγώνες

Share

Με την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών να πλησιάζει η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσιεύει τα αποτελέσματα της νέας έρευνας “Travel Report”, αποκαλύπτοντας τις τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές.

Σύμφωνα με την έρευνα της Klarna, το 94% των Ελλήνων καταναλωτών σκοπεύει να πάει διακοπές αυτό το καλοκαίρι και το 73% από αυτούς σχεδιάζει να ταξιδέψει στην Ελλάδα, δείχνοντας την προτίμηση στη χώρα μας για καλοκαιρινό προορισμό. Ταυτόχρονα, το 11,9% θα ταξιδέψει σε γειτονική χώρα και το 17,8% σε κοντινή χώρα εντός Ευρώπης. Μόνο το 7,5% σκοπεύει να κάνει μακρινό ταξίδι σε άλλη ήπειρο.

Σε ερώτηση για το με ποιον θα περάσουν τις καλοκαιρινές διακοπές, το 49,2% απάντησε ότι σχεδιάζει να πάει διακοπές με την οικογένεια του, ακολουθώντας την μέση τάση στις ΗΠΑ και την υπόλοιπη Ευρώπη (49,4%). Μεταξύ των καταναλωτών που ανήκουν στην Gen Z (18-25 ετών), περισσότεροι από τους μισούς (59,4%) δήλωσαν ότι θα πάνε διακοπές με φίλους, ενώ η πλειοψηφία των Millennials (26-41 ετών) σκοπεύει να ταξιδέψει με τον/την σύντροφό τους.

Για ποιο λόγο κάνουν ταξίδια οι Έλληνες; 

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες κάνουν ταξίδια είναι για να χαλαρώσουν (78,7%) και να ανακαλύψουν νέα μέρη και πολιτισμούς (55,8%). Επιπλέον, το 54,8% των συμμετεχόντων στην έρευνα θέλει να περάσει χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους στις διακοπές, και το 54% αναζητά ταξιδιωτικές εμπειρίες για κοινωνικοποίηση και διασκέδαση. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων που ταξιδεύουν παίρνει ιδέες από φίλους (62,1%) και ταξιδιωτικά blogs/sites (61%) για να επιλέξει τον καλοκαιρινό προορισμό. Άλλες δημοφιλείς πηγές έμπνευσης περιλαμβάνουν προτάσεις από μέλη της οικογένειας (49%) και από τα κοινωνικά δίκτυα (40%).

Ταξιδιωτικές δυσκολίες και λύσεις 

Η αύξηση στις τιμές διαμονής και τα μεταφορικά κόστη (42,7%) είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που οι περισσότεροι Έλληνες ταξιδιώτες αντιμετωπίζουν και από την οποία θέλουν να απαλλαγούν. Με τις καινοτόμες και ευέλικτες λύσεις πληρωμών, συμπεριλαμβανομένης της κατανομής του κόστους σε 3 άτοκες δόσεις, η Klarna αποτελεί πολύτιμο σύμμαχο για τους ταξιδιώτες για την κατανομή του αυξημένου κόστους, καθιστώντας τις ταξιδιωτικές εμπειρίες κάθε είδους πιο προσβάσιμες και διαχειρίσιμες. Την αύξηση στις τιμές ακολουθούν τα καταλύματα που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες ή στις διαφημίσεις (14,2%), γεγονός που αναδεικνύει την ανάγκη για αξιόπιστες επιλογές στις κρατήσεις. 

Το μέλλον των ταξιδιών και καινοτομίες

Οι Έλληνες που κάνουν ταξίδια είναι έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν νέες τεχνολογίες και καινοτομίες που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και μπορούν να αλλάξουν τις ταξιδιωτικές συνήθειες βοηθώντας τους να επιλέξουν προορισμούς στο μέλλον. Περισσότεροι από 4 στους 10 καταναλωτές θέλουν να δοκιμάσουν την τεχνολογία AI που σχεδιάζει πιο εξατομικευμένα δρομολόγια ταξιδιού. Για το 29,6% των Ελλήνων, η δυνατότητα να επισκεφθούν εικονικά τον προορισμό πριν το ταξίδι, με τη βοήθεια εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας, είναι ιδιαίτερα ελκυστική. Τα εργαλεία σύγκρισης τιμών παίζουν καθοριστικό ρόλο για την οργάνωση των ταξιδιών για την πλειοψηφία των καταναλωτών (78%).

Ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα, σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας: “Η πρόσφατη έρευνα της Klarna για τις τάσεις στα ταξίδια επιβεβαιώνει τη σημαντική επέκταση της εταιρείας στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού, μια ανάπτυξη που υποστηρίζεται από επιτυχημένες συνεργασίες με ηγέτες του κλάδου όπως η Airbnb. Κατανοώντας τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών, στοχεύουμε να ενδυναμώσουμε τόσο τους ταξιδιώτες να λαμβάνουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις, όσο και τις επιχειρήσεις να προσφέρουν ευχάριστες ταξιδιωτικές εμπειρίες”.

Η έρευνα καταναλωτών της Klarna διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Dynata σε 10 χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2024 και περιλαμβάνει τουλάχιστον 1.000 ερωτηθέντες σε κάθε χώρα. Συνολικά, συμμετείχαν 11.231 καταναλωτές. Το δείγμα είναι εθνικά αντιπροσωπευτικό και επιλέχθηκε από την εταιρεία ερευνών Dynata.