Με τη δημιουργία της Cosmote Telekom, η Ελλάδα ένα βήμα πιο κοντά στην κορυφή του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Σε μια στρατηγικής σημασίας εξέλιξη για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, η COSMOTE, μία από τις ισχυρότερες και πιο αναγνωρίσιμες μάρκες της ελληνικής αγοράς, ενώνει τις δυνάμεις της με την παγκοσμίου κύρους TELEKOM, δημιουργώντας τη νέα εμπορική μάρκα COSMOTE TELEKOM. Πρόκειται για μια συνεργασία που σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων και καινοτομίας για τους Έλληνες καταναλωτές και τις επιχειρήσεις, συνδέοντας την εγχώρια εμπειρία με την παγκόσμια τεχνογνωσία.
Όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση, μέσα από αυτή τη συνεργασία η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να προσφέρει ακόμα πιο εξελιγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, που όχι μόνο θα διευκολύνουν την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων, αλλά θα ενισχύσουν και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Κώστας Νεμπής, δήλωσε ότι η νέα εποχή με την TELEKOM εδραιώνει τον ΟΤΕ ως μέρος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου με ηγετική παρουσία σε Ευρώπη και Αμερική, προσφέροντας πλεονεκτήματα όπως διεθνές αποτύπωμα, οικονομίες κλίμακας και καινοτόμες υπηρεσίες. Παράλληλα, επεσήμανε ότι η στρατηγική απόφαση για την ένωση των δύο brands δεν αποσκοπεί μόνο στην προσαρμογή στην ψηφιακή εποχή, αλλά στην υπέρβασή της, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της TELEKOM.
Η νέα εταιρική ταυτότητα συνοδεύεται από το tagline «Συνδέουμε τον κόσμο σου», σε πλήρη εναρμόνιση με το διεθνές motto της TELEKOM “Connecting your world”. Σύμφωνα με τον Chief Commercial Officer Consumer Segment του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Παναγιώτη Γαβριηλίδη, η υπογραφή αυτή αποτυπώνει τον κεντρικό σκοπό της νέας μάρκας: να βρίσκεται δίπλα σε κάθε άνθρωπο, παρέχοντας ισχυρές, ουσιαστικές και ανθρώπινες συνδέσεις – είτε αυτές αφορούν την τεχνολογία, είτε τις προσωπικές και επαγγελματικές σχέσεις.
Ιδιαίτερη σημασία αποκτά και η εισαγωγή του χαρακτηριστικού χρώματος Magenta στην ελληνική αγορά, ενός στοιχείου-σήματος κατατεθέν του brand TELEKOM παγκοσμίως. Το έντονο αυτό χρώμα έχει ενσωματωθεί στο brand identity της εταιρείας διεθνώς και χρησιμοποιείται ακόμη και στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της.
Η TELEKOM συγκαταλέγεται στα πιο πολύτιμα brands παγκοσμίως, με βάση τη μελέτη “Brand Finance Global 500”, και παραμένει το κορυφαίο brand τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη, με αξία που εκτιμάται στα 85,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες, περισσότερους από 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής και σχεδόν 200.000 εργαζομένους, ο όμιλος αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους παίκτες του κλάδου διεθνώς.
Ο Όμιλος ΟΤΕ, μέλος της TELEKOM από το 2008, κατέχει σήμερα την τρίτη σημαντικότερη θέση ως προς τη συνεισφορά στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου, μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Γερμανία. Η ένωση αυτή, με τη δημιουργία της COSMOTE TELEKOM, φιλοδοξεί να φέρει πιο κοντά το όραμα για έναν κορυφαίο ψηφιακό πάροχο στην Ευρώπη, φέρνοντας παράλληλα την Ελλάδα πιο κοντά στην κορυφή του ψηφιακού μετασχηματισμού.