-
Για να εξοικονομεί δευτερόλεπτα από κάθε παράδοση πακέτου και να βοηθά τους πελάτες να κάνουν ταχύτερες επιλογές αγοράς.
Η Amazon, στην προσπάθειά της για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, ανακοίνωσε την Τετάρτη τη λειτουργία ενός συστήματος τεχνητής νοημοσύνης για να εξοικονομεί δευτερόλεπτα από κάθε παράδοση πακέτου και να βοηθά τους πελάτες να κάνουν ταχύτερες επιλογές αγοράς, ακόμη και για νέους τύπους προϊόντων για τους οποίους μπορεί να γνωρίζουν ελάχιστα.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία δημιούργησε προβολείς μέσα στα φορτηγά της για να καθοδηγεί τους διανομείς στα πακέτα για κάθε στάση κατά μήκος μιας διαδρομής.
Η τεχνολογία, την οποία η Amazon αποκαλεί Vision Assisted Package Retrieval, λειτουργεί φωτίζοντας με πράσινο φως τα πακέτα, ώστε ο διανομέας να μη χρειάζεται να χάνει πολύτιμα δευτερόλεπτα διαβάζοντας τις ετικέτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:
- Ντέμης Χασάμπης: Ο master της Τεχνητής Νοημοσύνης με καταγωγή από την Κύπρο που έφτασε στην κατάκτηση του Νόμπελ
- TSMC: Στα 23,6 δισ. δολάρια τα έσοδα της μεγαλύτερης εταιρείας ημιαγωγών στον κόσμο