Η τεχνητή νοημοσύνη έμαθε πλέον να κερδίζει στα online βιντεοπαιχνίδια που απαιτούν συνεργασία

Related

Παγκόσμια Διάκριση για την Intracom Telecom στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης

 Η Intracom Telecom, διεθνής κατασκευαστής τεχνολογικών συστημάτων & λύσεων, διακρίθηκε με το Βραβείο  «Αριστεία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI Excellence)» στα 2024 WITSA Global Innovation & Tech Excellence Awards, στο Παγκόσμιο Συνέδριο Πληροφορικής (WCIT 2024), που πραγματοποιήθηκε στο Γερεβάν της Αρμενίας. Αυτή η παγκόσμια αναγνώριση αναδεικνύει, τόσο το ρόλο της Intracom Telecom, όσο και της πλατφόρμας NFV…

Η LG ανακοινώνει προκαταρκτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε σήμερα τα προκαταρκτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024, όπου κατέγραψε ενοποιημένα έσοδα ύψους 22,17 τρισεκατομμυρίων KRW (16,384 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 751,1 δισεκατομμυρίων KRW (555,063 εκατομμύρια USD). Η εταιρεία πέτυχε ρεκόρ υψηλών εσόδων τριμήνου, καταγράφοντας αύξηση των εσόδων της σε ετήσια βάση για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο…

First Global Challenge: Διαγωνισμός ρομποτικής με «όχημα» τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE

Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα για πρώτη φορά. Η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών κάλυψε με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες διεξαγωγής του.…

Έγινε γνωστή η ημερομηνία κυκλοφορίας του Apple Intelligence, έρχεται και αλλάζουν πολλά

Με ελλείψεις κυκλοφόρησε από την Apple μόλις τον περασμένο μήνα το iOS 18 και αναφερόμαστε στο γεγονός πως το νέο software δεν έφερε μαζί τους το σύνολο νέων χαρακτηριστικών που βασίζεται στην τεχνολογία Apple Intelligence. Τώρα, λοιπόν, περιμένουμε το iOS 18.1, όπου η πρώτη παρτίδα υλικού Apple Intelligence θα κάνει επιτέλους το ντεμπούτο της –…

Λίγο η φαντασία μας, λίγο η τεχνολογία και έχουμε νέα εικόνα από το κέντρο εντολών του One UI 7

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε τις κατάλληλες γνώσεις για να δημιουργήσουμε ένα οπτικό περιεχόμενο όπως θέλουμε και σε συνδυασμό με την φαντασία μας μπορούμε να δημιουργήσουμε μια εικόνα του Galaxy S25 Ultra να τρέχει το νέο UI 7 της Samsung.Βέβαια αυτό δεν το κάναμε εμείς αλλά μπήκε στον κόπο να το δημιουργήσει ο tipster Ice Universe στο…

Apple: Μας πείθει πως το iPhone 16 Pro θα μας κάνει κινηματογραφιστές του Hollywood

Σαν νέο προιόν, το iPhone 16 πρέπει να λάβει περισσότερης δημοσιότητας και γι΄αυτό η Apple φροντίζει μετά το σποτ μέσω του οποίου πρόβαλε τις δυνατότητες του ολοκαίνουργιου πλήκτρου Camera Control, τώρα η εταιρεία ανέβασε μια ολοκαίνουργια νέα διαφήμιση. Αυτό το νέο τηλεοπτικό σποτ έχει να κάνει με τη λήψη βίντεο σε αργή κίνηση, Cinematic 4K…

An Autistic Woman’s Guide to Asking for Help: Self-advocacy in the Workplace When Living With a Non-visible Disability

As part of the DisAbility Affinity Group's spotlight month, Trisha Matthews, the AG's professional development chair, reflects on her experience advocating for herself as a woman engineer with autism.

Φοιτητικό Σπίτι: Στα Public σε περιμένουν μοναδικές προσφορές και προνόμια

H νέα ακαδημαϊκή χρονιά ξεκινά για όλους τους φοιτητές και μαζί της έρχεται η ιδανική ευκαιρία να διαμορφώσεις τον προσωπικό σου χώρο όπως πάντα ονειρευόσουν. Και για το φοιτητικό σπίτι, τα Public είναι εδώ για να σου προσφέρουν όλα όσα θα χρειαστείς για το νέο ξεκίνημα, μέσα από μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας, οικιακών συσκευών,…

Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα και ιστορίες επικοινωνίας από το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ

Το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ συνεχίζει για 14η χρονιά με νέα εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις για σχολεία και οικογένειες, που συνδυάζουν τεχνολογία, ψυχαγωγία, μάθηση και δημιουργικότητα. Όπως κάθε χρόνο έτσι και για τα φετινά εκπαιδευτικά προγράμματα «Ένας Κόσμος Ιστορίες» η συμμετοχή είναι δωρεάν για όλους και οι κρατήσεις γίνονται online στο www.otegroupmuseum.gr. Τα περισσότερα…

Cosmote – Nova: Τα κέρδη από τη συνεργασία τους δείχνουν ποιος ήταν ο μεγάλος νικητής

Επικαιρότητα Η «επανάσταση» στη συνδρομητική τηλεόρασηΗ συνεργασία της Nova με την Cosmote φαίνεται πως έχει θετικό πρόσημο για τις δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη συνδρομητική τηλεόραση.Αναλυτικά εδώ To Panathinaikos24.gr είναι δίπλα σε κάθε άθλημα και κάθε στιγμή του Παναθηναϊκού. Είτε πρόκειται για μπάλα ποδοσφαίρου είτε για μπάλα μπάσκετ, είτε για το παρκέ του βόλεϊ, αλλά…

Θετικά βλέπει η Google το σενάριο χρήσης ενός επεξεργαστή MediaTek για το Galaxy S25

Για τις αρχές του 2025 έχει προγραμαμτιστεί από την Samsung η επικείμενη κυκλοφορία της σειράς Galaxy S25 και ήδη έχουν τεθεί ερωτήματα σχετικά με την επιλογή του chipset. Ωστόσο, ο ιστότοπος DeepMind της Google μπορεί να υπαινίσσεται την χρήσης ενός νέου κορυφαίου chipset της MediaTek για ένα μελλοντικό τηλέφωνο Samsung. Η τεχνολογία AlphaChip αποτελεί μέρος…

TCL 50 PRO NXTPAPER 5G & TCL 50 NXTPAPER 5G: Έφτασαν με ενισχύμενα AI features!

Η TCL, πρωτοπόρος στην τεχνολογία οθονών σε smartphones, tablet και connected devices πλούσιες σε χαρακτηριστικά, ανακοινώνει τη διαθεσιμότητα των TCL 50 PRO NXTPAPER 5G και TCL 50 NXTPAPER 5G που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην IFA 2024 στο Βερολίνo. Αυτά τα smartphones με AI ενίσχυση πρόκειται να επαναπροσδιορίσουν την αγορά συνδυάζοντας μια μοναδική αντιθαμβωτική οθόνη…

Μάχη δίνει η Samsung με την παραγωγή του chipset Exynos 2500 για τη σειρά Galaxy S25

Μέχρι τον Ιανουάριο η Samsung θα έχει τα πάντα έτοιμα για να τη σειρά Galaxy S25 με chip Exynos για τις εκδόσεις vanilla και Plus και Snapdragon για το ανώτερο μοντέλο Ultra. Αναφορές από την Κορέα αποκάλυψαν ότι αυτό μπορεί να μην ισχύει τίποτα και η εταιρεία μπορεί να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει chip’s Snapdragon σε…

Η Samsung ξεκινά τη μαζική παραγωγή του πιο ισχυρού SSD στον κλάδο των PC, ειδικά σχεδιασμένου για εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης

Η Samsung Electronics, ανακοίνωσε ότι έχει αρχίσει να παράγει μαζικά τον PM9E1, έναν SSD PCle 5.0 με την υψηλότερη απόδοση και τη μεγαλύτερη χωρητικότητα του κλάδου των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Βασισμένος στον εσωτερικό controller 5nm και στην τεχνολογία V-NAND (V8) όγδοης γενιάς, ο PM9E1 θα προσφέρει ισχυρές αποδόσεις και καλύτερη ισχύ, καθιστώντας τον τη βέλτιστη λύση…

Exploring SWE Affinity Groups: SWE Athletes

Each month, we spotlight a SWE Affinity Group. This month, we are excited to highlight the SWE Athletes Affinity Group.

Share

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί ήδη να οδηγεί αυτοκίνητα και να έχει νικήσει τους ανθρώπους σε απαιτητικά επιτραπέζια παιγνίδια, όπως το σκάκι και το Go, καθώς και σε βιντεοπαιγνίδια, όπως το StarCraft II και το Dota 2, αλλά τώρα για πρώτη φορά κατάφερε να κάνει το ίδιο σε ανταγωνιστικά παιγνίδια πολλαπλών παικτών (multiplayer shooter videogames) που απαιτούν ομαδική συνεργασία, κάτι που έως τώρα θεωρείτο τρομερά δύσκολο.

Η DeepMind, η πρωτοπόρος βρετανική εταιρεία που ανήκει πλέον στον όμιλο Alphabet της Google, εκπαίδευσε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης (bots) να συνεργάζονται για να παίξουν με επιτυχία το κλασσικό βιντεοπαιγνίδι Quake III Arena, νικώντας και πάλι τους έμπειρους ανθρώπους παίκτες. Επιπλέον, ένας «τεχνητός» παίκτης αποδείχθηκε ότι μπορεί να συνεργασθεί μια χαρά με έναν άνθρωπο παίκτη.

Μέχρι σήμερα η τεχνητή νοημοσύνη δεν τα είχε καταφέρει με την πολυπλοκότητα παιγνιδιών που απαιτούν ομαδική συνεργασία και αλληλεπίδραση ανάμεσα σε πολλούς online παίκτες. Το να προβλέψει ένα μηχάνημα πώς θα συμπεριφερθεί ένα άλλο μηχάνημα ή ένας άνθρωπος, έτσι ώστε να μπορέσει να συνεργασθεί αποτελεσματικά μαζί του, είχε έως τώρα θεωρηθεί πολύ μεγάλη πρόκληση.

Όμως, αυτήν τη φορά, μία ομάδα 30 «παικτών» (bots) τεχνητής νοημοσύνης εκπαιδεύθηκαν συλλογικά να παίζουν έναν πεντάλεπτο «γύρο» του παιγνιδιού Quake III Arena με τίτλο «Αιχμαλωτίστε τη σημαία» (Capture the Flag), όπου μία ομάδα κινείται επιθετικά σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον και πρέπει να αρπάξει τη σημαία των αντιπάλων. Νικητής είναι η ομάδα που κατακτά τις περισσότερες σημαίες μέσα σε αυτά τα πέντε λεπτά.

Παίζοντας μόνη της αλλεπάλληλους γύρους του παιγνιδιού, η συνεργαζόμενη ομάδα της τεχνητής νοημοσύνης έμαθε να αυτοβελτιώνεται με τη βοήθεια ειδικών αλγορίθμων νευρωνικής μάθησης εμπνευσμένων από τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Στη συνέχεια, άνθρωποι παίκτες κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν άλλους παίκτες, χωρίς να γνωρίζουν εάν επρόκειτο για άλλους ανθρώπους ή για συστήματα τεχνητής νοημοσύνης.

Τελικά, οι δυάδες των ανθρώπων παικτών αιχμαλώτισαν κατά μέσο όρο 16 λιγότερες σημαίες σε κάθε παιγνίδι σε σχέση με τα «ντουέτα» που απαρτίζονταν από τεχνητή νοημοσύνη. Επίσης, οι μικτές ομάδες (ένας άνθρωπος παίκτης και ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης) τα κατάφεραν αρκετές φορές καλύτερα από τις ομάδες δύο ανθρώπων παικτών. Μάλιστα, οι άνθρωποι παίκτες δήλωσαν ότι προτιμούσαν να έχουν για συμπαίκτη τους ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης από ό,τι έναν άλλο άνθρωπο, αναφέρει το ΑΜΠΕ.

Οι ερευνητές της DeepMind, με επικεφαλής τον Μαξ Τζέιντερμπεργκ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Science», σύμφωνα με το ίδιο, το «New Scientist» και το Γαλλικό Πρακτορείο, δήλωσαν ότι η νέα τεχνολογία δεν είναι ακόμη ώριμη για πρακτική εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο. Όμως στο μέλλον, όταν η τεχνητή νοημοσύνη έχει πια μάθει να συνεργάζεται σε ομάδες (με άλλες μηχανές, με ανθρώπους ή με μικτές ομάδες), τότε θα υπάρξουν σημαντικές πρόοδοι σε διάφορα πεδία, από τα αυτόνομα οχήματα που θα συνεργάζονται για να μην τρακάρουν στους δρόμους, έως τους ρομποτικούς χειρουργούς που θα συνεργάζονται με τους γιατρούς.

Είναι προφανές ότι αυτή η τεχνολογία μπορεί να έχει και στρατιωτικές εφαρμογές, αλλά οι προγραμματιστές της DeepMind αρνήθηκαν να σχολιάσουν επ’ αυτού. Στο παρελθόν η εταιρεία είχε δηλώσει δημόσια ότι δεσμεύεται να μη συνεργασθεί σε ερευνητικά προγράμματα του στρατού ή των μυστικών υπηρεσιών.

Το κατά πόσο αυτό θα τηρηθεί στο μέλλον, είναι άλλο θέμα…