Παραπλανητικές πρακτικές και μεθόδους «σκαρφίζονται» οι εταιρίες κινητής στην Κύπρο, στην προσπάθεια τους να βρουν πελάτες για να τους εγγράψουν η να τους μεταφέρουν στο δίκτυο τους από άλλους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.
Χαρακτηριστική της όλης κατάστασης είναι και η πρακτική που περιγράφεται σε σημερινή ανακοίνωση της Cyta, σύμφωνα με την οποία, άγνωστα πρόσωπα, άσχετα με τον Οργανισμό, παρουσιάζονται σαν «υπάλληλοί» της Cyta και επιχειρούν να εισέλθουν σε οικίες πελατών της, με πρόφαση την πιθανή επανεξέταση των λογαριασμών τους. Με βάση τις καταγγελίες και τα παράπονα που καταφθάνουν από πελάτες στη Cyta, αφού αρχικά τους ζητηθεί ο μηνιαίος τηλεφωνικός λογαριασμός τους, στην συνέχεια δέχονται προτροπές να εξετάσουν εναλλακτικές τηλεπικοινωνιακές λύσεις, που τους εισηγούνται τα άγνωστα αυτά πρόσωπα.
Για το θέμα αυτό η Cyta, διευκρινίζει από την πλευρά της πως δεν έχει προβεί σε καμιά τέτοια εκστρατεία και τα άτομα αυτά δεν αποτελούν σε καμιά περίπτωση προσωπικό της. Αντίθετα, με βάση την σταθερή πολιτική που ακολουθείται από τη Cyta, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, το κοινό ενημερώνεται πάντοτε έγκαιρα και επίσημα από την ιδία για τις πιθανές προωθητικές εκστρατείες ή συνεργασίες που την αφορούν, οι οποίες υλοποιούνται με διαφανείς και δεοντολογικά ορθές διαδικασίες, και τη δέουσα σοβαρότητα και σεβασμό προς τους πελάτες της.
Σημειώνεται ότι για τη διαφύλαξη της φήμης και του καλού ονόματός της, η Cyta προτίθεται να στραφεί εναντίον οποιουδήποτε προσπαθήσει να αποκομίσει επαγγελματικά οφέλη ή να ευνοήσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία ή συμφέρον τρίτων, κάνοντας χρήση του ονόματος και της φήμης της, και καλεί τους πελάτες της να φέρνουν σε γνώση της τέτοια περιστατικά, προτρέποντας παράλληλα το κοινό να τα καταγγέλλει στην Αστυνομία ή στο Σύνδεσμο Καταναλωτών Κύπρου ή στην Επίτροπο Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.