Έρευνα της Samsung για την τεχνητή νοημοσύνη: Μόνο το 15% των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα, γνωρίζει πώς να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του

Related

Sberbank: Παρά τις κυρώσεις της Δύσης, η Ρωσία μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην τεχνητή νοημοσύνη μέχρι το 2030

FORTUNE GREECE 12/12/2024, 19:00 Η Μόσχα δεν θα ανταγωνιστεί τις ΗΠΑ και την Κίνα στην κατασκευή γιγαντιαίων κέντρων δεδομένων. Η Ρωσία έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει σημαντικά τη θέση της στις παγκόσμιες αξιολογήσεις τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το 2030, παρά τις δυτικές κυρώσεις,, δήλωσε στο Reuters ο Αλεξάντερ Βεντιάχιν, πρώτος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης ρωσικής

Telekom, Skylo και Qualcomm υλοποίησαν μέσω του δικτύου της COSMOTE, την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphones

Η Telekom,σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non-Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη,πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom.Για την υλοποίηση, το επίγειο δίκτυο κινητής της COSMOTE

Το «Εxperience AI» της Google έρχεται να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτικούς σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης

Από τις πρώτες χώρες που θα υιοθετήσουν το πρόγραμμα «Εxperience AI» της Google θα είναι η Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης από κοινού με την Πέγκυ Αντωνάκου, γενική διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της εταιρείας, «ΑΙ Connect», χθες, Τετάρτη. Το πρόγραμμα «Experience AI», που

Η Apple εγκαινιάζει την ενσωμάτωση του ChatGPT στη Siri

Η Apple κάνει ένα ακόμη βήμα προς το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζοντας την ενσωμάτωση του ChatGPT στη Siri μέσα από τις τελευταίες ενημερώσεις λογισμικού για iPhone, iPad και Mac. Με στόχο να ενισχύσει την εμπειρία των χρηστών, η νέα λειτουργία υπόσχεται πιο έξυπνες και στοχευμένες απαντήσεις, ενισχύοντας τη θέση της Apple ως πρωτοπόρου στην

Προ των πυλών το Kids Wallet – Πώς θα μπλοκάρεται η πρόσβαση στα social media σε όσους είναι κάτω από 15 ετών

Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Kids Wallet, του παιδικού πορτοφολιού που θα περιορίζει την πρόσβαση των ανηλίκων, κάτω των 15 ετών, στα social media, ενώ η εφαρμογή αυτή μπορεί να εγκατασταθεί τόσο στα κινητά των παιδιών, όσο και στα τάμπλετς. «Νομίζω πως όλοι όσοι έχουμε παιδιά ή έχουμε παιδιά

Telekom, Skylo και Qualcomm υλοποίησαν μέσω δικτύου COSMOTE, την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο

Πρώτες αποστολές SMS μέσω δορυφόρου από το δίκτυο της Cosmote

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο δίκτυο

Δωρεάν για 1 χρόνο: 2 ακόμα μέρες για το deal-φωτιά Cosmote Tv και ANT1+

Media 12 Δεκεμβρίου 2024 10:24 Μέσα από την εφαρμογή MyCosmote, ορισμένοι χρήστες έχουν πρόσβαση σε μια ειδική προσφορά που τους παρέχει το premium Ant1+ εντελώς δωρεάν για 12 μήνες. Η προσφορά αυτή αποτελεί μέρος προωθητικής ενέργειας της Cosmote TV και απαιτεί την καταχώρηση κάρτας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, καθώς μετά τη λήξη των 12

Telekom, Skylo και Qualcomm υλοποίησαν μέσω του δικτύου της COSMOTE, την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphones

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας(12/12) – Πού θα δείτε Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό στην Ευρώπη

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024 Intime Onsports Team 12 Δεκεμβρίου 2024, 10:06 Δείτε το πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της Πέμπτης (12/12). Κρίσιμη… στροφή για το ευρωπαϊκό μέλλον των τριών εκπροσώπων της Ελλάδας στα ευρωπαϊκά Κύπελλα. Για το Europa League, ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ θα… πέσουν στις «μάχες» τους στις 19:45. Στο «Γ. Καραϊσκάκης», οι κάτοικοι

Ολυμπιακός – Τβέντε (19:45, ANT1, Cosmote Sport 3): Θέλει τρίποντο για να ισχυροποιήσει το μέλλον του στο Europa League

Intime UEFA EUROPA LEAGUE Με στόχο τη νίκη, που θα του δώσει μια μεγαλύτερη βεβαιότητα, για παρουσία στην επόμενη φάση του Europa League, ο Ολυμπιακός υποδέχεται στο κατάμεστο «Καραϊσκάκης» την Τβέντε (19:45, ANT1, Cosmote Sport 3 HD), για την 6η αγωνιστική της League Phase της διοργάνωσης. Με νίκη κόντρα στην Τβέντε, ο Ολυμπιακός θα ανέβει στους 11 βαθμούς

Δε Νιου Σεντς – Παναθηναϊκός (22:00, Cosmote Sport 5): Με ανεβασμένη ψυχολογία για τη νίκη μισή-πρόκριση

UEFA EUROPA CONFERENCE LEAGUE Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει απόψε (22:00, Cosmote Sport 5) την ουαλική ομάδα Δε Νιου Σεντς στο Σρούσμπερι, για την 5η αγωνιστική της League Phase του UEFA Conference League. Με φόντο τη νίκη, οι «πράσινοι» έχουν την ευκαιρία να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στη βαθμολογία και να κάνουν καθοριστικό βήμα προς την πρόκριση

ΠΑΟΚ – Φερεντσβάρος (19:45, COSMOTE SPORT 4 HD): Με φόρα από τη Ρίγα για να μπει σε τροχιά playoffs

Intime UEFA EUROPA LEAGUE Μεγάλη ευκαιρία να μπει στις θέσεις που οδηγούν στα playoffs έχει απόψε ο ΠΑΟΚ, ο οποίος υποδέχεται στην Τούμπα τη Φερεντσβάρος (19:45, Cosmote TV, ) για την 6η αγωνιστική της League Phase του Europa League. Ο Δικέφαλος του Βορρά την προηγούμενη αγωνιστική πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στη φετινή διοργάνωση, περνώντας

12 Δεκεμβρίου – Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

15:00 COSMOTE SPORT 3 HD Βίκινγκουρ – Τζουργκάρντεν UEFA Conference League Ποδόσφαιρο 17:30 COSMOTE SPORT 9 HD Αστάνα – Τσέλσι UEFA Conference League Ποδόσφαιρο 19:45 Novasports 5HD Φενέρμπαχτσε – Μονακό Euroleague Μπάσκετ 19:45 COSMOTE SPORT 4 HD ΠΑΟΚ – Φερεντσβάρος UEFA Europa League Ποδόσφαιρο 19:45 COSMOTE SPORT 9 HD Φιορεντίνα – Λίντσερ UEFA Conference League

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης 12 Δεκεμβρίου

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα, Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου, έχουν ως ακολούθως: 17:30 Αστάνα – Τσέλσι Ποδόσφαιρο – UEFA Conference League 2024-25 COSMOTE SPORT 9 HD 18:00 European Football Show 2024 -25 Ποδόσφαιρο COSMOTE SPORT 2 HD 19:45 European Football Show Greek Edition 2024-25 Ποδόσφαιρο – Η εκπομπή European Football Show Greek Edition βρίσκεται στη διάθεση των

Share

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Samsung Electronics, μόνο ένα μικρό μέρος των ερωτηθέντων  αισθάνεται σίγουρο για την ικανότητά του να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του. 

Μία έρευνα με 11.000 συμμετέχοντες από 10 χώρες έδειξε ότι το 38% δεν αισθάνεται ότι περιλαμβάνεται στις τρέχουσες συζητήσεις γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη. 

Σε ερώτηση σχετικά με το βαθμό κατανόησης της τεχνολογίας, οι ερωτηθέντες στην Πολωνία ήταν πιο πιθανό να πουν ότι είναι αρκετά εξοικειωμένοι με αυτήν (23%), ενώ αντίστοιχα στο Ηνωμένο Βασίλειο αισθάνονται λιγότερη αυτοπεποίθηση από άλλες αγορές (11%), υπογραμμίζοντας τις πιθανές πολιτιστικές και εκπαιδευτικές επιρροές στον τρόπο αντίληψης των πραγμάτων. 

Τα ευρήματα που δημοσιεύθηκαν στη νέα έρευνα της Samsung – Intelligent Living: How AI is Enhancing Everyday Life – αποκαλύπτουν την αυξανόμενη επιθυμία των ερωτηθέντων για την Τεχνητή Νοημοσύνη να βελτιώσει την καθημερινότητα τους 

Καθώς το AI εντάσσεται ολοένα και περισσότερο σε κάθε πτυχή της ζωής, από τους αλγορίθμους που καθοδηγούν τις επιλογές στην ψυχαγωγία μέχρι τις έξυπνες συσκευές που προβλέπουν τις ανάγκες στο σπίτι, περισσότεροι από ποσοστό 53% επιθυμεί η τεχνητή νοημοσύνη να κάνει τη ζωή του ευκολότερη, με τις δουλειές του σπιτιού όπως η καθαριότητα, να βρίσκονται υψηλά στη λίστα για την υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης 

Ωστόσο, αυτή η επιθυμία δεν συνάδει ακόμα με τον αντίστοιχο ενθουσιασμό, καθώς μόνο το ένα τρίτο (38%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αντιμετωπίζουν την επέκταση του AI με προσμονή. 

Ο Δρ. Chris Brauer, Διευθυντής Καινοτομίας, Goldsmiths University of London και Chief Innovation Officer, Symmetry, σχολίασε: «Η πραγματική υπόσχεση της Τεχνητής Νοημοσύνης έγκειται στον τρόπο με τον οποίο μπορεί να μεταμορφώσει την καθημερινότητα και τη ρουτίνα μας, για να συμπληρώσει – και όχι να επισκιάσει – τα πράγματα που απολαμβάνουμε περισσότερο. Καθώς το AI ενσωματώνεται στις συσκευές οικιακής χρήσης, η πραγματική του αξία θα κριθεί από το πόσο καλά απλοποιεί τις καθημερινές εργασίες, βελτιώνει την ποιότητα ζωής μας και κάνει τις καθημερινές αλληλεπιδράσεις πιο ομαλές». 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο σπίτι

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η συνδεσιμότητα αποτελεί μια σημαντική προτεραιότητα για τους ερωτηθέντες, με το 42% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι επιθυμεί η Τεχνητή Νοημοσύνη να συνδέει καλύτερα τις συσκευές στο σπίτι τους. Επιπλέον, ίδιο ποσοστό συμμετεχόντων (42%) δήλωσε ότι πιστεύει πως η Τεχνητή Νοημοσύνη θα κάνει τη ζωή στο σπίτι καλύτερη, ενώ σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) είπε ότι η «έξυπνη» διαχείριση του σπιτιού ήταν το πιο επιθυμητό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Αναλυτικότερα: 

  • Ο καθαρισμός και το σκούπισμα ήταν οι κυριότερες εργασίες στις οποίες οι άνθρωποι θέλουν να βοηθήσει η Τεχνητή Νοημοσύνη, με το 33% των ερωτηθέντων να εκφράζουν ενδιαφέρον για λύσεις με AI που μπορούν να χειριστούν αυτές τις εργασίες αντί για τους ίδιους. 
  • Επιπλέον, το 28% ενδιαφέρεται για περιπτώσεις όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στον καθαρισμό των σκευών κουζίνας, ενώ το 25% αναζητά βοήθεια στο πλύσιμο των πιάτων. 
  • Το 23% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για λειτουργίες AI που μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία γευμάτων, αλλά και στη διαχείριση των λιστών για το σούπερ μάρκετ. 
  • Τα παραπάνω ξεπερνούν σε ποσοστό τις πιο παραδοσιακές εργασίες, όπως η διαχείριση των οικιακών λογαριασμών και των οικονομικών του νοικοκυριού, που επιλέχθηκαν από μόλις 21% των συμμετεχόντων. 

Ωστόσο, η ασφάλεια παραμένει μια σημαντική ανησυχία. Για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης, το 37% των ερωτηθέντων χαρακτηρίζει τις τακτικές ενημερώσεις ασφαλείας ως απαραίτητες, το 34% προτίμησε την διαρκή (24/7) παρακολούθηση ενεργών απειλών και το 27% αναγνώρισε την πλήρη ασφάλεια ως το πιο σημαντικό AI χαρακτηριστικό, εάν εντάσσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του στο μέλλον. Αυτές οι πληροφορίες υπογραμμίζουν την ανάγκη για AI τεχνολογίες, οι οποίες δεν είναι μόνο καινοτόμες, αλλά και ασφαλείς. 

Ο Tim Hospedales, Επικεφαλής του Ερευνητικού Κέντρου AI της Samsung στο Κέμπριτζ, σχολίασε: «Στη Samsung πιστεύουμε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα πρέπει να βελτιώσει την καθημερινή ζωή λειτουργώντας ως ένας αόρατος βοηθός που απλοποιεί τις εργασίες, χωρίς να χρειάζεται επίβλεψη. Η δέσμευσή μας είναι να δημιουργήσουμε τεχνολογία που είναι εξίσου ισχυρή και ασφαλής και μπορεί να ενταχθεί αβίαστα στη ρουτίνα των καταναλωτών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε αυτά που έχουν πραγματική σημασία για τους ίδιους». 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δίνει «χώρο» στα προσωπικά ενδιαφέροντα

Σχεδόν τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων αναζητούν περισσότερο χρόνο για να ασχοληθούν με δραστηριότητες που τους ενδιαφέρουν, με το 37% να πιστεύει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να τους βοηθήσει να τις βάλουν σε προτεραιότητα και το 41% αναμένει το AI να βελτιώσει αυτά που μπορούν να δημιουργήσουν. 

Οι καταναλωτές θέλουν να βελτιώσουν τις εμπειρίες που ήδη έχουν, όπως τα ταξίδια, το παιχνίδι και παρακολούθηση τηλεόρασης. Αυτό αντικατοπτρίζεται στα ευρήματα της έρευνας που αποκαλύπτουν ότι ανάμεσα στα πιο επιθυμητά AI χαρακτηριστικά είναι η μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (23%), οι λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης που βελτιστοποιούν την ευκρίνεια της εικόνας (27%), καθώς και η ανίχνευση θορύβου στον περιβάλλοντα χώρο του χρήστη και η αντίστοιχη προσαρμογή της ποιότητας ήχου (27%) για πιο καθηλωτική εμπειρία θέασης. 

Επιπλέον, η εξατομίκευση είναι μια βασική τάση, ειδικά όσον αφορά στην υγεία και την ευεξία, με τους μισούς από τους ερωτηθέντες της έρευνας (50%) να εστιάζουν στην πρόληψη και όχι στη θεραπεία. Πιο συγκεκριμένα, το 32% των ερωτηθέντων δήλωσε την επιθυμία να χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για προσαρμοσμένα προγράμματα διατροφής, το 24% για ρουτίνα άσκησης και το 34% για προσαρμογές του τρόπου ζωής με βάση τα ατομικά δεδομένα υγείας. Ένα παρόμοιο ποσοστό (31%) ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει το AI για την παρακολούθηση και τη βελτίωση του ύπνου του. 

Ωστόσο, παρά το αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην υγεία, εξακολουθεί να υπάρχει διστακτικότητα από όσους δεν χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή τη συγκεκριμένη τεχνολογία, με μόνο το 17% να λέει ότι θα χρησιμοποιούσε συσκευές παρακολούθησης υγείας με AI στην καθημερινότητά του. 

Επιπρόσθετα, παρά την επιθυμία η Τεχνητή Νοημοσύνη να βελτιστοποιήσει την ποιότητα εικόνας και ήχου στις τηλεοράσεις, το 28% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν υπάρχουν λειτουργίες AI που να τους ενδιαφέρουν σε σχέση με την οικιακή ψυχαγωγία – κάτι που πιθανώς να αντανακλά την έλλειψη γνώσεων σχετικά με τις δυνατότητές της στο συγκεκριμένο κλάδο. 

Τα στοιχεία της έρευνας υπογραμμίζουν τη σημασία της συνεχούς ανάπτυξης και της καλύτερης επικοινωνίας γύρω από τα οφέλη και την αξιοπιστία των χαρακτηριστικών και των συσκευών που τροφοδοτούνται με AI στον τομέα της υγείας και την αξία των ισχυρών μέτρων ασφαλείας, των τακτικών ενημερώσεων και της διαφανούς επικοινωνίας για την οικοδόμηση και διατήρηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. 

Ο Δρ. Chris Brauer, Chief Innovation Officer, Symmetry, κατέληξε: «Το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης βρίσκεται στην απρόσκοπτη ενσωμάτωσή της στην καθημερινή μας ζωή – όχι μόνο στο σπίτι, αλλά σε όλα τα περιβάλλοντα. Καθώς προχωράμε, τα ηθικά ζητήματα είναι κρίσιμα – καθώς θα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη όχι μόνο προάγει την κοινωνική ισότητα, αλλά βοηθά και στη δημιουργία εξυπνότερων, πιο βιώσιμων περιβαλλόντων. Ολόκληρος ο κλάδος μας θα πρέπει να ακούσει τους καταναλωτές, να δίνει έμφαση στην ασφάλεια, τη συμπερίληψη και τα πρακτικά οφέλη, έτσι ώστε το AI να γίνει πραγματικός καταλύτης για την παγκόσμια αλλαγή».